Salong Hårklippet Vasastan HB

2.0 i betyg av av 9 omdömen

Läs vad 9 kunder tycker om Salong Hårklippet Vasastan HB

• 2020-10-13

Kenneth T skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Jag har klippt mig och min son där några gånger och de har haft bra frisörer som sen slutat. Denna gång blev jag klippt av en kvinna som jobbat där länge. Jag beställde jag maskinklippning på sidorna och att bara topparna skulle klippas ovanpå huvudet. När jag tog på mig glasögonen så hade hon bara lämnat 3-4 cm ovanpå huvudet. Håret var för kort och stod åt alla håll pga virveln. När jag blev upprörd för att hon inte klippt som jag beställt sa hon att det blev mycket bättre som hon hade klippt. Men jag ville ju ha kvar min frisyr och det gick ju inte med det korta håret. Jag betalade halva priset men de borde ha betalat mig skadestånd. Det är den sämsta frisören jag stött på. Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 411 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • ROBIN L

2020-02-14

Verifierad kundrelation
    ROBIN L skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Stamkund, berättade hur jag ville ha det 2cm toppning och lite maskin längst ned på sidorna, som alltid. Frisören tror nog att jag är ett får som ska klippas för innan jag hinner säga stopp har hon snaggat mig på sidorna. Sen ber hon mig inte säga något om missförståndet. När jag ska betala så är det FULLPRIS! Jag berättar upprört att jag är stammis men dom bara säger att jag ska ta med en Bild nästa gång. Det kommer aldrig bli en nästa gång. Läs mer
  • 2019-02-02

Melina Campoverde skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Tyvärr en av de sämsta jag varit med om....sjukt ojämt! Bad om axellångt...bara för att själv komma hem och klippa det jämnt SJÄLV! Kommer aldrig mer klippa mig här för 320 kr om jag kan göra ett lika dåligt jobb hemma för 0 kr! Läs mer
    Sonder
    4.9 / 5 i betyg — 225 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag ha"
  • 2018-11-20

Pia L skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Har klippt mig 4ggr där o slingor 2 ggr o är väldigt nöjd. Fixar även mina naglar där sedan några år, hon är riktig duktig o trevlig Läs mer
  • 2018-01-20

Annelie L skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Kom dit för att föna håret inför en fest på kvällen. Riktigt riktigt dåligt. Inte ett leende, inte en fråga, ingen kommentar från hon som tvättade och fönade, trots att jag aldrig varit där förut. Tog endast några minuter hela besöket. Inget som helst intresse av sina kunder. Spring därifrån om Ni kan!!! Läs mer
  • Sponsor
    Oh yes
    4.8 / 5 i betyg — 237 omdömen
    Badge2018
    "Proffsig och personlig! Klipper, färgar och gör mig glad😍"
    Caroline P
  • Osvaldo A

2014-05-05

Osvaldo A skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Blir så arg på den kvinnan som klippte mig! Hade sparat mitt hår i över 3 månader för att kunna styla till den. Den här kvinnan klippte mig helt ojämn, frågade inte ens mig vilken längd eller om jag skulle ha klippt med maskin!Det är kvinnan som brukar vara vid receptionen. Sämsta frisörsalongen. Jag varnar er gå aldrig ditt! Ska aldrig mer tillbaka. Läs mer
  • 2013-11-06

Fia K skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Stressade frisörer som bara vill bli klara på en gång. Lyssnar inte alls på kunden, kommer med bortförklaringar när de ej lyckats färga/slinga bort utväxten, mycket dålig klippning. Kommer aldrig gå tillbaka hit. Läs mer
    Lazy Barber and Coffee
    4.8 / 5 i betyg — 238 omdömen
    Badge2020
    "Lazy Barber = Bäst i branschen Nu är det några månader sedan jag klev in hos Lazy Barber för första gången. Jag blev rekommenderad att be"
  • Julia H

2012-11-07

Julia H skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Gick på erbjudandet "Klipp & sling från 490". När jag bokade sa hon att det skulle kunna gå på upp till 790 om jag hade långt hår. Slutsumman landade på 990. Men hur som helst blev resultatet bra, frisören var duktig. Men jag går nog inte tillbaka dit igen, då jag blev så irriterad på priset. Läs mer
  • 2012-05-24

Marit S skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Jag blev jättefin, TACK!!............................... Läs mer
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"

Bästa Frisörerna nära Salong Hårklippet Vasastan HB:

Nancy G Nancy G tycker:
“Jag och min dotter klipper oss...” Läs mer
Kameleonten (750m)
Hårcenter (868m)