Shanti Soft Corner

Shanti Soft Corner

Ring 08-643 97 00 www.shanti.se
3.6

Den äkta genuina indiska maten kombinerat med en New York-inspirerad lokal, belägen på Södermalmsallén, ger dig ett intryck av att vara på en mysig restaurang, långt bort från storstadsmyllret.

9 omdömen om Shanti Soft Corner

CAROLINE M
Skrev om Shanti Soft Corner

God mat! Går inte att klaga på! Dock fick vi vänta i 1 timme och 40 minuter på maten och när den väl kom var den kall. Inte ens en ursäkt fick vi. Rekommenderar inte!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Anna L
Skrev om Shanti Soft Corner

Jättegod mat men sjukt tråkigt bemötande. Verkligen bottenbetyg på det. Tyvärr. För maten är gudomlig.

Susanne P
Skrev om Shanti Soft Corner

Bland de absolut bästa indiska restaurangerna jag ätit på. Deras sizlar är otroligt generös med mört kött, färska grönsaker och fantastiskt god sås.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jimmy W
Skrev om Shanti Soft Corner

Helt jävla värdelöst skitställe som inte kan ta beställningar. Finns ingen värre krydda än koriander, 5% av världens befolkning uppfattar smaken som giftig. I mitt fall som eftersmaken efter man spytt. Så jag ber uttryckligen att det inte ska vara någon koriander i maten. När den väl kommer in efter alldeles för lång tid är det ändå koriander i maten. Undvik det här stället och gå till någon av de andra indiska restaurangerna som ligger i området.

Magnus A
Skrev om Shanti Soft Corner

Mycket god mat men brödet blev knaprigt när det svalnat. Skulle fått en 5:a om de inte varit så dyra - 110 kr för en lunch är för mycket.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8056 omdömen 4.3 av 8056 omdömen

Elisa N
Skrev om Shanti Soft Corner

Väldigt god, smakrik mat och det är mycket på tallriken för priset. Den avlånga lokalen med panoramafönster är häftig och annorlunda och i stolarna sitter man som en kung eller drottning. Kan dock bli trångt under lunchruschen, men med uteserveringen är detta inget större problem.

Soleilx
Skrev om Shanti Soft Corner

Bra mat, supertrevlig personal, jättefin lokal.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Conny E
Skrev om Shanti Soft Corner

Ruggigt god mat, litet tips ät inte vindaloo om du inte gillar super stark mat ;) Bra service, mysiga lokaler.

Emma J
Skrev om Shanti Soft Corner

Trevlig personal, superrolig lång, lokal med stora panormafönster som gör att sorl dämpas mycket effektivt. Fint med turkos och guld på väggarna och mysig stämning. Fantastisk mat, också!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen