Alla kategorier Botox Stockholms län Solna Sherry Beauty Estetik

Sherry Beauty Estetik

Råsundavägen 157b, 169 36 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Sherry Beauty Estetik!

Är du ute efter en ansiktsbehandling eller kanske botox eller fillers? Då har du kommit helt rätt. Vi på Sherry Beauty Estetik är certifierade inom injektionsbehandlingar och microblading och erbjuder skönhetsbehandlingar och medicinsk hudvård av högsta kvalitet.

I vår salong på Råsundavägen i Solna tar vår kunniga och erfarna personal väl hand om dig. Vi ger dig både lyx i vardagen och det resultat du eftersöker. Kontakta oss så berättar vi mer och bokar en tid!

Läs vad 62 kunder tycker om Sherry Beauty Estetik

• Caroline P skrev om Sherry Beauty Estetik
    Världens bästa klinik! Så himla nöjd ❤️❤️❤️ Läs mer
  • Jasmine I skrev om Sherry Beauty Estetik
    Underbar klinik ! Har gjort Hårborttagning , fillers och tandblekning ! Är så nöjd med resultatet jag fått av alla behandlingar , deras bemötande är jätte bra , dom är så trevliga och snälla ! Älskar att gå till dom för lite egentid ! Man vill inte gå därifrån 😂❤️ Läs mer
  • Isabella H skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag blekte tänderna, korrigerade näsan samt tog lipfillers. Tycker personalen var trevlig och tydlig om vad som skulle hända, samt krävas av mig efter proceduren var gjord. Blev mycket nöjd med resultaten. Sammanfattat trivdes jag i miljön, och har inga klagomål. Cred till Sherry Beauty. Läs mer
  • Melinda M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Besökte Sherry Beauty Estetik för fœrsta gången i december förra året och dom har en stor plats i mitt hjärta ! Jag reser från Norge till dom och har testat nästan alla deras behandlingar ! Underbar personal , otroligt duktiga och så framgångsrika trots deras unga ålder .
    Ni kommer ta över denna bransch ! Rekomenderas starkt ❤️ Läs mer
  • Mari J skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag har gjort en tandblekning !
    Jättetrevligt och hjärtligt bemötande och super proffsig personal.
    Jag blev jättenöjd och kan varmt rekommendera dem för andra Läs mer
  • Elin G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde en näskorriering. Min upplevelse var verkligen över förväntan på Sherry Beaity Estetik. Alla i personalen var riktigt trevliga och tog hand om en så fort man kom in genom dörren. Killen som utförde näskorrigeringen var trevlig, profitionell och säker i vad han gjorde. Han fick till näsan exakt som jag hade velat ha den vid första besökte och jag är mer än nöjd<3 tack alla på Sherry, jag är så tacksam för ert fina bemötande och jag ser framemot när jag ska till er på en touchup för att få till min drömnäsa ❤️ Läs mer
  • Julia A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fin och mysig lokal, dock väldigt dålig service. Fick sitta och vänta för min behandling i 20 min över min bokade tid. Utan att få en förklaring varför det dröjde. Min behandling kändes stressad och som att jag bara var i vägen för dem. Inte så kul att komma dit.. Läs mer
  • Ayla
    Ayla skrev om Sherry Beauty Estetik
    Är inte nöjd. Pga att personalen pratar mellan varandra och man förstår ingenting vad de pratar om. De skriker nästan och skrattar i väntrummet. De tar in vilka de känner före andra som väntar. 1 ml injektion på läpparna gjorde ingen skillnad. Blev chokad och tänkte, har hon gjort 0,5 istället?? Även efter behandlingen fick jag ont i flera månader. Och så kostar det enormt mycket man vill ju ha lite skillnad. Efter några månader Gick jag till annan behandlare gjorde 0,5 och fick värsta skillnaden. Nu kommer ni svara om att jag skulle ringa och säga besväret, nej, även om man mailar eller ringer får man inte svar så... Läs mer
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Sherry Beauty Estetik
    Vidrigt ytliga, giriga människor som låter en betala för missad tid pga sjukdom. Noll serviceminded & otroligt otrevligt bemötande. Läs mer
    2018-08-27 Abeal Y svarar Viktor K
    Hej, Tråkigt att du upplever det så. Men det står tydligt på våra vilkor vid bokning hos oss, avbokning sker minst 24h innan den bokade tid. Avbokning vid akutsjukdom kan man skicka läkar intyg så makulerar vi no show fakturering. Vi var tydliga med detta för din flickvän.

MVH
    TEAM SHERRY BEAUTY
  • Shereen S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Världens underbaraste gäng som får alla att känna sig extra fina!

Blickar alltid framåt och söker nya tekniker.

/Shereen Läs mer
  • 2018-05-24

Synnöve W skrev om Sherry Beauty Estetik
    Tear through fillers.

Man kände sig lite obekväm i väntrummet, då det var så mycket människor där på samma gång. Så personalen verkade lite stressade över vem som skulle göra vad. Ett tips är att kunder inte får ta med sig hur många vänner som helst til kliniken. Läs mer
  • Pia V
    Pia V skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevligt bemötande , en härlig stämning på salongen. Rekommenderar de varmt. Läs mer
  • Amal M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevlig bemötande, känns tryggt och ger tydlig information, helt enkel toppen . Läs mer
  • Ebba O skrev om Sherry Beauty Estetik
    Snäll och hjälpsam personal och vacker intedning Läs mer
  • Soma M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde fillersbehandling under ögonen och det var min första gång jag någonsin gör en behandling. Jag kom dit 5 minuter innan avsatt tid och var superstressad. Då har man tagit andra kunder innan mig vilket resulterade i att jag fick sitta och vänta 20 min på en tid jag BOKAT. Jag fick frågan om jag vet hur behandlingen går till och jag sa att jag bara har läst på nätet och sett bilder. Jag fick ingen förklaring eller information om vad det är för medel som används. Dessutom sa jag att jag är rädd och nervös, ändå valde Sherry att behandla mig med dörren öppen så att andra kunder såg in. Jag blev hellerr inte nöjd med resultatet då det blev ojämnt och ingen skillnad alls enligt mig och mina vänner som ser mig dagligen. Läs mer
  • Julia S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Denna salong är inget att rekommendera enligt mig. OTROLIGT oproffsiga. När man sitter där under pågående behandling så kan dem gå ut för att hälsa på någon, jag gjorde 3 st behandlingar och efter bilden dem la ut på mig var redigerad för att det skulle se bättre ut men klart jag ser att min hy är redigerad?! Dem ville väl sälja mer. Läs mer
  • Ellenor B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Botox och dom är underbara och duktiga Läs mer
  • Madeleine S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde fillers i mina läppar & resultatet blev så himla bra, va verkligen super nöjd efter vilket gör att jag ska tillbaka igen! Bemötandet var också jätte bra super gulliga alla som jobbar där & man kände sig lugn under behandlingen! Läs mer
  • Sara A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde näskorrigering för första gången nu i februari och blev grymt nöjd! Vågade inte tro att det skulle bli stor skillnad men det tar jag tillbaka. Skillnaden är stor och jag har inte längre komplex för min näsa! Kommer deffinitivt att boka in en tid och göra det igen när jag känner att det är dags. Har rekommenderat sherry beauty estetik till många av mina vänner efteråt! Superfräsch lokal också👍🏽 Läs mer
  • Sarah W skrev om Sherry Beauty Estetik
    Supertrevligt, familjärt och jobbar för nöjda kunder. Levde absolut upp till mina förväntningar och jag kommer aldrig gå någon annanstans. Toppkvalité! Läs mer
  • Hanna K skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde näskorrigering och blev jättenöjd! Jätteduktiga och bra service! Läs mer
  • Saga E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Väldigt fint bemötande! Och mina läppar blev fantastiska! Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Sherry Beauty Estetik
    Först väldigt Bra bemötande, man kände sig välkommen. Blev nöjd med resultatet av min näskorrigering. Dock mycket fniss och viskande innan hemgång. Fick en att känna sig utpekad. Fått rodnad och en knöl efter behandlingen, hört av mig om vad det kan vara men inte fått något svar. Läs mer
    2018-04-18 Abeal Y svarar Johanna K
    Hej Johanna ! Va kul att du blev nöjd !
    Vi är en väldigt familjär klinik och har väldigt kul på jobbet med varandra och framförallt med våra underbara kunder ! Att någon skulle ha fnissat åt dig eller viskat stämmer absolut inte , vi är en av stockholms mest omtalade klinik och vi har nolltolerans på all form utav mobbning .. jätte tråkigt att du upplevde det så , vi har svarat dig hela tiden och även hänvisat dig till kliniken så vi kan kolla vad det kan vara , men eftersom du inte svarar kan vi inte göra så mycket mer .Du är varmt välkommen när du har vägarna förbi . Mvh Team Sherry Beauty Estetik
  • Melodi H skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bokade om en ny tid på plats när jag var där första gången och räkna med att det var klart! När jag kom dit på återbesöket så hade de inte bokat någon ny tid! Så oproffsigt Läs mer
    2018-04-18 Abeal Y svarar Melodi H
    Hej Melodi ! Det blev en liten miss då din tid skulle flyttas ! vi ber hemskt mycket om ursäkt, kom gärna förbi så fixar vi en ny tid till dig . Mvh Team Sherry Beauty
  • Eva E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Hur kommer det sig att ni inte är certifierade av estetiska injektionsrådet? Jag har hört att det är jätteviktigt att välja en behandlare som är det, era kunder verkar ju nöjda men jag tvekar lite..... Läs mer
    2018-04-15 Abeal Y svarar Eva E
    Hej Eva, tack för din tid och feedback. Men konstigt omdöme om oss utan att besöka våra fina och fräscha klinik med duktiga och kunniga samt leg/certifierade behandlare. Injektionsrådet är inte ett måste förening då vi är redan väletablerad klinik med stor kundkrets som har ett gott rykte p.g.a våra engagemang med var och en kund som en individ med olika önskemål att uppfylla upp till 100% innan de lämnar kliniken gör så att vi inte är behov av att vara med i nån förening för att få mer förtroende.

Abeal Yifter
  • N skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super duper nöjd. Proffesionella, jätte duktiga och snälla. Min första dag hos er idag och blev jätte nöjd och bemött sjukt bra. Kommer såklart komma tillbaka, kommer aldrig gå till nån annan ställe! Läs mer
  • Inan S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fantastiskt professionella. Jag har aldrig varit så nöjd och då har jag varit på väldigt många ställen! De är väldigt trevliga och familjära och det i kombination med den höga kvalitén de erbjuder gör att jag aldrig kommer att gå någon annanstans! Läs mer
  • Camelia R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag bokade botox hos kliniken och fick ett så otroligt proffessionellt och trevligt bemötande. Kände mig bekväm i deras händer och resultatet har hållt i snart 4 månader! Kunde inte varit mer nöjd :) Läs mer
  • Cecilia B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Min upplevelse på Sherry Beauty Estetik var fantastiskt. Blev jätte bra bemött och super nöjd över resultatet. Åker till Stockholm enbart för att göra ingrepp där då jag som kund har haft en jätte bra upplevelse där. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Väldigt kunniga & trevliga, har gjort botox och fillers och är extremt nöjd med resultatet! Läs mer
  • Caroline D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde min näsa där och det va det bästa ja kunde gjort! Det blev bättre än vad jag trodde.
    Har sagt till alla i min omgivning att dom ska dit för dom är grymma på det dom gör! Kommer absolut gå tillbaka dit igen och fixa kunder till dom även! Läs mer
  • Jonina S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Superbra :) Fin salong, trevliga människor och snygga resultat! Läs mer
  • Melissa C
    Melissa C skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag ÄLSKAR Sherry Beauty Estetik och skulle rekommendera de till alla!
    Både Sherry och Abel som jag besökt är otroligt professionella och kärleksfulla.
    Innan mitt första besök hade jag följt deras instagramkonto i ca 6 månader för att fler resultat på deras arbete och mitt första resultat blev över förväntan!
    Sherry är så otroligt trygg och omtänksam, och pratar med dig som att hon känt dig i 10 år.
    Vid ett tillfälle blev jag missnöjd över resultatet på en behandling och de såg till att lösa en tid snabbt för att sedan åtgärda problemet utan att ställa frågor, helt gratis!
    Sherry Beauty Estetik är utan tvekan bäst i Stockholm. Läs mer
  • Maria B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevliga, duktiga och bra service. Läs mer
  • Elin N skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte duktiga, blev super nöjd. Kommer tillbaka Läs mer
  • Åsa S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Väldigt nöjd med bemötande och hjälp! Läs mer
  • Sandra U skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super bra service och proffsig personal 😁 Läs mer
  • Felicia M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fantastiskt bemötande och resultat, jag kunde inte vara mer nöjd än jag är! Läs mer
  • Mikaela C skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte duktiga!!! Jag är så nöjd efter varje besök! Läs mer
  • Yandeh N skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag had gjort fillers hos sherry besuty, alla som jobbar är helt fantastiska, väldigt duktiga och hur trevliga som helst. Som är väldigt professionella och jag kommer aldrig gå till någon annan för behandling. Jag rekommenderar alla mina vänner att gå dit. Läs mer
  • Bano H skrev om Sherry Beauty Estetik
    Aldrig blivit bemött på ett så bra sätt. Så trevliga. Läs mer
  • Hi D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fin lokal, proffisga till bra priser! Går alltid tillbaka dit. Läs mer
  • Amanda B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte duktig och serviceinriktade. Normala priser. Läs mer
  • Milada M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super trevliga. Väldigt kunniga. Jag gjorde fillers för läpparna och är väldigt nöjd.

Rekommenderar dem! :) Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Milada M
    Tack för dina fina ord !! varmt välkommen tillbaka !
  • Liv L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte dålig respons, mailade och skickade foto på behandlingen jag gjorde. Fick ingen som helst respons tillbaka utan fick gå till en annan väl känd klinik för ett utlåtande. Kan verkligen inte rekommendera Sherry Beauti Estetik. Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Liv L
    Tack för din feedback ! jätte tråkigt att höra , måste blivit någon miss då vi ej mottagit något mail ifrån dig . Vi svarar alltid på våra kunders meddelande , du får gärna kontakta oss igen om ditt ärende . MVH Team Sherry Beauty Estetik
    2018-02-26 Liv L svarar Abeal Y
    Hej!
    Jätte underligt för att jag smsade flera gånger och skickade bilder på hur jag såg ut när ni inte svarade på mail!!! Så jag kontaktade en väl känd leg dr här i Stockholm för utlåtande och fick hjälp.
    Tackar för erbjudandet men jag tackar nej det.
    Mvh Liv
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annika E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bra service, beömtande och kompetens. Sherry har det lilla extra. Har så mycket förtroende för henne!👌🏼 Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Annika E
    Bästa Annika ! vi ser fram emot att träffa dig igen ! Tack .
    Annika E, Abeal Y gillar detta
  • Denice L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde näskorrigering och jag vart riktigt bra bemött och behandlad. Jag var super nervös och dom stötta mig och fick mig att känna mig lugn. Jag var super nöjd efteråt och jag kommer absolut gå tillbaka till just sherry beauty till nästa besök! Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Denice L
    Varmt välkommen tillbaka fina du !
  • Evelina G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag går till Sherry och får filler i läpparna - otroligt nöjd med resultatet! Priset är också väldigt bra.
    Det enda minuset jag kan komma på är att det är svårt att få en tid - väldigt uppbokat av förklarliga skäl :) Läs mer
    2018-02-26 Abeal Y svarar Evelina G
    Tack fina ! vi gör allt för att kunna ge alla en tid . mvh
  • Nagam A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde fillers i näsan och det gick jättebra, jag blev bra bemött och kände mig bekväm i kliniken. Resultatet blev bra, men eftersom att det var min första gång som jag gjorde en filler behandling så stötte min kropp ut ca 30% av det jag spruta in, jag tycker då kanske att man borde få ett återbesök till ett lägre pris kanske!
    Annars var allting jättebra! Läs mer
  • Sengul Ö skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag tycker att ni är så duktiga och perfekta puss på dig sherry ♥️ Läs mer
    2018-02-27 Abeal Y svarar Sengul Ö
    bästa fina du ! puss , mvh sherry