Sabai Soong

Linnégatan 39B, 114 47 Stockholm — Visa karta

2003 öppnade restaurang Sabai-Soong på Linnégatan och 2006 öppnade även Sabai-Sabai spa snett över gatan
Heidenstamsgatan 75, 75427, UPPSALA
Restaurang Kocken & Kallskänkan
Sara K:
Vi anlitade Kocken & Kallskänkan för att leverera vår bröllopsmiddag, samt tillhandahålla serveringspersonal. Det gällde allt från att ombes...

Restauranger nära Sabai Soong:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Sofia L:
Personlig, hjälpsam och alltid synlig personal på ett ställe som mer eller mindre var helt fullt. Väldigt bra mat, lite små portioner. Men...

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Hermann W:
Allt var fantastisk,Men langos var inte krispig men god ändå.👍😜

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Petronella S:
Jättetrevligt ställe som vi går till ofta när vi är i Stockholm. God mat, bra service!

Läs vad 9 kunder tycker om Sabai Soong

• Patrik R
    Patrik R skrev om Sabai Soong
    Riktigt god thaimat, trevlig personal (som nästan alltid på genuina thairestauranger).
  • Emily C
    Emily C skrev om Sabai Soong
    Supergod och fräsch thaimat, godast jag ätit i Sverige. Jättegullig personal. Lite dyrt, men prisvärt!!
  • Noel H
    Noel H skrev om Sabai Soong
    En klassiker på Östermalm. Kan dock tycka att det är lite överskattat. Dock finns det definitivt en anledning till att det har blivit så populärt; God mat, trevlig personal, mysigt att sitta där och helt okej takeaway priser.
    Jakob J, Sara S gillar detta
  • Albin C
    Albin C skrev om Sabai Soong
    Den bästa thairestaurangen i stan. Var stammis på Sabai Sabai på kammakargatan hos de tidigare ägarna. Sabai soong är vad som i mellan åt kan få mig att ta tunnelbanan till östermalm. Bra service, maten är en riktig smakexplosion och inredningen sätter Koh Pangan på söder i en helt annan liga.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Sabai Soong
  • Soleilx
    Soleilx skrev om Sabai Soong
    Supermysigt thaiställe med sedvanlig skön kitsch och jättegod mat. Mysig lokal. Trevlig och hjälpsam personal.
  • Tinna O
    Tinna O skrev om Sabai Soong
    Jättegod thai-mat, tycker speciellt om de olika nudelrätterna. Inte den billigaste thai-restaurangen (varmrätt ca 130-150 kronor) men lite billigare blir maten vid avhämtning. Lokalen är mysig, tycker bättre om att sitta uppe i den lilla lokalen än i den stora. Personalen är inte supertrevlig men helt OK.
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Sabai Soong
    Måste säga att Sabai Soong från att ha varit en klar 4:a nu endast lever upp till en 3:a. Vet inte om de beror på att de är så populära att de känner att de inte behöver anstränga sig så mycket längre eller om de har bytt kock. Synd på ett tidigare favoritställe för fredags-take awayen.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Sabai Soong
    Sabai Soong är en sann favorit, enkel men mycket välsmakande thaimat paketerat i en djungelinspirerad restaurang på Linnégatan. De är alltid trevliga och det blir sällan (läs aldrig) fel när man tar med sig hem.
    Noel H, Jennifer H, Fredrik E, Per S gillar detta

Linnégatan 39B, 114 47 Stockholm