Alla kategorier Botox Stockholms län Solna Sherry Beauty Estetik

Sherry Beauty Estetik

Råsundavägen 157b, 169 36 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Sherry Beauty Estetik!

Är du ute efter en ansiktsbehandling eller kanske botox eller fillers? Då har du kommit helt rätt. Vi på Sherry Beauty Estetik är certifierade inom injektionsbehandlingar och microblading och erbjuder skönhetsbehandlingar och medicinsk hudvård av högsta kvalitet.

I vår salong på Råsundavägen i Solna tar vår kunniga och erfarna personal väl hand om dig. Vi ger dig både lyx i vardagen och det resultat du eftersöker. Kontakta oss så berättar vi mer och bokar en tid!

Läs vad 53 kunder tycker om Sherry Beauty Estetik

• Shereen S
    Shereen S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Världens underbaraste gäng som får alla att känna sig extra fina!

Blickar alltid framåt och söker nya tekniker.

/Shereen Läs mer
  • Synnöve W
    Synnöve W skrev om Sherry Beauty Estetik
    Tear through fillers.

Man kände sig lite obekväm i väntrummet, då det var så mycket människor där på samma gång. Så personalen verkade lite stressade över vem som skulle göra vad. Ett tips är att kunder inte får ta med sig hur många vänner som helst til kliniken. Läs mer
  • Pia V
    Pia V skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevligt bemötande , en härlig stämning på salongen. Rekommenderar de varmt. Läs mer
  • Amal M
    Amal M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevlig bemötande, känns tryggt och ger tydlig information, helt enkel toppen . Läs mer
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Sherry Beauty Estetik
    Snäll och hjälpsam personal och vacker intedning Läs mer
  • Soma M
    Soma M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde fillersbehandling under ögonen och det var min första gång jag någonsin gör en behandling. Jag kom dit 5 minuter innan avsatt tid och var superstressad. Då har man tagit andra kunder innan mig vilket resulterade i att jag fick sitta och vänta 20 min på en tid jag BOKAT. Jag fick frågan om jag vet hur behandlingen går till och jag sa att jag bara har läst på nätet och sett bilder. Jag fick ingen förklaring eller information om vad det är för medel som används. Dessutom sa jag att jag är rädd och nervös, ändå valde Sherry att behandla mig med dörren öppen så att andra kunder såg in. Jag blev hellerr inte nöjd med resultatet då det blev ojämnt och ingen skillnad alls enligt mig och mina vänner som ser mig dagligen. Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Denna salong är inget att rekommendera enligt mig. OTROLIGT oproffsiga. När man sitter där under pågående behandling så kan dem gå ut för att hälsa på någon, jag gjorde 3 st behandlingar och efter bilden dem la ut på mig var redigerad för att det skulle se bättre ut men klart jag ser att min hy är redigerad?! Dem ville väl sälja mer. Läs mer
  • Ellenor B
    Ellenor B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Botox och dom är underbara och duktiga Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde fillers i mina läppar & resultatet blev så himla bra, va verkligen super nöjd efter vilket gör att jag ska tillbaka igen! Bemötandet var också jätte bra super gulliga alla som jobbar där & man kände sig lugn under behandlingen! Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde näskorrigering för första gången nu i februari och blev grymt nöjd! Vågade inte tro att det skulle bli stor skillnad men det tar jag tillbaka. Skillnaden är stor och jag har inte längre komplex för min näsa! Kommer deffinitivt att boka in en tid och göra det igen när jag känner att det är dags. Har rekommenderat sherry beauty estetik till många av mina vänner efteråt! Superfräsch lokal också👍🏽 Läs mer
  • Sarah W
    Sarah W skrev om Sherry Beauty Estetik
    Supertrevligt, familjärt och jobbar för nöjda kunder. Levde absolut upp till mina förväntningar och jag kommer aldrig gå någon annanstans. Toppkvalité! Läs mer
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde näskorrigering och blev jättenöjd! Jätteduktiga och bra service! Läs mer
  • Saga E
    Saga E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Väldigt fint bemötande! Och mina läppar blev fantastiska! Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Sherry Beauty Estetik
    Först väldigt Bra bemötande, man kände sig välkommen. Blev nöjd med resultatet av min näskorrigering. Dock mycket fniss och viskande innan hemgång. Fick en att känna sig utpekad. Fått rodnad och en knöl efter behandlingen, hört av mig om vad det kan vara men inte fått något svar. Läs mer
    2018-04-18 Abeal Y svarar Johanna K
    Hej Johanna ! Va kul att du blev nöjd !
    Vi är en väldigt familjär klinik och har väldigt kul på jobbet med varandra och framförallt med våra underbara kunder ! Att någon skulle ha fnissat åt dig eller viskat stämmer absolut inte , vi är en av stockholms mest omtalade klinik och vi har nolltolerans på all form utav mobbning .. jätte tråkigt att du upplevde det så , vi har svarat dig hela tiden och även hänvisat dig till kliniken så vi kan kolla vad det kan vara , men eftersom du inte svarar kan vi inte göra så mycket mer .Du är varmt välkommen när du har vägarna förbi . Mvh Team Sherry Beauty Estetik
  • Melodi H
    Melodi H skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bokade om en ny tid på plats när jag var där första gången och räkna med att det var klart! När jag kom dit på återbesöket så hade de inte bokat någon ny tid! Så oproffsigt Läs mer
    2018-04-18 Abeal Y svarar Melodi H
    Hej Melodi ! Det blev en liten miss då din tid skulle flyttas ! vi ber hemskt mycket om ursäkt, kom gärna förbi så fixar vi en ny tid till dig . Mvh Team Sherry Beauty
  • Eva E
    Eva E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Hur kommer det sig att ni inte är certifierade av estetiska injektionsrådet? Jag har hört att det är jätteviktigt att välja en behandlare som är det, era kunder verkar ju nöjda men jag tvekar lite..... Läs mer
    2018-04-15 Abeal Y svarar Eva E
    Hej Eva, tack för din tid och feedback. Men konstigt omdöme om oss utan att besöka våra fina och fräscha klinik med duktiga och kunniga samt leg/certifierade behandlare. Injektionsrådet är inte ett måste förening då vi är redan väletablerad klinik med stor kundkrets som har ett gott rykte p.g.a våra engagemang med var och en kund som en individ med olika önskemål att uppfylla upp till 100% innan de lämnar kliniken gör så att vi inte är behov av att vara med i nån förening för att få mer förtroende.

Abeal Yifter
  • N
    N skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super duper nöjd. Proffesionella, jätte duktiga och snälla. Min första dag hos er idag och blev jätte nöjd och bemött sjukt bra. Kommer såklart komma tillbaka, kommer aldrig gå till nån annan ställe! Läs mer
  • Inan S
    Inan S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fantastiskt professionella. Jag har aldrig varit så nöjd och då har jag varit på väldigt många ställen! De är väldigt trevliga och familjära och det i kombination med den höga kvalitén de erbjuder gör att jag aldrig kommer att gå någon annanstans! Läs mer
  • Camelia R
    Camelia R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag bokade botox hos kliniken och fick ett så otroligt proffessionellt och trevligt bemötande. Kände mig bekväm i deras händer och resultatet har hållt i snart 4 månader! Kunde inte varit mer nöjd :) Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Min upplevelse på Sherry Beauty Estetik var fantastiskt. Blev jätte bra bemött och super nöjd över resultatet. Åker till Stockholm enbart för att göra ingrepp där då jag som kund har haft en jätte bra upplevelse där. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Väldigt kunniga & trevliga, har gjort botox och fillers och är extremt nöjd med resultatet! Läs mer
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde min näsa där och det va det bästa ja kunde gjort! Det blev bättre än vad jag trodde.
    Har sagt till alla i min omgivning att dom ska dit för dom är grymma på det dom gör! Kommer absolut gå tillbaka dit igen och fixa kunder till dom även! Läs mer
  • Jonina S
    Jonina S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Superbra :) Fin salong, trevliga människor och snygga resultat! Läs mer
  • Melissa C
    Melissa C skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag ÄLSKAR Sherry Beauty Estetik och skulle rekommendera de till alla!
    Både Sherry och Abel som jag besökt är otroligt professionella och kärleksfulla.
    Innan mitt första besök hade jag följt deras instagramkonto i ca 6 månader för att fler resultat på deras arbete och mitt första resultat blev över förväntan!
    Sherry är så otroligt trygg och omtänksam, och pratar med dig som att hon känt dig i 10 år.
    Vid ett tillfälle blev jag missnöjd över resultatet på en behandling och de såg till att lösa en tid snabbt för att sedan åtgärda problemet utan att ställa frågor, helt gratis!
    Sherry Beauty Estetik är utan tvekan bäst i Stockholm. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevliga, duktiga och bra service. Läs mer
  • Elin N
    Elin N skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte duktiga, blev super nöjd. Kommer tillbaka Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Väldigt nöjd med bemötande och hjälp! Läs mer
  • Sandra U
    Sandra U skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super bra service och proffsig personal 😁 Läs mer
  • Felicia M
    Felicia M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fantastiskt bemötande och resultat, jag kunde inte vara mer nöjd än jag är! Läs mer
  • Mikaela C
    Mikaela C skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte duktiga!!! Jag är så nöjd efter varje besök! Läs mer
  • Yandeh N
    Yandeh N skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag had gjort fillers hos sherry besuty, alla som jobbar är helt fantastiska, väldigt duktiga och hur trevliga som helst. Som är väldigt professionella och jag kommer aldrig gå till någon annan för behandling. Jag rekommenderar alla mina vänner att gå dit. Läs mer
  • Bano H
    Bano H skrev om Sherry Beauty Estetik
    Aldrig blivit bemött på ett så bra sätt. Så trevliga. Läs mer
  • Hi D
    Hi D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fin lokal, proffisga till bra priser! Går alltid tillbaka dit. Läs mer
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte duktig och serviceinriktade. Normala priser. Läs mer
  • Milada M
    Milada M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super trevliga. Väldigt kunniga. Jag gjorde fillers för läpparna och är väldigt nöjd.

Rekommenderar dem! :) Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Milada M
    Tack för dina fina ord !! varmt välkommen tillbaka !
  • Liv L
    Liv L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte dålig respons, mailade och skickade foto på behandlingen jag gjorde. Fick ingen som helst respons tillbaka utan fick gå till en annan väl känd klinik för ett utlåtande. Kan verkligen inte rekommendera Sherry Beauti Estetik. Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Liv L
    Tack för din feedback ! jätte tråkigt att höra , måste blivit någon miss då vi ej mottagit något mail ifrån dig . Vi svarar alltid på våra kunders meddelande , du får gärna kontakta oss igen om ditt ärende . MVH Team Sherry Beauty Estetik
    2018-02-26 Liv L svarar Abeal Y
    Hej!
    Jätte underligt för att jag smsade flera gånger och skickade bilder på hur jag såg ut när ni inte svarade på mail!!! Så jag kontaktade en väl känd leg dr här i Stockholm för utlåtande och fick hjälp.
    Tackar för erbjudandet men jag tackar nej det.
    Mvh Liv
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annika E
    Annika E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bra service, beömtande och kompetens. Sherry har det lilla extra. Har så mycket förtroende för henne!👌🏼 Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Annika E
    Bästa Annika ! vi ser fram emot att träffa dig igen ! Tack .
    Annika E, Abeal Y gillar detta
  • Denice L
    Denice L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde näskorrigering och jag vart riktigt bra bemött och behandlad. Jag var super nervös och dom stötta mig och fick mig att känna mig lugn. Jag var super nöjd efteråt och jag kommer absolut gå tillbaka till just sherry beauty till nästa besök! Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Denice L
    Varmt välkommen tillbaka fina du !
  • Evelina G
    Evelina G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag går till Sherry och får filler i läpparna - otroligt nöjd med resultatet! Priset är också väldigt bra.
    Det enda minuset jag kan komma på är att det är svårt att få en tid - väldigt uppbokat av förklarliga skäl :) Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Evelina G
    Tack fina ! vi gör allt för att kunna ge alla en tid . mvh
  • Nagam A
    Nagam A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde fillers i näsan och det gick jättebra, jag blev bra bemött och kände mig bekväm i kliniken. Resultatet blev bra, men eftersom att det var min första gång som jag gjorde en filler behandling så stötte min kropp ut ca 30% av det jag spruta in, jag tycker då kanske att man borde få ett återbesök till ett lägre pris kanske!
    Annars var allting jättebra! Läs mer
  • Sengul Ö
    Sengul Ö skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag tycker att ni är så duktiga och perfekta puss på dig sherry ♥️ Läs mer
    2018-02-27 Abeal Y svarar Sengul Ö
    bästa fina du ! puss , mvh sherry
  • Patricia G
    Patricia G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bemötandet i början var trevligt av samtliga. Materialet jag fick i mina läppar har gett mig klumpar och ojämnheter. Hon som utförde behandlingen sa att klumparna kommer försvinna. Efter jag betalat och gått därifrån är jag nöjd men i hela två veckor gjorde mina läppar fruktansvärt ont och jag kunde knappt röra dom. Det bildades klumpar och där materialet hade satt sig fint försvann väldigt fort samtidigt som läpparna hårdnade på vissa ställen. Jag smsade och hörde av mg till kliniken och förklarade mina besvär och att läpparna gjorde väldigt ont. (Kan tillägga att jag gjort läpparna tidigare och det ska inte vara sådana biverkningar så långt efter.) än idag har jag klumpar och ojämnheter. Jag vart väldigt missnöjd då jag inte fick någon återkoppling eller hjälp eller ens ett litet svar ifrån dom. I börjar upplevde jag företaget väldigt seriös Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Patricia G
    Hej patricia ! du har inte kontaktat oss med denna information alls ? jätte tråkigt att du fått sån biverkning , självklart hade vi fixat det för vi strävar efter det bästa för våra kunder, så det är bara att komma in till salongen om du ser detta. Mvh team sherry beauty estetik!
  • Nor A
    Nor A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Direkt kundbemötande när man kliver in i kliniken! Väldigt mysig stämning med musik och fika att ta för sig. Väntetiden är inte så lång och personalen är hur trevliga som helst. Är 100% nöjd med min behandling där. Väldigt proffsiga och informatova, trevliga människor! Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Nor A
    Bästa kund ! tack för dina fina ord !
  • Aya F
    Aya F skrev om Sherry Beauty Estetik
    Älskar! Allt med dem är super. Deras bemötande, lokalisering, pris och framförallt deras arbete. Man är alltid så nöjd när man går ut därifrån. Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Aya F
    Tack så mycket fina vi blir så glada !
  • Elin G
    Elin G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fantastisk service och duktiga på det dom gör! Hade aldrig gjort mina läppar hos någon annan än sherry. Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Elin G
    finaste du ! varmt välkommen tillbaka !
  • Barbara P
    Barbara P skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jättefin bemötande! Trevlig och kunnig personal. Kommer gärna tillbaka samt rekommenderar dem till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Barbara P
    Tack så jätte mycket ! varmt välkommen tillbaka !
  • Anna A
    Anna A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bästa företaget, fantastiskt bemötande och kunniga på det dom gör. Hit kan jag rekommendera alla jag känner. Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Anna A
    Vi blir otroligt glada och stolta av din feedback ! TACK för att du väljer just oss !
  • Natali D
    Natali D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bemötandet var jättebra man kände sig välkommen och det var trevlig personal. Gjorde en näskorrigering för första gången blev nöjd men är spänd på se hur slut resultatet blir efter touch-up jag ska göra i Mars, hoppas jag ska bli ännu nöjdare! Tyckte i övrigt att företaget var seriöst, det var väldigt fräscht och fint man kände sig trygg också. Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Natali D
    Tack så mycket fina du ! varmt välkommen tillbaka !
  • Esma C
    Esma C skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag tyckte att sherry var trevlig mot mig. Jag gjorde fillers samt botox hos henne. Jag är nöjd med behandlingarna som jag gjorde hos henne och kan tänka mig att göra flera behandlingar. Hon lyssnade på mig och kom med tips också. Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Esma C
    Bästa Esma ! vi är så glada att ha dig som kund !
  • Josefin V
    Josefin V skrev om Sherry Beauty Estetik
    De är alla otroligt trevliga och serviceinriktade. Man känner sig alltid varmt välkomnad och de bryr sig om sina kunder! Väldigt bra lokaler, rent och professionella. Jag kommer garanterat fortsätta gå till dem i framtiden! Läs mer
    2018-02-05 Abeal Y svarar Josefin V
    Fina du ! Du är varm välkommen tillbaka !

Råsundavägen 157b, 169 36 Solna