Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Restaurang Sorbonne Bromma AB

Restaurang Sorbonne Bromma AB

Kvarnbacksvägen 135, 168 74 Bromma — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Restaurang Sorbonne Bromma AB

• Tor H
    Tor H skrev om Restaurang Sorbonne Bromma AB
    Mycket god öl, trevlig personal. En oas i västerort helt enkelt. Går hit ofta och ber alltid om tips på bra öl från kranarna och blir aldrig besviken. Man upptäcker ofta nya goda öl som man annars aldrig hade provat, samtidigt som de ofta har klassiker inom hantverksöl om man inte känner sig så äventyrlig. Maten är god, och speciellt ribsen är beroendeframkallande. Ett besök är ett måste för dig som gillar hantverksöl. Läs mer
  • Daniel f
    Daniel f skrev om Restaurang Sorbonne Bromma AB
    Här har jag spenderat många timmar med god mat och ett imponerande utbud av öl. Det är ofta mycket gäster så ska man äta kan det vara smart att boka bord. Personalen är kunnig och trevlig. De har bytt bryggeri för sin egna öl SorbonX till ett isländskt som heter Ölvisholt Brugghus. Helt ok mat, men det är ölutbudet som gör detta ställe riktigt bra. Läs mer
  • lumilu n
    lumilu n skrev om Restaurang Sorbonne Bromma AB
    Maten(dyraste från menulistan) kan få mer än 2 ,men ej personalen,kvinnan var otrevlig tom vägrade ge mig ett glas(jag ville ha ett finare glas för att dricka mitt smaklösa lätt öl ,jag skulle köra bil hem och kunde inte beställa stark öl).
    Ingen mer personalfest där! Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Restaurang Sorbonne Bromma AB
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Restaurang Sorbonne Bromma AB
    Mysig familjeägd kvarterskrog vid Brommaplan. De har ett stort ölsortiment med över 200 flasksorter och ett tiotal på tapp. Beställer du SorbonX får du restaurangens egna öl som tillverkas i Sigtuna efter eget recept. Det italienskinspirerade köket håller bra kvalitét. Personalen är trevlig och besitter en ofantlig ölkunskap. Läs mer
  • Jonathan
    Jonathan skrev om Restaurang Sorbonne Bromma AB
    Otroligt mysig restaurang med ett mycket varierat öl- och whiskysortiment. Trevlig och kunnig personal, och framförallt riktigt god mat! Läs mer
  • Jenny
    Jenny skrev om Restaurang Sorbonne Bromma AB
    Supertrevlig restaurang med bra mat och härlig personal. Trots att det alltid är mycket folk går det ändå att hitta bord oavsett när man kommer. Har dessutom köket öppet ända till elva för oss som är sent ute... :o) Läs mer
    Jonathan gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Erendira V Erendira V tycker:
“Mycket bra servis på restauran...” Läs mer

Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM