Riddermark Bil Täby

Måttbandsvägen 3a, 187 11 Täby — Visa karta

På Riddermark Bil i Täby hjälper vi dig som företagare att hitta en bra lösning med din vagnpark, med avyttring samt köp av bil. Företaget har varit verksamt sedan 2007 och vi har sedan dess hjälpt våra kunder att hitta nya bilar, och hjälpt en mängd företag att avyttra sina bilar.

Våra bilar är till största delen tidigare tjänstebilar och företagsbilar där det finns tillgång till god servicehistorik. Bilarna har oftast endast haft en tidigare ägare vilket gör att du som kund får den absolut bästa kvaliteten till rätt pris.

Ta kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att snabbt värdera bilen, samt lägga upp en plan som smidigt kan hjälpa dig att avyttra dina bilar.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 568 kunder tycker om Riddermark Bil Täby

• 2020-05-26

REBAZ D skrev om Riddermark Bil Täby
    Super trevligt och professionellt bemötande av en Benjamin Berggren. Helt klart en återkommande kund!! Bra jobbat Riddermark bil och Benjamin! Läs mer
  • KUSHTRIM A

2020-05-24

KUSHTRIM A skrev om Riddermark Bil Täby
    grymt smidig affär med Benjamin berggren. Veldigt trevligt bilförsäljare 👍👍 Läs mer
  • 2020-05-18

Bedri T skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en begagnat Peugeot 508 i lördags. Motes med respekt av Jonathan Gertz som var proffsig, saklig och man fick all information som köparen behöver. Har ni med samma säljare att göra kommer ni inte bli besvikna. Rekommenderar starkt Läs mer
  • CECILIA S

2020-05-13

CECILIA S skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en superfin bil av Benjamin Berggren i Arninge. Trots att jag behövde ganska mycket tid för att bestämma mig var han enormt tillmötesgående och professionell. Stort tack 👍😁 Läs mer
  • 2020-05-13

JOHANNES B skrev om Riddermark Bil Täby
    Genomförde idag en grymt smidig affär med Benjamin berggren. Tack för en riktigt proffsigt genomförd affär. Grymt bra bemötande från första samtal till genomförd affär. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-05-10

JOHAN R skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en begagnad Volvo V90 på distans och lämnade min gamla i byte. Var lite skeptisk till att köpa på distans men det gick alldeles utmärkt tack vare en grym försäljare som hette Jonathan Gertz. Han var grymt engagerad genom hela affären men även efter! Fulla poäng!
    Noteras skall att jag är en krävande kund när det gäller bilköp. Läs mer
  • 2020-05-02

SUSANNA F skrev om Riddermark Bil Täby
    Tack Benjamin Berggren för en smidig affär och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Anders K

2020-05-01

Anders K skrev om Riddermark Bil Täby
    Smidig bilaffär, Benjamin Berggren , löste allt så bra. Vi är supernöjda Läs mer
  • ANDREAS F

2020-04-29

ANDREAS F skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en V90 i Fredags som jag är riktigt nöjd med. Riktigt trevlig personal på denna anläggning. Jag vill rikta ett särskillt stort tack till Benjamin Berggren som skötte "pappersarbetet" riktigt bra, han var tydlig och förklarade på ett bra sätt om försäkringar,garantier o.s.v. kände mig trygg genom hela köpet. Läs mer
  • 2020-04-29

ELSA A skrev om Riddermark Bil Täby
    Fick toppenbra bemötande av säljare Benjamin Berggren, är jättenöjd bra service och smidig affär. Köpte en Volvo och fick bra information om olika alternativ för garanti, vinterdäck och försäkring. Fick en mindre skada på bilen några dagar efter köpet, men kontaktade Benjamin som löste detta snabbt och smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Marcus Å

2020-04-28

Marcus Å skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Mazda. Jonathan hade bra bemötande och behjälplig. Jag önskade att bilen hade besiktigas innan den lades ut för sälj men det löste sig smidigt ändå. Bilen går kanon än så länge! Nöjd Läs mer
  • 2020-04-23

Johan Ludvig L skrev om Riddermark Bil Täby
    Tack Benjamin Berggren för ett mycket trevligt bemötande vid köp av vår begagnade familjebuss WW sharan. Bra förmåga att möta våra behov och komma till en lösning som passade båda parter. Läs mer
  • Miriam Helen L

2020-04-16

Miriam Helen L skrev om Riddermark Bil Täby
    Mkt bra bemötande via telefon, sms, kontakt med Benjamin Berggren. Smidigt med hemkörning av inköpt bil samt tog de med sig inbytesbilen. Snabba svar på alla frågor o funderingar jag haft o en väldigt bra dialog. Sen är det lite som att köpa grisen i säcken när vi bara sett bilen på bilder, lite småskavanker men vi är trots det mkt nöjda! Läs mer
  • 2020-04-16

ZELJKO L skrev om Riddermark Bil Täby
    Aldrig mer riddermark bil. F. F...

1. i sålde en bil till mig, 16/3 och i sålde samme bil till en annan person 18/3
    2. Jag körde i bilen 13 dagar utan helförsäkring. Bilen var på parkeringsplatsen i 13 dagar utan helförsäkring. Tänk om någon stjäl bilen,, vill du betala min skuld? Tror jag inte. Vill du lämna min gamla bil till mig? Nej tror de inte.
    3. 10 dagar efter, skrev i bilen på fel person igen (min försäkring gick med att hjälpa så jag inte fick böter pga ingen försäkring)
    4. De gick inte att köpa extra garanti, eftersom jag inte var ägare på bilen den dag jag fick nycklarna. Så nu har jag en bil för 219,000kr utan garanti. Inte smart, men i har egna metoder hur i lurar konsumenter.
    5. Bilen har ingen digital service bok. Fins ingen service registrerad digitalt på bilen. Nu skal jag serva bilen hos Mercedes för 5,800kr
    6. Dom 2 papper faktura och service protokoll from Mekonomen som jag fick med, är de fusk med, på fakturan står de Mercedes (min bil och regnr) och 2900 Mill, på service protokoll står de Volvo V70 och 3200 Mill. Båda service pappret är de fuskats med, har bevis på detta, Mercedes fick lov att se detta och fick et svar: ””Oj! Vilka pajasar!”””
    7. Mercedes kontrollerade bilen, och de fattades 1 bult på hjulet. ( så i lämnade en bil till mig, och jag körde hem from Stockholm och på jobb, utan att hjulet var skruvat ordentligt på. ) livsfarligt
    8. Bilen hade så mycket lack skada, stenskott,, att jag valde att betala 11,500sekkr för lack rengöring, lack polering, och opti coat behandling. (Fins räkning och bevis på de from 31/3)
    9. De fans inte lås bultar på dom 18” hjulen, så de betalade jag 895kr för.
    10. Fins en liten kaross skada på högre bakskärm. (De komma at kosta ca 5,000kr att fiksa och lacka om)
    11. Och de fins repor i lacken på högre framdörr, och backdörr, dom repor er ca 50-70 cm långa. Dom gick inte att polera bort. (Har inte fått någon pris förslag på hur mycket de kommer att kosta mig) all detta så jag inte när jag fick bilen) Jag var dum och litade på säljaren da jag skrev en email och frågade säljare om bilen var ok? Och utan repor. Fick svar på att bilen var 100%
    12. I ska inte ljuga. I har kanske svarat några gånger på alla mina email, även om i viste att jag hade problemer. Och alla svar var bara sånt standard svar. Som i skickar till alla os åsna som handlar med ditt företag.
    13. Alt i alt, ut över de 219,000 jag betalade för bilen, så betalade jag 11,500 för lack behandling och polering. Och 5,800kr för service. Och 895kr för låsebulter. Och i framtiden ca 5,000 för den liten kaross skada på bakskärmen. Och kanske 10,000 till för lackering af framdörr i högra sida och backdörr i högra sida.
    14. När jag räkna alt det sammen,, ja så har de blivit en mycket dyrt handel för mig. Läs mer
  • 2020-04-01

LINUS L skrev om Riddermark Bil Täby
    Toppbetyg. Köpte en Passat CC med hemleverans, och inbyte av min "gamla" bil. Professionellt bemötande från start. I detta fall Svante N. Är oerhört nöjd och rekommenderar Riddermark alla dagar i veckan. Och får ni Svante så garanterar jag en väldigt god upplevelse. Läs mer
    2020-04-07 Riddermark Bil svarar LINUS L
    Stort tack för din kommentar Linus!
    Vi gläds åt att du är nöjd med ditt bilköp. Hör av dig vid frågor, och ha en fin påsk!
  • CAROLINA L

2020-04-01

CAROLINA L skrev om Riddermark Bil Täby
    Har bara +++ att skriva smidig affär köpte en Fiat freemont fick den hemleverad smidig betalning och säljaren Benjamin Berggren var väldigt tillmötesgående med våra behov. Läs mer
    2020-04-07 Riddermark Bil svarar CAROLINA L
    Hej Carolina!

Stort tack för din kommentar, och ditt förtroende! Kul att du är nöjd med din hemlevererade bil. Hör av er vid frågor, och ha en fin påsk.
  • 2020-03-30

Kerstin R skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpet av bil fungerade väldigt bra, säljaren Benjamin Berggren skötte allt på ett trevligt och smidigt sätt. Rutinerna för betalning och avtal gick snabbt. Bilen blev levererad hem till mig inom kort tid. Kan rekommendera detta företag. Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Kerstin R
    Hej Kerstin!
    Stort tack för din recension. Kul att ni är nöjda med er bilaffär hos oss. Hör av er vid frågor eller funderingar :-).

• YOUNUS B

2020-03-20

YOUNUS B skrev om Riddermark Bil Täby
    Inget företag jag rekommenderar. De har sålt en defekt bil till mig som jag har haft massa problem med. När jag lämnat in bilen till de så har felen fortfarande inte blivit åtgärdade. De har bytt ut mot defekta delar. Så till slut fick jag lämna in bilen hos auktoriserad verkstad och fick stå för kostnaderna själv för att få problemen åtgärdade. Bilen hade otroligt många fel. Nu ska jag ta ärendet vidare hos allmänna reklamationsnämnden Läs mer
    2020-03-24 Riddermark Bil svarar YOUNUS B
    Hej Younus!
    Vad tråkigt att höra om din upplevelse hos oss. Har du varit i kontakt med oss på kundservice@riddermarkbil.se?
  • 2020-03-13

Eva S skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte bil.väldigt trevligt bemött av personen so m sålde bilen till mig. En bra försäljare, Ammar, som gav bra känsla . Inte för mycket prat . De andra försäljarnas tyckte jag bara stod och inte gjorde så mycket Läs mer
    2020-03-14 Riddermark Bil svarar Eva S
    Hej Eva!
    Vad roligt att du är nöjd med oss och vår service, det gläds vi åt.
    Önskar dig en fin helg, varmt välkommen åter! :-)
  • 2020-03-04

JACOB Ö skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpt bil hos er. Benjamin er bilförsäljare!
    Bästa servicen!!! Tack för en smidig affär. Läs mer
    2020-03-04 Riddermark Bil svarar JACOB Ö
    Hej Jacob.
    Vad roligt att du är nöjd med oss, stort lycka till med din bil!
    Varmt välkommen åter :-)
  • 2020-03-01

Bengt N skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte företagsbil och fick mycket bra bemötande. Hade inga speciella förväntningar då jag inte kände till företaget. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-02 Riddermark Bil svarar Bengt N
    Hej!
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med bilen ni köpt.
    Önskar er en trevlig vecka, och varmt välkomna åter! :-)
  • 2020-03-01

Erika H skrev om Riddermark Bil Täby
    BMW x-drive 118d M-sport. Läs mer
    2020-03-02 Riddermark Bil svarar Erika H
    Hej Erika!
    Är du nöjd med bilen du köpt från oss? Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar till oss på kundservice@riddermarkbil.se :-)
    Ha en fin vecka!
  • David E

2020-02-28

David E skrev om Riddermark Bil Täby
    Väldigt bra bemötande vid kontakt per telefon och vid behov av mera tid efter stängning på plats i Botkyrka så var det inga problem heller 👌 Läs mer
    2020-03-02 Riddermark Bil svarar David E
    Hej David.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service, det gläds vi åt!
    Varmt välkomna åter och ha en fin dag :)

SHABAN G skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag köpte en Volvo S80 av Benjamin Berggren. Väldigt duktig säljare som lyssnade på mig och lade ner mycket tid och energi för att hjälpa mig att bli nöjd med mitt nya bilköp!

Är supernöjd med affären och kommer definitivt återkomma till honom nästa gång.

Allmänt positivt bemötande i butiken och väldigt välkomnande.

Kan starkt rekommendera! Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar SHABAN G
    Hej Shaban.
    Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med vår service.

Erik J skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Sharan. Bra säljare. Besviken över att behöva köpa nytt torkarblad, då det var tejpat. Det ska man inte behöva när man köper en bil för 190,000 Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Erik J
    Hej Erik.
    Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre.
    Ha en trevlig helg :)

Eva E skrev om Riddermark Bil Täby
    Allt var bra. Det var dock lite rörigt i entrén med mycket folk o mycket säljare. Men väl när vi fick kontakt så fungerade allt utmärkt. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Eva E
    Hej Eva.
    Tack för din recension. Vad kul att allt gick bra och att ni är nöjda.
    Varmt välkomna åter och ha en super trevlig helg :)

Danijela B skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag sopte skoda
    Jag sätt bil på blocket Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Danijela B
    Hej Danijela.
    Tack för din recension. Vad tyckte ni om bilen?
    Varmt välkomna åter och ha en trevlig helg :)

Jan Erik V skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en tre år gammal Rav4 på distans från Luleå. Efter att ha läst recensioner på reco.se var jag lite tveksam men jag tänkte vad kunde gå fel med en tre år gammal Rav4. Efter ha kommit överens om ett juste inbytespris så blev det affär. Bilen var dock utrustad med vinterdäck av 08:a typ (friktionsdäck) detta fixade Benjamin och bytte till riktiga vinterdäck med dubb. Rav4 an levererades upp till Luleå sent en fredag kväll. Killen som kom med bilen kontrollerade min inbytesbil och sedan gjordes affären klar via telefon med säljaren Benjamin som var mycket behjälplig trots att det var sent på kvällen. Det enda jag och många andra anmärker på är hanteringen av hjulomgångarna som tillhör inbytesbilarna. Dessa verkar hamna i något som heter hjuldepån och som du får betala separat för. Det innebär också att man kan ha otur och få slitna däck till en ganska ny bil. Detta system skapar bara onödig irritation och är inget som är vanligt i norra Sverige. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Jan Erik V
    Hej Jan.
    Tack för din recension. Vi har valt att sälja en uppsättning hjul separat efter kunders önskemål, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se så berättar vi gärna mer om detta. Varmt välkomna åter och ha en trevlig helg :)

Dennis M skrev om Riddermark Bil Täby
    Bra och trevlig bil, håller vad som lovas innan och efter köpet. Bra service hela vägen. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Dennis M
    Hej Dennis.
    Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med vår service.

Conny R skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Ford Connect 2013 som var i toppskick på telefon,å en kille körde ut den till mig för en tusing, bra å smidig affär tyckte jag, även om jag tyckte kanske lite snålt inte skicka med sommarhjul till bilen!! Mvh Rog Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Conny R
    Hej Conny.
    Tack för din recension. Vad kul att det gick smidigt och bra. Vi har valt att sälja en uppsättning hjul separat efter kunders önskemål. Varmt välkomna åter och ha en trevlig helg :)

Erik G skrev om Riddermark Bil Täby
    Vi köpte en VWPassat av en väldigt trevlig säljare. Vi blev bra bemötta och vi gjorde en smidig affär.
    Verkar vara ett bra företag med stor omsättning. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Erik G
    Hej Erik.
    Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med vår service och att det gick så smidigt.

Erik J skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Kia Sportage 2012. Bra bemött och trevlig och hjälpsamma. Mina förväntningar svarades nästintill upp till fullo. Eftersom det var mitt första bilköp är jag lite nybörjare. Enda negativa jag vill ta upp är att bilen var endast besiktigad 2 veckor efter bilköpet vilket inte nämndes någon gång. Och vinterdäcken som sas va i bra skick fick nedslag på just nämnda besiktning. Såklart kanske det är sånt man ska kolla upp själv, men då jag aldrig köpt bil själv förut så hade sådan information uppskattats väldigt. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Erik J
    Ha en trevlig helg! :)

Eva M skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag att hon Erika Norr behandlade mig med kärlek och respekt. Stort Riddermark! Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Eva M
    Hej Eva.
    Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med servicen ni fick utav Erika.
    Varmt välkomna åter och ha en trevlig helg! :)
  • 2020-02-24

Christoffer H skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte bil. Bra bemötande. Låga förväntningar andra bilfirmor inte respekt/ödmjukhet för att man inte kan något om bilar själv. Läs mer
    2020-02-24 Riddermark Bil svarar Christoffer H
    Hej Christoffer.
    Tack för din recension, vad kul att ni är nöjd med vår service, det gläds vi åt!
  • 2020-02-23

Dd F skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag köpte en bil och de var väldigt service mindes. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Dd F
    Hej!
    Vad roligt att du är nöjd med servicen du fick av oss, det gläds vi åt.
    Ha en trevlig helg!
  • 2020-02-22

Erik Viking Johan O skrev om Riddermark Bil Täby
    Stort tack för hjälpen Benjamin Berggren och Johan Pettersson som hittade en bra lösning. Kan starkt rekommendera riddermarksbil / norrlänning Läs mer
    2020-02-24 Riddermark Bil svarar Erik Viking Johan O

ERIC D skrev om Riddermark Bil Täby
    Smidig affär. Bra och snabb hjälp vid garantiärende. Läs mer
    2020-02-24 Riddermark Bil svarar ERIC D
    Hej Eric.
    Tack för din recension, vad kul att ni är nöjd med vår service!

Ellen K skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag köpte bil av Alfred Masgårdh på Riddermark Bil i Täby och jag är så otroligt imponerad av det engagemang och kundmottagande som jag fick. Supertrevlig säljare som verkligen förstod vilka behov jag hade och vad jag hade för krav på min nästa bil. Han tillochmed hämtade mig hemifrån så att jag slapp ta taxi till butiken. Kommer alltid att köpa bil här framöver!
    Stort tack Alfred Läs mer
    2020-02-24 Riddermark Bil svarar Ellen K
    Hej Ellen.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med Alfreds service, det gläds vi åt!
    Varmt välkomna åter :)

Eva A skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en fin BMW som jag är nöjd med. Bra och snabbt bemötande Läs mer
    2020-02-24 Riddermark Bil svarar Eva A
    Hej Eva.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt!
    Varmt välkomna åter!

Ebuzer Ö skrev om Riddermark Bil Täby
    Dåliga försäljare
    Birist kompetens
    Jag köpte bil bilen hade fel och felen stor köp kontrakten jag har kontaktakt försäljaren flera gången han skulle ringa tillbaka och boka värkstad över 2 månader jag väntar fortfarande är rimligt jåg känner mig lurad Läs mer
    2020-02-21 Riddermark Bil svarar Ebuzer Ö
    Hej Ebuzer.
    Vad tråkigt att höra. Vill du kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika närmre på detta?
  • Jonas S

2020-02-19

Jonas S skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte 2 bilar.
    En GLC 2018. Bilen gick sönder efter 1 mil och lämnades in på Hedin Bil i Jönköping dagen efter. Gick på garantin och fick en hyrbil till flygplatsen. Fick köpa tågbiljett hem.

En c3 picasso 2013. Transport till Spanien med dubbdäck och utan LM fälgar o s-däck. Tog 2 månader att få ersättning. Efter 100 mil o 2 månader gick bilen sönder 2 ggr. Elfel 380€ i kostnad och servostyrning rasade och körda av vägen. Stora skador. Enbart servo kostade 1200€. Skador på kaross ca 1000€. Med 2 bärgningar och 2 hyrbilar samt självrisker har detta kostat 12 000 kr. Att ha 1 månads garanti verkar helt absurt då bilen helt uppenbart inte var ok vid leverans. Läs mer
    2020-02-21 Riddermark Bil svarar Jonas S
    Hej Jonas.

Eva M skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en begagnad bil.
    Säljaren var trevlig o snabb.
    Hade inga förväntningar så allt var till belåtenhet.
    Sammantaget mycket bra! Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Eva M
    Hej Eva!
    Vad roligt att du är nöjd med din bil, det gläds vi åt. Berätta gärna vad vi hade kunnat göra för att förtjäna fullpott. :-)
    Ha en fin vecka!

Dragan N skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag älskar BMW bilar och har ägt BMW sedan 1986. Mina senaste BMWn handlades hos Riddermark Showroom. Jag är supernöjd med den trevliga personalen och ett proffsigt bemötande. Jag kommer fortsättningsvis att byta in mina bilar och köpa nya hos Riddermark. Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Dragan N
    Hej Dragan!
    Vad roligt att du är nöjd med din BMW, det gläds vi åt. Vad skönt att höra att du fick ett fint bemötande.
    Varmt välkommen åter! :-)
  • Dan S

2020-02-19

Dan S skrev om Riddermark Bil Täby
    Sålde och köpte bil
    Positivt och effektivt bemötande
    Hoppades kunna göra snabb affär vilket infriades
    Återkommer gärna i framtiden då bilbyte är alyuellt igen Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Dan S
    Hej Dan!
    Vad kul att du är nöjd med bilen du köpte och att du fick ett bra inbytespris.
    Varmt välkommen åter :-)

Eines M skrev om Riddermark Bil Täby
    Bra priser och otroligt hjälpsamma säljare.

Fick bra pris på stor service, samt bilen hemkörd till Uppsala.

Allt skötes snyggt på telefon, var aldrig på plats hos säljare. Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Eines M
    Hej Eines!
    Vad roligt att höra att allt har gått bra, hoppas du är nöjd med din bil!
    Tveka inte på att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar, ha en fin dag! :-)

Erik P skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte bil av Riddermarks i Östersund. Jag fick ett trevligt bemötande och logistikhjälp av Max. Bra lösning också med sommar- och vinterhjul. Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Erik P
    Hej Erik!
    Vad roligt att du är nöjd med servicen du fick, det gläds vi åt.
    Ha en fin dag! :-)
  • 2020-02-18

Edit M skrev om Riddermark Bil Täby
    Fic betala DYRA pengar för fälgar med sommardäck som såg fördjävliga ut rent ut sagt... Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Edit M
    Hej Edit!
    Har du varit i kontakt med oss på kundservice@riddermarkbil.se angående detta ärende?
    Om inte, kontakta oss gärna så ska vi kika på om det finns något vi kan göra.
    Väl mött :-)
  • Ayad Kirjakos A

2020-02-17

Ayad Kirjakos A skrev om Riddermark Bil Täby
    Tar bilder på jättefina alu-fälger och när du åker dit för att köpa bilden byter dem till vanliga och slitna däck sen försöker dem sälja bilens org sommer/vinterdäck som man själv hade sett på bilder för 10 000 och 495 kr för att göra ägarbyte. det var ett skämt. jag betalade ej ett skit utan jag fick vinterdäck eftersom dem hade redan monterad dem. det va ett plus för mig och dem kände sig lurad. haha Läs mer
    2020-02-21 Riddermark Bil svarar Ayad Kirjakos A
    Hej Ayad.
    Vad tråkigt att höra... Vill du kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika närmre på detta?
  • 2020-02-17

Christina H skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en beg. Mercedes och åkte nöjd hem med den...är f f nöjd...o kan tänka mig o köpa bil där igen. Tror det räcker som omdöme? Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Christina H
    Hej Christina!
    Tack för din recension. Vad roligt att höra att du är nöjd med din Mercedes, det gläds vi åt.

Ha en fortsatt fin vecka, varmt välkommen åter! :-)
  • 2020-02-17

David M skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en beg Outlander PHEV, fick ett mkt bra bemötande ett bra inbytespris på min gamla bil och transport till Gbg av bilen.
    Allt gick väldigt smidigt och jag kan rekommendera Riddermarks! Läs mer
    2020-02-17 Riddermark Bil svarar David M
    Hej David!
    Vad roligt att du är nöjd med oss och ditt bilköp, det gläds vi åt.
    Önskar dig en fin vecka och varmt välkommen åter! :-)

Måttbandsvägen 3a, 187 11 Täby