Samrat of India

3.0

3 omdömen om Samrat of India

Johan Fredrik L
Skrev om Samrat of India

Medioker indisk restaurang, maten ok utom uppläggningen av riset, oproffsigaste jag varit med om, stället i enormt renoveringsbehov, Menyn på hemsidan stämmer ej riktigt med restaurangens meny, beställ mat via namnet ej numret på hemsidan så du får rätt, 2 olika servitörer, den yngre jättetrevlig medan den äldre verkade seg, trött på sitt jobb och pratar hellre med sina vänner...vi kommer inte hit igen. Indiska källaren verkar vara bästa indiern trots att Indiras mat var lite godare...

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Tobias S
Skrev om Samrat of India

En av Stockholms bästa indiska restauranger! Lokalen är modell sunkigare men maten och personalen balanserar utan tvekan upp det.

Milia A
Skrev om Samrat of India

Vädigt bra indisk restaurang. Maten är supergod och smakar väldigt indiskt. Inredningen är dock lite träkig så det kanske inte är något direkt att rekommendera för en romantisk dejt. Men personalen är trevlig och lyhörd. Jag skulle absolut rekommendera denna restaurang.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen