SkandiaMäklarna Helsingborg

SkandiaMäklarna Helsingborg

Ring 042-32 74 74 www.skandiamaklarna.se
4.5

Ett hem är något av det mest värdefulla vi har. Därför är det viktigt att anlita rätt mäklare när det är dags att byta boende. Även om du inte tänker byta just nu är det tryggt att ha rätt partner den dagen det blir aktuellt att sälja din bostad och köpa ett nytt hem. Du är varmt välkommen till oss för att diskutera idéer och...

34 omdömen om SkandiaMäklarna Helsingborg

Michael Augustin G
Skrev om SkandiaMäklarna Helsingborg

Kändes väldigt oprofessionellt och oseriöst. Vid visning visade mäklaren inget intresse av att sälja. Mäklaren gick inte med och berättade/förklarade om bostaden. Återkopplingen från mäklaren va usel trots lovad återkoppling. Ingen Mäklare/mäklarfirma jag skulle rekommendera

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2266 omdömen 4.8 av 2266 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Zsolt S

Vi tyckte att Johan var både trevlig och duktig. Han bemötte oss väl och lade upp tillvägagångssättet med budgivning. Det fungerade väl och kom snabbt till ett resultat, som vi är nöjda med.

Matilda K

Jag har absolut inget att klaga på. Tyckte Johan var både trevlig, professionell och kunnig.

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Caroline N

Vi var mycket nöjda med Johan som mäklare. Han hade ett trevligt och professionellt bemötande. Johan kunde svara på våra frågor och hjälpte oss igenom hela husköpet från visning till det att nycklarna lämnades över.

Christian N

Allt fungerade bra.oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Greger H

En mycket välordnad och snabb försäljning skött på bästa sätt! Klockrent! 👍

Kent Lennart N

Helt underbar service! Johan gjorde hela tiden mer än vad vi förväntade oss av honom!

Visar H

Johan är ärligt pålitlig snäll var tillgänglig alltid hade ansvar under hela processen vi har träffat fläta mäklare men han var mäklare med den lilla extra

Angelo M

Proffsigt förtroendeingivande effektivt bemötande där både säljare och köpare upplevde full kontroll över processen. Ett av de bästa kundupplevesler jag erfarit!

Jan-artur H

Väldigt serviceminded, trevlig och pålitlig! Hjälpte oss otroligt mycket.

Britt E

Kristina gav ett professionellt bemötande och var drivande under hela processen. Vi komer att kontakta henen igennär vi skall sälja nästa gång.

Boban A

Kristina skötte sin uppgift exemplariskt. Vi var väldigt Nöjda med hennes insats och engagemang.

Kurt H

Jag ger Johan Eriksson bästa tänkbara betyg på en skala 1 -10 där 10 är bäst får Johan 10 jag vet vad jag bedömer då jag har flyttat 14 gånger desuttom en mycket trevlig och uppmärksam människa

Rageda J

Kristina Ucar är en professionell mäklare som är lyförd mot sina kunder så att både säljare och köpare blir nöjda! Det är andra gången jag väljer Kristina som mäklare, och i framtiden kommer det bli kristina också.

Alex Z

Kristina har levererat det hon lovade att hon skulle göra! Jag är nöjd!

Ted E

Kristina är en mycket seriös, professionell och dedikerad fastighetsmäklare som vi utan tvivel med gott samvete kan rekommendera vid en bostadsförsäljning.

Margareta L

Engagerad-kunnig -uthållig-intresserad-glad och positiv-som kund känner man sig trygg med Kristina.

André L

Trevlig kille, som återkopplade snabbt när vi hade frågor.

Mats H

Trevlig och kunnig mäklare som inte ger upp i första taget. Vet vad hon vill och får det gjort. Full fart....

Margareta R

Min erfarenhet av Kristina Ucar är positiv och bra.

Ingrid Cecilia S

Hej! Du var härligt energisk och hade en sprudlande energi! Jag gillade det väldigt mycket. När försäljningen gjordes blev jag stressad av de snabba beslut vi puschades att göra. Det kanske är så det funkar men det var stressigt. Vid överlämning av nycklar mellan oss säljare och köpare så var du inte längre närvarande och lämnade över det sistnämnda till någon annan och det kändes slarvigt. För oss var det här viktigt och jag skulle behöva ha samma mäklare hela vägen som jag vet hade koll på allt som skulle hända. Du...

Anders B

Trevlig och kunnig. Gav inte upp.

Linn H

Verkar duktig men aningen dålig med återkopplingen. Fick ligga på en del kring det men då blev allt bättre. Verkar ändå seriös och duktig på sitt jobb.

Visar B

Johan Eriksson är en helt underbar människa som vet vad han gör. Uppriktig och lätt att ha med att göra. Jag kan verkligen rekommendera Johan.

Dan Ingmar W

Försäljning av fastighet, visade bra kunskap, positiv attityd, bra service, uthållighet,samarbetsförmåga

Dan Anders Mikael W

Fick bra hjälp under tiden och snabbt

Matilda L

Johan Eriksson var min mäklare. En utomordentligt bra sådan. Det här är en utav de få gånger jag verkligen känt att jag har köpt en tjänst, jag behövde aldrig göra halva jobbet! Johan fixade allt. Han skickade även julkort vilket jag anser är engagemang utöver det vanliga då försäljningen var klar sedan månader tillbaka. Jag skulle varmt rekommendera Skandia Mäklarna då Johan Eriksson gjorde sitt yttersta för att personifiera deras värderingar.

Christer C

Enligt mig Christer Clausen tycker både jag och min fru att Greger jobbar så proffsigt . Vi har rekommenderat honom till en del av våra bekanta . Kan bara önska Greger lycka till i framtiden en kille man inte glömmer i första taget.

Markus F

Vi fick bra betalt så vi e nöjda!

Ingeborg K

Det var ett mycket trevligt samarbete Greger är kunnig hjälpte oss med allt vi ville veta . Vi kan bara tacka igen kan varmt rekommenderar honom mvh Ingenorg Karlen

Roland T

Väldigt bra dialog med mäklaren. Vilket gjorde att man kände sig säker och delaktig.

zihno z

Super nöjd med Johan. Kan lätt rekomendera ,alltid tillgänglig,jobbar på och har en god känsla för bostadsafärr.

Stefan P

Johan skötte hela affären proffesionellt, snabbt och smidigt redan från det att jag beslutade att sälja min bostadsrätt till det att lägenheten var såld. Jag kände mig under hela affärens gång respektfullt samt vänligt bemött, jag kände mig trygg helt enkelt. Jag vill gärna varmt rekommendera Johan! Stefan Petersson

Uno H

Bra, professionellt bemötande. Bra vägledning med allt vid försäljning av min lägenhet. Kan varmt rekommendera Johan Eriksson.