Salong Hårklippet Vasastan Handelsbolag

2.9

18 omdömen om Salong Hårklippet Vasastan Handelsbolag

Emma J
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Är i chock. Kommit hit innan och varit nöjd men vet inte vad som hänt. Personalen var otrevlig och klippningen blev inte heller bra och det var 0 tillmötesgående. Kan inte rekommendera någon att gå hit..

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Mastaneh G
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

It was a good first meeting. The lady receiving the customers was professional friendly and nice. The lady who did my hair, unfortunately did not speak any Swedish nor proper English! It was hard to communicate. I wanted input and inspiration, neither of which I got. The color of my hair became darker than I expected but I can live with that for now. However, the lady washed my hair with such a force that I got a wound on my forehead. Even though I told her it was hurting, she did not change her style! I have...

ELIN E
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Jag och min kille va båda där och hade bokat tid. Min kille fick en tjej som skulle klippa honom i stället för den man han bad om när han ringt! Han såg för djävlig ut… samma längd på hela huvudet och missat lite över allt. Hade han velat sätt ut så hade jag själv kunnat dra av håret på honom med trimmern hemma! Jag sj hade bokat Zehmir som ALLTID gjort mitt hår fantastiskt. Men nu va de en äldre kvinna ”ansvarig” jag sa att jag ville ha slingor och behålla lite mörkare i botten för en höstligare look efter de blekts på...

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

GIORGO M
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Great service, welcoming and talented employees who always do their best.

PHILIP C
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Stockholms bästa frisörsalong. Grymma frisörer/barberare och mycket trevlig personal.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
SUSAN R
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan Handelsbolag

Jag är så nöjd med mitt hår, de första gången jag får en keratinbehandling... helt magiskt !

Kenneth S
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Jag och min familj går bara till denna salong den är super fin och har mycket kunnig och trevlig personal. Kan varmt rekommenderas /kenneth .

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

JOHANNES R
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan Handelsbolag

Har klippt mig där ända sedan jag flyttade till Vasastan och tycker att frisörerna har höjt sig senaste året, fortsätt så 👍

Zelimir P
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Very good and quality service. From now on, this is my place for haircuts and relaxation.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Kenneth T
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Jag har klippt mig och min son där några gånger och de har haft bra frisörer som sen slutat. Denna gång blev jag klippt av en kvinna som jobbat där länge. Jag beställde jag maskinklippning på sidorna och att bara topparna skulle klippas ovanpå huvudet. När jag tog på mig glasögonen så hade hon bara lämnat 3-4 cm ovanpå huvudet. Håret var för kort och stod åt alla håll pga virveln. När jag blev upprörd för att hon inte klippt som jag beställt sa hon att det blev mycket bättre som hon hade klippt. Men jag ville ju ha kvar...

ROBIN L
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Stamkund, berättade hur jag ville ha det 2cm toppning och lite maskin längst ned på sidorna, som alltid. Frisören tror nog att jag är ett får som ska klippas för innan jag hinner säga stopp har hon snaggat mig på sidorna. Sen ber hon mig inte säga något om missförståndet. När jag ska betala så är det FULLPRIS! Jag berättar upprört att jag är stammis men dom bara säger att jag ska ta med en Bild nästa gång. Det kommer aldrig bli en nästa gång.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Melina C
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Tyvärr en av de sämsta jag varit med om....sjukt ojämt! Bad om axellångt...bara för att själv komma hem och klippa det jämnt SJÄLV! Kommer aldrig mer klippa mig här för 320 kr om jag kan göra ett lika dåligt jobb hemma för 0 kr!

Pia L
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Har klippt mig 4ggr där o slingor 2 ggr o är väldigt nöjd. Fixar även mina naglar där sedan några år, hon är riktig duktig o trevlig

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Annelie L
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Kom dit för att föna håret inför en fest på kvällen. Riktigt riktigt dåligt. Inte ett leende, inte en fråga, ingen kommentar från hon som tvättade och fönade, trots att jag aldrig varit där förut. Tog endast några minuter hela besöket. Inget som helst intresse av sina kunder. Spring därifrån om Ni kan!!!

Osvaldo A
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Blir så arg på den kvinnan som klippte mig! Hade sparat mitt hår i över 3 månader för att kunna styla till den. Den här kvinnan klippte mig helt ojämn, frågade inte ens mig vilken längd eller om jag skulle ha klippt med maskin!Det är kvinnan som brukar vara vid receptionen. Sämsta frisörsalongen. Jag varnar er gå aldrig ditt! Ska aldrig mer tillbaka.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Fia K
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Stressade frisörer som bara vill bli klara på en gång. Lyssnar inte alls på kunden, kommer med bortförklaringar när de ej lyckats färga/slinga bort utväxten, mycket dålig klippning. Kommer aldrig gå tillbaka hit.

Julia H
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Gick på erbjudandet "Klipp & sling från 490". När jag bokade sa hon att det skulle kunna gå på upp till 790 om jag hade långt hår. Slutsumman landade på 990. Men hur som helst blev resultatet bra, frisören var duktig. Men jag går nog inte tillbaka dit igen, då jag blev så irriterad på priset.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 593 omdömen 4.6 av 593 omdömen

Natalie W Natalie W
Marit S
Skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB

Jag blev jättefin, TACK!!...............................