Rydbergs Bar & Matsal

Rydbergs Bar & Matsal

Ring 08-20 62 87 rydbergs.gastrogate.com
2.0

Rydberg's Bar och Matsal ligger centralt på Drottninggatan mitt i Stockholm. Sommartid öppnar vi upp våra två uteserveringar, den ena belägen mot Drottninggatans shoppingstråk och den andra på vår lugna, mysiga innergård.

3 omdömen om Rydbergs Bar & Matsal

Alexander F
Skrev om Rydbergs Bar & Matsal

Gå hit om du vill äta lite för mycket pengar.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4714 omdömen 4.2 av 4714 omdömen

Penelope S Penelope S
Nicolas E
Skrev om Rydbergs Bar & Matsal

Var där med två polare och skulle käka biff rydberg. En galen indier tog emot oss och vi hade hur trevligt som helst. Maten var god men inte helt i nivå med priset. Old school interör ger en skön atmosfär.

Leon
Skrev om Rydbergs Bar & Matsal

Denna krog på Drottninggatan har en tradition av otrevlighet vilket verkar passa klientelet av fackpampar och konferensbesökare. Den otrevliga tonen har dock förändrats efter ett ägarbyte då den något charmiga arrogansen ersattes av strukturell håglöshet och slarvig service. Det är inte alls okej, och därför vägrar jag sätta min fot där, förutom på sommaren när uteserveringen (vid Centralbadets ingång) är öppen.

Ingela H gillar detta
Österlånggatan 17