Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Salong Baresso

Rosenlundsgatan 48, 118 63 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Salong Baresso

• Caroline N
    Caroline N skrev om Salong Baresso
    Fick kortare hår än jag ville, väldigt ojämn klippning så jag fick rätta till det själv när jag kom hem. Fläckar i håret efter färgningen och färgen blev inte alls som jag ville ha det trots jag pratade med frisören länge innan Läs mer
  • Chira S
    Chira S skrev om Salong Baresso
    Nya salong Baresso, jätte fräscht och bra service ! sjukt nöjd med min keratinbehandling och klippning!
    Tibi bästa frisören...... Läs mer
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Salong Baresso
    Salongen har fått sig ett ordentligt lyft ! såg reportage i sköna Södermalm och testade måste säga att man blev mäktigt imponerad av service och duktig barberare som gav mig en grym fade, skägg trim samt trådning. Återkommer! Läs mer
  • Raby H
    Raby H skrev om Salong Baresso
    Såg repotage i tidningen och testade, vilket lyft salongen har fått . Frächst och duktiga frisörer, är jätte nöjd med klippning och fantastik service.. rekomenderar salong baresso på södermalm Läs mer
    Tomas R gillar detta
  • caroline j
    caroline j skrev om Salong Baresso
    jag va och klippte lugg för första gången och det vart jättebra! Färgade även utväxten av håret. Trevligt bemötande. Läs mer
    Tomas R gillar detta
  • Marie B
    Marie B skrev om Salong Baresso
    Idag hade jag en bokad tid och det började annat än bra, hon som skulle toppa mitt skulder långa hår ville börja utan att tvätta det, jag fick själv be om det och hon startade utan att ens ha en handduk tillhanda. Då hon var klar så gick hon iväg för att hämta en men passade då även på att stanna upp för att prata med en annan kund medan jag satt tillbaka lutad i en ganska obekväm ställning. Under själva klippningen så stod hon och tittade sig runt omkring och tappade fokus på vad hon gjorde. Hon frågade i första skedet hur mycket hon skulle ta och jag påpekade att jag ville att hon tog minimalt. Till saken hör att jag klippt mig på samma salong 5 veckor tidigare och då blivit nöjd. Mitt hår var inte genom slitet utan behövde bara fräschas upp efter sommarens sol och bad. Men hon började bak och jag såg inte hur mycket den centimeter vi kommit överens om helt plötsligt blivit ca 15 centimeter. När hon ska föna så la hon mer tid på att titta runt i salongen på annat som hände vilket resulterade i att jag såg ut som Hedvig från barnprogrammet Från a - ö som gick på 70-talet. Innan jag gick med ganska stor ilska och tårar i ögonen så erbjöd hon att hennes kollega kunde göra om själva stylingen men då jag redan var missnöjd avböjde jag. Jag är nu korthårig (över axlarna ) och jag kommer aldrig mer gå tillbaka eller rekommendera. Tvärtom. Ni förlorade inte bara en kund utan hela min familj som alla klippt sig frekvent och varit goda kunder då det gällt produkt inköp. Jag gick till er för att bli fin inte för att komma därifrån som en missnöjd kund. Läs mer
  • Katja L
    Katja L skrev om Salong Baresso
    Kommer inte gå tillbaka. Okunnig, tramsig personal. Som inte kunde uttrycka sig verbalt. Skrikande barn under hela vistelsen. Ingen styling av håret, knappt någon skillnad innan och efter besöket. Bortkastade pengar! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Sickla Strand 66, 13134, NACKA