Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Saxess By Alex

Saxess By Alex

Frejgatan 21, 113 49 Stockholm — Visa karta

Saxess by Alex är en etablerad och omtyckt frisörsalong centralt belägen i Stockholm.
Lör: 10:00-17:00

Zina R skrev om Saxess By Alex
    Alltid lika nöjd hos Alex 👌🏻mycket bra på klippa & färga 💇🏻
    Trevligt och välkomnande. Läs mer
  • Isa E skrev om Saxess By Alex
    Trevligt bemötande och riktigt bra frisör! Snygg frisyr, page, blev det och jag är supernöjd! Läs mer
  • Carina S skrev om Saxess By Alex
    Alex är charmigaste, skickligaste och snällaste frisören i världen. <3 Läs mer
  • Yannice L skrev om Saxess By Alex
    Alex är supertrevlig & är en mycket skicklig frisör. Läs mer
  • Niklas W skrev om Saxess By Alex
    Mycket bra! Rekommenderas! Mycket nöjd, bra klippning o trevliga! Läs mer
  • Mimmi S skrev om Saxess By Alex
    Efter att ha sett salongen på Reco så chansade jag och hade turen att få en tid på kort varsel. Jag kom in med ett riktigt risigt hår, Alex tog tag i detta och gav mig rådet att klippa av mer än jag först hade tänkte mig för att skapa mer av en frisyr. Jag var skeptisk men litade på honom efter att ha läst många fina Recos. Inte ångrat mig! Det blev riktigt bra, vilket jag inte är van vid direkt på första försöket då jag har ett lockigt hår. Grymt! Läs mer
  • David R skrev om Saxess By Alex
    Bra och trevlig service! Keep up the good work =) Läs mer
  • Maria K skrev om Saxess By Alex
    Tveklöst Stockholms bästa salong! Alex är en fantastisk frisör som både klipper & färgar snyggare än någon annan frisör jag har varit hos. Läs mer
  • Samy S skrev om Saxess By Alex
    Proffsigt och trevligt! Stort kunnande, alltid nöjd Läs mer
  • Annika G skrev om Saxess By Alex
    Alltid positiv attityd och flexibel bokning. Mycket kunnig. Läs mer
  • Joanna A skrev om Saxess By Alex
    Alltid glad och trevlig! Duktig på färg. Bonus är det goda kaffet :) Läs mer
  • Katja P skrev om Saxess By Alex
    Har gått ditt i två år nu, ska aldrig byta frisör. Alex är bäst på att klippa!!! Läs mer
  • Eva P skrev om Saxess By Alex
    Ett riktigt klipp!
    Efter mitt första besök så vet jag, att här kan man slå sig ner, blunda och säga:
    Du får bestämma!
    Alex är superskicklig o kul!
    Skickade dit min dotter också - Ja då, lika nöjd hon och vi har väldigt olika slags hår!
    Mina varmaste rekommendationer till Alex från en som har " svårt" hår!!! Läs mer
  • Karin L skrev om Saxess By Alex
    Bra klippning och styling men inte helt nöjd med färgen. Läs mer
  • Lene V
    Lene V skrev om Saxess By Alex
    I have cut and coloured my hair at Saxess By Alex for 5 years and would strongly recommend it to anyone wanting a fantastic haircut and great customer service and some quality "me-time". Läs mer
  • John L skrev om Saxess By Alex
    Grym frisör! Blir alltid nöjd! Läs mer
  • Per T skrev om Saxess By Alex
  • Jesper A skrev om Saxess By Alex
    Grym precision och bra bemötande! Läs mer
  • Hanna S skrev om Saxess By Alex
    Alex är härlig och ärlig, bra på att hitta en personlig stil. :) Läs mer
  • Björn L skrev om Saxess By Alex
    Bra bemötande av en kille med säkert handlag och personlig touch. En frisör att besöka igen. Och igen. Och igen... Läs mer
  • Kennet J skrev om Saxess By Alex
    Som vanligt blir man väl bemött av Alex när man besöker Saxess ByAlex!! Kan varmt rekommendera Alex!! Läs mer
  • Jessica Å skrev om Saxess By Alex
    En grym och skicklig frisör. En frisör som alltid lyssnar på kundens önskningar. Är glad att jag blev tipsad om Saxess By Alex, nu går hela familjen där sen några år tillbaka! Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Saxess By Alex
    Fräsch och modern salong, trevligt bemötande och bra service. Detta gör att man känner sig mycket nöjd efter varje besök.
    Rekommenderar "Saxess By Alex" starkt! Läs mer
  • Savina B skrev om Saxess By Alex
    Ingen annan rör mitt hår, punkt. Läs mer
  • Björn B skrev om Saxess By Alex
    Mycket bra, men alltid försenad. Brukar ofta dröja 20 minuter efter bokad tid tills man börjar klippas. Läs mer
  • Anders E skrev om Saxess By Alex
    Allid grym klippning och extremt trevlig personal. Väl värt priserna. Läs mer
  • Martin J skrev om Saxess By Alex
    En riktigt duktig frisör som gör det lilla extra och har bra idéer Läs mer
  • Jerman G skrev om Saxess By Alex
    Bra servicekänsla, alltid trevlig och grym på klippning/frisering. Rekommenderas. Läs mer
  • Per A skrev om Saxess By Alex
    Alex har en grym service och ser till att fixa tid även med kort varsel. Framförallt blir dock resultatet alltid kanon Läs mer
  • Eskil F skrev om Saxess By Alex
    Bokade in en klippning hos Alex och blev mycket nöjd. Förutom ett riktigt bra utförande så var besöket i sig väldigt trevligt vilket gör det hela mycket bättre! Rekommenderas starkt för den som vill ha en mer personlig service. Läs mer
  • Henning G skrev om Saxess By Alex
    Noggrann, kunnig och bra service. Har varit nöjd varie gång. Läs mer
  • Hanna
    Hanna skrev om Saxess By Alex
    Alex är helt otroligt duktig och noggrann! Skulle rekommendera alla att gå dit... Läs mer
  • Linda S skrev om Saxess By Alex
    Super trevligt och bra service. Är alltid nöjd när jag går därifrån! Läs mer
  • Petra P skrev om Saxess By Alex
    Klippte mig hos Alex och blev jättenöjd. Han är proffsig och noggrann. Läs mer
  • Mauricio A skrev om Saxess By Alex
    When I moved to Stockholm I was looking for a hairdresser and after trying several ones I came to Saxess by Alex... After 6 years still going Läs mer
  • Marcus R skrev om Saxess By Alex
    Supertrevlig och bra frisör och prisvärd! Läs mer
  • Anders P skrev om Saxess By Alex
    Supertrevlig salong, bemötande och bra klippningar :) Läs mer
  • Felicia H skrev om Saxess By Alex
    Alex är grym, aldrig gått till en trevligare och mer noggrann frisör! Läs mer
  • Carl B skrev om Saxess By Alex
    Jag har klippt mig hos Saxsess By Alex i flera år och rekommenderar gärna salongen till andra.

Saxess By Alex är av Stockholms bästa hårsalonger som har koll på de senaste trenderna och som alltid levererar hög service. Flexibel personal som månar om sina kunder och som oftast kan erbjuda en tid på kort varsel. Läs mer
  • Rasmus T skrev om Saxess By Alex
    Har gått hos Alex i flera år och är alltid lika nöjd! Läs mer
  • Shima F skrev om Saxess By Alex
    Proffsig konsultation med frisören, som ledde till en perfekt klippning för mig!
    Avslappnad och fin miljö, och charmig personal tar emot en väl. Läs mer
  • Christian M skrev om Saxess By Alex
    Har klippt mig här närmare tio gånger och är alltid supernöjd. Bra och härligt bemötande och top notch service Läs mer
  • Linda A skrev om Saxess By Alex
    Otroligt nöjd kund som garanterat kommer tillbaka! Läs mer
  • Maria A skrev om Saxess By Alex
    Bästa frisören. Jag arbetar centralt och detta ställe ligger väldigt bra i city. Frisören Alex är kunnig och proffesionell! Bästa frisören jag haft senaste 10 åren. Otroligt kunnig inom färg också! Läs mer
  • David B
    David B skrev om Saxess By Alex
    Har klippt mig hos Alex lite över 1 år nu och går alltid där ifrån nöjd. Han är alltid trevlig och grym på att uppfylla ens önskemål när det kommer till klipptid. Mycket prisvärd också. Så jag kan verkligen rekommendera Salong By Alex. Läs mer
    Linnea N gillar detta
  • My R skrev om Saxess By Alex
    Toppen!! ljus, fräsch lokal, bra bemötande och grymma frisörer. Läs mer
  • Jesper T skrev om Saxess By Alex
    bra klippning och bemötande, flexibelt att snabbt få tid Läs mer
  • Frida S skrev om Saxess By Alex
    Alex är en fantastisk frisör och sjukt duktig på färg! Dessutom är han en fantastiskt rolig och trevlig kille! Läs mer
  • Bhavna B skrev om Saxess By Alex
    Uppfattning av en trevlig bemötande samt kompetens har fått en helt ny innebörd! Är riktigt nöjd och glad över att hittat en begåvad frisör. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Odengatan 23, 11424, STOCKHOLM