Riche

Riche

Ring 08-545 035 60 www.riche.se
3.9

Riche är en kosmopolitisk bar och ett brasserie med tydliga inslag av trend, konst och mode. En livlig upplevelse med stor bar för en påtagligt självuttryckande publik.

10 omdömen om Riche

Björn V

Älskar pulsen, maten och servicen på Riche!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Josefin F

Glad och trevlig personal. God mat och gott vin. Nöjd! :)

Angelique J

Säger bara stil & klass intressant ögongodis bra musik man mår bra på Riche alltid en välmående trivsam känsla av glamour

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Magnus B

Bra ställe om du vill framstå som lätt kap för bonnfångeri. Stället är i klass med Tossiga bonnamarknaden i Ronneby, Älmstanatta i just Älmsta och liknande marknadsaktiviteter som vilken håla som helst i landet anordnar för infödda och turister. Skillnaden är att på Riche bär folk dyrare kläder och har mer gegga i håret. Annars är det i stort sett samma drängar här som där. Maten är under all kritik. Bara den som tror gastronomi kommer med dyr nota kan tycka detta är att rekommendera. Jorå serru, såere förståru.

Nikke L gillar detta
Magnus A

Har besökt Riche 3 ggr. Aldrig har den dyra maten varit bra. Hög volym och mycket folk. Rekommenderas inte.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Emilie L

Riche är en institution i Stockholm. Alltid håller det samma härliga standard och man tröttnar aldrig på att stå och hänga i lilla baren på helgerna och lyssna på dunkande musik. Måste även säga att jag stor trivs i restaurangen där jag kan rekommendera Riche burgaren och ett glas av husets röda!

Annika T

Länge sedan jag käkade på Riche men kan inte komma på att jag har vart missnöjd med maten? Jag går hellre till Riche på en after-work och tar ett gott glas vin och kollar in allt roligt folk som kan vara där än att gå dit på en helg och trängas med otrevliga wannabes (if u know what I mean ). Alltid för mycket folk och vakterna kan vara grymt otrevliga ibland, inte för att jag har direkta problem med dom personligen. Riche grymt val att gå och käka och en after-work!!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Emma L
Skrev om Riche

Lilla Baren på Riche är verkligen alltid lika trevlig, roliga människor, skön stämning och vacker miljö. Ibland svårt att få snabb hjälp i baren på grund av det stora antalet gäster - men det känns som ett i-landsproblem. Om man klarar trängseln som alltid är stor i lilla baren så är det verkligen hit man ska gå för att spana på folk. Bra klientel också, en intressant blandning av människor, speciellt om man är där runt after work-tid. Rekommenderas starkt!

John H
Skrev om Riche

Det är inget att orda om, Riche ska ha högsta betyg. Ett ställe med stil och klass - gå dit och kolla. Ypperligt fina damer. Prisbilden på öl/annat dricka är i sedvanlig Stureplansnivå, inga konstigheter.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
Amanda E

Riche är en av mina favoritrestauranger. Vet man inte vart man ska gå är Riche alltid ett säkret kort med god och vällagad mat. Speciellt fisken rekommenderas, och deras deserter. Vill man bara ta ett glas vin efter jobbet eller med vännerna är lilla baren (ingången till höger) alltid trevligt. Servicen kan variera men har vart bra de flesta gångerna jag vart här.