Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Restaurang People´s

Restaurang People´s

Folkungagatan 126, 116 30 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Restaurang People’s!

Vi är en liten, schysst och trevlig restaurang som alltid lagar mat på råvaror av hög kvalitet. Vi serverar allt från svenska klassiker som köttbullar med potatismos eller raggmunk med stekt fläsk, till italienska rätter som lasagne, carbonara och välsmakande surdegspizzor. Utöver detta har vi en innehållsrik drinklista och erbjuder även catering till dig som behöver.

Du hittar vår restaurang på Folkungagatan på Södermalm. Kom förbi så lovar vi en riktigt trevlig lunch eller middag!
Mån: 11:00-14:00

BM Car Group skrev om Restaurang People´s
    Väldigt god pasta! Bra service och mysig miljö. Riktigt bra! Läs mer
  • ANDERS K skrev om Restaurang People´s
    Hej Reco,

Jag har varit kund hos People ägare Bogdan från första dagen.

Aldrig någonsin varit missnöjd.
    Alltid bra service, bra råvaror samt prisvärd. Läs mer
  • MARINA D skrev om Restaurang People´s
    Väldigt god mat, lagad med mycket kärlek och serverad med personlig värme! Dessutom till en mycket rimlig peng, som gjort att vi kunnat återkomma ofta, såväl till vardags som till fest med långbord för 18 personer! Supermysig miljö, skinande rent och snyggt : ) Läs mer
  • DOLE M skrev om Restaurang People´s
    Bra bemötande, bra service, god mat trevlig lokal. Läs mer
  • DANIEL H skrev om Restaurang People´s
    Mysigt ställe med väldigt bra mat. Alltid de bästa råvarorna. Väldigt trevlig personal. Rekommenderar restaurangen varmt. Läs mer
  • ANDERS V skrev om Restaurang People´s
    Trevligaste restaurangen på söder, god lunch eller italiensk á la carte, pizzan eller deras färska pasta är att rekommendera! Läs mer
  • CUPO K skrev om Restaurang People´s
    Väldigt god mat och trevlig personal! Läs mer
  • ANETTE S skrev om Restaurang People´s
    People är en jättetrevlig resturang , mysig genuin , god mat alltid bössta servicen. Läs mer
  • Magnus M skrev om Restaurang People´s
    Mycket trevlig bemötande och god husmanskost Läs mer
  • Eva-karin A skrev om Restaurang People´s
    EN MYCKET TREVLIG RESTAURANG, BRA SERVICE, STORA PORTIONER OCH GOD MAT. JAG LÄR GÅ TILLBAKA Läs mer
  • Peter G skrev om Restaurang People´s
    Mycket trevlig restaurang. Bra och prisvärd mat, omtänksam personal och bra musik på lagom, ej störande, ljudnivå. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • CINA B skrev om Restaurang People´s
    Trevlig service, bra och prisvärd mat. Läs mer
  • Jonas S skrev om Restaurang People´s
    Alltid lika trevligt att komma till peoples bra mat vällagad man blir bra bemötande . Läs mer
  • Inger B skrev om Restaurang People´s
    Bästa restaurangen i SOFO . Otroligt bra vällagad mat. Personlig service . Sååå ostylad Läs mer
  • Peter E skrev om Restaurang People´s
    Mysig Restaurang med riktigt god mat och bra service Läs mer

Folkungagatan 126, 116 30 Stockholm