Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Hårklippet Vasastan HB

Salong Hårklippet Vasastan HB

Norrtullsgatan 4, 113 29 Stockholm — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Salong Hårklippet Vasastan HB

• Pia L skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Har klippt mig 4ggr där o slingor 2 ggr o är väldigt nöjd. Fixar även mina naglar där sedan några år, hon är riktig duktig o trevlig Läs mer
  • Annelie L skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Kom dit för att föna håret inför en fest på kvällen. Riktigt riktigt dåligt. Inte ett leende, inte en fråga, ingen kommentar från hon som tvättade och fönade, trots att jag aldrig varit där förut. Tog endast några minuter hela besöket. Inget som helst intresse av sina kunder. Spring därifrån om Ni kan!!! Läs mer
  • M skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Frisören verkade vilja få klippningen undanstökad så fort som möjligt.10 min för 320 kr. Resultatet blev därefter; ojämnt och slarvigt. Fanns inga andra kunder där utan mest personal som gick runt och inte verkade ha något att göra. Rekommenderas ej! Läs mer
  • Osvaldo A
    Osvaldo A skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Blir så arg på den kvinnan som klippte mig! Hade sparat mitt hår i över 3 månader för att kunna styla till den. Den här kvinnan klippte mig helt ojämn, frågade inte ens mig vilken längd eller om jag skulle ha klippt med maskin!Det är kvinnan som brukar vara vid receptionen. Sämsta frisörsalongen. Jag varnar er gå aldrig ditt! Ska aldrig mer tillbaka. Läs mer
  • M skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Ojämn klippning. Slarvigt klippt i nacken. Kommer inte tillbaka. Läs mer
  • Fia K skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Stressade frisörer som bara vill bli klara på en gång. Lyssnar inte alls på kunden, kommer med bortförklaringar när de ej lyckats färga/slinga bort utväxten, mycket dålig klippning. Kommer aldrig gå tillbaka hit. Läs mer
  • Julia H
    Julia H skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Gick på erbjudandet "Klipp & sling från 490". När jag bokade sa hon att det skulle kunna gå på upp till 790 om jag hade långt hår. Slutsumman landade på 990. Men hur som helst blev resultatet bra, frisören var duktig. Men jag går nog inte tillbaka dit igen, då jag blev så irriterad på priset. Läs mer
  • Marit S skrev om Salong Hårklippet Vasastan HB
    Jag blev jättefin, TACK!!............................... Läs mer