Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg SkandiaMäklarna Helsingborg
Rekommenderat företag 2016 - SkandiaMäklarna Helsingborg

SkandiaMäklarna Helsingborg

Pålsjögatan 9, 254 41 Helsingborg — Visa karta

Ett hem är något av det mest värdefulla vi har. Därför är det viktigt att anlita rätt mäklare när det är dags att byta boende. Även om du inte tänker byta just nu är det tryggt att ha rätt partner den dagen det blir aktuellt att sälja din bostad och köpa ett nytt hem. Du är varmt välkommen till oss för att diskutera idéer och tankar. Vi bjuder gärna på goda råd inför bostadsbytet. Det är de värdefulla detaljerna som räknas.

Läs vad 33 kunder tycker om SkandiaMäklarna Helsingborg

• Zsolt S
    Zsolt S skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Vi tyckte att Johan var både trevlig och duktig. Han bemötte oss väl och lade upp tillvägagångssättet med budgivning. Det fungerade väl och kom snabbt till ett resultat, som vi är nöjda med.
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Jag har absolut inget att klaga på. Tyckte Johan var både trevlig, professionell och kunnig.
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Vi var mycket nöjda med Johan som mäklare. Han hade ett trevligt och professionellt bemötande. Johan kunde svara på våra frågor och hjälpte oss igenom hela husköpet från visning till det att nycklarna lämnades över.
  • Christian N
    Christian N skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Allt fungerade bra.oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
  • Greger H
    Greger H skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    En mycket välordnad och snabb försäljning skött på bästa sätt!
    Klockrent! 👍
  • Kent Lennart N
    Kent Lennart N skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Helt underbar service! Johan gjorde hela tiden mer än vad vi förväntade oss av honom!
  • Visar H
    Visar H skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Johan är ärligt pålitlig snäll var tillgänglig alltid hade ansvar under hela processen vi har träffat fläta mäklare men han var mäklare med den lilla extra
  • Angelo M
    Angelo M skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Proffsigt förtroendeingivande effektivt bemötande där både säljare och köpare upplevde full kontroll över processen. Ett av de bästa kundupplevesler jag erfarit!
  • Jan-artur H
    Jan-artur H skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Väldigt serviceminded, trevlig och pålitlig! Hjälpte oss otroligt mycket.
  • Britt E
    Britt E skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Kristina gav ett professionellt bemötande och var drivande under hela processen. Vi komer att kontakta henen igennär vi skall sälja nästa gång.
  • Boban A
    Boban A skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Kristina skötte sin uppgift exemplariskt. Vi var väldigt
    Nöjda med hennes insats och engagemang.
  • Kurt H
    Kurt H skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Jag ger Johan Eriksson bästa tänkbara betyg på en skala 1 -10 där 10 är bäst får Johan 10 jag vet vad jag bedömer då jag har flyttat 14 gånger desuttom en mycket trevlig och uppmärksam människa
  • Rageda J
    Rageda J skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Kristina Ucar är en professionell mäklare som är lyförd mot sina kunder så att både säljare och köpare blir nöjda!
    Det är andra gången jag väljer Kristina som mäklare, och i framtiden kommer det bli kristina också.
  • Alex Z
    Alex Z skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Kristina har levererat det hon lovade att hon skulle göra!

Jag är nöjd!
  • Ted E
    Ted E skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Kristina är en mycket seriös, professionell och dedikerad fastighetsmäklare som vi utan tvivel med gott samvete kan rekommendera vid en bostadsförsäljning.
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Engagerad-kunnig -uthållig-intresserad-glad och positiv-som kund känner man sig trygg med Kristina.
  • André L
    André L skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Trevlig kille, som återkopplade snabbt när vi hade frågor.
  • Mats H
    Mats H skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Trevlig och kunnig mäklare som inte ger upp i första taget.
    Vet vad hon vill och får det gjort. Full fart....
  • Margareta R
    Margareta R skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Min erfarenhet av Kristina Ucar är positiv och bra.
  • Ingrid Cecilia S
    Ingrid Cecilia S skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Hej!
    Du var härligt energisk och hade en sprudlande energi! Jag gillade det väldigt mycket. När försäljningen gjordes blev jag stressad av de snabba beslut vi puschades att göra. Det kanske är så det funkar men det var stressigt.
    Vid överlämning av nycklar mellan oss säljare och köpare så var du inte längre närvarande och lämnade över det sistnämnda till någon annan och det kändes slarvigt. För oss var det här viktigt och jag skulle behöva ha samma mäklare hela vägen som jag vet hade koll på allt som skulle hända. Du hade bråttom iväg till en annan försäljning och då blev det snarare att man uppfattade dig som "vinstjagare". Och då blev det en dålig upplevelse för vår del i slutändan.
    Du har däremot en stor svarsfrekvens på frågor och annat som säljaren, vi, hade. Det var positivt för oss!
  • Anders B
    Anders B skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Trevlig och kunnig. Gav inte upp.
  • Linn H
    Linn H skrev om Kristina Ucar en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Verkar duktig men aningen dålig med återkopplingen. Fick ligga på en del kring det men då blev allt bättre. Verkar ändå seriös och duktig på sitt jobb.
  • Visar B
    Visar B skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Johan Eriksson är en helt underbar människa som vet vad han gör. Uppriktig och lätt att ha med att göra.
    Jag kan verkligen rekommendera Johan.
  • Dan Ingmar W
    Dan Ingmar W skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Försäljning av fastighet, visade bra kunskap, positiv attityd, bra service, uthållighet,samarbetsförmåga
  • Dan Anders Mikael W
    Dan Anders Mikael W skrev om Greger Sorbell en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Fick bra hjälp under tiden och snabbt
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Johan Eriksson var min mäklare. En utomordentligt bra sådan. Det här är en utav de få gånger jag verkligen känt att jag har köpt en tjänst, jag behövde aldrig göra halva jobbet! Johan fixade allt. Han skickade även julkort vilket jag anser är engagemang utöver det vanliga då försäljningen var klar sedan månader tillbaka. Jag skulle varmt rekommendera Skandia Mäklarna då Johan Eriksson gjorde sitt yttersta för att personifiera deras värderingar.
  • Christer C
    Christer C skrev om Greger Sorbell en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Enligt mig Christer Clausen tycker både jag och min fru att Greger jobbar så proffsigt . Vi har rekommenderat honom till en del av våra bekanta . Kan bara önska Greger lycka till i framtiden en kille man inte glömmer i första taget.
  • Markus F
    Markus F skrev om Greger Sorbell en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Vi fick bra betalt så vi e nöjda!
  • Ingeborg K
    Ingeborg K skrev om Greger Sorbell en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Det var ett mycket trevligt samarbete Greger är kunnig hjälpte oss med allt vi ville veta . Vi kan bara tacka igen kan varmt rekommenderar honom mvh Ingenorg Karlen
  • Roland T
    Roland T skrev om Fredrik Engqvist en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Väldigt bra dialog med mäklaren. Vilket gjorde att man kände sig säker och delaktig.
  • zihno z
    zihno z skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Super nöjd med Johan.
    Kan lätt rekomendera ,alltid tillgänglig,jobbar på och har en god känsla för bostadsafärr.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Johan skötte hela affären proffesionellt, snabbt och smidigt redan från det att jag beslutade att sälja min bostadsrätt till det att lägenheten var såld.
    Jag kände mig under hela affärens gång respektfullt samt vänligt bemött, jag kände mig trygg helt enkelt.
    Jag vill gärna varmt rekommendera Johan!

Stefan Petersson
  • Uno H
    Uno H skrev om Johan Eriksson en del av SkandiaMäklarna Helsingborg
    Bra, professionellt bemötande. Bra vägledning med allt vid försäljning av min lägenhet. Kan varmt rekommendera Johan Eriksson.
Johan Eriksson
Kristina Ucar