Restaurang J

Restaurang J

Ring 08-601 30 25 www.restaurantj.com
2.3

Hotellen och restaurangerna är inredda i en modern marin stil som för tankarna till amerikanska östkustens New England. Inredningen är noga utvald med vitmålade träpaneler, kraftiga textilier i rött, blått och vitt i kombination med vackra ekmöbler.

12 omdömen om Restaurang J

Kenth Emil H
Skrev om Restaurang J

Är en mycket frekvent restaurangbesökare men har aldrig någonsin blivit behandlad sämre än av hovmästaren på restaurang J. Jag hoppas innerligt att han äger stället för med den attityden mot gästerna så finns det bara en väg att gå. Om inte så bör ägarna agera omedelbart, gissar att det även sprider ringar till resten av personalen snabbt.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
MICHAEL A W
Skrev om Restaurang J

Fint läge men det är allt om man inte har tur .Maten är högt prissatt ok i bästa fall .Servitören hade högre fokus på skitig disktrasa vid bordet bredvid trots att restaurangen nästan var tom.Har varit trevligt några gånger men oftast sämsta restaurang besök vi upplevt.

MICHAEL A W gillar detta
VICTOR T
Skrev om Restaurang J

Långsam service, personalen står en halvmeter ifrån men uppmärksammar inte gäster. McDonalds har bättre service och bryr sig mer om sina kunder. Har varit där några gånger, alltid samma svårighet att få kontakt med personalen…

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Josefin B
Skrev om Restaurang J

Maten är, som flera andra personer här redan kommenterat, relativt alldaglig. Men servicen har lyft sig sedan jag var här senast, vilket är glädjande! Åt lunch och vi fick mycket engagerad och vänlig service utan att vara påklistrad.

Evelina A
Skrev om Restaurang J

Var lite tveksam till J pga dåliga omdömen om service - men de var grymma! Hade förbeställt meny för ett gäng på tio personer, vi blev både sena och trixade med allergier men fick bättre bemötande än på mnga andra restauranger jag varit på. Maten var väl tyvärr inte lika minnesvärd som utsikt...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Nicklas L
Skrev om Restaurang J

Till skillnad från mina medreco:s hade jag och hela min familj en mycket trevlig upplevelse på Restaurant J. Sällskapet var 35 pers, som njöt av skagenröra till förrätt och ångkokt flundra till huvudrätt. Efterrätten som var den absoluta höjdpunkten med glass, maräng och bär som bar mig till barndomsminnen där jag vid en speciellt kalhygge åt liknande hallon. Dessa hallon som serverades har jag inte ens blivit erbjuden på de lyxigaste restaurangerna i New York Manhattan. Till skillnad från andra så var det "kanske" mindre...

Josefine G
Skrev om Restaurang J

Uttråkad personal, stundtals riktigt långsam service. Hamburgare för 175 kr borde ha lite finess men detta var inte ens riktigt kött utan en förfinad "Sibyllaburgare". Ingen vattenpåfyllning och glas lämnades kvar på bordet, både sådana vi druckit ur och sådana vi inte ens använde (sambon drack öl men ändå stod hans tomma vinglas kvar på bordet under hela måltiden). Den fantastiska utsikten räddar J ordentligt. Tillägg några veckor senare: Efter någon dag fick jag ett mail från J med en enkät. Efter att jag skickat...

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Helena
Skrev om Restaurang J

5+ för läget och fin atmosfär. Maten är ok men inte prisvärd. Största bottennappet är servicen som aldrig tycks lyfta, år efter år. Inte ett leende, axelryckningar, opersonligt och allmänt ointresserade av gästerna. Synd på något som skulle kunna vara en pärla. Funkar till en öl på bryggan efter jobbet, men inte värt att lägga pengarna på i övrigt.

Jakob A
Skrev om Restaurang J

Under en stekhet dag så hade de beslutat att stänga inomhusserveringen och endast servera på bryggan. Det fanns endast ett parasoll, vilket förstås redan var upptaget. Det var vidrigt att äta i den stekheta solen. Utöver detta så hade de sjabblat med bokningen, vi serverades inte samtidigt, vi var tvungna att hämta bröd själva, och personalen gav ett irriterat intryck. Inte ett leende. En tänkt tre rätters middag blev endast en rätt och vi åkte hem så snabbt vi bara kunde. Och maten var ändå - synd nog med servicen - hyfsat okej!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Linda B
Skrev om Restaurang J

Inte mycket bra där inte... blasé matlagning och riktigt disträ personal som verkar vilja vara någon annanstans. Det enda plusset är utsikten!

Emma L
Skrev om Restaurang J

En klassiker sommartid - finns ingen bättre utsikt eller känsla. Underbart att sitta på bryggan och lojt betrakta båtarna som glider förbi. Bra mat, men inte riktigt prisvärd. Trevlig om än lite opersonlig och disträ service vid mitt besök, vilket kan ha berott på att det var mycket att göra. På en restaurang av J:s kaliber ska personalen dock klara av det.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8056 omdömen 4.3 av 8056 omdömen

Tobias H
Skrev om Restaurang J

Ok mat i trevlig miljö precis nere vid vattnet. Mycket seglarstil på besökarna sommartid (alla i kläder i Lexingtons eller Gants färgskalor) och faktum att miljön (trots seglarstilen alltså) är egentligen det bästa. Från två tillfällen med torrt kött (vilt) får jag intrycket att de kör kött på för låg temperatur och för långsamt. Ser rosa ut men är ändå torrt (uttorkat liksom). Well, jag kan ju ha fel (men det är sällsynt).