Restaurang Sabai-Sabai

3.1

8 omdömen om Restaurang Sabai-Sabai

Matte
Skrev om Restaurang Sabai-Sabai

Nya ägare med nytt företagsnamn, Jai Thai. Samma utbud som tidigare men högre priser på nästan samtliga rätter. Dyrt var det förut också, men acceptabelt pga de duktiga kockarna. Nu har det dock blivit i överkant och jag rekommenderar att välja en annan restaurang i närheten som är billigare!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8079 omdömen 4.3 av 8079 omdömen

Björn G
Skrev om Restaurang Sabai-Sabai

Halvdan service, inte otrevliga men absolut inte bra. Käket var schysst. Atmosfären är väl bra antar jag, lite som att en lastbil tippar ett fullt lass med kitch över en. Eftersom jag har kass humor var jag bara tvungen att säga namnet tre gånger fort... ;)

Johanna B
Skrev om Restaurang Sabai-Sabai

Har visserligen bara ätit här en gång, men maten var inge vidare och det tog riktigt lång tid att få min takeaway. Dyrt är det också, det finns betydligt bättre thaiställen i närheten.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4726 omdömen 4.2 av 4726 omdömen

Penelope S Penelope S
Tove S
Skrev om Restaurang Sabai-Sabai

En trevlig thairestaurang som bara ligger ett stenkast ifrån drottninggatan. Atmosfären är väldigt trevlig med mycket utsmyckning i den lilla mysiga lokalen. Det finns mycket att välja på i matväg och priset ligger på en bra nivå. Trevligt bemötande av personalen.

Melina G
Skrev om Restaurang Sabai-Sabai

En liten mysig tairestaurang mitt i stan. Man glömmer bort att man befinner sig i Stockholm då man gått över tröskeln, eftersom man plötsligt befinner sig i en liknande regnskog. Personligen har jag endast ätit lunch här men denna var väldigt god till ett normalt pris. Personalen var inte den roligaste, men det är mindre viktigt på lunchen tycker jag.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4149 omdömen 4.0 av 4149 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Emma L
Skrev om Restaurang Sabai-Sabai

Jag har bara ätit lunch på Sabai-Sabai, så det kanske är annorlunda på kvällarna - men jag är inte alls imponerad. Ointresserad och otroligt nonchalant service i kombination med medioker mat är inte min grej. Testa en vanlig kyckling-nudlar-röd curryvariant, den var trött och inte alls god. Alla i vårt sällskap var överrens om att det inte var prisvärt eller gott alls. Vi fick vänta i hundra år på att betala.

Malou G
Skrev om Restaurang Sabai-Sabai

Känns som att komma till en liten mysig restaurang på stranden mitt i Thailand när man kommer innanför dörrarna på denna thairestaurang. Små rum i en labyrintaktig lokal med lysrör och djungelprydnader. Enkel lunchmeny med 4-5 rätter. Mycket prisvärd. God och smakrik mat. Måste vara en av Stockholms bästa thairestauranger!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4114 omdömen 4.0 av 4114 omdömen

Jessica I Jessica I
Jenny A
Skrev om Restaurang Sabai-Sabai

Sabai sabai är perfekt när längtan till Thailand blir helt outhärdlig! Mysig miljö och jättegod mat! Ett miljövänligt alternativ för att försvinna iväg till Thailand för en stund.