SHADES

5 omdömen om SHADES

Visar 5 omdömen med 3.4 i snittbetyg
Nivin A
Skrev om SHADES

Ville rådfråga salongen gällande färgning och såg på hemsidan att Aggi var färgtekniker. Eftersom jag ville endast rådfråga och undrade mest vilken behandling som skulle passa mig samt fundering om prislista. Hon var så sjukt nonchalant och otrevlig i sin ton i samtalet. Jag kände mig påhoppad av hennes svar. Där hon nonchalant svarade med att jag kunde färga håret hemma. Vem jobbar på salong och svarar/pratar så med kunder? ”Färga håret hemma istället” Noll känsla till kundservice. Klickade samtalet, kunde inte fortsätta prata med henne. Sjukt otrevlig!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 365 omdömen 4.7 av 365 omdömen
BadgeTwoYears

Bästa frisören på bästa salongen, rekommenderas varmt!

Pether J
Skrev om SHADES

Zeki är helt värdelös på klippning. Punkt och slut

DESPOINA S

Bra service , bra bemötande , fräsch salong. Rekommenderar starkt👌

Creative Headz Drottninggatan
4.7/5 i betyg av 348 omdömen 4.7 av 348 omdömen
BadgeTwoYears

Så bra, inlyssnande. Både färg och klipp blev så fint. Superfräscht. Också så härlig under besöket. Extra plus för skalpmassage och bra tips

Spiros Emil G

Modern salong med god kundservice och rimliga priser för klippningar. Alltid nöjd efter ett besök

valle D
Skrev om SHADES

Salongshades, är en Nyöppnad Hårsalong/Kroppsbehandlingar och finns i Vällingby Centrum, modern, fräsch, håller hög kvalité, Här finns allt under samma tak, bra service, bra priser, personalen väldigt professionella, rekommenderas varmt. Tack Aggi för en bra behandling och upplevelse vi kommer tillbaka.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1109 omdömen 4.8 av 1109 omdömen
BadgeNineYears

En bra frisör som lyssnar på kundens önskemål. Frida levde upp till mina förväntningar. Min upplevelse var positiv och jag är nöjd med kli

Filtrera omdömen