Rstaurang Nyagatan

3.4

5 omdömen om Rstaurang Nyagatan

Maria Y
Skrev om Rstaurang Nyagatan

Det var det värsta restaurangbesök jag varit med om någonsin och jag jobbar själv med ekologisk mat. Blev lovad bord om 15 min och fick menyerna för att bestämma oss. Vi valde en förrätt och beställde in vinet som rekommenderades till det. Inget bord blev ledig och när "vårt" bord blev ledigt fick ett par tyska turister som precis kommit in det. Vi fick bord efter en och en halv timma. Vinet vi skulle ha till förrätten var då ljummet. Efter en timma bad vi att få beställa för att kunde börja äta direkt när vi satte...

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jonas Ö
Skrev om Rstaurang Nyagatan

Bokade bord och fick ett vänligt bemötande över telefon. Väl på plats var personalen serviceinriktad, flexibel och hjälpsam. Lagom stor meny, gott käk och trevlig stämning. Något minus för väntetiden på käk men det var det värt. Lätt värt ett besök!

Sine L
Skrev om Rstaurang Nyagatan

Väldigt god mat med bra råvaror till bra pris. Goda drinkar och lite annorlunda ölsorter. personalen är trevlig och lokalen mysig. Men.. jag har lyckats hamna i rummet längst in de gånger jag varit där och blir ljudnivån väldigt hög så det är omöjligt att föra en normal konversation.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Jacob K
Skrev om Rstaurang Nyagatan

Mycket prisvärd mat! Väldigt goda drinkar! Vi va två personer som åt en trerätters med tillhörande vin, notan gick på knappa tusenlappen.

Atilio V

Djurgårdsbrunn