Riche

Birger Jarlsgatan 4, 114 34 Stockholm — Visa karta

Riche är en kosmopolitisk bar och ett brasserie med tydliga inslag av trend, konst och mode. En livlig upplevelse med stor bar för en påtagligt självuttryckande publik.
4 / 5 i betyg — 2096 rekommendationer
Brunnsgränd 4, 11130, STOCKHOLM

Restauranger nära Riche:

Skeppargatan 16, STOCKHOLM
Välj Villaggio om du vill äta en riktigt god italiensk middag! Alltid ekologiska... Läs mer ›
Per Å:
TRevlig restaurang med bra service, god mat och bra vinlista.

Hamngatan 37, Stockholm
Välkommen till Ristorante Il Molo i Gallerian! Vi serverar både lunch och middag... Läs mer ›
Michael B:
God mat, mycket trevlig personal!!

Kungsgatan 29, STOCKHOLM
Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, n... Läs mer ›
Fullersta L:
Har gjort denna bokning i drygt 10 år och alltid varit nöjd så även denna gång. Trevligt bemötande god mat och en härlig föreställning

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Johanna L:
Bra och snabb service. God mat och meny.

Läs vad 9 kunder tycker om Riche

• Josefin F
    Josefin F skrev om Riche
    Glad och trevlig personal. God mat och gott vin. Nöjd! :) Läs mer
  • Angelique J
    Angelique J skrev om Riche
    Säger bara stil & klass intressant ögongodis bra musik man mår bra på Riche alltid en välmående trivsam känsla av glamour Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Riche
    Bra ställe om du vill framstå som lätt kap för bonnfångeri. Stället är i klass med Tossiga bonnamarknaden i Ronneby, Älmstanatta i just Älmsta och liknande marknadsaktiviteter som vilken håla som helst i landet anordnar för infödda och turister. Skillnaden är att på Riche bär folk dyrare kläder och har mer gegga i håret. Annars är det i stort sett samma drängar här som där. Maten är under all kritik. Bara den som tror gastronomi kommer med dyr nota kan tycka detta är att rekommendera. Jorå serru, såere förståru. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Riche
    Har besökt Riche 3 ggr. Aldrig har den dyra maten varit bra. Hög volym och mycket folk. Rekommenderas inte. Läs mer
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Riche
    Riche är en institution i Stockholm. Alltid håller det samma härliga standard och man tröttnar aldrig på att stå och hänga i lilla baren på helgerna och lyssna på dunkande musik. Måste även säga att jag stor trivs i restaurangen där jag kan rekommendera Riche burgaren och ett glas av husets röda! Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Riche
    Länge sedan jag käkade på Riche men kan inte komma på att jag har vart missnöjd med maten? Jag går hellre till Riche på en after-work och tar ett gott glas vin och kollar in allt roligt folk som kan vara där än att gå dit på en helg och trängas med otrevliga wannabes (if u know what I mean ). Alltid för mycket folk och vakterna kan vara grymt otrevliga ibland, inte för att jag har direkta problem med dom personligen.

Riche grymt val att gå och käka och en after-work!! Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Riche
    Lilla Baren på Riche är verkligen alltid lika trevlig, roliga människor, skön stämning och vacker miljö. Ibland svårt att få snabb hjälp i baren på grund av det stora antalet gäster - men det känns som ett i-landsproblem. Om man klarar trängseln som alltid är stor i lilla baren så är det verkligen hit man ska gå för att spana på folk. Bra klientel också, en intressant blandning av människor, speciellt om man är där runt after work-tid. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • John B
    John B skrev om Riche
    Det är inget att orda om, Riche ska ha högsta betyg. Ett ställe med stil och klass - gå dit och kolla. Ypperligt fina damer. Prisbilden på öl/annat dricka är i sedvanlig Stureplansnivå, inga konstigheter. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Riche
    Riche är en av mina favoritrestauranger. Vet man inte vart man ska gå är Riche alltid ett säkret kort med god och vällagad mat. Speciellt fisken rekommenderas, och deras deserter. Vill man bara ta ett glas vin efter jobbet eller med vännerna är lilla baren (ingången till höger) alltid trevligt. Servicen kan variera men har vart bra de flesta gångerna jag vart här. Läs mer

Birger Jarlsgatan 4, 114 34 Stockholm