Sherry Beauty Estetik

Strandvägen 15, 114 56 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Sherry Beauty Estetik!

Är du ute efter en ansiktsbehandling eller kanske botox eller fillers? Då har du kommit helt rätt. Vi på Sherry Beauty Estetik är certifierade inom injektionsbehandlingar och microblading och erbjuder skönhetsbehandlingar och medicinsk hudvård av högsta kvalitet.

I vår salong på Östermalm tar vår kunniga och erfarna personal väl hand om dig. Vi ger dig både lyx i vardagen och det resultat du eftersöker. Kontakta oss så berättar vi mer och bokar en tid!

Läs vad 106 kunder tycker om Sherry Beauty Estetik

• 2020-05-30

Isabelle S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde fillers i näsan och hakan. Det vänliga bemötandet är toppen, men känner som välkommen, och man känner sig mer som än vän där än en kund. Mina förväntningar var höga med tanke på alla fina resultat jag sett på eran instagram, och ni levde absolut upp till mina förväntningar! Ni är super duktiga och resultatet blir jätte fint.

Tack så mycket! Läs mer
    2020-06-02 Team S svarar Isabelle S
    Hej Isabelle!
    Tack för dina fina ord, det värmer !!
  • 2020-05-27

Anna E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag hade typ velat bli frågad lite mer om jag ville ha mer volym eller mer form på läpparna typ bara, annars var de toppar Läs mer
    2020-05-28 Team S svarar Anna E
    Hej,

Vi frågar alltid om vad våra kunder önskar sig och utgår från kundens önskemål. Tack för din feedback och hoppas du är nöjd med resultatet.

• 2020-05-25

Isabella S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Rent och fint super bra ägare som bryr sig och tar hand om sina kunder. ❤️🙏🏻 Läs mer
    2020-05-25 Team S svarar Isabella S
    Hej Isabella,

Tack så mycket För dina feedbacks, det värmer och höra och du är varmt välkommen åter.

• 2020-05-25

Titti B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde mina läppar hos dem. Personalen är supertrevlig och jag är så nöjd med resultatet! Läs mer
    2020-05-25 Team S svarar Titti B
    Hej Titti,
    Tack för ditt förtroende och tid. Vi på sherry beauty uppskattar det och vi är glada över att vi kunde uppfylla dina förväntningar.

• 2020-05-21

Linda S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fantastisk personal, kunnig och tar sig verkligen tid. Jättefina lokaler och underbar service! Läs mer
    2020-05-22 Team S svarar Linda S
    Hej fina linda, tack för de fina orden och vi uppskattar det verkligen.

• 2020-01-06

YASMAN B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bor i Kalifornien men väntade tills jag åkte tillbaka till Stockholm för att göra näskorrigering, bara för att jag ville göra det hos Sherry Beauty. Abel är verkligen så duktig, kunde inte ha blivit mer nöjd med min näsa!! Läs mer
    2020-01-11 Team S svarar YASMAN B
  • 2020-01-06

Dagmara R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde en näskorrigering gick bra smärtfritt och bra bemötande! Kommer tillbaka! Läs mer
    2020-01-11 Team S svarar Dagmara R
  • 2020-01-05

THERÉSE B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag åker 35 mil tur och retur för att göra mina läppar hos Sherry och jag skulle aldrig gå till någon annan, hon är verkligen grym på det hon gör!
    Alla är så himla trevliga och man känner sig verkligen välkommen och väl omhändertagen. Det är inte samma ”stela och försiktiga” stämning som det ofta kan vara på salonger, och det är så skönt när man kanske är lite nervös.
    De är så professionella och det är värt varenda krona, rekommenderar! Läs mer
    2020-01-11 Team S svarar THERÉSE B
  • 2020-01-05

Ida S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde touch up för läppar, näsa och kindben. Blev supernöjd med resultatet och bedövningen fungerade jättebra. Läs mer
    2020-01-11 Team S svarar Ida S
  • 2019-12-18

Anna Ö skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fick ett fint bemötande från personal på Sherry Beauty Estik. Väldigt trevliga och det kändes bra att vara i deras händer. Läs mer
    2019-12-30 Team S svarar Anna Ö
    Tack för dina fina ord!! Välkommen åter :)
  • 2019-12-14

Anne T skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super trevligt bemötande och man blir väl omhändertagen. Har gjort både näsa och läppar och är super nöjd.
    Var super nålrädd innan och gick in med tanken "vill man vara fin får man lida pin" men tack vare proffsigt utförande och betryggande stämning gick allting smärtfritt.
    Tack!
    Återkommer när det är dags för påfyllning.
    Väl värt att besöka dem. Läs mer
    2019-12-30 Team S svarar Anne T
    Tack för dina fina ord!! Välkommen åter :)
  • 2019-11-28

Sharon C skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gick för en fillersborttagning hos Abel och kände mig så säker med honom. Han förklarade hela behandlingen grundligt och var jätte försiktig, rekommenderar alla att gå till Sherrys om de vill utföra skönhetsbehandlingar. Läs mer
    2019-12-14 Team S svarar Sharon C
    Tack för dina fina feedbacken. Vi uppskattar verkligen allas åsikter!
  • FARNAZ R

2019-11-24

FARNAZ R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Wow, helt ärligt jag kan ej beskriva hur nöjd jag är. ”De har inte bett mig att skriva någon omdöme jag gör det själv”. Jag ska vara ärlig det kanske är lite dyrt MEN det är 110% värt det då man får mer än vad man har begärt. Personalen är super vänliga och deras jobb är ännu bättre! Rekommenderar verkligen att komma hit om man vill vara 110% säker att man kommer få det resultat man vill ha. Läs mer
    2019-11-26 Team S svarar FARNAZ R
    Wooow tack så hemskt mycket för de fina orden. Vi på sherry beauty estetik strävar efter vårt bästa för att få er så nöjda som möjligt <3
  • 2019-10-14

Ines Andrea Morales D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Hade en grop vid hakan som jag ogillade. Valde Cherry som klinik och det är nog det bästa jag valt och gjort. Har en fin V-formad haka nu .
    Professionellt bemötande och riktigt bra service.

Goa och glada allihop ❣ Läs mer
  • 2019-08-22

Maja E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevligt lokal och super söt personal, man är i trygga händer Läs mer
    2019-08-31 Team S svarar Maja E
    Tack för fina rekommendationer Maja och välkommen åter.
  • 2019-08-20

Madeleine S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde en näskorrigering, blev väl omhändertagen. Han som utförde behandlingen förklarade allt vad det innebär vid en näskorrigering samt vad man bör tänka på. Resultatet var upp till mina förväntningar, och utförandet gick snabbt och smärtfritt! Jätte fin inredning och lugn stämning. Kan rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-08-31 Team S svarar Madeleine S
    Välkommen åter Madeleine. Mvh Sherry Beauty Team
  • 2019-08-17

Meysam R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Näskorrigering: Jättenöjd med både resultatet och bemötandet. Läs mer
    2019-08-31 Team S svarar Meysam R
    Tack Meysam och välkommen åter!
  • 2019-06-30

Anna A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bättre klinik finns inte. Bemötandet och deras kunskap är i topp klass.👌🏻 rekommenderar alla som vill ha nån av deras service att gå dit. Kommer aldrig prova en annan klinik igen! Gå dit Läs mer
  • 2019-06-28

Lotta L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Härlig stämning och proffsigt bemötande 💕 Läs mer
  • 2019-06-26

Egzona G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Har gjort näskorrigering här ett par gånger och är så OTROLIGT nöjd med resultaten! Pendlar hela vägen från Malmö för att få uppleva deras fantastiska bemötande, service och kunskap. Rekommenderar denna klinik väldigt varmt! Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Egzona G
    Tack Egzona, vi uppskattade ditt besök hela vägen från Malmö. Du är välkommen tillbaka och vi önskar dig en bra sommar. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-18

Lara S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Otroligt duktiga!!! Fick bättre resultat än väntat. Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Lara S
    Tack Lara, välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-17

Gabriella S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Tjänsten jag köpte var att fylla mina läppar med 1ml fillers. Det var andra gången jag valde att gå till Sherry för deras oerhört trevliga och värmande bemötande. Man känner sig genast lugn och bekväm i personalens närvaro vilket hjälper speciellt när man ska göra ett ingrep med sprutor.
    Resultaten jag fick var över förväntan och jag blev jättenöjd båda gångerna. Jag skulle deffinitivt rekommendera företaget till andra! Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Gabriella S
    Tack Gabriella, välkommen tillbaka! Mvh Sherry Beauty
  • Cecilia T

2019-06-16

Cecilia T skrev om Sherry Beauty Estetik
    Aldrig varit nöjdare 😍 min första behandling och första gången jag gjorde fillers i mina läppar och är så himla nöjd ❤️ Älskar 😚 Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Cecilia T
    Härligt att höra! Mvh Sherry Beauty
  • Malin G

2019-06-14

Malin G skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag gjorde läpparna idag som jag brukar göra hos Sherry. Åker från västerås utan att blinka för 10 minuters behandling. Så sjukt trevliga, proffsiga och de kan sin sak, kanske bäst i hela branschen. Jag har aldrig gått därifrån något annat än euforiskt nöjd!!! Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Malin G
    Tack för fina lovorden Malin, du är välkommen tillbaka!
  • 2019-06-14

Susanne S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Har gått till detta underbara gäng sedan start och blir alltid lika nöjd och får världens varmaste omhändertagande varje gång ! Ord kan inte beskriva hur duktiga dom är trots deras unga ålder ❤️ Så framgångsrika ! Lätt dom bästa i hela Stockholm ! ❤️❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Susanne S
    Hej Susanne! Tack för förtroende och välkommen tillbaka. Önskar dig en bra sommar. Mvh Vanessa
  • 2019-06-08

Despina Avramidis B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag utförde en näskorrigering, blev bemött på ett mycket professionellt sätt som fick mig att känna mig trygg. Det är något jag tycker är väldigt viktigt. Personalen visar att de bryr sig om dig, de lyssnar och tar till sig av ens tankar och idéer. Jag hade väldigt höga förväntningar på hur resultatet skulle se ut och företaget levde verkligen upp till alla mina förväntningar/drömmar!
    Jag är mer än nöjd 😍👌🏻 Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Despina Avramidis B
    Tack Despina och vi är alltid lyhörda för våra kunder, önskar dig en fin sommar och välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-06

Maria Edlund L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fillers och stylade. Är supernöjd med bemötandet. Världens bästa och gulligaste gäng. Går därifrån med ett stärkt självförtroende Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Maria Edlund L
    Härligt Malin! Ha en fin sommar. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-06-05

Paulina Lindblad M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Är mkt trevliga och informativa. Gjorde fillers som blev perfekt. Har gått en gång tidigare dit och var då lika tillmötesgående som nu. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-26 Team S svarar Paulina Lindblad M
    Tack Paulina, välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty
  • 2019-03-27

Viktoria R skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bra service. Kände mig trygg under behandlingen! Sååå nöjd!! Läs mer
  • Johanna E

2019-03-18

Johanna E skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde fillers och botox hos Sherry, och fick en bra behandling! Bara dem grejen att de tog sig tid o gjorde fler saker än vad jag bokat är grymt! Läs mer
  • 2019-03-12

Linette C skrev om Sherry Beauty Estetik
    0,5 ml Juvaderm
    De var supertrevliga och jag blev jätte nöjd med resultatet Läs mer
    2019-03-12 Team S svarar Linette C
    Tack för de fina rekommendationer.
  • 2019-01-27

Ebba M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Gjorde fillers i näsan hos Abel, så nöjd med resultat och bemötande. Så trevlig o kunnig personal ❤️ Har redan bokat två nya tider Läs mer
  • 2019-01-25

Leena skrev om Sherry Beauty Estetik
    Professionellt bemötande av otroligt trevlig personalen. Ni skapar små under 😍 Läs mer
  • 2019-01-24

Jasmine A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag sökte själv på sociala medier efter den perfekta injektions behandlaren med det bästa resultatet vilket ledde mig till Sherry Beauty Estetik. Alla i teamet var professionella och hade ett fint bemötande. Dem fick mig att känna mig trygg och förväntansfull istället för nervös. Nu har jag gått till samma behandlare ett par gånger och skulle aldrig byta ut honom mot någon annan. Jag är mer än nöjd. Stort tack! Dessutom ser kliniken väldigt inbjudande ut. Läs mer
  • 2019-01-24

Rozan M skrev om Sherry Beauty Estetik
    Laserbehandling och fillers! Känner mig väldigt trygg när jag är där, trevliga människor! Läs mer
  • 2019-01-18

Tina N skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bästa tänkbara bemötande och mycket duktiga på det de gör! Läs mer
  • 2019-01-09

Leili S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Fin och fräch lokal. Väldigt bra bemötande och professionellt kundcservice. Hade min kille som sällskap och de bjöd honom på kaffe medans jag satte med bedövning vilket va otroligt trevligt. Gjorde både min näsa och läppar hos de och resultatet va över förväntan. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Johanna V

2019-01-06

Johanna V skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bästa, testat många men detta är nr 1! Läs mer
  • Hiba B

2018-12-29

Hiba B skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super trevliga och fint resultat! Kommer självklart tillbaka😍tack fina sherry Läs mer
  • 2018-12-28

Linnea S skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte fint och rent ställe, trevlig personal som gör att man även inte alls känner sig nervös och självklart är nästa tid redan inbokad man vill ju tillbaka så snabbt som möjligt :D
    SUPER NÖJD!😍 Läs mer
  • 2018-12-27

Nikita L skrev om Sherry Beauty Estetik
    Super trevlig och härlig personal som är riktigt duktiga på de dem gör! Så fint resultat varje gång! Läs mer
  • Josefin W

2018-12-27

Josefin W skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jätte trevliga, snygg klinik, proffsiga och resultatet är alltid AMAZING!! Rekommenderar starkt Läs mer
  • Tanita v

2018-12-27

Tanita v skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag rekommenderar VERKLIGEN Sherry Beauty Estetik. Jag har provat olika behandlingar hos alla behandlare på Sherry Beauty - alla är så duktiga på sitt område och gör det riktigt bekvämt för sina kunder. De lyssnar på ens önskemål och ger ärlig feedback. Under en period blev jag hemmablind och ville ha mer och mer fillers, men jag är SUPER tacksam att jag fick så ärligt råd av behandlarna så att jag inte gick överstyr med fillers samt sparade mina pengar.
    Sherry Beauty Estetik är nummer 1. Läs mer
  • Eftichia V

Eftichia V skrev om Sherry Beauty Estetik
    Trevlig personal som kan sin grej. Är supernöjd!! Läs mer
  • 2018-12-26

Rahma A skrev om Sherry Beauty Estetik
    Jag måste nog säga att jag inte träffat på trevligare personal, detta kommer att vara min go to place from now on ;) Läs mer
  • Sandra P

Sandra P skrev om Sherry Beauty Estetik
    Världens bästa!!! Alltid bra bemöt och super duktiga på sitt jobb Läs mer
  • Eugenie F

Eugenie F skrev om Sherry Beauty Estetik
    Sjukt bra bemötande! Var första gången jag skulle göra läppfillers så jag va livrädd innan men blev verkligen jättelugn under behandlingen och resultatet var högt över mina förväntningar! Kan inte sluta titta på mina läppar nu för att det blev så snyggt Läs mer
  • 2018-12-23

Verifierad kundrelation
    Nicole D skrev om Sherry Beauty Estetik
    Bästa kliniken. Gjort mina behandlingar där i ca tre år. Mina läppar och näsa har aldrig varit snyggare Läs mer
  • 2018-11-08

Caroline P skrev om Sherry Beauty Estetik
    Världens bästa klinik! Så himla nöjd ❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2018-11-07

Jasmine I skrev om Sherry Beauty Estetik
    Underbar klinik ! Har gjort Hårborttagning , fillers och tandblekning ! Är så nöjd med resultatet jag fått av alla behandlingar , deras bemötande är jätte bra , dom är så trevliga och snälla ! Älskar att gå till dom för lite egentid ! Man vill inte gå därifrån 😂❤️ Läs mer

Strandvägen 15, 114 56 Stockholm