Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Restaurang Ramblas

Restaurang Ramblas

Långholmsgatan 3, 117 33 Stockholm — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Restauranger nära Restaurang Ramblas:

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
MILLAD B:
mycket bra mat och service kan rekommenders starkt och jag kommer garanterat återkomma

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Rita J:
Alltid lika bara maten är fantastisk och servicen mycket fin!

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de ... Läs mer ›
Olivia L:

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Läs vad 15 kunder tycker om Restaurang Ramblas

• Johan l
    Johan l skrev om Restaurang Ramblas
    Ramblas Mariatorget: Mysig restaurang med medioker mat och skön stämning, ganska stort minus för servitriserna som uppförde sig lite drygt och inte speciellt serviceinriktat. Synd på ett i övrigt mycket bra ställe. Något tunn Tapas meny. Vi kommer inte återvända hit.
  • husse s
    husse s skrev om Restaurang Ramblas
    grymt god mat! var där med 3 vänner för första gången och måste säga att det var över all förväntan. Alltid var tipp topp. Servicen var bra fastän det var fullt i hela restaurangen. Mycket trevlig personal .kan säga att jag gick in med garden uppe då jag tyckte det var sönder tjatat om denna restaurang, men måste ge dom den uppskattning efter ha erfarit deras mat.
  • Markus W
    Markus W skrev om Restaurang Ramblas
    Riktigt bra tapasställe! Mysigt, trevlig personal och väldigt prisvärt. Kanske inte de flashigaste lokalerna, men vad gör det? Enda minuset jag kan komma på är att det kan vara svårt att komma fram via tele om man vill boka bord. Men det har jag givetvis överseende med.
  • Bjorn O
    Bjorn O skrev om Restaurang Ramblas
    Ramblas är en riktigt trevlig tapaskrog i semi-sunkig miljö. Prisvärt och gott på en gång. En utmärkt kvarterskrog som är en pärla för alla i Hornstull. Vitlöksfrästa räkor, tortilla och gazpacho + några cruzcampo sitter alltid fint här.
  • Christofer L
    Christofer L skrev om Restaurang Ramblas
    Alltid knökfullt, vilket beror på den supersmarriga och grymt prisvärda tapasmenyn och den fantastiskt vänliga och trevliga personalen.

På Ramblas blir man härligt mätt och har en mysig kväll i den rustika lokalen utan att det svider till i plånboken.
  • Robin C
    Robin C skrev om Restaurang Ramblas
    En av mina absoluta favoriter på söder! Ramblas är tokmysigt och har fantastiskt bra tapas, och väldigt trevlig personal. Det svåra kan vara att få plats eftersom det ofta är fullt.
  • P
    P skrev om Restaurang Ramblas
    En av mina favoriter när det gäller Tapas. Har aldrig varit missnöjd med något besök. Kan vara lite stökigt och mycket folk där. Men boka bord så ordnar det sig. Annars är väntetiden aldrig mer än 30min och det brukar lösa sig. Har väl varit någon ny servitris där som varit lite halvsnurrig nån gång. Men prisvärda maträtter och billigt husvin. Beroende på vem som är kock så kan det variera från bra till grymt.
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Restaurang Ramblas
    Stans bästa tapas! Trevlig personal, bra priser och mysig lokal. Trots att det var fullt med folk så gick det ändå snabbt att få maten. Väldigt rikliga tapas-rätter, och underbart goda. Rekommenderas stark!
  • Lina W
    Lina W skrev om Restaurang Ramblas
    Helt ok. Gott som tusan, men en ganska smal meny. Skulle vilja ha mer att välja mellan.
  • jess
    jess skrev om Restaurang Ramblas
    det här är helt klart söders, kanske stockholms bästa, godaste och mest prisvärda tapasställe, personalen är trevlig, maten är supergod och det är alltid fullbokat (gästerna säger sitt)

rekommenderas på menyn:

- gambas picantes (spansk peppar scampi)
    - quesadillas (inga vanliga quesadillas, de har champinjoner, ost och ngn hemlig krydda som gör de gudomligt goda)

och deras tillbehör, den hemlagade aiolin och salsan är to-die-for.
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Restaurang Ramblas
    Restaurant Ramblas är den absolut bästa och mest prisvärda tapas restauranten i Sthlm. En tapas kostar runt 50 kronor och man får mkt mat. Möjligtvis ngt dålig akustik i lokalen och en mindre trevlig toalett. Rekommenderas absolut!
  • Erica J
    Erica J skrev om Restaurang Ramblas
    Underbara tapas i skön sunkmiljö. Prisvärt och trevlig personal. Minus för att maten kan dröja allt från 10 min till en timme och varm lokal. Dessutom borde den enda toaletten kunna fräschas upp...
  • Helena  S
    Helena S skrev om Restaurang Ramblas
    Ramblas har mkt bra och prisvärda tapas, ett toppenställe!
  • Martin M
    Martin M skrev om Restaurang Ramblas
    Riktigt god mat till bra priser, mysig lokal och supertrevlig personal. Börjar man på Ramblas, fortsätter med några drinks i Judit & Bertil (på andra sidan Långholmsgatan) och avslutar med Marie Laveau, då har men en lyckad kväll in my humble opinion! Rekommenderar.
    Emma K gillar detta
  • Catherine
    Catherine skrev om Restaurang Ramblas
    Har nog inte ätit bättre tapas. Lokalen är grymt mysig och servicen är alltid exceptionell, även vid fullt hus!! Missa inte Ramblas!
    Sanna K gillar detta

Långholmsgatan 3, 117 33 Stockholm