Royal Clean Plus

Royal Clean Plus

Välkommen till Royal Clean Plus!

Letar du efter en professionell städfirma som kan hjälpa dig att underlätta i vardagen. Känner du att du behöver tid över till annat än just städning. Då har du kommit rätt. Vi på Royal Clean Plus erbjuder dig högklassig service och städtjänster utöver det vanliga.

Tjänster: Flyttstädning, hemstädning, storstädning, företagsstädning, byggstädning, fönsterputsning och mycket mer.

Du kan vara trygg när du lämnar städningen åt oss. Vi tar hand om hela processen - från planering till utförande. Varmt välkommen till oss på Royal Clean Plus!

Läs vad 12 kunder tycker om Royal Clean Plus 2

2021-09-27
    Bra bemötande.
    Städaren var inte vaccinerad vilket är viktigt för oss gamla. Han talade mycket dålig svenska, han var mycket energisk men borde fått mer städutbildning.
    2021-09-03
    Killarna jag hyrde för flytten var superba, hade en väldigt jobbig flytt med massa trappor, men dom kämpade på in i det sista. Toppennöjd med arbetet dom utförde. Om jag behöver flytthjälp igen är det dit jag vänder mig en först!
    2021-08-20
    Trevligt bemötande. Nöjda med resultatet. Prisvärt. Lätt att rekommendera.
    Tack för din bedömning Gitten :), vi är så glada att se din bedömning Royal Clean Plus
    2021-08-19
    Bra bemötande och hantering innan jobbet.

Låg kunskap om städning, personalen trevlig och jobbar på men tycks sakna utbildning för jobbet.
    Tack för din bedömning , vi tycker att det är jätte viktig med kund bedömning för att utveckla jobbet och göra det mer professionellt. Vi vill bara upplysa att det var lite missförstådd denna dagen, och eftersom var inte allt som skulle städas så blev det lite saker som missades och för att din nöjdhet är det viktigaste för oss så erbjuder vi dig en gratis städning ( 4 timmar ) som din första beställning där städpersonalen kan komma tillbaka och städa ordentligt och göra dig nöjd till 100 % :) Royal Clean Plus
    2021-08-18
    Bra jobbat, bra pris och snabbt arbete
    Tack så mycket för er bedömning :) Royal Clean Plus
    2021-06-27
    Fin service, bra pris samt duktiga på sin sak!
    Tack Arkadi ! glada att se din bedömning :) Royal Clean Plus
    2021-06-22
    Från försa kontakten till slutförd flytt.
    Mycket trevligt bemötande och flexibel personal
    Ali, ägaren är social och tillmötesgående. Lätt att komma överens med.

Bra pris.
    Tack Mats ! du är jätte trevligt och snäll sjökapten :) Royal Clean Plus
    2021-06-21
    Jag har anlitat Royal Clean för fönsterputsning i en tvåvåningsvilla. Det är andra gången jag anlitar dem och jag är mycket nöjd med deras arbete.
    Tack Margareta ! vi garanterar att du kommer alltid vara glad med våra tjänster :) Royal Clean Plus
    2021-06-18
    Bra bemötande av personalen, både vid flytten och även av personal som städade. Snabba och trevliga. Ordentliga. Jag kan rekommendera deras företag.
    Tack Rigmor ! Du är alltid välkommen :) Royal Clean Plus
    2021-06-12
    Proffsigt och trevligt bemötande. Verkligen jättenöjd med flyttstädningen, vårt hem blev som nytt igen. Tack så mycket!!
    Tack Karoly . Vi är nöjda eftersom du är nöjd :) Royal Clean Plus
  • 2021-05-26
    Flyttstädning av hus! Bra städat! Trevlig personal!
    Tack Susanne. Vi är stolta över att se en bedömning som din :) Royal Clean Plus
    2021-05-23
    Jätte bra personal och väldigt bra arbete 👏🏻
    Jag rekommenderar det till alla som söker bra tjänster !
    Tack Yazan ! du är en trevlig kund till oss :) Royal Clean Plus