Alla kategorier Botox Stockholms län Solna Sherry Beauty Estetik

Sherry Beauty Estetik

Råsundavägen 157b, 169 36 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Sherry Beauty Estetik!

Är du ute efter en ansiktsbehandling eller kanske botox eller fillers? Då har du kommit helt rätt. Vi på Sherry Beauty Estetik är certifierade inom injektionsbehandlingar och microblading och erbjuder skönhetsbehandlingar och medicinsk hudvård av högsta kvalitet.

I vår salong på Råsundavägen i Solna tar vår kunniga och erfarna personal väl hand om dig. Vi ger dig både lyx i vardagen och det resultat du eftersöker. Kontakta oss så berättar vi mer och bokar en tid!

Läs vad 17 kunder tycker om Sherry Beauty Estetik

• Annika E
    Annika E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bra service, beömtande och kompetens. Sherry har det lilla extra. Har så mycket förtroende för henne!👌🏼 Läs mer
  • Denice L
    Denice L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde näskorrigering och jag vart riktigt bra bemött och behandlad. Jag var super nervös och dom stötta mig och fick mig att känna mig lugn. Jag var super nöjd efteråt och jag kommer absolut gå tillbaka till just sherry beauty till nästa besök! Läs mer
  • Evelina G
    Evelina G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag går till Sherry och får filler i läpparna - otroligt nöjd med resultatet! Priset är också väldigt bra.
    Det enda minuset jag kan komma på är att det är svårt att få en tid - väldigt uppbokat av förklarliga skäl :) Läs mer
  • Nagam A
    Nagam A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde fillers i näsan och det gick jättebra, jag blev bra bemött och kände mig bekväm i kliniken. Resultatet blev bra, men eftersom att det var min första gång som jag gjorde en filler behandling så stötte min kropp ut ca 30% av det jag spruta in, jag tycker då kanske att man borde få ett återbesök till ett lägre pris kanske!
    Annars var allting jättebra! Läs mer
  • Sengul Ö
    Sengul Ö skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag tycker att ni är så duktiga och perfekta puss på dig sherry ♥️ Läs mer
  • Patricia G
    Patricia G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bemötandet i början var trevligt av samtliga. Materialet jag fick i mina läppar har gett mig klumpar och ojämnheter. Hon som utförde behandlingen sa att klumparna kommer försvinna. Efter jag betalat och gått därifrån är jag nöjd men i hela två veckor gjorde mina läppar fruktansvärt ont och jag kunde knappt röra dom. Det bildades klumpar och där materialet hade satt sig fint försvann väldigt fort samtidigt som läpparna hårdnade på vissa ställen. Jag smsade och hörde av mg till kliniken och förklarade mina besvär och att läpparna gjorde väldigt ont. (Kan tillägga att jag gjort läpparna tidigare och det ska inte vara sådana biverkningar så långt efter.) än idag har jag klumpar och ojämnheter. Jag vart väldigt missnöjd då jag inte fick någon återkoppling eller hjälp eller ens ett litet svar ifrån dom. I börjar upplevde jag företaget väldigt seriös Läs mer
  • Nor A
    Nor A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Direkt kundbemötande när man kliver in i kliniken! Väldigt mysig stämning med musik och fika att ta för sig. Väntetiden är inte så lång och personalen är hur trevliga som helst. Är 100% nöjd med min behandling där. Väldigt proffsiga och informatova, trevliga människor! Läs mer
  • Aya F
    Aya F skrev om Sherry Beauty Estetik
    Älskar! Allt med dem är super. Deras bemötande, lokalisering, pris och framförallt deras arbete. Man är alltid så nöjd när man går ut därifrån. Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fantastisk service och duktiga på det dom gör! Hade aldrig gjort mina läppar hos någon annan än sherry. Läs mer
  • Barbara P
    Barbara P skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jättefin bemötande! Trevlig och kunnig personal. Kommer gärna tillbaka samt rekommenderar dem till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bästa företaget, fantastiskt bemötande och kunniga på det dom gör. Hit kan jag rekommendera alla jag känner. Läs mer
  • Natali D
    Natali D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bemötandet var jättebra man kände sig välkommen och det var trevlig personal. Gjorde en näskorrigering för första gången blev nöjd men är spänd på se hur slut resultatet blir efter touch-up jag ska göra i Mars, hoppas jag ska bli ännu nöjdare! Tyckte i övrigt att företaget var seriöst, det var väldigt fräscht och fint man kände sig trygg också. Läs mer
  • Esma C
    Esma C skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag tyckte att sherry var trevlig mot mig. Jag gjorde fillers samt botox hos henne. Jag är nöjd med behandlingarna som jag gjorde hos henne och kan tänka mig att göra flera behandlingar. Hon lyssnade på mig och kom med tips också. Läs mer
  • Josefin V
    Josefin V skrev om Sherry Beauty Estetik
    De är alla otroligt trevliga och serviceinriktade. Man känner sig alltid varmt välkomnad och de bryr sig om sina kunder! Väldigt bra lokaler, rent och professionella. Jag kommer garanterat fortsätta gå till dem i framtiden! Läs mer
    2018-02-05 Abeal Y svarar Josefin V
    Fina du ! Du är varm välkommen tillbaka !
  • Olga G
    Olga G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super trevliga Sherry och Abel. Gjorde näskorigering och läpparna touch up. Så himla fint det blev och diskret. Kommer att fortsätta att gå till dem. Nästa gång ska prova botox hos dem:) Läs mer
    2018-02-05 Abeal Y svarar Olga G
    Du är varmt välkommen tillbaka , Tack för dina fina ord !
  • Emma B
    Emma B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag har gjort fillers i läpparna hos Sherry, Jag skulle aldrig gå till någon annan! Är så otroligt nöjd, dom är bäst! Läs mer
    2018-02-05 Abeal Y svarar Emma B
    Vad bra att du är nöjd och tack för att du väljer just oss ! det är en ära !
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Sherry Beauty Estetik
    Supernöjd båda gångerna jag varit hos Sherry! Så trevligt bemötande och vet verkligen vad de håller på med! Läs mer
    2018-02-05 Abeal Y svarar Åsa H
    Tack för dina fina ord ! Varmt välkommen tillbaka !

Råsundavägen 157b, 169 36 Solna