Saddle and Sabre

3.5

10 omdömen om Saddle and Sabre

MARTIN B
Skrev om Saddle and Sabre

SERVICE OCH KÖTT I HÖGSTA KLASS !!! När jag läste nedanstående recensioner av denna restaurang, där man hävdar att priserna är för höga så kände jag att jag måste skriva min andra restaurang recension " Ever". Efter att ha besökt Saddle & Sabre Saloon i över 4 år och "Alla" andra jämförbara restauranger i Stockholm och flera i USA så är min samlade bedömning att denna Restaurang LEVERERAR. Här får man vad man betalar för och om det är Knökfullt hela kvällarna så missunnar jag inte om ägarna får lön för mödan...

MARTIN B gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
svahn p
Skrev om Saddle and Sabre

Stökig miljö, dålig service, ljummen bakpotatis. Besviken.

Zeke B
Skrev om Saddle and Sabre

Grym chilli, kommer tillbaka gång på gång för den, har dock inte testat köttet :)

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Jacob K
Skrev om Saddle and Sabre

Va här med några kollegor och det va riktigt gott. Åt buffalosteak och den va riktigt bra. Personalen va bra och ölen va god.

NOEL H
Skrev om Saddle and Sabre

Var där och tog två öl, trevligt men inget märkvärdigt. Värt ett besök dock!

Jakob D gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Jakob D
Skrev om Saddle and Sabre

Riktigt bra ölställe med kunnig och trevlig personal. Gillar att stolarna i baren är sadlar.

Robert
Skrev om Saddle and Sabre

Bra och lite annorlunda "westernmat" som ganska få andra restauranger har.Vill du äta en köttbit finns det en hel del andra bra ställen att gå till så det är inte självklart att man kommer tillbaka. Priserna ok.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
ÅSA W
Skrev om Saddle and Sabre

Maten är grym, deras chili kan jag gå över lik för. Men restaurangen är för liten och vi har varje gång fått ett märkligt bord där vi får sitta i ett hörn och mer titta på våra bordsgrannar än att titta på varandra. Personalen är ok, inte toppen, men ok. Men i detta fallet är det maten som ger betyget!

Björn G
Skrev om Saddle and Sabre

Redigt kött i redig miljö. Mycket bättre än "normen" Texas Longhorn. Autentiskt? Nåväl... Det är nog svårt att göra en westerninrättning mycket bättre mitt i stockholm.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4132 omdömen 4.0 av 4132 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Petter E
Skrev om Saddle and Sabre

Är du sugen på en riktig köttbit i en härlig western inspirerad miljö? Kom till The Saddle and Sabre på Tegnergatan för att släcka törsten och mätta magen med en nytappad öl och en väl tilltagen kötträtt. Inredningen skapar en verklig och levande stämning. Sitter man vid det kaktusinspirerade fönstret väntar man bara på att skallerormen ska dyka upp för att kompletera bilden.