Shanti Soft Corner

Södermalmsallén 34, 118 28 Stockholm — Visa karta

3.7 i betyg av av 9 omdömen

Den äkta genuina indiska maten kombinerat med en New York-inspirerad lokal, belägen på Södermalmsallén, ger dig ett intryck av att vara på en mysig restaurang, långt bort från storstadsmyllret.

Läs vad 9 kunder tycker om Shanti Soft Corner

• 2018-10-05

Anna L skrev om Shanti Soft Corner
    Jättegod mat men sjukt tråkigt bemötande. Verkligen bottenbetyg på det. Tyvärr. För maten är gudomlig. Läs mer
    Bockholmen Hav & Restaurang
    4.3 / 5 i betyg — 6326 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra ordnad jullunch. God mat i lugn. Miljö."
  • Henrik J

2012-08-30

Henrik J skrev om Shanti Soft Corner
    Bra mat och bra läge. Minus för lite halvtrött service och något snåla portioner. Läs mer
  • Susanne P

2012-05-12

Susanne P skrev om Shanti Soft Corner
    Bland de absolut bästa indiska restaurangerna jag ätit på. Deras sizlar är otroligt generös med mört kött, färska grönsaker och fantastiskt god sås. Läs mer
    Spanjorskan
    4.0 / 5 i betyg — 2224 omdömen
    Badge2020
    "Ja och mitt sällskap gillade ert ställe och mitt i en pandemin kändes plötsligt som om vi var utomlands. 💯👌🏽 God mat, fin service och säk"
  • Jimmy W

2011-08-10

Jimmy W skrev om Shanti Soft Corner
    Helt jävla värdelöst skitställe som inte kan ta beställningar.
    Finns ingen värre krydda än koriander, 5% av världens befolkning uppfattar smaken som giftig. I mitt fall som eftersmaken efter man spytt.

Så jag ber uttryckligen att det inte ska vara någon koriander i maten. När den väl kommer in efter alldeles för lång tid är det ändå koriander i maten.

Undvik det här stället och gå till någon av de andra indiska restaurangerna som ligger i området. Läs mer
  • Magnus A

2011-05-04

Magnus A skrev om Shanti Soft Corner
    Mycket god mat men brödet blev knaprigt när det svalnat. Skulle fått en 5:a om de inte varit så dyra - 110 kr för en lunch är för mycket. Läs mer
    Nybrogatan 38
    4.2 / 5 i betyg — 5794 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde dagens rätt, pannbiff, löksky, lingon, pressgurka potatis. Tyvärr var potatisen mer eller mindre kokt, stenhård. Servitrisen kom,"
  • Elisa N

2010-09-18

Elisa N skrev om Shanti Soft Corner
    Väldigt god, smakrik mat och det är mycket på tallriken för priset. Den avlånga lokalen med panoramafönster är häftig och annorlunda och i stolarna sitter man som en kung eller drottning. Kan dock bli trångt under lunchruschen, men med uteserveringen är detta inget större problem. Läs mer
  • Soleilx

2010-03-17

Soleilx skrev om Shanti Soft Corner
    Bra mat, supertrevlig personal, jättefin lokal. Läs mer
  • Sponsor
    Två Små Svin
    4.6 / 5 i betyg — 756 omdömen
    Badge2018
    "Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö"
  • 2009-04-21

Conny E skrev om Shanti Soft Corner
    Ruggigt god mat, litet tips ät inte vindaloo om du inte gillar super stark mat ;)

Bra service, mysiga lokaler. Läs mer
  • 2009-03-20

Emma J skrev om Shanti Soft Corner
    Trevlig personal, superrolig lång, lokal med stora panormafönster som gör att sorl dämpas mycket effektivt. Fint med turkos och guld på väggarna och mysig stämning. Fantastisk mat, också! Läs mer
    Österlånggatan 17
    4.0 / 5 i betyg — 3068 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Supergod mat, vin och drinkar. Trevlig personal!!"

Bästa Restaurangerna nära Shanti Soft Corner:

Nytorget 6 (1.3km)
蕊洁 蕊洁 tycker:
“Alldeles för mycket salt på mi...” Läs mer
Två Små Svin (1.6km)
Nybrogatan 38 (3.3km)
Spanjorskan (3.3km)
Paraden (3.8km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte