SHADES

3.4

5 omdömen om SHADES

Nivin A
Skrev om SHADES

Ville rådfråga salongen gällande färgning och såg på hemsidan att Aggi var färgtekniker. Eftersom jag ville endast rådfråga och undrade mest vilken behandling som skulle passa mig samt fundering om prislista. Hon var så sjukt nonchalant och otrevlig i sin ton i samtalet. Jag kände mig påhoppad av hennes svar. Där hon nonchalant svarade med att jag kunde färga håret hemma. Vem jobbar på salong och svarar/pratar så med kunder? ”Färga håret hemma istället” Noll känsla till kundservice. Klickade samtalet, kunde inte fortsätta prata med henne. Sjukt otrevlig!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Pether J
Skrev om SHADES

Zeki är helt värdelös på klippning. Punkt och slut

DESPOINA S

Bra service , bra bemötande , fräsch salong. Rekommenderar starkt👌

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Spiros Emil G

Modern salong med god kundservice och rimliga priser för klippningar. Alltid nöjd efter ett besök

valle D
Skrev om SHADES

Salongshades, är en Nyöppnad Hårsalong/Kroppsbehandlingar och finns i Vällingby Centrum, modern, fräsch, håller hög kvalité, Här finns allt under samma tak, bra service, bra priser, personalen väldigt professionella, rekommenderas varmt. Tack Aggi för en bra behandling och upplevelse vi kommer tillbaka.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D