Saxess By Alex

Saxess By Alex

Ring 08-502 140 65 www.saxessbyalex.se

Saxess by Alex är en etablerad och omtyckt frisörsalong centralt belägen i Stockholm.

98 omdömen om Saxess By Alex

Efe K
Skrev om Saxess By Alex

Mycket trevligt, med bra resultat!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Marco Antonio A
Skrev om Saxess By Alex

Jag klipper mitt hår bara hos Saxess by Alex. kan inte tänka mig en annan frisör. Alex är den bästa jag känner, jag kääner mig som en ny människa varje gång jag är där, fresh och glad

Angela A
Skrev om Saxess By Alex

Tjänster: Hårstyling, Shampoo och balsam, Föning, Hårtorkning Alex är en duktig frisör, man behöver inte säga så mycket hur man vill ha sitt hår, han vet precis vad det behövs. Han kan ge goda råd. Kommer definitivt boka tid igen. Trevligt ställe också, lätt att ta sig dit och bra service.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
DILAN R
Skrev om Saxess By Alex

Nöjd med klippningen varje gång. Rekommenderas!

LEONARD W
Skrev om Saxess By Alex

Alex utför ett otroligt skickligt hantverk och är ett självklart val. Alltid gott snack och good vibes. /Leo

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Emelie Paula H
Skrev om Saxess By Alex

Är supernöjd, Alex är så kunnig och tar sig tid för att se till att det blir perfekt! Hade väldigt skadat hår innan men han lyckades färga det skonsamt och stylade det så fint! Älskar färgen och klippningen

LORANG A
Skrev om Saxess By Alex

Bästa frisören, har klippt mig hos Alex sen 2007. Alltid nöjd när jag går därifrån. Lugn avslappnad miljö och godaste espresson. Han får lätt 5 stjärnor av mig.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

KATHLEEN B
Skrev om Saxess By Alex

Duktig och jättetrevlig frisör! :)

Stephan Bo Ivar P
Skrev om Saxess By Alex

Alex är grymt duktig och ett självklart val, Titta in och klipp dig, ta en god kaffe. Du går därifrån med ett leende på läpparna och kommer att boka igen och igen. Tack Alex! /Steph

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

ZINA R
Skrev om Saxess By Alex

Alex är väldigt trevlig och skicklig frisör. Han lyssnar mig som kund och på mina önskemål. Är alltid nöjd när jag går ifrån en klippning och färgning.

PER P
Skrev om Saxess By Alex

Perfekt klippning! Väldigt trevligt bemötande!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 593 omdömen 4.6 av 593 omdömen

Natalie W Natalie W
Hanna Moon Young W
Skrev om Saxess By Alex

Alex är en varm och sprundlande person med stort engagemang för det han gör. Är supernöjd efter mitt besök och imponerad av hans noggrannhet.

JOEL L
Skrev om Saxess By Alex

Fantastisk frisör. Pratglad och får en alltid att känna sig som hemma! Rekommenderas varmt! :)

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

ROBERT C
Skrev om Saxess By Alex

Rekommenderas verkligen! Exceptionellt! Alex är grym, det finns inget att klaga på. Han är noggrann, generös och supertrevlig. Jag lämnar alltid salongen 100 % nöjd.

Pauline Birgitta S
Skrev om Saxess By Alex

Kan varmt rekommendera Alex. Han är superduktig och väldigt kreativ, kommer alltid med nya idéer och det blir en fullträff varje gång. Sen är Alex helt underbart glad och trevlig vilket gör att man gärna kommer tillbaka. 😊🌹

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

GUSTAF B
Skrev om Saxess By Alex

Klippt mig här under flera år. Alex är supertrevlig och en riktigt grym frisör. Alltid ett härligt bemötande och 100% nöjd med klippningen. Rekommenderas varmt!

EMIL EELI BRANIMIR W

Härlig kille med mycket talang, gör jobbet 100% 👌

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Sebastian Sven Zion L

Grym kille och fantastisk frisör. Noggrann, generös och oerhört duktig på sitt jobb! Rekommenderas starkt

Fridolf Elias Peter L

Mycket duktig frisör, har klippt mig hos honom i många år nu. Rekommenderas starkt

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1048 omdömen 4.8 av 1048 omdömen

Mikael P
Skrev om Saxess By Alex

Långvarig kund hos Alex. Kan rekommenderas för en proffsig och noggrann klippning, samt trevligt bemötande!

Dag L
Skrev om Saxess By Alex

Skicklig och tar den tid som behövs, noggrann och omsorgsfullt.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2022 omdömen 4.9 av 2022 omdömen

Annette W Annette W
Robin R
Skrev om Saxess By Alex

Grymt bra! Trevligt bemötande och proffsigt.

Joel Markus M
Skrev om Saxess By Alex

Efter flytt till Stockholm var tanken att prova olika frisörer. Efter att ha klippt mig hos Alex behövde jag inte pröva något mer. Alex är professionell, social och väldigt tillmötesgående. Jag går alltid därifrån nöjd!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 273 omdömen 4.8 av 273 omdömen

Johan B
Skrev om Saxess By Alex

Fantastiskt! Alex är stans bästa och trevligaste frisör. Jag går bara till Saxess / Johan

Linn S
Skrev om Saxess By Alex

Nöjd kund sedan fem år tillbaka! Här får man alltid ett trevligt bemötande och Alex är en mästare på att få till frisyrer och färgnyanser som passar ens ansikte och hudton.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Erik Y
Skrev om Saxess By Alex

Tack för idag Alex! Supernöjd som alltid med allt: Klippningen, bemötandet, snacket OCH kaffet!!!

Johan W
Skrev om Saxess By Alex

Schysst lokal och väldig trevlig frisör

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Sandra A
Skrev om Saxess By Alex

Alex har varit min frisör sen 2012. Han är utan tvekan den mest kompetenta och trevliga frisör jag stött på. Han bokar alltid in med kort varsel och jag lämnar alltid salongen med ett stort leende på läpparna. Alex var den som fick mig att våga att klippa kort vid vårt första möte 2012. Och herregud va bra det blev! Fick så många fina kommentarer om den frisyren. Nu är mitt hår längre och idag valde vi att göra den snyggaste färg jag någonsin haft! Och klippte lite i längden. Jag höjer glaset för Alex. Han är bäst

Pär Carl Ola M
Skrev om Saxess By Alex

Mycket noggrann och med känsla för hantverket!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Veronica O
Skrev om Saxess By Alex

Jag klipper och färgar/slingar håret hos Alex sedan tre år tillbaka. Han är den absolut bästa frisören jag haft! Är professionell och noga och gör mig alltid supernöjd :)

Vasiliki N
Skrev om Saxess By Alex

Klippte och slingade håret hos Alex, kan säga att jag nog aldrig varit så nöjd med ett frisörbesök tidigare! Fick den färgen jag verkligen ville ha och mitt hår blev inte så mycket kortare utan tog mest bara de slitnaste partierna!! Rekommenderar verkligen Saxess by Alex

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Lotta S
Skrev om Saxess By Alex

Alex är noggrann, trevlig och väldigt mån om sina kunder. Jag har alltid varit mycket nöjd!

Andre E
Skrev om Saxess By Alex

Alex är alltid supertrevlig och proffsig! Blir alltid lika nöjd!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Johanna W
Skrev om Saxess By Alex

Världens bästa frisör! Alltid perfekt resultat, fantastiskt trevlig och proffsig.

Emelie M
Skrev om Saxess By Alex

Bästa frisören i Vasastan - sjukt nice salong och alltid nöjd efter klippningen 🌟

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Helena S
Skrev om Saxess By Alex

Har just börjat hos Alex och är så otroligt nöjd efter båda mina två besök !!! Han är en galet proffsig frisör på både färg & klipp och dessutom väldigt glad & trevlig 😊 Kan rekommendera alla att besöka Alex..ingen kommer gå därifrån besviken !! Byter aldrig frisör❤️

Harem K
Skrev om Saxess By Alex

Fantastisk bemötande & behandling!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Viktoria L
Skrev om Saxess By Alex

Alltid super nöjd hos Alex👌stans bästa frisör! Du är en ängel fina Alex tack för din volontärinsatser med flyktingar från Ukraina!

Isa E
Skrev om Saxess By Alex

Trevligt bemötande och riktigt bra frisör! Snygg frisyr, page, blev det och jag är supernöjd!

Carina S

Alex är charmigaste, skickligaste och snällaste frisören i världen. <3

Yannice L
Skrev om Saxess By Alex

Alex är supertrevlig & är en mycket skicklig frisör.

Niklas W
Skrev om Saxess By Alex

Mycket bra! Rekommenderas! Mycket nöjd, bra klippning o trevliga!

Mimmi S
Skrev om Saxess By Alex

Efter att ha sett salongen på Reco så chansade jag och hade turen att få en tid på kort varsel. Jag kom in med ett riktigt risigt hår, Alex tog tag i detta och gav mig rådet att klippa av mer än jag först hade tänkte mig för att skapa mer av en frisyr. Jag var skeptisk men litade på honom efter att ha läst många fina Recos. Inte ångrat mig! Det blev riktigt bra, vilket jag inte är van vid direkt på första försöket då jag har ett lockigt hår. Grymt!

David R
Skrev om Saxess By Alex

Bra och trevlig service! Keep up the good work =)

Maria K
Skrev om Saxess By Alex

Tveklöst Stockholms bästa salong! Alex är en fantastisk frisör som både klipper & färgar snyggare än någon annan frisör jag har varit hos.

Samy S
Skrev om Saxess By Alex

Proffsigt och trevligt! Stort kunnande, alltid nöjd

Annika G
Skrev om Saxess By Alex

Alltid positiv attityd och flexibel bokning. Mycket kunnig.

Joanna A
Skrev om Saxess By Alex

Alltid glad och trevlig! Duktig på färg. Bonus är det goda kaffet :)

Katja P
Skrev om Saxess By Alex

Har gått ditt i två år nu, ska aldrig byta frisör. Alex är bäst på att klippa!!!

Eva P
Skrev om Saxess By Alex

Ett riktigt klipp! Efter mitt första besök så vet jag, att här kan man slå sig ner, blunda och säga: Du får bestämma! Alex är superskicklig o kul! Skickade dit min dotter också - Ja då, lika nöjd hon och vi har väldigt olika slags hår! Mina varmaste rekommendationer till Alex från en som har " svårt" hår!!!