Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Orkidé Thai Restaurang

Orkidé Thai Restaurang

Medborgarplatsen 3, 118 26 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Orkidé Thai Restaurang

• solodinner
    solodinner skrev om Restaurang Orkidé
    Här får man visad till ett bord och får absolut inte sätta sig på någon annan plats trots att restaurangen är nästintill helt tom. Har vänt och gått ut pga det otrevliga bemötandet. Varför ska jag bli drygt behandlad bara för att jag vill gå ut och äta ensam? Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Restaurang Orkidé
    Brukar ganska ofta äta lunch här. Blir lätt köigt kring tolvsnåret. Men personalen är snabb och hjälpsam. Maten kommer in fort och smakar helt ok. Har aldrig blivit besviken, men inte heller positivt överraskad. Läs mer
  • David S
    David S skrev om Restaurang Orkidé
    Fina lokaler och en lyhörd personal som fattade att vi hade bråttom inför bion. Vi snappade upp erbjudandet med en blandtallrik med fyra smakprov från menyn och en efterrätt. "Hinner ni inte kan ni alltid komma efter bion och äta efterrätten." Ett pluspoäng för den kommentaren. Stabilt käk som ska provas i lite mer avancerade former nån annan gång. Läs mer
  • Pontefix
    Pontefix skrev om Restaurang Orkidé
    Annalisa har helt rätt, lokalerna är betydligt trivsammare inne i restaurangen än hur det ser ut från utsidan. Personalen är mycket effektiv, och toaletten är fin och mycket ren för att vara en Stockholmsrestaurang. Fast maten är en trist historia som inte har så mycket med Thailand att göra, och gav mej dessutom rännskita dagen därpå.

• Fem för personal och toalett.
    • Ett för mat och ölsortiment, för vem har hört talas om en thaisylta utan Singha. Läs mer
  • Annalisa W
    Annalisa W skrev om Restaurang Orkidé
    I trevliga lokaler på medborgarplatsen ligger denna resaturang. Med utsikt över hela torget, kan det inte bli annat än en angenäm upplevelse. Trevlig personal som är mycket serviceminded och som ser till att man har allt man behöver. Maten är dock nästintill smaklös och det är ett dåligt urval av öl. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Anneli B Anneli B tycker:
“Bra bemötande till vår stora g...” Läs mer

Nybrogatan 42, 11440, Stockholm