Salong Baresso

13 omdömen om Salong Baresso

Visar 13 omdömen med 3.2 i snittbetyg
Sara Maria V
Skrev om Salong Baresso

Riktigt dåligt skulle fixa balayage, men fick håret förstört för 1700 kr, då de lade till extra kostader för nyansering i slutet vilket jag inte visste om. Fick inte reklamera och inte en spänn tillbaka. Dessutom tog det 1 månad innan jag fick svar. Otrevlig personal, hade bokat en tjej, men fick istället en kille som hade noll frisör utbildning som blekte sönder mitt hår.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeTwoYears

En mysig och trevlig frisör! Jag är jättenöjd med klippning. När jag själv stylat mitt hår efteråt så ligger det perfekt! Hon var lyhörd och

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Vanja Kristina L
Skrev om Salong Baresso

Bokade en tid med frisör Luci, tog ledigt från jobbet. Kom tills salongen och väntade... och väntade... 30 min efter min bokade tid kommer Luci fram till mig och säger att det kommer dröja ytterligare 10-15min... ursäkten? Han hade fått en walk-in!! ? Så dåligt, detta kostade mig både i förlorad tid och humör. Jag kan inte rekommendera nämnda frisör eftersom han uppenbarligen skiter i sina kunder. Däremot finns andra bra frisörer på salongen.

Lucian L gillar detta
Sofia K
Skrev om Salong Baresso

I am very happy with my new cut, thank you Nina! Very kind and professional. Will come here again!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 293 omdömen 4.7 av 293 omdömen
BadgeTwoYears

Verkade lite stresad. Ganska hårdhänt/slarvig i sina rörelser. Kändes som han bara ville bli klar och gå vidare till nästa

Andreas S Andreas S
Daniel D
Skrev om Salong Baresso

Jätte bra Service och grymt duktig frisör som fixade perfekta klippningen för jul och nyår! Fräsh salong med väldigt hög standard....

Sven S
Skrev om Salong Baresso

Grymt bra service samt bra priser för herr + skägg klippning. Rekommenderar dem varmt.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 583 omdömen 4.6 av 583 omdömen
BadgeTwoYears

Sofia och hennes kollega hjälpte att fixa babylights och en kall toning i mitt hår efter en misslyckad färgning av mitt hår som blev rödbrun

Natalie W Natalie W
Solan
Skrev om Salong Baresso

The short story: I have been to Salong Baresso twice, and I can honestly say that the staff there are very friendly and take care of customers well. But with that said, I will never, ever get my hair done there again. To understand why, look at the picture (collages) I uploaded. The long story: I booked an appointment at Salong Baresso to get balayage, showing the picture below. I got my hair done with Nina, who was very friendly and kind. The whole process took 4.5 hours. When Nina fished, my hair didn't look...

Caroline N
Skrev om Salong Baresso

Fick kortare hår än jag ville, väldigt ojämn klippning så jag fick rätta till det själv när jag kom hem. Fläckar i håret efter färgningen och färgen blev inte alls som jag ville ha det trots jag pratade med frisören länge innan

Sponsor
O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Chira S
Skrev om Salong Baresso

Nya salong Baresso, jätte fräscht och bra service ! sjukt nöjd med min keratinbehandling och klippning! Tibi bästa frisören......

Tomas R
Skrev om Salong Baresso

Salongen har fått sig ett ordentligt lyft ! såg reportage i sköna Södermalm och testade måste säga att man blev mäktigt imponerad av service och duktig barberare som gav mig en grym fade, skägg trim samt trådning. Återkommer!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 383 omdömen 4.8 av 383 omdömen
BadgeTwoYears

Snabb och lyhörd. Man får vad man ber om. Supernöjd.

Kristian E Kristian E
Raby H
Skrev om Salong Baresso

Såg repotage i tidningen och testade, vilket lyft salongen har fått . Frächst och duktiga frisörer, är jätte nöjd med klippning och fantastik service.. rekomenderar salong baresso på södermalm

Tomas R gillar detta
caroline j
Skrev om Salong Baresso

jag va och klippte lugg för första gången och det vart jättebra! Färgade även utväxten av håret. Trevligt bemötande.

Tomas R gillar detta
Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Marie B
Skrev om Salong Baresso

Idag hade jag en bokad tid och det började annat än bra, hon som skulle toppa mitt skulder långa hår ville börja utan att tvätta det, jag fick själv be om det och hon startade utan att ens ha en handduk tillhanda. Då hon var klar så gick hon iväg för att hämta en men passade då även på att stanna upp för att prata med en annan kund medan jag satt tillbaka lutad i en ganska obekväm ställning. Under själva klippningen så stod hon och tittade sig runt omkring och tappade fokus på vad hon gjorde. Hon frågade i första skedet...

Katja L
Skrev om Salong Baresso

Kommer inte gå tillbaka. Okunnig, tramsig personal. Som inte kunde uttrycka sig verbalt. Skrikande barn under hela vistelsen. Ingen styling av håret, knappt någon skillnad innan och efter besöket. Bortkastade pengar!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 277 omdömen 4.6 av 277 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z

Filtrera omdömen