Salong Simson

Salong Simson

3 omdömen om Salong Simson

Elisabeth E
Skrev om Salong Simson

Salong Simson är att bli omhändertagen på bästa sätt! Gunnar och Rune har gedigen kunskap, bra service och de kostar inte en förmögenhet. Sen är det förbaskat trevligt att hälsa på dem en stund och bli ompysslad! De kan verkligen klippa hår och de ser till mig som person! Har gått där i många år och det är fantastisk kul att se alla olika personligheter och åldrar som träffas där, alla ser lika nöjda ut :)

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 304 omdömen 4.6 av 304 omdömen
BadgeTwoYears

Karl K
Skrev om Salong Simson

Älskvärda Simson! Har klippt mig där sedan barnsben och rekommenderar helhjärtat stället!

Petter E
Skrev om Salong Simson

På salong Simson huserar en riktig veteran. Känner du ett behov av en frisör som man kan anförtro sig åt samtidigt som han snabbt och skickligt friserar dig? Kom och sätt dig i stolen hos Rune så kommer du snart att bli en av hans stamgäster. Har man väl varit där en gång så kommer man definitivt tillbaka. Hans mångåriga erfarenhet finns väl dokumenterad på väggarna som nästan svämmar över av alla hans olika diplom och utmärkelser.

Karl K gillar detta
Bangerhead Studio