Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Täby Riddermark Bil Täby

Riddermark Bil Täby

Måttbandsvägen 3a, 187 11 Täby — Visa karta

På Riddermark Bil i Täby hjälper vi dig som företagare att hitta en bra lösning med din vagnpark, med avyttring samt köp av bil. Företaget har varit verksamt sedan 2007 och har sedan dess hjälpt våra kunder att hitta sin nya bil, vi har även hjälpt en mängd företag att avyttra sina bilar.

Våra bilar är till största delen tidigare tjänstebilar och företagsbilar där det finns tillgång till god servicehistorik, bilarna har oftast endast haft 1 tidigare ägare vilket gör att du som kund hos oss får den absolut bästa kvalitén till rätt pris.

Ta kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att snabbt värdera bilen samt lägga upp en plan som smidigt kan hjälpa dig att avyttra dina bilar.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 254 kunder tycker om Riddermark Bil Täby

• Lars H
    Lars H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Väldigt trevlig och kunnig säljare! Rak, inte inställsam och verkade ha riktig koll på läget!
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Lars H
    Hej Lars!

Tack för din recension, vi gläds åt att du är så nöjd med ditt bilköp hos oss.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Varmt välkommen åter,
    Riddermark Bil
  • Kim L
    Kim L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Köpte bil som va in på verkstad 5 ggr
    De ville inte häva köpet fick byta den mot en annan
    Får fakturor på den gammal bilen efter att jag lämnat tillbaka den 😡
  • Dani S
    Dani S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande och smidig bilaffär.
  • Jonny P
    Jonny P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    ok! hhhhhhhhhhhhhhhmjj hhhhhh
    kkkkkkkkkkkkkkkkkk
  • Martin  B
    Martin B skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag och min sambo köpte en Audi av säljaren Patricia på Riddermarks i Täby. Både jag och min sambo har gjort massvis av affärer i tidigare och Patricias kundresa med oss var i absolut toppklass. Allt från första telefonkontakt till avslutad affär genomfördes på ett professionellt, kunnigt, ärligt och oerhört trevligt sätt. Nöjdare än vi är kan vi inte bli. Tack!
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Martin B
    Hej Martin!

Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vi är väldigt glada över att ni är så nöjda med er bilaffär och med den service ni fått av vår försäljare. Vi önskar er många trevliga mil i er nya Audi och hoppas att vi ses när det är dags att byta bil nästa gång.

Med vänlig hälsning, Riddermark bil
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bilköpet hos Riddermarks Bil AB blev initialt en mycket stor besvikelse vilket såsmåning om ändrades till något lite bättre..
    Har under 25 år kört Audibilar i många versioner, alla med Quattro. Alla inköpta nya eller med 250-1500 mil på nacken.
    Efter en ”misslyckad” privatleasing av en 2017 Q3 insåg jag efter tio månader att jag aldrig skulle kunna hålla de miltal som leasingavtalet stipulerade. Hittade under juli en man som ville överta leasingen och allt var frid och fröjd. Sökte igenom Byt Bil och Blocket efter lämplig bil och hittade bl.a. en ”MYCKET FIN AUDI Q3.....” med 13700 mil bakom sig. Tog kontakt med Täby och efter mycket wheelande och dealande så kom Säljaren och jag överens om att jag skulle komma ner från Gävle till Täby. För att han skulle kunna reservera bilen en dag var jag tvungen att överföra en handpenning vilket jag också gjorde. Då låstes jag upp.
    När jag kom ner följande dag så var säljaren inte på plats utan upptagen med att skölja av en bil vilket visade sig vara den jag skulle ha. Sedan började problemen – både tanklampan och spolarvätskan lyste. Åke ut och körde en sväng med blöt bil och den kändes bra. Exteriört var det svårt att se något eftersom lacken var blöt och ej avtorkad. När jag anmärkte på bränsle m.m. så blev jag blev lovad påfyllning av några liter soppa och spolarvätska vilket också skedde innan hemresa. Insynsskyddet saknades i skuffen och det lovade säljaren fixa om jag struntade i påfyllning av soppa.. han till och med provade det från annan Q3:a som fanns på parkeringsplatsen. Det var med blandade känslor jag gick upp för trappen för att skriva...
    När vi kom ner och bilen var tankad till 40% så upptäckte jag en "mycket fin A4 Allroad" 2014 som fanns utanför entrén. Jag erbjöd mig omgående att ta den istället men enligt säljaren som konsulterade platschefen var det omöjligt att fixa till det med tanke på lånen..och att bilen redan var reggad på mig. Jag tjatade ett tag men gav till sist upp och åkte hem. Under resan upp till Gävle upptäckte jag 6 (sex) stenskott i vindrutan, några av dem i synfältet. Gick sedan igenom bilen och det visade sig att lacken (som tidigare varit för blöt för att undersöka) hade fullt med repor och stenskott. Hittade sedan under framsätet en servicerapport där det påtalades att skivbromsarna bak var slut och måste åtgärdas vilket ej var gjort. Invändigt under dörrhandtagen var färgen borta på flera ställen.
    Jag gjorde ett antal propåer till säljaren om att jag absolut inte var nöjd och att jag skulle vilja byta bilen till den Allroad som jag sett och fattat tycke för. Det var först när jag frågade vad det skulle kosta mig att byta som han då svarade att han skulle köpa in min bil som jag haft 6-7 dagar och för den kunde han bara bjuda 15.000 mindre än vad jag gett för den plus att det skulle bli lite dyrare med lånet... Jag accepterade eftersom jag bara ville bli av Q3:an.
    Hos Riddermarks så signeras ju avtal via BankID och det som stör mig är att man inte får se avtalet innan man skrev på. Först när affären sedan var klar så fick jag papperskopior på nedervåningen. Gick inte igenom avtalet på plats eftersom jag redan fått ett avtal veckan innan och läst det. Än en gång samma visa med diesel – säljaren kunde inte på villkors vis ge mig någon diesel i tanken utan jag blev tvungen att direkt åka och fylla på.. Snacka om service.
    Upptäckte sedan till min förvåning vid hemkomsten att säljaren denna gång skrivit 3,99% istället för de 3,25% jag fått veckan innan. När jag påtalade detta så skyller han denna gång på banken Santander men han styrde ju upp den lägre räntan veckan innen och tog även kredit för det. Jag skulle skämmas att behandla en kund så där – hur jobbig och omständig han än var.....
    Denna gången var bilen till min fulla belåtelse förutom att det inte följde med några nycklar till den demonterbara dragkroken men jag har fått löfte om att hämta ut sådana hos vår lokla Audihandlare. Vinterdäcken kommer i höst till Euromaster och det skall bara vara för mig att åka dit och få dem skiftade.
    Min svärson hade i förrgår bestäm sig för att byta bil och han ville köpa en Skoda Yeti 4x4. Han visade mig Riddermarks bilar men på direkt fråga från honom så avrådde jag och det blev affär med en lokal bilhandlare istället. Den handlaren sa när jag berättade om mina äventyr med Riddermarks att skillnaden mellan honom och det stora bolaget är att han måste möta sina kunder i ICA affären i framtiden...

Tänk vad enkelt det hade varit om vi kommit överens omgående om byte.....
  • Spice J
    Spice J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    They gave only three months warranty for a car of over 150.000Sek so I bought 3 years warranty separately and I was made to buy winter tyres separately. I expected to have full clarification before the contract.
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Spice J
    Dear Mr. Spice,

We are sorry to hear that you're not fully satisfied with your purchase.
    Regarding the warranty included we are following the general recommendations, this means that the number of months with free warranty is depending on both mileage and age on the car.
    Therefore you are offered an extra warranty of 1, 2 or 3 years to get better coverage. This warranty is optional.

Winter tires are not included since this would make it impossible for us to keep our low prices. We have a very good range of both used and new tires and rims offered to all our customers.

Our salesmen are always trying hard to inform our customers about as much as possible but our customers must also provide us with questions to give us a chance to mention everything of value for you.

Please let us know if there's anything else we can do for you.

Kind regards, Riddermark Bil
  • Mohamed B
    Mohamed B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Jag har köpt en bil hos er och jag upplevde att från början va de väldigt tillmötesgående och vänliga men så fort affären va avslutad,dock inte helt då det fattades en bilmatta i bilen så upphörde denna vänlighet, de slutade svara på samtal och när jag åkt dit så har jag bara fått bortförklaringar.
    Så i slutändan här jag nu ingen bilmatta dom jag blev lovad att de skulle ordna med och betyget blir därför lågt.
  • Zin A
    Zin A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Köpt bil. Mycket bra bemött , trevliga och lyssnar till kundens behov. De levde upp till mina förväntningar.
  • Bo B
    Bo B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Den största besviken skulle hjälp min bror med en 🚗 till Åland!!! Riddermarks skulle skicka papper från transport styrelsen till Åland frankerat med inget namn på brevet fy fan sådan slarvigt brev ✉ snurrar runt 10dygn på posten mvh Bosse 🚌
    2017-08-17 Riddermark Bil svarar Bo B
    Hej Bo!

Det stämmer att posten verkar ha kommit bort. Vi skickar många registreringsbevis utomlands på veckobasis och har inte upplevt detta tidigare. Vi har varit i kontakt med posten men kan tyvärr inte göra mer än att skicka ett nytt brev som givetvis bör komma fram som vanligt. Papper är beställda och vi hoppas att snart har ditt brev hos dig.

Tveka inte på att höra av dig om du har fler frågor, eller om vi kan hjälpa dig ytterligare.

• Göran P
    Göran P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Positivt och bra bemötande
    Trevlig säljare
    Och smidig hantering
  • Maria R
    Maria R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Vänligt mottagande då jag ämnade köpa liten bil. Säljaren till min bil var mycket trevlig och tålmodig då jag frågade om saker och ting.
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Vi fick ett vänligt och proffsigt bemötande av Fabian Lagerblad - han hjälpte oss genom hela köpet, och vi är mkt nöjda med vår BMW och hjälpen vi fick av honom.
  • Michael F
    Michael F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Köpte en bil för 250.000kr, affären tog lång tid då de inte visste vad de hade för inloggning i sitt affärssystem? Bilen skulle vara leveransklar men det var flera uppenbara fel på bilen. Blev ombedd att åka till Mekonomen men det tog 10 dagar och en massa tjat innan de ens svarade på offerten. Är nöjd med bilen men inte med affären..
    2017-08-17 Riddermark Bil svarar Michael F
    Hej Michael!

Vad synd att du inte känner dig nöjd med affären. Vi beklagar givetvis att du behövt vänta så länge på att få offerten godkänd. Berörda parter är informerade och vi hoppas att du vågar ge oss en ny chans nästa gång det är dags att köpa bil.

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar, eller om vi kan hjälpa dig med något gällande din bil.

Med vänlig hälsning, Riddermark bil
  • Patrick D
    Patrick D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Jag blev väldigt bra bemött och hjälpt nästan på en gång. Hade redan kollat upp en av deras bilar på nätet. När jag bestämt vilken bil jag ville köpa så har alla praktiska detaljer flytit på bra. Väldigt trevlig säljare.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande och snabba svar på frågor!
    Bra urval av bilar, prisvärt.
    2017-07-06 Riddermark BIl svarar Stefan E
    Hej Stefan,

Tack för din recension. Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med oss. Du är varmt välkommen tillbaka! :)

Ha en riktigt fin sommar!

• Henry B
    Henry B skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Landrover på Riddermark. Bra kundbemötande vid försäljning, genomgång av bilen och kompletteringar. Bilen var i toppskick och jag är mycket nöjd med bilen och Fredrik på Riddermark bil!
  • Bo R
    Bo R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bilen verkar bra och fram till att köpet var avslutat var allt OK. Senare upptäckte jag att insynsskyddet bak saknades. När jag ringde och klagade på det fick jag "i befintligt skick" och ska fråga chefen. Därefter har det varit tyst. Vekar lite "bakgårdsförsäljning" tycker jag och sprider lite "badwill" när jag kommer åt.
    2017-07-03 Riddermark BIl svarar Bo R
    Hej Bo,

Tack för din uppriktiga recension.
    Det är tråkigt att höra hur du upplevde din affär hos oss. Vi beklagar att du känner som du gör, självklart vill vi att alla kunder ska vara nöjda. När det gäller tillbehör till bilen beror det på hur den tidigare ägaren lämnat in bilen till oss, i detta fall följde inte ett insynsskydd med tyvärr. Dessutom är det undersökningsplikt från kundens sida eftersom vi säljer begagnade bilar och i vissa fall följer inte alla tillbehör med när vi får in bilen till oss. Självklart har jag tagit upp detta med de inblandade i affären så att vi i framtiden kan bli tydligare och undvika missförstånd.

Hoppas du är nöjd med bilen i övrig och har en underbar sommar!

• Conny J
    Conny J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Trevliga säljare. Samt väldigt bra garanti åtagande vid ev saker som går sönder under garanti tider.
  • Eva S
    Eva S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    De skötte sig perfekt.
    Problem har tagits tag i direkt (nästan) och lösts på ett bra sätt, och aldrig en sur min.
    Kan gott tänka mig återkomma som kund.
  • Nils R
    Nils R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Ganska okunniga säljare. Dålig uppföljning på ägarbyte som tagit lång tid.
    2017-06-30 Riddermark BIl svarar Nils R
    Hej Nils,

Tack så mycket för din uppriktiga recension.
    Det är mycket tråkigt att höra hur din upplevelse var hos oss. Du får gärna mejla oss på feedback@riddermarkbil.se för att berätta mer hur ditt bilköp gick och om du behöver vidare hjälp. Tveka inte på att höra av dig om du har funderingar eller frågor angående din bil.

• Tommy H
    Tommy H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bemötandet var bra. Till en början gick vi runt ute och tittade. När vi kom in uppmärksammades vi. Det blev ett bilköp efter provkörning
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Tommy H
    Hej Tommy,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med ditt bilköp hos oss och att du är nöjd med vår service. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

Ha en trevlig sommar nu! :)

• Gustav E
    Gustav E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Jag köpte en Skoda Octavia -11 av försäljaren Johan Petterson i Täby, från första telefonsamtalen har Johan varit otroligt tillmötesgående och medgörlig. Även efter ägarbytet har jag haft mailkontakt för att få varudeklaration samt påpeka att en högtalare verkar vara glapp, detta var inte heller några problem.

Allt som allt hittills en otroligt bra upplevelse, om nu bara bilen fortsätter rulla ;)
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Gustav E
    Hej Gustav,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med ditt bilköp hos oss och att du är nöjd med vår kundservice. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med nya bilen :)

• Tony Z
    Tony Z skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Dålig skick på bilen vid leverans ( otvättat ) både inne å utvändigt ...
    snobbig personal vid utlämnandet ... dock inte säljaren som sålde bilen
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Tony Z
    Hej Tony,

Tack så mycket för att du tog din tiden att skriva.
    Vad tråkigt att se det du skriver. Vi beklagar att leveransen av din bil inte var förberedd vid din ankomst, och att du därav fick bilen levererad av en annan säljare.

Du kontaktas av ansvarig under dagen, så att du får hjälp med ärendet.
    Vi är väldigt måna om att man som kund känner sig nöjd från början till slut hos oss.

Ha en trevlig sommar!
  • Leo W
    Leo W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Trevligt bemötande och smidigt köp på alla sätt!!
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Leo W
    Hej Leo,

Tack så mycket för din recension!

• Rebar S
    Rebar S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Ingen erfarenhet
    Jag har inte så mycket erfarenhet om riddermark bil Täby
  • David S
    David S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Trevligt bemötande! Bra kontakt och service hela vägen.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar David S
    Hej David,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss och ditt bilköp. Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar och lycka till med din nya bil! :)

Ha en trevlig sommar!

• Per S
    Per S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Vi köpte en bil och är än så länge nöjda. Bilen som var begagnad var dock inte helt städad så vi åkte förbi en rekondfirma på Riddermarks bekostnad när vi hämtade bilen. Riddermarks säljare var artig, konkret och informativ. Jag kommer att köpa bil av Riddermarks i Täby igen.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Per S
    Hej Per,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med ditt bilköp hos oss. Lycka till med din nya bil nu :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

• Mira S
    Mira S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Snabbt, enkelt, smidigt och trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd med min bilaffär hos Riddermark i Täby!
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Mira S
    Hej Mira,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.

Ha en trevlig sommar Mira!

• Jan E
    Jan E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Briggen bemötande och service.
  • Lars K
    Lars K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Jag har tre anmärkningar som berör mitt bilköp hos företaget. Bortsett från dessa så är jag mycket nöjd med hur affären sköttes av både anläggningschef och den säljare som jag gjorde affären med.
    Mina anmärkningar:
    1: Enligt annonsen skulle bilen ha stereo med CD-spelare. Någon CD-spelare finns inte och företaget refererade till att de friskriver sig från felaktiga uppgifter i annonsen.
    2. Det saknades en fysisk nyckel i en av fjärrkontrollerna vilket jag inte upptäckte förren jag var hemma. Företaget menade att det inte var något som de skulle komplettera.
    3. I köpet ingick fyra vinterhjul som jag bara fick se på bild då dessa fanns på en Euromasteranläggning. Budskapet var att däcken ska skickas till den Euromasteranläggning som ligger närmast min bostadsort (Leksand) och att jag ska få ett mail med referensnummer inom 1-2 veckor. Det har nu gått snart tre veckor sedan jag köpte bilen och då jag mailat säljaren på företaget får jag bara till svar att vänta in mailet från Euromaster. Innan detta skett har jag svårt att ge betyg.

Mitt betyg är satt under förutsättning att det löser sig med vinterhjulen.
    2017-06-28 Riddermark Bil svarar Lars K
    Hej Lars!

Tack för din recension. Vad roligt att du är nöjd med hur affären gått till, och att du känner dig väl bemött av vår personal på plats.
    De två utrustningsrelaterade problemen du nämner är givetvis beklagliga men då de är just utrustning går de under köparens undersökningsplikt.

Ang. däcken är det, precis som du nämner - Euromaster, som tillhandahåller både leverans och förvaring. Om du fortfarande inte fått dina däck är det av högsta vikt att du kontaktar din försäljare så att denne kan se vad som orsakar deras dröjsmål.

Vi hoppas att detta klarnas ut inom kort, om det inte redan gjort det. Och önskar dig en trevlig sommar med många fina mil i din nya bil.

• Christina K
    Christina K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Hej! Jag har fått hjälp av Morgan med att köpa en BMW X 3. Jag är otroligt nöjd med hela affären med Morgan. Morgan har en lyhördhet och dessutom väldigt professionell i sitt yrke. Som köpare av bil känner du dig trygg i processen. Väldigt bra service från Morgan! Jag rekommenderar Morgan varmt till blivande köpare av bil.
  • Johan W
    Johan W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Köpt bil
    Fungerat utmärkt
    Bra mottagande och sevice
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Trevligt bemötande, bra snabb affär köpt o sålt bil.
    Känner mig nöjd ☺
  • Katarina G
    Katarina G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Jag har köpt en Opel Corsa. Bemötandet var bra men jag skulle velat haft mer information om bl.a. försäkringen. När jag köpt bil tidigare har man erbjudits en försäkring som man efter nån månad fått ta ställning till om man velat fortsätta ha. Här blev jag, utan att fått veta det, pådyvlad en försäkring i ett år!!!
    2017-06-09 Riddermark Bil svarar Katarina G
    Hej Katarina!

Tack för din recension. Vad tråkigt att du inte upplevt informationen som tillräcklig gällande din försäkring. Våra försäljare skall alltid vara noggranna gällande denna information. Information om försäkringen finns även skriftligt på de papper man får vid leveransen.
    Erbjudandet gäller för det första försäkringsåret, därefter får man välja om man vill förlänga eller ej.

Vi hoppas att du trots detta kan vara nöjd med den bil du köpt, och att du få många trevliga mil i denna.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar .

• Anders C
    Anders C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Köpte en bil och tecknade förlängd nybilsgaranti. Allt fungerade bra och frågor som uppstod efter köpet fick jag snabb återkoppling på. Nöjd med så väl bil som säljare.
  • Matti S
    Matti S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Allt var bra. Försäljare var aktiv och presenterade bilen väl.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Trevliga säljare och fina bliar.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Lugna sansade säljare som gav oss tid att testa och tänka.
    Vi köpte en renault megane i gott skick till ett bra pris.
    De missade att bilen var fel registrerad, som lätt lastbil, vilket den inte uppfyller.

Nöjd med köpet.
    2017-06-09 Riddermark Bil svarar Andreas E
    Hej Andreas!

Tack för din recension. Vad roligt att du är nöjd med bilen samt med vår service.
    Registreringen bör vara åtgärdad nu. Om inte - eller om du har några fler frågor eller funderingar kan du alltid kontakta oss.

• Peter R
    Peter R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Har bara bra erfarenhet, hittade en bil på nätet, bokade den och när jag kom upp så var allt fixat och klrt Inga förseningar alla papper klara, bara skriva på och köra hem.
  • Fljurim B
    Fljurim B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra kille snäll och trevligt så ska det va
  • Saad I
    Saad I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Hi!i have bought a car with a good price,but the only issue salesman have promise to send me second key as the car has two keys but after two weeks he said sorry we dnt have key,,,
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Saad I
    Hi Saad!

The keys are often displayed in the ad by photos just to make sure to show the total number of keys included.
    In your case this used car was sold with only one key, and this was also mentioned by your salesman from the very beginning.

We hope that you're satisfied with the car, although this misunderstanding.
    Please don't hesitate to give us a call if you have any questions.

Kind regards, Riddermark Bil
  • Peter P
    Peter P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Avslappnat, proffsigt och trevligt bemötande.
  • Haykel M
    Haykel M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Det bar jätte bra bemötande . Köpte jätte bra Bill men den är lite dur .
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Trevligt bemötande och affärsmässigt tillmötesgående.
  • Tony F
    Tony F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Proffsig och trevlig personal, snabb hantering. det var ju inte meningen att jag skulle köpa bil just nu... :-)
    2017-05-19 Riddermark Bil svarar Tony F
    Hej Tony!

Tack för din recension.
    Vad roligt att du vågade slå till när du hittat rätt bil till rätt pris, - även om det inte var planerat.
    - Det är ju trots allt så vi i branschen alltid gör våra bilköp :-)

Ha en strålade helg! Och hör av dig vid frågor eller funderingar.
  • Arvid V
    Arvid V skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Mycket bra.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Personalen var på en hög nivå.
  • Erik L
    Erik L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Tråkigt att säljaren visste inte att navsystemet var trasigt på bilen. När vi påtalade detta var det bra att de tog på sig att laga det innan vi köpte bilen. Efter vi lade handpenning och navsystemet skulle repareras upplevde vi det svårt att få kontakt med säljaren som var på ledighet under en veckan. det gjorde det svårt att veta när vi kunde hämta bilen. Givetvis måste säljare få vara lediga men som det var nu visste ingen på riddermark när bilen skulle vara klar mm. Det bör finnas något sett för kolegor att kunna se grundläggande information om andra säljares pågående försäljningar. När vi väl träffar säljaren var han trevlig. Och uppfattades kom kunnig.
    2017-05-15 Riddermark Bil svarar Erik L
    Hej Erik!

Tack för en mycket konstruktiv recension.
    Vi ber om ursäkt för att ni inte kunnat få klara besked gällande er bil och vi tycker precis som er att här finns en förbättringspunkt att ta itu med. - Något vi naturligtvis skall se över.

Vi hoppas att ni får många trevliga mil i er nya bil och att ni hör av er direkt vid några frågor eller funderingar.

• Birgitta O
    Birgitta O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Vi fick ett trevligt bemötande med god information utan att det kändes påstridigt. Vi upplevde att vi gjorde ett bra köp då vi köpte en bli. Våra förväntningar blev uppfyllda då vi köpte bilen som vi tittat på på nätet.
    Kan varmt rekommendera Riddermarks bil i Täby.

Måttbandsvägen 3a, 187 11 Täby