Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Shinjuku Sushi

Artillerigatan 18, 114 51 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Shinjuku Sushi

• Erik
    Erik skrev om Shinjuku Sushi
    Förstår inte riktigt tidigare recensioner om att personalen är trevlig? Killen i kassan är sjukt otrevlig varje gång, jag har gått hit till och från i nåt år nu och ätit lunch, men idag fick bli sista gången jag gick dit.
    De är otrevliga, de hetsar en och är nedlåtande om man inte har koll på vad deras olika maträtter är för något. Killen i kassan slänger fram maten. Idag frågade han varför vi stod kvar vid disken, när vi påtalade att vi väntade på växel så slängde han fram växeln utan ett ord.
    Vi satte oss vid ett bord som inte var avstädat från föregående gäster, och vi blev serverade vår mat utan att någon städat av bordet. Vi fick varken nytt vatten eller ny soppa, trots att vi påtalade 2 ggr att det saknades.
    Sushin är OK men stämningen känns förjävlig! Läs mer
  • Noel H
    Noel H skrev om Shinjuku Sushi
    Har aldrig riktigt förstått hur de kan gå runt med tanke på deras semester tider, om jag inte missminner mig hade de julstängt från 21 december till 17 januari eller något i den stilen. Jag har inte riktigt kommit underfund med vad namnet "Shinjuku - Sushi and delicious" betyder... I vilket fall är personalen oerhört trevlig och serviceminded. Det är även en väldigt avslappnad stämning. Bra sushi, inte anmärkningsvärd men väldigt god. Dock lite dyrt för en lunch. Cirka 130kr för en större variant. Men jag kan ändå rekommendera att besöka Shinjuku, det verkar vara ett charmigt stammisställe också. Dock ett minus att det är helt stängt på helger... Läs mer
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Shinjuku Sushi
    Här brukar jag alltid hämta min lunch-yakiniku, men jag har även käkat här några gånger, både sushi och annat. Maten är utmärkt, personalen är oerhört schysst och har superkoll på vad alla stamkunderna vill ha. Jag är glad att ha ett sånt här ställe i närheten av min arbetsplats. Läs mer
  • Robin D
    Robin D skrev om Shinjuku Sushi
    Åt mitt livs hittills bästa California Rolls här idag. Helt lysande. Läs mer
    Nikke L, Tobias B gillar detta
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Shinjuku Sushi
    Otroligt god Sushi! Fantastiskt bra kvalité där bara dom bästa bitarna på fisken används. Jag hade gett högsta betyg om det inte varit lite på den dyrare sidan och miso-soppan ingår inte vilket verkligen är lite snålt. I övrigt supergott! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Anneli B Anneli B tycker:
“Bra bemötande till vår stora g...” Läs mer

Skeppsbron 25, 11130, Stockholm