Rörkåren AB

Hökmossev. 68, 126 42 Hägersten — Visa karta

4.8 i betyg av av 5 omdömen

Rörkåren AB är ett rörinstallationsföretag med sin bas i Hägersten i södra Stockholm men med hela Stockholms län som arbetsfält, våra montörer är utspridda från mälaröarna i norr/väst till Nynäshamn i söder.

Läs vad 5 kunder tycker om Rörkåren AB

• Peter G

2015-09-28

Peter G skrev om Rörkåren AB
    Mycket nöjd med arbetet och bemötandet. Samtliga jag var i kontakt med var trevliga och kunniga. Läs mer
    Allmänna Rörjouren
    3.7 / 5 i betyg — 506 omdömen
    Badge2019
    "Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk"
  • 2015-06-11

Lasse S skrev om Rörkåren AB
    Avloppsstopp
    Snabbt åtgärdat, bra bemötande
    Toppen Läs mer
  • 2015-06-10

Lennart E skrev om Rörkåren AB
    Byte av värmepatroner i vattenburet värmesystem i villa. Utan anmärkning, bra bemötande och snabbt utförande. Läs mer
    Inneklimat Service IVT Center
    4.3 / 5 i betyg — 150 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte ny Ivt e11 pump. Strulade med att pumpen fellarmde . Tog tre veckor innan dom kom och åtgärdade . Fortfarande fel larm:(("
  • Malo T

2015-06-09

Malo T skrev om Rörkåren AB
    Rörkåren gör bra jobb, är en seriös firma med kunniga och erfarna medarbetare. I dessa tider där fusk och slarv är alltför vanligt och man inte kan upptäcka det förrän problemen uppstår när det gäller va-arbeten, så är Rörkåren ett företag man kan lita på helt. Vi i Brf Korpen rekommenderar alla att anlita Rörkåren! Läs mer
  • Max B

2015-06-09

Max B skrev om Rörkåren AB
    Fungerade utmärkt. Gjorde överrenskommet jobb snabbt och smidigt, utan problem och i tid.

Rekommenderar starkt.

/Nöjd kund Läs mer
    Relax Rör & Värme IVT Center
    4.9 / 5 i betyg — 34 omdömen
    Badge2020
    "Inga anmärkningar/ bra jobb till rätt kostnad i tid! Tack"
    Apostolos T

Bästa rörmokarna i Stockholm: