Riddermark Bil Täby

Måttbandsvägen 3a, 187 11 Täby — Visa karta

På Riddermark Bil i Täby hjälper vi dig som företagare att hitta en bra lösning med din vagnpark, med avyttring samt köp av bil. Företaget har varit verksamt sedan 2007 och vi har sedan dess hjälpt våra kunder att hitta nya bilar, och hjälpt en mängd företag att avyttra sina bilar.

Våra bilar är till största delen tidigare tjänstebilar och företagsbilar där det finns tillgång till god servicehistorik. Bilarna har oftast endast haft en tidigare ägare vilket gör att du som kund får den absolut bästa kvaliteten till rätt pris.

Ta kontakt med någon av våra säljare så hjälper vi dig att snabbt värdera bilen, samt lägga upp en plan som smidigt kan hjälpa dig att avyttra dina bilar.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 516 kunder tycker om Riddermark Bil Täby

• Lukas Bo Karl L

2020-01-22

Lukas Bo Karl L skrev om Riddermark Bil Täby
    Sjukt bra service! Riktigt trevliga killar! Va där förra helgen då jag sett en bil på blocket ett tag innan, kommer dit o möts av riktigt trevliga killar som direkt hjälper mig till bilen o visar runt o låter mig provköra! Intrycket jag fick direkt va riktigt bra! Allt gick väldigt smidigt från att jag kom dit till att jag köpte bilen! Väldigt stor eloge till Benjamin och Johan som hjälpte mig igenom hela affären! Hade ett väldigt trevligt besök och kommer defifinitivt komma tillbaka! Kan varmt rekommendera att komma hit om man letar efter ny bil! Läs mer
  • 2020-01-19

Sven-ove A skrev om Riddermark Bil Täby
    PEUGEOT 308 SW VERKAR VARA FÖR LÅGA MILTAL
    2800 MIL ÅR 2015 HAR SÄKERT DRAGITS TILLBAKA
    HAR GÅTT KANSKE SOM BIL INOM FÖRETAG
    INTE HEL TILLIT Läs mer
    2020-01-27 Riddermark Bil svarar Sven-ove A
    Hej Sven-Ove!
    Vilken bil syftar du på? Så kan vi kika om det har blivit en felskrivning. Hör gärna av dig på kundservice@riddermarkbil.se :-)
    Ha en fin dag!
  • 2020-01-16

Johnny S skrev om Riddermark Bil Täby
    Kjöpte en bil. BMY534. ble godt mottatt. store forventninger til ett så stort firma. NULL respos etter at handelen var jennomført. Har levert en klage på grunn av funn av rost på bilen, svarer ikke på email. Anbefaler ikke dette firma til noen. Kjöp bil en annen plass. Läs mer
    2020-01-27 Riddermark Bil svarar Johnny S
    Hej Johnny!
    Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med ditt bilköp, du får gärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se och förklara närmre.
  • 2020-01-03

Maria S skrev om Riddermark Bil Täby
    Mycket trevligt bemötande och effektiv affär vid bilköp. Läs mer
    2020-01-03 Riddermark Bil svarar Maria S
    Vad kul att du är nöjd med din bilaffär, det gläds vi åt!
    Berätta gärna vad vi hade kunnat göra för att få fullpott :-)
    Trevlig helg!
  • Rickard L

2019-12-29

Rickard L skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Subaru Impreza 2009. Mötet med säljaren var bra och köpet av bilen gick smidigt. Det som drar ned betyget är att vi fick betala för sommardäcken som borde följt med bilen. Läs mer
    2020-01-23 Riddermark Bil svarar Rickard L
    Hej Rickard!
    Vi prissätter alla våra bilar med en uppsättning hjul, och vi har ett starkt samarbete med däckgrossister vilket innebär att du som kund alltid får ett riktigt bra pris på både nya samt begagnade hjul.
    På detta sätt kan våra kunder välja precis vilka hjul de vill ha, dubbade, odubbade, kvalitet eller budget osv.
    Vi kan också lämna garantier på att hjulen är i ett visst skick och erbjuda kunderna gratis däckförvaring och hjulskifte på en däckverkstad nära dem.
    Ha en fortsatt fin dag!
  • 2019-12-28

Karolina M skrev om Riddermark Bil Täby
    Mkt trevligt och kunnigt bemötande! Fick en bra deal och en mkt bra bil-ett par saker som var trasiga och som vi upptäckte efter köpet, åtgärdades okomplicerat på deras bekostnad. Vi är mkt nöjda!! Läs mer
    2019-12-30 Riddermark Bil svarar Karolina M
    Hej Karolina :-)
    Vad kul att du är nöjd med din bilaffär, det gläds vi åt.
    Varmt välkomna åter och god fortsättning!
  • 2019-12-23

2019-12-23 Riddermark Bil svarar Berhanu Y
    Hej Berhanu!
  • 2019-12-22

Per-olov S skrev om Riddermark Bil Täby
    En mycket snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-12-22 Riddermark Bil svarar Per-olov S
    Hej Per-Olov!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med oss, det gläds vi åt.
    Du får gärna berätta vad vi hade kunnat göra bättre för att förtjäna fullpott :-)
    Önskar dig en god jul & ett gott nytt år!
  • Per W

2019-12-22

Per W skrev om Riddermark Bil Täby
    Fick ett fantastiskt bemötande av personalen redan när vi klev innanför dörren. Vi provade flera bilar och varje gång va säljaren som vi fick hjälp av på tå men även hans kollegor va snabbt fram med att assistera. Det var inte svårt att köpa bil hos Riddermarks. Från entre till påskrift var det bra och enkelt hela vägen. Vi kommer definitivt tillbaka. Läs mer
    2019-12-22 Riddermark Bil svarar Per W
    Hej Per!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med oss och vår service, det gläds vi åt. Berätta gärna vad vi kunnat göra för att förtjäna full poäng :-)
    Önskar dig en god jul & ett gott nytt år!
    2019-12-22 Per W svarar Riddermark Bil
    Ni var bra och vi blev jätte nöjda men jag hävdar att man alltid kan bli bättre. Därför fick ni inte full pott. Vi får se nästa gång.
    Läs mer genom att expandera tråden +

Staffan B skrev om Riddermark Bil Täby
    Lämnade min Kia Rio i inbyte. Köpte en KIA Ceed.
    Bra och effektivt möte och klara papper av ung och trevlig säljare.
    Problem dock att få dubbla nycklar som brukligt är. Nej en misshandlad tveksamt fungerande ingick i affären. Svagt tycker jag. Fick viss kompensation att göra en ny (50%). Inget bra betyg till Riddermark...... P censorerna är ett annat bekymmer. Inte ok trots 2 besök på hänvisad verkstad långt från min adress. Inget ljus i handskfacket. Byt lampa menar säljaren. Det visar sig att en elledning saknas!!! Kommer efter nyår. Nytt besök o.s v.....Alltså jag tvingas att kontakta KIA återförsäljare / verkstad som kommer att ta hand om P-censorerna efter nyår. Lite synd på ett i övrigt bra bemötande.
    Rådet till Riddermark är naturligtvis att snabbt klara ut sådana här egentligen bagateller. KOSTAR INTE DEM MYCKET, MEN KÖPAREN BLIR IRRITERAD IHELT I ONÖDAN. Läs mer

JOHANNES L skrev om Riddermark Bil Täby
    Sämsta jag någonsin har varit i kontakt med.

Jag åkte 57mil enkel resa och betalade även en handpenning på 5000kr för en bil som de garanterade va i super fint skick, de enda de kunde påpeka va ett litet stenskott i framrutan och en liten repa på spoilern fram.

När jag anlände i Stockholm visade de mig snabbt kring bilen innan jag fick ta den för en test runda. Vi stannade till vid en bensinmack efter lite körning för att inspektera bilen. Under stoppet kan jag se några repor men på grund av att bilen är jätte smutsig har jag svårt att se allt. Vi kör
    Tillbaka till riddermark och ber dom tvätta av bilen så jag kan se ordentligt. Efter diskussioner fram och tillbaka går de motvilligt med på att tvätta av bilen. Under all smuts visar de sig att bilen har massvis av skador, för att nämna några exempel så var där 9st repor över tacket som sträckte sig från långsida till långsida, skav på dörren
    Skav ovanför både förar och passagerardörr
    Bucklor vid tanklock och repa över hela bakrutan. Jag säger då att detta inte är acceptabelt och får som svar att man får räkna med lite skador på en bil. Efter återigen diskussioner så kan han gå med på att dra av 800kr på priset.

Jag säger att detta inte är vad vi kommit överens om och att dom får betala tillbaka. Riddermarks försäljare och även hans chef försöker då förklara för mig att det är jag som har brutit kontraktet eftersom jag väljer att inte köpa bilen trots att vi kommit överens om fall bilen inte möter de förväntningar de har sagt så får jag tillbaka handpenningen.

Riddermarksbil koncept är enkelt. De ljuger för att lura dit kunder och använder handpenning för att tvinga folk att gå med på köp. De försöker utnyttja (framförallt unga) personer okunskap i bilaffärer för mobba till sig köp.

Jag rekommenderar ingen att någonsin ens ta kontakt med riddermark då de inte drar sig för att ljuga dig rakt upp i ansiktet. Läs mer

John A skrev om Riddermark Bil Täby
    Begagnad DS5.

Bra bemötande av säljare.

Inga speciella förväntningar, visste ganska bra vad det var jag var ute efter att köpa.

Lätt att komma till företaget med tåg och tunnelbana vilket uppskattades då jag kom från Jönköping. Läs mer
    2019-12-20 Riddermark Bil svarar John A
    Hej John.

Eva B skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte begagnad bil. Blev väl bemött av personalen. Allt gick väldigt smidigt. Fick svar på alla frågor. Mina förväntningar blev mer än uppfyllda. Läs mer
    2019-12-20 Riddermark Bil svarar Eva B
    Hej Eva.

Magnus L skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en Skoda Yeti på Riddermarks i Täby
    Fick ett trevligt bemötande och hjälp fort.
    Dock så missade man i hur man pratade till mig som köpare och man känner sig översåld på era extra produkter så som försäkringen och betalnings upplägget Läs mer
    2019-12-20 Riddermark Bil svarar Magnus L
    Hej Magnus.
    Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre.

Henrik G skrev om Riddermark Bil Täby
    Ringde och sa ha skulle kolla på en bil och när ja kom upp så hade dom inte gjort något med den eller kollat upp om vinterdäck som han hade lovat Läs mer
    2019-12-20 Riddermark Bil svarar Henrik G
    Hej Henrik.

Peter Ö skrev om Riddermark Bil Täby
    Många fina bilar och ett bra bemötande i bilhallen. Hade ett garantiärende som löstes snabbt och enkelt utan krångel. Kan helt klart rekommenderar dom. Läs mer
    2019-12-20 Riddermark Bil svarar Peter Ö
    Hej Peter.

Alexander G skrev om Riddermark Bil Täby
    Mycket smidigt köp - men viktigare, också mycket smidiga att arbeta med när fel upptäcktes på bilen, vilket gör mig övertygad om att jag skulle handla från Riddermark även i framtiden, och rekommendera dem till andra som tvekar när de ska köpa begagnat! Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Alexander G
    Hej Alexander.

Mats B skrev om Riddermark Bil Täby
    Bra sätt kunnig säljare inget att klaga på alls. Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Mats B
    Hej Mats.

Sten E skrev om Riddermark Bil Täby
    Köp av bil. Allt var bättre än mina förväntningar trevlig personal. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Sten E
    Hej Sten.

Sonata R skrev om Riddermark Bil Täby
    Trevlig personalen, smidiga lösningar Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Sonata R
    Hej Sonata.

Lars Åke L skrev om Riddermark Bil Täby
    Volvo V90 2017
    Kanonsäljare som även hjälpte till då jag fick lite problem med bilen. (felkod som dök upp efter några veckor)
    Märke efter ett tag att jag inte kunde hitta hylsan till låsbultarna med det löste dom snabbt med hjälp av Bilia.
    Än har inte garantitiden gått ut, men fortsätter dom så här om det skulle vara något mer så är jag supernöjd.
    Vågar köpa fler bilar av dom helt klart.
    (har köpt 2 bilar hittills)
    Lasse. Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Lars Åke L
    Hej Lars.

Mattias L skrev om Riddermark Bil Täby
    Smidig betalning, enkelt när det var fel på en dörr, dock servicen som var gjord kändes lite halvdan Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Mattias L
    Hej Mattias.

Tomy S skrev om Riddermark Bil Täby
    Saknar däremot bruksanvisning för VW E-up Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Tomy S
    Hej Tomy.

Tahir S skrev om Riddermark Bil Täby
    God Jul på er och gott nytt år. Tack för att.Jag köpte en MB CLA 200D.Jag är nöjd Tack Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Tahir S
    Hej Tahir.

Richard W skrev om Riddermark Bil Täby
    Har efter bilköp fått vinter däcken skickade till vianor i sandviken
    av er det skulle ingå påläggning av dom i köpet.
    Jag fick ändå betala 400kr för bytet enligt vianors anmodan.
    Jag ringde till eran säljare och berättade vad som hänt.
    Han sa att det var fel lovade att kontakta vianor och ordna det sen höra av sig till mej, men jag hörde inget mer.
    Efter att samma procedur upprepats 3gånger har jag ledsnat och struntar i mina 400kr som jag felaktigt fick betala.
    Mycket dåligt av eran säljare enligt mej.
    Summan är inte något att bråka om men väldigt dåligt bemötande jag har inget större förtroende för er något mer. Läs mer

Mats-ola M skrev om Riddermark Bil Täby
    Hel ok och bra utbud av beg bilar. Tyvärr var lykthuset trasigt men efter upptäckt så lagades det av er granne.

Det tog lite för lång tid att få tag på beg del kan jag tycka. Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Mats-ola M
    Hej Mats-ola.

Dahir N skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag upplever att ni hade lurat mig gällande bilköpet. Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Dahir N
    Hej Dahir.
    Vad tråkigt att höra om detta. Vi kan inte hitta dig i vår databas, men du får jättegärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta.

Swaraj P skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en bil. De ställde upp på att lösa vissa tekniska problem med bilen. Jag tycker att dem har levt upp till våra förväntningar Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Swaraj P
    Hej Swaraj.

Tommy N skrev om Riddermark Bil Täby
    Bilen som levererades motsvarade inte det som hade överenskommits muntligen. Lovar stort men håller tunt. Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Tommy N

Dåliga på kundservice. Jag var inte njut.. Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Ebrima L
    Hej Ebrima.

Shilan J skrev om Riddermark Bil Täby
    Effektiv försäljning, bra överenskommelse. Båda parter är nöjda. Gick kanske lite för snabbt, hade önskat att säljaren prata lite långsammare Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Shilan J
    Hej Shilan.

Zied F skrev om Riddermark Bil Täby
    Discovered many hidden problems Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Zied F
    Hej Zied.
    Vad tråkigt att höra att du fått problem. Vi kan inte hitta dig i vår databas, men du får jättegärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta.

Gunnar R skrev om Riddermark Bil Täby
    Hej, det hela flöt bra sedan fick jag höra att bilen hade körts av en äldre man som det brukar heta. Kollade personen var 36. Bilen funkar prima. God jul Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Gunnar R
    Hej Gunnar.

Ciro F skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag köpte en bil som hade en del fel. Jag tyckte att det var lite komplicerat att få hjälp från Riddermark så säljaren var svår att nå. Vi fick hjälp till slut men det var efter att vi tjatat till oss det, vilket var tidskrävande och ansträngande. Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Ciro F
    Hej Ciro.

Carl B skrev om Riddermark Bil Täby
    Kanon rakt igenom. Bra säljare. Synd bara att det blir ett tjat om att köpa till garantier då det är bättre att baka in allt i bilens pris från början. Blir mer seriöst. Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Carl B
    Hej Carl.

Mikael R skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte nyss en Kia Ceed på Riddermarks i Arninge. Köpte till en massa garantier och försäkringar då vi under inga omständigheter klarar oss utan bil. Nu efter en månad har bromsok bak packat ihop. Dryg kille på Riddermarks i Arninge sa när vi åkte dit att de inte kan göra något utan att vi i första hand ska höra med försäkringsbolaget. Han beklagade inte ens att vi hade problem med bilen, utan stod och hängde på disken och var tydligt helt ointresserad. Fick sedan veta att ingen garanti gäller på ”slitagedelar”. Åker till vår egen mekaniker som byter bromsoket men då visade det sig att det inte är bromsoket det är fel på utan att det är bromspedalsrelatetat (trycket släpper inte). Han hittade dessutom en massa andra fel som inte borde vara fel på bilen. Vi har alltså köpt en bil för nästan 90000 kr med en massa försäkringar som ska vara genomgången av Riddermarks och rimligtvis fungera. Men inte ens en månad gick den och Riddermarks tar inget ansvar. Så otroligt dåligt så det liknar ingenting. Sälja begagnade bilar måste vara den enklaste affären någonsin för säljaren. Man kan påstå vad som helst beträffande kvalitet, skick på bilen och garantier. Men när det kommer till kritan så kommer man undan med att hänvisa till slitage och inte ta något ansvar alls. Uruselt! Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Mikael R
    Hej Mikael.

Tobias E skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en nyare begagnad bil. Otroligt duktig och trevlig bilförsäljare, som inte var allt för "säljig". Inte så ofta man känner sig jättenöjd när man lämnar en bilhandlare men här var det så. Rekommenderas starkt! Bilen råkade ut för ett problem efter köpet men även det hanterade de exemplariskt! Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Tobias E
    Hej Tobias.

Marcus B skrev om Riddermark Bil Täby
    Bra service och trevlig personal. Trots strul med bilen efter köpet mm så löste riddermark allt tillslut. Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Marcus B
    Hej Marcus!
    Vad kul att du är nöjd med servicen hos oss. Vilken tur att problemen som uppstod med bilen löste sig.
    Önskar dig en god jul!

Susanne W skrev om Riddermark Bil Täby
    Familjen bytte in sin bil mot en nyare begagnad bil. Möttes av en övertrevlig säljare som lovade mer än vad resultatet gav. Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Susanne W
    Hej Susanne.

Andreas R skrev om Riddermark Bil Täby
    - Köpt ny bil.
    . Trevligt bemött, säljaren gick igenom bilen, men i efterhand kunde han inget om märket eller bilens status, utrustning.

Förväntade mig kunnig personal och hjälpsam.
    Men bilen saknade massor med saker som stod med i annonsen.

Säljaren var ej tillmötesgående och försökte hela tiden att motbevisa att det inte var något fel, så jag fick tillslut åka till en återförsäljare av Volvo som kunde förklara för er att annonsen är fel, och hotar med att häva köpet om inte detta åtgärdas.

Han som sålde bilen påstod att att vinterdäcken som jag skulle få med bilen vara värda 10 000kr, däcken passade inte på bilen och värdet var absolut inte 10 000kr.
    Fick även här förklara att det är specialfälgar till denna modell, blev erbjuden att välja mellan 8 olika typer.... Men inget av dem passade tydligen inte för fick nya fälgar.

Har lämnat in bilen på liljas för att åtgärda felen.
    Här har Riddermark stått för kostnaden på ett bra sätt.

Köpte bilen i slutet av september och snart är den klar.

Sammanfattning.
    Hade väl bara otur denna gången. Men min upplevelse är att det är riktiga "Hästhandlare" viktigast är att kränga bilar inte säja och hjälpa en kund. Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Andreas R
    Hej Andreas.

Ralf W skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte bil på distans och telefon. Allt fungerade bra med säljare avseende skick men däremot stämde inte utrustningslistan, bilen saknade sensorer fram och bak trots att det stod i utrustningslistan. Kompensationen för detta var en utökad försäkring. Såg att även en annan liknande bil hade sensorer enligt listan men när man studerade korten på bilden saknades dessa även på denna. Kanske inte något problem om bor i närheten men blir lite mer besviken när man som jag flög upp från Göteborg för att köpa bil. Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Ralf W
    Hej Ralf.

Marie E skrev om Riddermark Bil Täby
    En bra och trevlig affär som sköttes på ett professionellt sätt med en attityd från försäljaren till att skapa en god affär för oss köpare samt sitt företag.
    Professionellt
    Lojal sitt företag men med god kundfokus och vilja att skapa en god affär
    Serviceinriktad och hjälpsam med kontakt till verkstad och däckfirma. Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Marie E
    Hej Marie.

Fabian D skrev om Riddermark Bil Täby
    Försvinner ut i tomma intet efter köp och är helt onåbara. Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Fabian D
    Hej Fabian.
    Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta.

Magdalena S skrev om Riddermark Bil Täby
    Köpte en bil. Den dyraste och finaste jag köpt i mitt liv!
    Kände mig väldigt stressad och pushad av den första säljaren som inte kunde hålla bilen ens 1 dag! Kontaktade en ny säljare eftersom jag fortfarande var mycket intresserad av bilen. Den nya var lugnare. Efter köpet upptäckte jag att tygdelarna i bilen inte var rengjorda. Tex något äckligt stänkt upp i taket, smutsiga säten...tog bilder och skickade. Undrade om de kanske inte hunnit med att städa. Första svaret var att jag återkommit för sent. Jag undrade då om han kunde se på sina listor att bilen verkligen rengjorts-fick då inget svar. Ni kanske inte har dokumentation över datum när bilen kommer in, rengörs, kontrollerar motorn, försäljning... Jag ska inte behöva kontrollera en sådan sak när jag köper bilen. Jag tar för givet att bilen är rengjord och kontrollerad när jag köper från en stor bilfirma!!

MYCKET dålig service. Rekommenderar mina kamrater som också är förvånade över ert bemötande att aldrig gå dit. Jag kommer aldrig gå dit igen.
    Fick städa själv!! Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Magdalena S
    Hej Magdalena.
    Vad tråkigt att höra om detta.. Vi kan inte hitta dig i vår databas, men du får jättegärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta.

Camilla O skrev om Riddermark Bil Täby
    Jag köpte en bil och fick jättebra service. Köpet gick snabbt, enkelt och jag fick svar på dem frågor som ställdes. Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Camilla O
    Hej Camilla.

Hanno P skrev om Riddermark Bil Täby
    Hej!

Jag köpte en begagnad bil hos Riddermark Bil i Täby i oktober 2019. För mig har det varit den bästa och snabbaste, trevligaste servicen inom bilköp i Sverige jag någonsin tidigare fått. Den trevliga försäljaren heter Joakim Ericsson och han hade ordnat allt perfekt för mig eftersom bilen skulle transporteras till Estland.
    Stort tack till Joakim och Riddermark Bil i Täby för ett fantastiskt bra jobb!
    Lycka till i fortsättningen!
    God jul och Gott Nytt År 2020!

Hanno Pöder från Estland Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Hanno P
    Hej Hanno.
  • 2019-12-17

Finn K skrev om Riddermark Bil Täby
    Kjøpte 2017 Mitsubishi Outlander,kjapt å meget bra levert,ble også hentet på Stockholm sentralstasjon ved ankomst Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Finn K
    Hej Finn.
  • 2019-12-17

Michael S skrev om Riddermark Bil Täby
    säljaren Pontus har varit tålmodig. Jag är en person som kräver mycket och han har lyssnat och aldrig ledsnat på mina synpunkter. Han vet garanterat vem jag är, Audi A3.
    En kedja är aldrig starkare än dess svagaste länk, Pontus är riktigt bra. All heder till Riddermark Läs mer
    2019-12-18 Riddermark Bil svarar Michael S
    Hej Michael.