Alla kategorier Hudvård Stockholms län Solna Sherry Beauty Estetik

Sherry Beauty Estetik

Råsundavägen 157b, 169 36 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Sherry Beauty Estetik!

Är du ute efter en ansiktsbehandling eller kanske botox eller fillers? Då har du kommit helt rätt. Vi på Sherry Beauty Estetik är certifierade inom injektionsbehandlingar och microblading och erbjuder skönhetsbehandlingar och medicinsk hudvård av högsta kvalitet.

I vår salong på Råsundavägen i Solna tar vår kunniga och erfarna personal väl hand om dig. Vi ger dig både lyx i vardagen och det resultat du eftersöker. Kontakta oss så berättar vi mer och bokar en tid!

Läs vad 89 kunder tycker om Sherry Beauty Estetik

• 2019-06-30

Anna A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bättre klinik finns inte. Bemötandet och deras kunskap är i topp klass.👌🏻 rekommenderar alla som vill ha nån av deras service att gå dit. Kommer aldrig prova en annan klinik igen! Gå dit Läs mer
  • 2019-06-28

Lotta L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Härlig stämning och proffsigt bemötande 💕 Läs mer
  • 2019-06-26

Egzona G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Har gjort näskorrigering här ett par gånger och är så OTROLIGT nöjd med resultaten! Pendlar hela vägen från Malmö för att få uppleva deras fantastiska bemötande, service och kunskap. Rekommenderar denna klinik väldigt varmt! Läs mer
    2019-06-26 Abeal Y svarar Egzona G
    Tack Egzona, vi uppskattade ditt besök hela vägen från Malmö. Du är välkommen tillbaka och vi önskar dig en bra sommar. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-18

Lara S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Otroligt duktiga!!! Fick bättre resultat än väntat. Läs mer
    2019-06-26 Abeal Y svarar Lara S
    Tack Lara, välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-17

Gabriella S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Tjänsten jag köpte var att fylla mina läppar med 1ml fillers. Det var andra gången jag valde att gå till Sherry för deras oerhört trevliga och värmande bemötande. Man känner sig genast lugn och bekväm i personalens närvaro vilket hjälper speciellt när man ska göra ett ingrep med sprutor.
    Resultaten jag fick var över förväntan och jag blev jättenöjd båda gångerna. Jag skulle deffinitivt rekommendera företaget till andra! Läs mer
    2019-06-26 Abeal Y svarar Gabriella S
    Tack Gabriella, välkommen tillbaka! Mvh Sherry Beauty
  • Cecilia T

2019-06-16

Cecilia T skrev om Sherry Beauty Estetik
    Aldrig varit nöjdare 😍 min första behandling och första gången jag gjorde fillers i mina läppar och är så himla nöjd ❤️ Älskar 😚 Läs mer
    2019-06-26 Abeal Y svarar Cecilia T
    Härligt att höra! Mvh Sherry Beauty
  • Malin G

2019-06-14

Malin G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde läpparna idag som jag brukar göra hos Sherry. Åker från västerås utan att blinka för 10 minuters behandling. Så sjukt trevliga, proffsiga och de kan sin sak, kanske bäst i hela branschen. Jag har aldrig gått därifrån något annat än euforiskt nöjd!!! Läs mer
    2019-06-26 Abeal Y svarar Malin G
    Tack för fina lovorden Malin, du är välkommen tillbaka!
  • 2019-06-14

Susanne S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Har gått till detta underbara gäng sedan start och blir alltid lika nöjd och får världens varmaste omhändertagande varje gång ! Ord kan inte beskriva hur duktiga dom är trots deras unga ålder ❤️ Så framgångsrika ! Lätt dom bästa i hela Stockholm ! ❤️❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-06-26 Abeal Y svarar Susanne S
    Hej Susanne! Tack för förtroende och välkommen tillbaka. Önskar dig en bra sommar. Mvh Vanessa
  • 2019-06-08

Despina Avramidis B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag utförde en näskorrigering, blev bemött på ett mycket professionellt sätt som fick mig att känna mig trygg. Det är något jag tycker är väldigt viktigt. Personalen visar att de bryr sig om dig, de lyssnar och tar till sig av ens tankar och idéer. Jag hade väldigt höga förväntningar på hur resultatet skulle se ut och företaget levde verkligen upp till alla mina förväntningar/drömmar!
    Jag är mer än nöjd 😍👌🏻 Läs mer
    2019-06-26 Abeal Y svarar Despina Avramidis B
    Tack Despina och vi är alltid lyhörda för våra kunder, önskar dig en fin sommar och välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-06

Maria Edlund L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fillers och stylade. Är supernöjd med bemötandet. Världens bästa och gulligaste gäng. Går därifrån med ett stärkt självförtroende Läs mer
    2019-06-26 Abeal Y svarar Maria Edlund L
    Härligt Malin! Ha en fin sommar. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-05

Paulina Lindblad M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Är mkt trevliga och informativa. Gjorde fillers som blev perfekt. Har gått en gång tidigare dit och var då lika tillmötesgående som nu. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-26 Abeal Y svarar Paulina Lindblad M
    Tack Paulina, välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-03-27

Viktoria R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bra service. Kände mig trygg under behandlingen! Sååå nöjd!! Läs mer
  • Johanna E

2019-03-18

Johanna E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde fillers och botox hos Sherry, och fick en bra behandling! Bara dem grejen att de tog sig tid o gjorde fler saker än vad jag bokat är grymt! Läs mer
  • 2019-03-12

Linette C skrev om Sherry Beauty Estetik
    0,5 ml Juvaderm
    De var supertrevliga och jag blev jätte nöjd med resultatet Läs mer
    2019-03-12 Abeal Y svarar Linette C
    Tack för de fina rekommendationer.
  • 2019-01-27

Ebba M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde fillers i näsan hos Abel, så nöjd med resultat och bemötande. Så trevlig o kunnig personal ❤️ Har redan bokat två nya tider Läs mer
  • 2019-01-25

Leena skrev om Sherry Beauty Estetik
    Professionellt bemötande av otroligt trevlig personalen. Ni skapar små under 😍 Läs mer
  • 2019-01-24

Jasmine A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag sökte själv på sociala medier efter den perfekta injektions behandlaren med det bästa resultatet vilket ledde mig till Sherry Beauty Estetik. Alla i teamet var professionella och hade ett fint bemötande. Dem fick mig att känna mig trygg och förväntansfull istället för nervös. Nu har jag gått till samma behandlare ett par gånger och skulle aldrig byta ut honom mot någon annan. Jag är mer än nöjd. Stort tack! Dessutom ser kliniken väldigt inbjudande ut. Läs mer
  • 2019-01-24

Rozan M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Laserbehandling och fillers! Känner mig väldigt trygg när jag är där, trevliga människor! Läs mer
  • 2019-01-18

Tina N skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bästa tänkbara bemötande och mycket duktiga på det de gör! Läs mer
  • 2019-01-09

Leili S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fin och fräch lokal. Väldigt bra bemötande och professionellt kundcservice. Hade min kille som sällskap och de bjöd honom på kaffe medans jag satte med bedövning vilket va otroligt trevligt. Gjorde både min näsa och läppar hos de och resultatet va över förväntan. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Johanna V

2019-01-06

Johanna V skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bästa, testat många men detta är nr 1! Läs mer
  • Hiba B

2018-12-29

Hiba B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super trevliga och fint resultat! Kommer självklart tillbaka😍tack fina sherry Läs mer
  • 2018-12-28

Linnea S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte fint och rent ställe, trevlig personal som gör att man även inte alls känner sig nervös och självklart är nästa tid redan inbokad man vill ju tillbaka så snabbt som möjligt :D
    SUPER NÖJD!😍 Läs mer
  • 2018-12-27

Nikita L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super trevlig och härlig personal som är riktigt duktiga på de dem gör! Så fint resultat varje gång! Läs mer
  • Josefin W

2018-12-27

Josefin W skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte trevliga, snygg klinik, proffsiga och resultatet är alltid AMAZING!! Rekommenderar starkt Läs mer
  • Tanita v

2018-12-27

Tanita v skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag rekommenderar VERKLIGEN Sherry Beauty Estetik. Jag har provat olika behandlingar hos alla behandlare på Sherry Beauty - alla är så duktiga på sitt område och gör det riktigt bekvämt för sina kunder. De lyssnar på ens önskemål och ger ärlig feedback. Under en period blev jag hemmablind och ville ha mer och mer fillers, men jag är SUPER tacksam att jag fick så ärligt råd av behandlarna så att jag inte gick överstyr med fillers samt sparade mina pengar.
    Sherry Beauty Estetik är nummer 1. Läs mer
  • Eftichia V

Eftichia V skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevlig personal som kan sin grej. Är supernöjd!! Läs mer
  • 2018-12-26

Rahma A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag måste nog säga att jag inte träffat på trevligare personal, detta kommer att vara min go to place from now on ;) Läs mer
  • Sandra P

Sandra P skrev om Sherry Beauty Estetik
    Världens bästa!!! Alltid bra bemöt och super duktiga på sitt jobb Läs mer
  • Eugenie F

Eugenie F skrev om Sherry Beauty Estetik
    Sjukt bra bemötande! Var första gången jag skulle göra läppfillers så jag va livrädd innan men blev verkligen jättelugn under behandlingen och resultatet var högt över mina förväntningar! Kan inte sluta titta på mina läppar nu för att det blev så snyggt Läs mer
  • 2018-12-23

Nicole D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bästa kliniken. Gjort mina behandlingar där i ca tre år. Mina läppar och näsa har aldrig varit snyggare Läs mer
  • 2018-11-08

Caroline P skrev om Sherry Beauty Estetik
    Världens bästa klinik! Så himla nöjd ❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2018-11-07

Jasmine I skrev om Sherry Beauty Estetik
    Underbar klinik ! Har gjort Hårborttagning , fillers och tandblekning ! Är så nöjd med resultatet jag fått av alla behandlingar , deras bemötande är jätte bra , dom är så trevliga och snälla ! Älskar att gå till dom för lite egentid ! Man vill inte gå därifrån 😂❤️ Läs mer
  • 2018-11-07

Isabella H skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag blekte tänderna, korrigerade näsan samt tog lipfillers. Tycker personalen var trevlig och tydlig om vad som skulle hända, samt krävas av mig efter proceduren var gjord. Blev mycket nöjd med resultaten. Sammanfattat trivdes jag i miljön, och har inga klagomål. Cred till Sherry Beauty. Läs mer
  • 2018-11-03

Melinda M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Besökte Sherry Beauty Estetik för fœrsta gången i december förra året och dom har en stor plats i mitt hjärta ! Jag reser från Norge till dom och har testat nästan alla deras behandlingar ! Underbar personal , otroligt duktiga och så framgångsrika trots deras unga ålder .
    Ni kommer ta över denna bransch ! Rekomenderas starkt ❤️ Läs mer
  • 2018-11-01

Mari J skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag har gjort en tandblekning !
    Jättetrevligt och hjärtligt bemötande och super proffsig personal.
    Jag blev jättenöjd och kan varmt rekommendera dem för andra Läs mer
  • 2018-10-31

Elin G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde en näskorriering. Min upplevelse var verkligen över förväntan på Sherry Beaity Estetik. Alla i personalen var riktigt trevliga och tog hand om en så fort man kom in genom dörren. Killen som utförde näskorrigeringen var trevlig, profitionell och säker i vad han gjorde. Han fick till näsan exakt som jag hade velat ha den vid första besökte och jag är mer än nöjd<3 tack alla på Sherry, jag är så tacksam för ert fina bemötande och jag ser framemot när jag ska till er på en touchup för att få till min drömnäsa ❤️ Läs mer
  • 2018-10-29

Julia A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fin och mysig lokal, dock väldigt dålig service. Fick sitta och vänta för min behandling i 20 min över min bokade tid. Utan att få en förklaring varför det dröjde. Min behandling kändes stressad och som att jag bara var i vägen för dem. Inte så kul att komma dit.. Läs mer
  • Viktor K

2018-08-10

Viktor K skrev om Sherry Beauty Estetik
    Vidrigt ytliga, giriga människor som låter en betala för missad tid pga sjukdom. Noll serviceminded & otroligt otrevligt bemötande. Läs mer
    2018-08-27 Abeal Y svarar Viktor K
    Hej, Tråkigt att du upplever det så. Men det står tydligt på våra vilkor vid bokning hos oss, avbokning sker minst 24h innan den bokade tid. Avbokning vid akutsjukdom kan man skicka läkar intyg så makulerar vi no show fakturering. Vi var tydliga med detta för din flickvän.

MVH
    TEAM SHERRY BEAUTY
  • 2018-05-24

Shereen S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Världens underbaraste gäng som får alla att känna sig extra fina!

Blickar alltid framåt och söker nya tekniker.

/Shereen Läs mer
  • 2018-05-24

Synnöve W skrev om Sherry Beauty Estetik
    Tear through fillers.

Man kände sig lite obekväm i väntrummet, då det var så mycket människor där på samma gång. Så personalen verkade lite stressade över vem som skulle göra vad. Ett tips är att kunder inte får ta med sig hur många vänner som helst til kliniken. Läs mer
  • Pia V

2018-05-23

Pia V skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevligt bemötande , en härlig stämning på salongen. Rekommenderar de varmt. Läs mer
  • 2018-05-23

Amal M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevlig bemötande, känns tryggt och ger tydlig information, helt enkel toppen . Läs mer
  • 2018-05-22

Ebba O skrev om Sherry Beauty Estetik
    Snäll och hjälpsam personal och vacker intedning Läs mer
  • 2018-05-22

Soma M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde fillersbehandling under ögonen och det var min första gång jag någonsin gör en behandling. Jag kom dit 5 minuter innan avsatt tid och var superstressad. Då har man tagit andra kunder innan mig vilket resulterade i att jag fick sitta och vänta 20 min på en tid jag BOKAT. Jag fick frågan om jag vet hur behandlingen går till och jag sa att jag bara har läst på nätet och sett bilder. Jag fick ingen förklaring eller information om vad det är för medel som används. Dessutom sa jag att jag är rädd och nervös, ändå valde Sherry att behandla mig med dörren öppen så att andra kunder såg in. Jag blev hellerr inte nöjd med resultatet då det blev ojämnt och ingen skillnad alls enligt mig och mina vänner som ser mig dagligen. Läs mer
  • 2018-04-25

Ellenor B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Botox och dom är underbara och duktiga Läs mer
  • 2018-04-24

Madeleine S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde fillers i mina läppar & resultatet blev så himla bra, va verkligen super nöjd efter vilket gör att jag ska tillbaka igen! Bemötandet var också jätte bra super gulliga alla som jobbar där & man kände sig lugn under behandlingen! Läs mer

Sara A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde näskorrigering för första gången nu i februari och blev grymt nöjd! Vågade inte tro att det skulle bli stor skillnad men det tar jag tillbaka. Skillnaden är stor och jag har inte längre komplex för min näsa! Kommer deffinitivt att boka in en tid och göra det igen när jag känner att det är dags. Har rekommenderat sherry beauty estetik till många av mina vänner efteråt! Superfräsch lokal också👍🏽 Läs mer

Sarah W skrev om Sherry Beauty Estetik
    Supertrevligt, familjärt och jobbar för nöjda kunder. Levde absolut upp till mina förväntningar och jag kommer aldrig gå någon annanstans. Toppkvalité! Läs mer

Hanna K skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde näskorrigering och blev jättenöjd! Jätteduktiga och bra service! Läs mer

Råsundavägen 157b, 169 36 Solna