Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Sawadee Fastfood AB

Postgången 30, 171 45 Solna — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Sawadee Fastfood AB

• Anna N
    Anna N skrev om Sawadee Fastfood AB
    Precis ätit dålig lunch här. Ljumen, micrad??
    Smakar inget annat än vitpeppar- sen när blev vitpeppar huvudkryddan i thaiköket?!
    Gå inte hit! Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Sawadee Fastfood AB
    Har vart där flera gånger men slutade gå dit, ofta serveras det gammal mat det känner man både på lukt och kycklingen som var smaklös och vit och seg. Min fru som är thai sa direkt att maten var dålig i thais mått mätt. Man får vad man betalar för. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Sawadee Fastfood AB
    Ett svart får bland Thairestaurangerna. Verkligen halvfabrikat rakt genom, spartanska lokaler men som tur är var det billigt! Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Sawadee Fastfood AB
    Sjaskig lokal. Priserna är okej för att vara Stockholm. Jag fick maten nästan direkt efter att hade betalat, vilket är riktigt bra. Maten var dock ingenting speciellt, och det känns som om de fuskar lite med råvarorna. Annars ett helt okej ställe. Läs mer
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Sawadee Fastfood AB
    Har endast varit här två gånger, men funnit det angenämt båda gångerna. Snabb servering, stora portioner och rätt bra priser (för att vara i stan). Har inte varit med om något muggproblem som Christian S. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Sawadee Fastfood AB
    Var där den 18/2-08 och bemöttes tyvärr av en otroligt egendomlig kassörska. Allting flöt smärtfritt fram tills dess att jag ville ha en pappersmugg att dricka mitt vatten ur, och efter många om och men blev tvungen att dega 5 spänn för en mugg. Det är vad jag kallar kortsiktigt tänkande. Maten därefter var medelmåttig. Aldeles för söt och den kändes inte helt färsk. Läs mer

Bästa restaurangerna i Solna:

Sonja E Sonja E tycker:
“Varmt och trevligt mottagande,...” Läs mer

Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM