Sawadee Fastfood AB

1.8

5 omdömen om Sawadee Fastfood AB

Anna N
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Precis ätit dålig lunch här. Ljumen, micrad?? Smakar inget annat än vitpeppar- sen när blev vitpeppar huvudkryddan i thaiköket?! Gå inte hit!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4697 omdömen 4.2 av 4697 omdömen

Fick trevligt bemötande och ett stort plus att man kunde ta med sin hund. God mat och jag kommer med säkerhet tillbaka.

Andreas E
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Har vart där flera gånger men slutade gå dit, ofta serveras det gammal mat det känner man både på lukt och kycklingen som var smaklös och vit och seg. Min fru som är thai sa direkt att maten var dålig i thais mått mätt. Man får vad man betalar för.

Andreas H
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Ett svart får bland Thairestaurangerna. Verkligen halvfabrikat rakt genom, spartanska lokaler men som tur är var det billigt!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4102 omdömen 4.0 av 4102 omdömen

Jessica I Jessica I
Tobias R
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Har endast varit här två gånger, men funnit det angenämt båda gångerna. Snabb servering, stora portioner och rätt bra priser (för att vara i stan). Har inte varit med om något muggproblem som Christian S.

Christian S
Skrev om Sawadee Fastfood AB

Var där den 18/2-08 och bemöttes tyvärr av en otroligt egendomlig kassörska. Allting flöt smärtfritt fram tills dess att jag ville ha en pappersmugg att dricka mitt vatten ur, och efter många om och men blev tvungen att dega 5 spänn för en mugg. Det är vad jag kallar kortsiktigt tänkande. Maten därefter var medelmåttig. Aldeles för söt och den kändes inte helt färsk.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4119 omdömen 4.0 av 4119 omdömen