Socker & Salt

Socker & Salt

Ring 08-642 00 60 www.sockerochsalt.se
4.4

Socker & Salt är ett café i Nacka. "Hemligheten bakom allt, är ändå att servera mat tillverkad med kärlek och omtanke!"

7 omdömen om Socker & Salt

Fredrika S
Skrev om Socker & Salt

Socker & Salt ligger precis vid mitt jobb och jag brukar köpa lunch där, nästan varje dag. Det är ett mysigt café och personalen är mycket trevlig och tillmötesgående. Maten är riktigt god!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Sonia S
Skrev om Socker & Salt

Mycket bra val, speciellt när man är matallergiker. Caféet har alltid laktosfritt och glutenfritt. Det går alltid att beställa special smörgåsar vilket jag verkligen uppskattar. Jag är laktosintolerant, och jag gillar att äta en grillad ciabatta med skinka, senap och grönsaker. Tillsammans med en laktosfri latte på lätt mjölk. mums! Ulrika som driver caféet är otroligt trevlig och mycket hjälpsam. Lunchmenyn är varierande och jag gillar att dom har hälsotallrikar samt en god dagens lunch. Alltid goda hembakade bullar,...

Inga-Britt B
Skrev om Socker & Salt

Ett mycket professionellt, personligt café med fint utbud av måltider. Alltid snabb servering, alltid fräscha sallader. Jag har också gjort stora beställningar för privata fester i mitt hem - allt har varit till belåtenhet. Minns särskilt en specialbeställd tårta, som ingen på festen glömmer!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Gerd S
Skrev om Socker & Salt

Det är ett trevligt litet café som ligger i huset där jag bor. De som arbetar där är trevliga och serviceinriktade. Ingenting är omöjligt. Maten, bakverken och smörgåsarna är mycket goda. Har beställt catering flera gånger det var mycket lyckat. God mat och fint upplagt. Socker och salt är ett mycket bra café.

Oscar S
Skrev om Socker & Salt

Mycket bra, grymma sallader och trevlig personal.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Eeva P
Skrev om Socker & Salt

En pålitlig och kvalitativ leverantör av mycket goda smörgåsar och bullar till våra utbildningar.

Karin T
Skrev om Socker & Salt

God och fräsch mat. Bra kaffe med goda hembakade kakor. Personligt och alltid trevligt bemötande.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen