Sherry Beauty Estetik

Sherry Beauty Estetik

Välkommen till oss på Sherry Beauty Estetik!

Är du ute efter en ansiktsbehandling eller kanske botox eller fillers? Då har du kommit helt rätt. Vi på Sherry Beauty Estetik är certifierade inom injektionsbehandlingar och microblading och erbjuder skönhetsbehandlingar och medicinsk hudvård av högsta kvalitet.

I vår salong på Östermalm tar vår kunniga och erfarna personal väl hand om dig. Vi ger dig både lyx i vardagen och det resultat du eftersöker. Kontakta oss så berättar vi mer och bokar en tid!

Läs vad 126 kunder tycker om Sherry Beauty Estetik

• 2020-09-10

Sabrina Hasna Nada B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag har gjort en laserbehandling några veckor sedan och trodde inte det skulle vara möjligt men redan efter första behandlingen ser jag så mycket skillnad🤩🤩 Läs mer
  • SAGA J

2020-09-10

SAGA J skrev om Sherry Beauty Estetik
    Mycket bra service! Man blir väl omhändertagen och känner sig säker då man får svar på alla frågor man har innan sin behandling. Snabba på att utföra arbetet samt lätt att få tid då personalen alltid försöker att fixa en tid till en som kund! Uppskattas mycket för en som alltid är ute i sista sekund! Läs mer
    2020-09-10 Team S svarar SAGA J
    Woow Saga tack så mycket för de fina orden!
    Vi på sherry beauty uppskattar verkligen dina tankar krig hur du uppfattar vår verksamhet. Det glädjer oss att du känner så. Vi är mer än nöjda att ha dig som våran kund och du är alltid varmt välkommen.

Team Sherry Beauty
  • 2020-09-09

Rasha C skrev om Sherry Beauty Estetik
    Så nöjd med resultatet och servicen! Väldigt professionell personal! Läs mer
    2020-09-09 Team S svarar Rasha C
    Hej Rasha!
    Tack för din feedback! Du är varmt välkommen åter fina!

• 2020-09-08

Mia K skrev om Sherry Beauty Estetik
    Supernöjd med mitt fantastiska resultat Läs mer
    2020-09-09 Team S svarar Mia K
    Hej Mia!
    Vad kul att du är nöjd! Du är varmt välkommen åter!

• 2020-08-09

JOSEFIN F skrev om Sherry Beauty Estetik
    Superfint bemötande, väldigt lugnt och skönt att komma dit! Det som drar ner mitt betyg rätt rejält är att min tear trough behandling som jag gjorde där blev ojämn och det syns mer på ena ögat att det är lagt filler där. Skulle inte säga riktigt som en klump då det är väldigt mjukt, men det är synbart då jag fått de kommenterat ett antal gånger. Kommer kanske gå tillbaka till dom ändå och ge dom en till chans då jag hört mycket bra om stället och gillar de som jobbar där😊 Läs mer
    2020-08-09 Team S svarar JOSEFIN F
    Hej Josefin!
    Du är välkommen tillbaka på en korrigering. Hade vi fått återkoppling utav dig så hade du fått hjälp direkt! Vi är noga med att hjälpa våra klienter tills dom är riktigt nöjda.

• 2020-08-03

Dalia K skrev om Sherry Beauty Estetik
    jag bokade en näskorrigering. Jätte trevliga och resultatet är helt fantastiskt. Det ser jätte naturligt ut och man kan tro att jag har gjort en näsoperation! Läs mer
    2020-08-03 Team S svarar Dalia K
    Tack Dalia! Vi är jätte glada över att du är nöjd med resultatet.
    Välkommen åter!

• 2020-08-03

Selma A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Näskorrigering! Jätte trevlig personal, hade inte så mycket förväntningar så är hur nöjd som helst! Väldigt bra förklaring till vilka produkter som använts och övrig information! Läs mer
    2020-08-03 Team S svarar Selma A
    Tack Selma! Vad kul att du är nöjd. Välkommen åter!

• 2020-07-16

Jenny S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bästa Abeal!
    Jag har gått och gjort ansiktskontorering hos Abeal i två omgångar och kommer aldrig gå till någon annan. Abeal är extremt duktig och resultatet blir exakt som jag vill ha det, naturligt och fint.
    Jag kan verkligen rekommendera att gå till honom, han lyssnar alltid på mina önskemål och ger mig de resultaten jag önskar. Jag kommer aldrig gå till någon annan. Läs mer
    2020-07-24 Team S svarar Jenny S
    Tack Jenny! Vi på Sherry Beauty Estetik blir så glad över att du är nöjd med din behandling.
    Du är så välkommen tillbaka !

• 2020-07-15

Ronja W skrev om Sherry Beauty Estetik
    Tömde mina katastrof läppar och blev bemött på världens bästa sätt, dom lugnade mig sa att jag skulle få hjälp att få mina dröm läppar! Dom levde upp till alla mina förväntningar alla är så snälla<3 Läs mer
    2020-07-24 Team S svarar Ronja W
    Tack Ronja för de fina orden!! Välkommen åter!

• 2020-07-11

Johanna V skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevlig och kunnig personal! snabb i återkoppling vilket är viktigt för trygghet hos kund. Tack för service, utförande och resultat! Läs mer
    2020-07-13 Team S svarar Johanna V
    Tack Johanna för dina fina ord!
    Vi är glada att du känner dig trygg här hos.

• 2020-07-09

Aleksandra M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Världens trevligaste, gulligaste, bästa Sherry ❤️ Läs mer
    2020-07-09 Team S svarar Aleksandra M
    Tack för dina fina ord Aleksandra!
    Du är varmt välkommen åter!

• 2020-06-29

Ella G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Näskorrigering.

Första gången jag gjort en skönhetsbehandling och var lite nervös men deras professionalism lugnade mig och jag kände mig trygg.

Jag kan varmt rekommendera Sherry Beauty Estetik! Läs mer
    2020-06-30 Team S svarar Ella G
    Tack för dina fina ord!! Det glädjer oss att du kände dig trygg här!

• 2020-06-26

Aida T skrev om Sherry Beauty Estetik
    Lika nöjd som alltid! Bra och proffesionellt bemötande. Jag bokade 3 ml fillers då jag ville få finare drag men visste inte exakt vilka områden jag ville fylla så Abel hjälpte mig genom att ge tips på vad som passar just mig. Så fint resultat! Tack så mycket! Läs mer
    2020-06-27 Team S svarar Aida T
    Tack för dina fina ord Aida!

• 2020-06-26

Nicole J skrev om Sherry Beauty Estetik
    Har gått hos dem i över 3 år och dem har bara levererat fantastiska resultat! Kunniga, professionella och gör ett grymt jobb. Rekommenderar Sherry Beauty varmt till alla! Läs mer
    2020-06-27 Team S svarar Nicole J
    Tack för dina fina ord Nicole!

• 2020-06-22

Kristina H skrev om Sherry Beauty Estetik
    Tear Through.

Är en trogen kund till Sherry och Abel. Är alltid nöjd och älskar att man alltid får deras professionella konsultation som slutar med att man gör rätt och precis lagom, aldrig fel och eller för mycket/lite. Har aldrig lämnar kliniken missnöjd på flera år. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-24 Team S svarar Kristina H
    Tack för dina fina ord Kristina!!

• 2020-06-18

Emma N skrev om Sherry Beauty Estetik
    Alltid lika mysigt att besöka kliniken, alla är så gulliga & professionella. Läs mer
    2020-06-18 Team S svarar Emma N
    Tack Emma för dina fina ord!!

• 2020-06-18

Tanja J skrev om Sherry Beauty Estetik
    Russian Lips. Klient sedan 2018
    Hos Sherry känner jag mig oerhört trygg, omhändertagen, bekväm och professionellt bemött på alla nivåer. Redan från det allra första stunden vid första besöket hos Sherry, när man är super-duper rädd och nervös, kände jag ett överväldigande förtroende för Sherry. Ett stort TACK för att du, med din magi, framhäver mitt absolut bästa jag !💋 Det har resulterat att min dotter, svärdotter samt 3 av mina 5 kollegor är återkommande kunder hos Sherry !✨
    Jag rekommenderar innerligt, varmt Sherry Beauty Estetik och Sherry ✨till alla! Läs mer
    2020-06-18 Team S svarar Tanja J
    Tack Tanja för dina fina ord!
    Vi är jätte glada över att ha just dig som kund!!!
  • Asal G

2020-06-12

Asal G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Sjukt nöjd mad alla behandlingar och produkter jag köpt
    Så trevliga och professionella alla som jobbar där 👍🏻😊🥰 Läs mer
    2020-06-14 Team S svarar Asal G
    Tack Asal vi är så glada att du är nöjd och väljer just oss!

• 2020-06-12

Mikaela Ahlquist J skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde fillers i näsan för första gången någonsin i slutet av februari hos Abeal och en liten påfyllning nu i juni. Är verkligen jättenöjd med resultatet, har alltid varit väldigt osäker pga min näsa i profil eftersom jag haft en liten bula på den, men nu är den som borttrollad, rak och fin och jag slipper tänka på profilen mer. Bästa jag gjort! :) Personalen är alla jättetrevliga och får en att känna sig lugn och trygg trots att man är nervös innan. Tack till er! ❤️ Läs mer
    2020-06-14 Team S svarar Mikaela Ahlquist J
    Tack Mikaela vi är så glada att du är nöjd och väljer just oss!

• 2020-06-07

Cesare E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Utan tvekan den mest kompletta & trevligaste kliniken jag varit på. Personalen professionella, bemötesgående, och bra priser. Åker många mil varje gång & är alltid super nöjd. Läs mer
    2020-06-08 Team S svarar Cesare E
    Tack så hemsk mycket Cesar! Vi är glada över att ha dig som en klient och uppskattar dina feedbacks.

Team sherry beauty
  • 2020-05-30

Isabelle S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde fillers i näsan och hakan. Det vänliga bemötandet är toppen, men känner som välkommen, och man känner sig mer som än vän där än en kund. Mina förväntningar var höga med tanke på alla fina resultat jag sett på eran instagram, och ni levde absolut upp till mina förväntningar! Ni är super duktiga och resultatet blir jätte fint.

Tack så mycket! Läs mer
    2020-06-02 Team S svarar Isabelle S
    Hej Isabelle!
    Tack för dina fina ord, det värmer !!
  • 2020-05-27

Anna E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag hade typ velat bli frågad lite mer om jag ville ha mer volym eller mer form på läpparna typ bara, annars var de toppar Läs mer
    2020-05-28 Team S svarar Anna E
    Hej,

Vi frågar alltid om vad våra kunder önskar sig och utgår från kundens önskemål. Tack för din feedback och hoppas du är nöjd med resultatet.

• 2020-05-25

Isabella S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Rent och fint super bra ägare som bryr sig och tar hand om sina kunder. ❤️🙏🏻 Läs mer
    2020-05-25 Team S svarar Isabella S
    Hej Isabella,

Tack så mycket För dina feedbacks, det värmer och höra och du är varmt välkommen åter.

• 2020-05-25

Titti B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde mina läppar hos dem. Personalen är supertrevlig och jag är så nöjd med resultatet! Läs mer
    2020-05-25 Team S svarar Titti B
    Hej Titti,
    Tack för ditt förtroende och tid. Vi på sherry beauty uppskattar det och vi är glada över att vi kunde uppfylla dina förväntningar.

• 2020-05-21

Linda S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fantastisk personal, kunnig och tar sig verkligen tid. Jättefina lokaler och underbar service! Läs mer
    2020-05-22 Team S svarar Linda S
    Hej fina linda, tack för de fina orden och vi uppskattar det verkligen.

• 2020-01-06

YASMAN B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bor i Kalifornien men väntade tills jag åkte tillbaka till Stockholm för att göra näskorrigering, bara för att jag ville göra det hos Sherry Beauty. Abel är verkligen så duktig, kunde inte ha blivit mer nöjd med min näsa!! Läs mer
    2020-01-11 Team S svarar YASMAN B
  • 2020-01-06

Dagmara R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde en näskorrigering gick bra smärtfritt och bra bemötande! Kommer tillbaka! Läs mer
    2020-01-11 Team S svarar Dagmara R
  • 2020-01-05

THERÉSE B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag åker 35 mil tur och retur för att göra mina läppar hos Sherry och jag skulle aldrig gå till någon annan, hon är verkligen grym på det hon gör!
    Alla är så himla trevliga och man känner sig verkligen välkommen och väl omhändertagen. Det är inte samma ”stela och försiktiga” stämning som det ofta kan vara på salonger, och det är så skönt när man kanske är lite nervös.
    De är så professionella och det är värt varenda krona, rekommenderar! Läs mer
    2020-01-11 Team S svarar THERÉSE B
  • 2020-01-05

Ida S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde touch up för läppar, näsa och kindben. Blev supernöjd med resultatet och bedövningen fungerade jättebra. Läs mer
    2020-01-11 Team S svarar Ida S
  • 2019-12-18

Anna Ö skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fick ett fint bemötande från personal på Sherry Beauty Estik. Väldigt trevliga och det kändes bra att vara i deras händer. Läs mer
    2019-12-30 Team S svarar Anna Ö
    Tack för dina fina ord!! Välkommen åter :)
  • 2019-12-14

Anne T skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super trevligt bemötande och man blir väl omhändertagen. Har gjort både näsa och läppar och är super nöjd.
    Var super nålrädd innan och gick in med tanken "vill man vara fin får man lida pin" men tack vare proffsigt utförande och betryggande stämning gick allting smärtfritt.
    Tack!
    Återkommer när det är dags för påfyllning.
    Väl värt att besöka dem. Läs mer
    2019-12-30 Team S svarar Anne T
    Tack för dina fina ord!! Välkommen åter :)
  • 2019-11-28

Sharon C skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gick för en fillersborttagning hos Abel och kände mig så säker med honom. Han förklarade hela behandlingen grundligt och var jätte försiktig, rekommenderar alla att gå till Sherrys om de vill utföra skönhetsbehandlingar. Läs mer
    2019-12-14 Team S svarar Sharon C
    Tack för dina fina feedbacken. Vi uppskattar verkligen allas åsikter!
  • FARNAZ R

2019-11-24

FARNAZ R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Wow, helt ärligt jag kan ej beskriva hur nöjd jag är. ”De har inte bett mig att skriva någon omdöme jag gör det själv”. Jag ska vara ärlig det kanske är lite dyrt MEN det är 110% värt det då man får mer än vad man har begärt. Personalen är super vänliga och deras jobb är ännu bättre! Rekommenderar verkligen att komma hit om man vill vara 110% säker att man kommer få det resultat man vill ha. Läs mer
    2019-11-26 Team S svarar FARNAZ R
    Wooow tack så hemskt mycket för de fina orden. Vi på sherry beauty estetik strävar efter vårt bästa för att få er så nöjda som möjligt <3
  • 2019-10-14

Ines Andrea Morales D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Hade en grop vid hakan som jag ogillade. Valde Cherry som klinik och det är nog det bästa jag valt och gjort. Har en fin V-formad haka nu .
    Professionellt bemötande och riktigt bra service.

Goa och glada allihop ❣ Läs mer
  • 2019-08-22

Maja E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevligt lokal och super söt personal, man är i trygga händer Läs mer
    2019-08-31 Team S svarar Maja E
    Tack för fina rekommendationer Maja och välkommen åter.
  • 2019-08-20

Madeleine S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde en näskorrigering, blev väl omhändertagen. Han som utförde behandlingen förklarade allt vad det innebär vid en näskorrigering samt vad man bör tänka på. Resultatet var upp till mina förväntningar, och utförandet gick snabbt och smärtfritt! Jätte fin inredning och lugn stämning. Kan rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-08-31 Team S svarar Madeleine S
    Välkommen åter Madeleine. Mvh Sherry Beauty Team
  • 2019-08-17

Meysam R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Näskorrigering: Jättenöjd med både resultatet och bemötandet. Läs mer
    2019-08-31 Team S svarar Meysam R
    Tack Meysam och välkommen åter!
  • 2019-06-30

Anna A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bättre klinik finns inte. Bemötandet och deras kunskap är i topp klass.👌🏻 rekommenderar alla som vill ha nån av deras service att gå dit. Kommer aldrig prova en annan klinik igen! Gå dit Läs mer
  • 2019-06-28

Lotta L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Härlig stämning och proffsigt bemötande 💕 Läs mer
  • 2019-06-26

Egzona G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Har gjort näskorrigering här ett par gånger och är så OTROLIGT nöjd med resultaten! Pendlar hela vägen från Malmö för att få uppleva deras fantastiska bemötande, service och kunskap. Rekommenderar denna klinik väldigt varmt! Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Egzona G
    Tack Egzona, vi uppskattade ditt besök hela vägen från Malmö. Du är välkommen tillbaka och vi önskar dig en bra sommar. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-18

Lara S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Otroligt duktiga!!! Fick bättre resultat än väntat. Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Lara S
    Tack Lara, välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-17

Gabriella S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Tjänsten jag köpte var att fylla mina läppar med 1ml fillers. Det var andra gången jag valde att gå till Sherry för deras oerhört trevliga och värmande bemötande. Man känner sig genast lugn och bekväm i personalens närvaro vilket hjälper speciellt när man ska göra ett ingrep med sprutor.
    Resultaten jag fick var över förväntan och jag blev jättenöjd båda gångerna. Jag skulle deffinitivt rekommendera företaget till andra! Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Gabriella S
    Tack Gabriella, välkommen tillbaka! Mvh Sherry Beauty
  • Cecilia T

2019-06-16

Cecilia T skrev om Sherry Beauty Estetik
    Aldrig varit nöjdare 😍 min första behandling och första gången jag gjorde fillers i mina läppar och är så himla nöjd ❤️ Älskar 😚 Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Cecilia T
    Härligt att höra! Mvh Sherry Beauty
  • Malin G

2019-06-14

Malin G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde läpparna idag som jag brukar göra hos Sherry. Åker från västerås utan att blinka för 10 minuters behandling. Så sjukt trevliga, proffsiga och de kan sin sak, kanske bäst i hela branschen. Jag har aldrig gått därifrån något annat än euforiskt nöjd!!! Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Malin G
    Tack för fina lovorden Malin, du är välkommen tillbaka!
  • 2019-06-14

Susanne S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Har gått till detta underbara gäng sedan start och blir alltid lika nöjd och får världens varmaste omhändertagande varje gång ! Ord kan inte beskriva hur duktiga dom är trots deras unga ålder ❤️ Så framgångsrika ! Lätt dom bästa i hela Stockholm ! ❤️❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Susanne S
    Hej Susanne! Tack för förtroende och välkommen tillbaka. Önskar dig en bra sommar. Mvh Vanessa
  • 2019-06-08

Despina Avramidis B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag utförde en näskorrigering, blev bemött på ett mycket professionellt sätt som fick mig att känna mig trygg. Det är något jag tycker är väldigt viktigt. Personalen visar att de bryr sig om dig, de lyssnar och tar till sig av ens tankar och idéer. Jag hade väldigt höga förväntningar på hur resultatet skulle se ut och företaget levde verkligen upp till alla mina förväntningar/drömmar!
    Jag är mer än nöjd 😍👌🏻 Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Despina Avramidis B
    Tack Despina och vi är alltid lyhörda för våra kunder, önskar dig en fin sommar och välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-06

Maria Edlund L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fillers och stylade. Är supernöjd med bemötandet. Världens bästa och gulligaste gäng. Går därifrån med ett stärkt självförtroende Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Maria Edlund L
    Härligt Malin! Ha en fin sommar. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-05

Paulina Lindblad M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Är mkt trevliga och informativa. Gjorde fillers som blev perfekt. Har gått en gång tidigare dit och var då lika tillmötesgående som nu. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Paulina Lindblad M
    Tack Paulina, välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-03-27

Viktoria R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bra service. Kände mig trygg under behandlingen! Sååå nöjd!! Läs mer
  • Johanna E

2019-03-18

Johanna E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde fillers och botox hos Sherry, och fick en bra behandling! Bara dem grejen att de tog sig tid o gjorde fler saker än vad jag bokat är grymt! Läs mer
    Team S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte