Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Täby Riddermark Bil Riddermark Bil Täby

Riddermark Bil Täby

Måttbandsvägen 3a, 187 11 Täby — Visa karta

På Riddermark Bil i Täby hjälper vi dig som företagare att hitta en bra lösning med din vagnpark, med avyttring samt köp av bil. Företaget har varit verksamt sedan 2007 och vi har sedan dess hjälpt våra kunder att hitta nya bilar, och hjälpt en mängd företag att avyttra sina bilar.

Våra bilar är till största delen tidigare tjänstebilar och företagsbilar där det finns tillgång till god servicehistorik. Bilarna har oftast endast haft en tidigare ägare vilket gör att du som kund får den absolut bästa kvaliteten till rätt pris.

Ta kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att snabbt värdera bilen, samt lägga upp en plan som smidigt kan hjälpa dig att avyttra dina bilar.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 350 kunder tycker om Riddermark Bil Täby

• Caroline S
    Caroline S skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Volvo v60 i juli 2018 av en väldigt seriös och trevlig försäljare! Blev en snabb och smidig affär, kan varmt rekommendera Dimitry Antsutkin. Är klart nöjd med bilen som överensstämde med beskrivningen! Läs mer
  • Sven
    Sven skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Opel Astra av Dimitry, bra bemötande och support under köpet. Tyvärr så visade det sig att det fanns problem med vattenpump mm vid en service. Efter samtal med Riddermark där problemet beskrevs så tog de ansvar och betalade åtgärden. Var absolut inget problem, kommer köpa bil hos Riddermark igen. Läs mer
  • Annica K
    Annica K skrev om Riddermark Bil Täby
    Snabb och smidig bilaffär! Tack till Jonathan Gertz för ett trevligt bemötande, svarade snabbt på Mail! Läs mer
    Riddermark Bil, Riddermark Bil gillar detta
  • Gabriel  G
    Gabriel G skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Volvo V70 2011 Oktober månad 2017.
    Fick inte med några vinterdäck plus att sommardäcken som satt monterade var i dåligt skick, men fick ner priset lite pga detta.
    En månad efter köp skär AC kompressorn, men då jag fick 6 månaders garanti vid köpet lämnades bilen in på Mekonomen för reparation och försäljaren stod för kostnaderna utan krångel, så det var skönt.

Saknar dock än idag någon servicebok till bilen, säljaren som sålde mig bilen, vid namn Joakim lovade att ordna fram en korrekt ifylld servicebok, antingen den som hör till bilen eller ordna fram samt fylla i en ny. Fick utdrag från verkstaden där bilen blivit servad på papper så länge.

Efter mycket tjat över mail och telefon gav jag till sist upp då säljaren bara gav mig tomma löften om att han skulle ordna fram och skicka en servicebok, men aldrig faktiskt gjorde det.

Så köp inte bil härifrån om inte serviceboken faktiskt ligger i bilen vid köp. Läs mer
    2018-08-31 Riddermark Bil svarar Gabriel G
    Hej Gabriel!
    Vad bra att du fått korrekt hjälp med din bil och dess garantiärenden. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig trygga både innan och efter sitt bilköp.

Gällande din servicebok verkar där ha blivit något missförstånd. Din försäljare Joakim har koll på serviceboken och du får den enligt överenskommelse så snart som möjligt.
    Boken måste beställas från generalagenten vilket tar tid, efter det skall den också skickas till verkstäderna som servat bilen för att den skall stämplas korrekt (Om man nu vill ha stämplarna i boken istället för på papper).

Eftersom du varit i kontakt med Joakim och ärendet är pågående hoppas vi att du snart får boken hemskickad.

Tveka inte på att höra av dig vid vidare frågor.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en bil mindre än ett år gammal, frågade om nybilgaranti eftersom det är första gången jag köper en så ny bil. Svaret var att dem viste inte om det och att dem rekommenderade köpa en 3 års garanti försäkring som kostade runt 3000kr. Känner mig väldigt lurad på detta. Bilen jag köpte har ju nybilgaranti på 5 år. Att en bilsäljare har ingen aning om det, det är bara strunt prat.
    Tack vare min okunskap om bilköp, har blivit lurad att betala eller köpa en garanti som fanns redan från tillverkaren. Det är inte seriös från försäljaren.
    Jag är ingen bilsäljare, men med bra ett par samtal har jag lärt mig att bilen jag köpte hade nybilgaranti, samt att säljaren undvek att berätta det så att jag köpte en extra garanti på bilen.
    Dålig stil och otrovärdiga. Läs mer
    2018-07-04 Riddermark Bil svarar Daniel D
    Hej Daniel!
    Du skall inte behöva en extra garanti i detta fall. Vi beklagar att du fått fel information av din säljare.
    Vi har försökt hitta dina kontaktuppgifter men vi kan inte hitta något på "Daniel D".
    Maila gärna till info@riddermarkbil.se så hjälper vi dig.

2018-07-16 Daniel D svarar Riddermark Bil
    Jag heter Victor Daniel Delgado Vera, bilen jag köpte har regnummer ykr590
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Michael D
    Michael D skrev om Riddermark Bil Täby
    Ruskigt bra och tillmötesgående personal och chef!
    En otroligt påfrestande men lyckad bilaffär till slut, kommer jag i veckan få leverans av bilen jag velat ha!
    Stort tack till Dmitry och Robert! Läs mer
    2018-05-17 Riddermark Bil svarar Michael D
    Tack för din recension Michael, det gläder oss att du är nöjd.

Hör av dig om du har frågor, och kör försiktigt!

• Monika L
    Monika L skrev om Riddermark Bil Täby
    När jag kom och skulle köpa bilen som jag betalat handpenning på, var inte säljaren där som avtalat. I stället var det en stressad 20-årig kille som inte kunde något om bilar, han ville bara sälja.

Man får inga papper på bilen förutom själva köpehandlingen. Det påstår att de undersöker bilarna i flera timmar innan de säljer dem, men det får man inget papper på. Ingen varudeklaration heller. Företaget har inte koll på sitt ansvar enligt Konsumentköplagen. Tar inget ansvar för fel som upptäcks efter köpet. De är dåliga på att svara på mejl.

Varning även för den försäkring de försöker pådyvla kunder. Det är en specialförsäkring som har andra avtalsvillkor än andra bilförsäkringar. Läs mer
    2018-05-08 Riddermark Bil svarar Monika L
    Hej Monika!

Tyvärr känner vi inte igen oss alls i det du skriver.
    Din försäljare informerade dig om att han bytt tjänst och inte kunde närvara vid leveransen.
    Bilarna undersöks i 90 minuter och det är över 50 punkter som gås igenom. Vi har papper på det, och kan dessutom tillhandahålla varudeklarationer vid förfrågan, detta har du inte bett din försäljare om.
    Försäkringen du skriver om är en helt vanlig försäkringsprodukt och har inte särskilda villkor. Det enda som är anpassat till Riddermark Bil är priserna på premie och självrisker, annars är villkoren de samma.

Har du fortfarande frågor om ovanstående är du varmt välkommen att höra av dig till info@riddermarkbil.se så hjälper vi dig.

Mvh, Riddermark Bil
  • Alice D
    Alice D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra och trevligt bemötande gjorde allt till belåtenhet! Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Alice D
    Hej Alice!

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Det gläder oss att du är nöjd!

Tveka inte på att höra av dig om du ar frågor eller funderingar.

• Fadi S
    Fadi S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Sämsta bilaffär aldrig mer sista gång att köpa bil frånriddermark det var inte roligt jag köpte bilen med tvung nästan och jag är inte njöd med bilen jag ska inte ha kvar den och säljare vill ha -25000 redan efter dag 1 till och med innan jag hämtar bilen och innan skriver under köpt vill jag hävda köpet och säljare var sur och sa alt eller inget att -25000 om jag inte köper bilen ni lura folk så köpte jag bilen för att inte blir stor summa ni bodde skämmas ingen bilhandlare som gör så bara för att ni vill bara bli av med en bil som ble såld på länge ca 6 månader och ni vill tvinga folk och bilen kostar 149000 kr och har kaffe fläkor på golvet och jag är kund som köpte 2bilar före detta och blev behandlat på det här sättet nu blir det sista Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Mycket dåligt !! Ingen på plats vid avtalad tid... dolda priser mot vad som visades på blocket!! Efter köpet saknades servicebok och efter 3 mejl och 2 samtal har det inte kommit något än!!! Inget jag rekommenderar!! Läs mer
    2018-03-09 Riddermark Bil svarar Tobias E
    Hej Tobias!

Stort tack för din recension. Vad bra att du kontaktar oss så att vi kan se varför du inte fått hjälp.
    Vi kan tyvärr inte hitta dig via ditt namn i vår kundbas i Täby? Vi kan därför inte kontakta dig och heller inte se vilken bil det gäller.

Vänligen maila till info@riddermarkbil.se så snart du kan så att vi får en chans att ställa allt till rätta.
  • Ihab J
    Ihab J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Nice ................................ Läs mer
  • Jakop G
    Jakop G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Snabbt lätt och kändes pålitligt.
    Sen är det ju bilförsäljare så man får ju va lite me. Men överlag helt ok. Läs mer
    2018-03-02 Riddermark Bil svarar Jakop G
    Hej Jacop!

Tack för din recension. Visst har du som köpare ett visst ansvar (undersökningsplikt) att se till att bilen du köper motsvarar just dina förväntningar. Kul att du överlag är nöjd!

Mvh, Riddermark Bil
  • Richard B
    Richard B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Perfekt bemötande och bra och smidig service Läs mer
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande hos hjälpsamma säljare. Smidigt och snabbt. Tummen upp. Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Fredrik C
    Hej Fredric!

Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss!
    Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil, och att du hör av dig till oss vid minsta fundering.

Varmt välkommen åter!
    Riddermark Bil
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande och kontakt. Betyget dras ner av att det finns brister i kommunikationen rörande tillval av försäkringar osv. Försäkring tecknad i mitt namn utan att jag lämnat samtycke. Dåligt att man förväntas skicka med sommardäck vid inbytesbil men man får köpa till dessa till den nya bilen man köpt Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Daniel H
    Hej Daniel!

Vad tråkigt att du inte är nöjd med vår service. Vi gläds åt att du tagit dig tiden att recensera oss så att vi får en chans att förbättra oss kring de punkter du påpekar.
    Försäkringen du fått är enligt din försäljare enligt överenskommelse, beklagligt nog måste där skett ett missförstånd om du inte gett samtycke till den? Kontakta oss på info@riddermarkbil.se om du vill ha råd eller hjälp med den.

Vi kan inte kräva att du som privatperson lämnar med dina extra-däck vid en försäljning med de flesta av våra kunder gör det ändå eftersom de anser att smidigheten är betydande för affären och därmed vill de inte behöva sälja sina sommardäck separat.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt? Och att du kontaktar oss direkt vid några frågor eller funderingar.
  • Kirsi I
    Kirsi I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Helt enkelt väldigt bra..det lilla felen vi upptäckte på bilen var åtgärdat i stort sett på en gång.haha och en farligt bra försäljare i positiv mening. Läs mer
  • Michael B
    Michael B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra personal, hjälpsamma och vi ordnade allt på plats vid leverans av billen.
    Sommardäcken kom som avtalat till närmaste Euromaster inom en vecka !
    Smidigt och enkelt

Michael Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Michael B
    Hej Michael!

Vad roligt att du är nöjd med din bilaffär hos oss!
    Att även däckaffären funkar precis som den skall gläder oss. Inget är roligare än att ha nöjda kunder.

Stort lycka till med din nya bil, och kör försiktigt! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss.
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande, bra bil, även bra bemötande vid klagomål efter köp (batteri svagt), fick verkstadsbesök betalat direkt utan några problem. Läs mer
  • Abdul A
    Abdul A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    jag fick bara skit bil körde nästan en mil sendan fick fel på bilen
    Förlorat mycket pengar på ground av det konde inte jobba en vecka Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Abdul A
    Hej Abdul!

Vi beklagar att du fått problem med din bil. Vi tog in bilen på åtgärd direkt när du kontaktade oss och vår verkstad lagade felet på vår bekostnad på snabbast möjliga sätt.
    Tyvärr kan vi inte hjälpa till med lånebil i dessa fall varför vi alltid rekommenderar våra kunder att ha hyrbil intecknad i sin försäkring för att vara säker på att man kan ta sig till jobbet trots oförutsedda fordonsproblem.

Vi hoppas att du trots en dålig start är nöjd med bilen i dagsläget och den snabba hjälp du fick av oss på plats.
    Om du har fler frågor kan du alltid kontakta oss.

Stor tack för din recension,
    Riddermark Bil
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Skräpföretag som inte håller sitt ord Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Stefan A
    Hej Stefan!

Dina reservdelar som vi lovat att bekosta är beställda sedan länge.
    Tyvärr har de varit restade hos generalagenten varav leveranstiden varit mycket längre än väntat. Vi önskar att vi kunnat göra något åt det men har likt dig bara kunnat vänta på leverans.
    Bilen har utan problem gått att använda även utan dessa delar, vilket känns betryggande.

Vi hoppas att du inom kort har fått bägge de delar vi beställt och betalat åt dig.

• Jan F
    Jan F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Jag känner mig lite lurad.
    Sommardäck ingick inte, de fick jag betala extra för.
    Jag blev nästan tvingad att ta en extra försäkring fast jag sa att jag inte ville ha den, det var en sorts extra motorförsäkring som kostar 3000 kr/år.
    Jag tog ett billån och lovades en ränta, döm om min förvåning när räntan var en annan. Den mycket unge försäljaren sa inget om detta. Räntan höjdes alltså med 33%.
    Sen körde försäljaren med det gamla tricket: jag ska ringa chefen och fråga om jag får genomföra affären...
    Riddermarks bil är inte helt seriösa tycker jag. Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Jan F
    Hej Jan!

Du verkar ha kommit överens med din försäljare om vilken budget du hade ang. extra garantier och där har säljaren hittat en lösning för att kunna möta dina önskemål.

Vi har kontrollerat räntan med både försäljare och den bank som innehar lånet och allt verkar vara i sin ordning. Vi hittar med andra ord inte den beskrivna höjningen i något kontrakt. Om räntan är felaktig - vänligen kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan se vad som är fel. Kan det vara så att det blev fel initialt men att detta korrigerades på plats?

Våra försäljare har p.g.a. våra låga vinstmarginaler inte mandat att sänka/höja räntor eller ge rabatter på det sättet som många kunder förväntar sig. Vi kräver därför av våra försäljare att de har godkänt av sin närmaste chef på denna typ av korrigeringar och rabatter.

Vi tackar djupt för ditt förtroende och hoppas att du trots dina synpunkter är nöjd med din bil.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar!

• Magnus G
    Magnus G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Trevlig och hjälpsam personal. Jättebra service hela vägen. Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Magnus G
    Stort tack för din recension Magnus! Vad kul att du är nöjd.

Hör av dig om vi kan vara till hjälp, och varmt välkommen åter!
  • Daniel I
    Daniel I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Köpte en mini countryman, säljaren lovade att tvätta bilen inför hämtning, hämtade bilen ett par dagar efter köpet och bilen var inte tvättad, säljaren var mest intresserad av att sälja olika försäkringar till bilen... Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Daniel I
    Hej Daniel!

Vad tråkigt att du inte upplevt bra service hos oss.
    Tyvärr var vi underbemannade under de dagar du besökte oss och bilarna tvättas alltid för hand. Vi hade därför inte hunnit tvätta bilen inför leveransen. Vi tackar därför för ert tålamod eftersom vi kunde tvätta bilen på plats när ni kom - för att kunna leverera en nytvättad bil enligt ö.k.

Vi tackar för förtroendet och har givetvis framfört er åsikt till berörda parter för att kunna undvika att det händer igen.

Stort lycka till med bilen, och tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller funderingar.
    / Riddermark Bil
  • Granskog C
    Granskog C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Väldigt dålig teknisk kunskap om bilen.
    Också en alldeles för nonchalant och aggressiv försäljningsteknik, alltså också dålig enligt mej! Kom inte ut och visade bilen när jag skulle provköra..

Överlag värkar ni ha rättvisa priser på bilarna, men ni får nog jobba på servicen den är inte bra! Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Granskog C
    Hej!

Stort tack för att ni tog er tiden att recensera oss.
    Vi beklagar att ni upplevt dålig service i en av våra butiker. Er kritik är värdefull för oss och vi har framfört den till ansvarig säljare för att se hur vi kan förbättra servicen framleds.

Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor,
  • Charbel S
    Charbel S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Mycket trevlig säljare och bemötande.
    Tyvärr har man fullagat lacken på bilen på ett flertal ställen och efter det polerat bilen så ögat blir lurat.

Men vid första tvätten efter köpet ramlade fullagningarna av, vilket gett ett extremt fult fesultat. Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Charbel S
    Hej Charbel!

Du kontaktade aldrig din försäljare ang. detta. Var vänlig kontakta honom för att se hur vi kan hjälpa dig med ärendet. Vi vill alltid veta om man upplever fel med sin bil så att vi kan vara till hjälp för våra kunder.

• Tommy K
    Tommy K skrev om Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande, vid garantijobb på bilen fixades det fort och utan problem, jag kan rekommendera Riddermarks Bil i Täby Läs mer
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Citroen bil i höstas i Täby. Fick väldigt bra bemötande av säljaren. Allt gick till enl mina önskemål så finns inget att klaga på. Läs mer
  • Admir H
    Admir H skrev om Riddermark Bil Täby
    Bra priser, chefen trävlig och bemötande, övriga säljare skulle kunna förbättra sina sälj metoder och service i övrigt.. avsevärt !!! Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Riddermark Bil Täby
    Efter flertalet testade bilar köpte vi tillslut en bil.

Inbytet av gamla bilen gick smidigt och enligt förväntan gällande värdering.

Mycket nöjd med den service vi fick hos Riddermark i Barkarby. Inga problem att provköra flertalet olika bilar. Hade lite dåligt samvete när vi sedan hittade rätt bil på Riddermark i Täby istället.

Bra service även i Täby. Läs mer
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande vid köp av bil. Mycket nöjd med allt från själva köpet som gick snabbt och smidigt och att bilen blev servad och att man ordnade med däck bl.a.
    Har nu haft bilen en månad och är hittills mycket nöjd.
    Ett plus till trevlig och serviceinriktad personal. Läs mer
    2018-01-09 Riddermark Bil svarar Birgitta K
    Hej Birgitta!

Vad roligt att du är nöjd med både bil och service.
    Varmt välkommen tillbaka till oss om du har några frågor eller funderingar.

• Tudor C
    Tudor C skrev om Riddermark Bil Täby
    Nice bil! jag är nöjd med bilen, allt fungerar bra. Läs mer
    2018-01-09 Riddermark Bil svarar Tudor C
    Tack Tudor!

God fortsättning på det nya året och välkommen åter :-)
  • Sten P
    Sten P skrev om Riddermark Bil Täby
    Trevlig personal och bra så långt med affären.
    Men sedan alt krångel leverans o eggar byte på
    in bytet var inget kul. Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Riddermark Bil Täby
    Överlag nöjd med bemötandet , bilen jag köpte var inte problemfri trots att den var nyservad vilket jag tycke var märkligt. Dock så åtgärdade de problemet samt stod för kostnaden på en annan detalj som de själva inte kunde lösa.
    Min kontakt var trevlig och svarade på både telefonsamtal och sms konversationer efter köpet. Läs mer
  • Ifrah Y
    Ifrah Y skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag tycket att ni bra förtag, ni har bra kund bemötande/ professionella säljare och att ni har bra bilar. Tack RidderMark 😊 Läs mer
  • Stylianos R
    Stylianos R skrev om Riddermark Bil Täby
    De vet inte hur måste dem sälja bilar. Billar måste vara fylld på med bränsle och motorolja och spolvötska och så vidare. Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Stylianos R
    Hej Stylianos!

Vi får av försäkringsskäl inte ha för mycket bensin i alla våra bilar, då det ökar brandrisken i och med våra lager.
    Gällande olja och spolarvätska fylls detta endast på om det behövs. Vi fyller av förklarliga skäl inte upp fullt vid försäljning.

Tack för att du valt att köpa en bil hos oss och för att du tar dig tiden att recensera.
    Du är alltid varmt välkommen åter till oss,

• Juha P
    Juha P skrev om Riddermark Bil Täby
    Bästa bilköp jag gjort, garanti på fel jag upptäckt direkt. Bästa säljare, Alexander iTäby, Riddervalls bil Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Riddermark Bil Täby
    Måste börja med att berömma säljare Joakim Ericsson på Riddermarks bil i Täby. Mera serviceinriktad och tillmötesgående säljare har vi aldrig träffat.

Vi köpte en Volvo XC90 hos Riddermarks bil i Täby. Vi hade ca 60 mil och köra, enkel resa.
    Vi ville få så mycket info och bilder på bilen som möjligt innan vi körde upp, med tanke på hur långt vi hade och köra.
    Det var absolut inga inga problem från säljaren, som gav oss väldigt mycket info och bilder på bilen innan vi körde upp utöver det som stod i annonsen.
    Vi hade även en bil i inbyte som vi fick värderad innan vi körde upp. Vi fick vad vi hade blivit erbjudna efter deras kontroll på plats.

Samma dag som vi körde upp, ca en timme innan vi hade kommit fram, så ringer säljaren helt förtvivlad. Någon hade råkat skava till ena sidan på bilen som vi skulle köpa.

Vi kom fram till Riddermark, tittade på bilen och provkörde den. Ja, allt var som säljaren hade lovat, förutom då parkeringsskadan som han skämdes för. Inga problem, säljaren sa att skadan skulle åtgärdas innan vi köpte bilen. Men då var vi tvungna och köra upp en gång till, vilket vi förklarade för säljaren och vilket han förstod att vi inte kanske var så pigga på.

Vi erbjöds att titta och provköra några andra bilar av samma model. Dom hade ca ett 10 tal Volvo xc90 och välja på. Vi hittade en, fast den var nästan 20 tusen dyrare, mera utrustning, gått några tusen mil mindre och något år nyare.
    Dom gick oss tillmötes med att få den för samma pris som den första bilen vi hade tänkt oss från början.

Det skulle göras ett garantijobb på bilen, det var inga absolut inga problem för oss att lämna in den på en verkstad i närheten av där vi bor.

Vi är väldigt nöjda med vårat bilköp.
    Det var inga problem för oss att lämna in bilen på verkstad här hemma. Riddermarks stod som utlovat för garantijobbet.

Tack än en gång Joakim.

Med vänlig hälsning,
    Peter Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Peter A
    Hej Peter!

Stort tack för en utförlig och ärlig recension. Vi gläds enormt åt att ni känner som skrivet och att ni är så nöjda trots ovan skrivet problem. Tveka inte på att kontakta oss om ni ar några frågor eller funderingar.

• Ove B
    Ove B skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag köpte en bil dom jag sett på nätet. Jag ringde upp en säljare och fick den information jag behövde.
    När jag reste ner från Härnösand till Täby så fick jag ett snabbt och korrekt mottagande och åkte hem rätt nöjd med den bil som jag sett på nätet. Läs mer
  • Niklas V
    Niklas V skrev om Riddermark Bil Täby
    Väldigt trevlig å proffsig personal, man kände sig välkommen å bemötandet var på topp....! Bra priser på beg bilar! Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Riddermark Bil Täby
    Har precis köpt min andra bil av Riddermark. Första köpet av bil gick suveränt! Detta köp var det lite brist i komunikationen men det löste sig och idagsläget är jag supernöjd samt har rekomenderat Riddermark till flera av mina vänner! Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Sofia A
    Tack Sofia!

Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Darko M
    Darko M skrev om Riddermark Bil Täby
    DÅLIGT, DÅLIGT OCH IGNORERANDE. Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Darko M
    Hej Darko. Vad tråkigt att du känner så.
    Vår försäljare har varit väldigt tillmötesgående och försökt hitta lösningar till alla de synpunkter du kommit med.
    Oljan som du ansåg vara i dåligt skick konstaterades vara i nyskick av en pålitlig verkstad, och varningstriangeln som tyvärr verkar ha försvunnit blev du informerad om att vi utan tveka kan bekosta - det är bara att skicka kvittot till oss.
    Hör av dig om det finns något annat vi kan hjälpa dig med.

• Magnus P
    Magnus P skrev om Riddermark Bil Täby
    Bra, förutom lite strul med övergången och euromaster. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Riddermark Bil Täby
    Mycket seriöst! Stort tack!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2017-12-06 Riddermark Bil svarar Johan B
    Hej Johan!

Tack för din recension! Det gläder oss att du är nöjd med din affär hos oss.

• Emelie B
    Emelie B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Väldigt trevliga och tillmötesgående.
    Hade lite problem med bilen när jag kom hem med den men hörde av mig och jag fick jättebra hjälp och det var inga konstigheter! Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Snabbt o rakt bemötande , det vi kom överens om via telefon hölls när jag väl var på plats Läs mer
    2017-11-29 Riddermark Bil svarar Andreas F
    Hej Andreas! Tack för din recension.

• Linus J
    Linus J skrev om Riddermark Bil Täby
    Bilköpet ok, svin dålig service med vinterdäcken som jag köpte till. Lögnhalsar köp inte bil hos dom Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande, kompetent personal, snabb affär. Väldigt smidigt! Läs mer
  • tommy s
    tommy s skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Professionellt och förtroendeingivande.
    Rak dialog utan alltför mycket säljbabbel. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra och kunnig personal. Smidig affär Läs mer
  • Ilkka P
    Ilkka P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Hej!

Jag är nöjd med min bilaffär. Vänligt och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    2017-11-30 Riddermark Bil svarar Ilkka P
    Hej Ilkka!

Tack för recensionen. Vad roligt att du är nöjd!
    Tveka inte på att höra av dig om vi kan hjälpa till med något.

Måttbandsvägen 3a, 187 11 Täby