Sabai Soong

Linnégatan 39B, 114 47 Stockholm — Visa karta

2003 öppnade restaurang Sabai-Soong på Linnégatan och 2006 öppnade även Sabai-Sabai spa snett över gatan
Årstavägen 49, 12054, Årsta
Två Små Svin
Lasse L:
Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Restauranger nära Sabai Soong:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jesper H:
Vi havde en business middag der. Stedet var fyldt, så godt vi havde reserveret. Vi staretede med en Italiensk inspireret starter. God vari...

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla M:
Fantastisk bra personal som var mycket lyhörda och hjälpsamma på ett proffsigt sätt. Maten var riktigt bra!

Regeringsgatan 70, Stockholm
Sture H:
Hej, vänligt bemötande redan från entrén. Bra mat som vanligt och trevlig miljö.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Håkan A:
Äter lunch, framför allt på torsdagar. Trevlig personal. Bra husmanskost. Bra salladsbord. Absolut prisvärt. Lite trångt ibland med folk f...

Läs vad 9 kunder tycker om Sabai Soong

• Patrik R
    Patrik R skrev om Sabai Soong
    Riktigt god thaimat, trevlig personal (som nästan alltid på genuina thairestauranger).
  • Emily C
    Emily C skrev om Sabai Soong
    Supergod och fräsch thaimat, godast jag ätit i Sverige. Jättegullig personal. Lite dyrt, men prisvärt!!
  • Noel H
    Noel H skrev om Sabai Soong
    En klassiker på Östermalm. Kan dock tycka att det är lite överskattat. Dock finns det definitivt en anledning till att det har blivit så populärt; God mat, trevlig personal, mysigt att sitta där och helt okej takeaway priser.
    Jakob J, Sara S gillar detta
  • Albin C
    Albin C skrev om Sabai Soong
    Den bästa thairestaurangen i stan. Var stammis på Sabai Sabai på kammakargatan hos de tidigare ägarna. Sabai soong är vad som i mellan åt kan få mig att ta tunnelbanan till östermalm. Bra service, maten är en riktig smakexplosion och inredningen sätter Koh Pangan på söder i en helt annan liga.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Sabai Soong
  • Soleilx
    Soleilx skrev om Sabai Soong
    Supermysigt thaiställe med sedvanlig skön kitsch och jättegod mat. Mysig lokal. Trevlig och hjälpsam personal.
  • Tinna O
    Tinna O skrev om Sabai Soong
    Jättegod thai-mat, tycker speciellt om de olika nudelrätterna. Inte den billigaste thai-restaurangen (varmrätt ca 130-150 kronor) men lite billigare blir maten vid avhämtning. Lokalen är mysig, tycker bättre om att sitta uppe i den lilla lokalen än i den stora. Personalen är inte supertrevlig men helt OK.
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Sabai Soong
    Måste säga att Sabai Soong från att ha varit en klar 4:a nu endast lever upp till en 3:a. Vet inte om de beror på att de är så populära att de känner att de inte behöver anstränga sig så mycket längre eller om de har bytt kock. Synd på ett tidigare favoritställe för fredags-take awayen.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Sabai Soong
    Sabai Soong är en sann favorit, enkel men mycket välsmakande thaimat paketerat i en djungelinspirerad restaurang på Linnégatan. De är alltid trevliga och det blir sällan (läs aldrig) fel när man tar med sig hem.
    Noel H, Jennifer H, Fredrik E, Per S gillar detta

Linnégatan 39B, 114 47 Stockholm