Salong Koppar

Call 08-20 36 37

6 omdömen om Salong Koppar

Karl N
Wrote about Salong Koppar

Kan verkligen rekommedera nya Salong Koppar på Regeringsgatan 87. Härligt nyrenoverade lokaler. Alla frisörerna med lång erfarenhet med Ulrica i spetsen. Lycka till!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Powel K
Wrote about Salong Koppar

Mästerlig herrklippning plus kultiverat samtal med frisören.

Kristin A
Wrote about Salong Koppar

Fantastiskt! Har varit kund hos Ulrika i snart 10 år, alltid lika nöjd. Seriöst och varmt bemötande tillika snyggaste färgen och klippning. Mina vänner har också blivit kunder och är lika nöjda. Tack Ulrika!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 312 omdömen 4.6 av 312 omdömen
BadgeTwoYears

Alexandra N
Wrote about Salong Koppar

Ulrika är bäst! Går alltid därifrån supernöjd och med ett stort leende på läpparna!

Erika F
Wrote about Salong Koppar

Har gått till Ulrika i ca tio år och kan varmt rekommendera henne! Jag ger henne ofta lite fria händer när det kommer till färgning och klippning och jag är alltid nöjd med resultatet! Bra priser också i jämförelse med "hippa" frisörer i stan.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1062 omdömen 4.8 av 1062 omdömen

Jenny
Wrote about Salong Koppar

Klart jag måste rekommendera Salong Koppar med Ulrika i spetsen. Bra, snygg klippning till förhållandevis billig penning.