Alla kategorier Restaurang Stockholms län Nacka Socker & Salt

Socker & Salt

Västra Finnbodavägen 3, 131 71 Nacka — Visa karta

Socker & Salt är ett café i Nacka.
"Hemligheten bakom allt, är ändå att servera mat tillverkad med kärlek och omtanke!"
Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM
Tabbouli Södermalm
Jennie P:
Mysig miljö. God mat och trevlig personal

Restauranger nära Socker & Salt:

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Anita H:
Hade hört mycket gott men blev faktiskt lite besviken.

Djurgårdsbrunnsvägen 68, STOCKHOLM
Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med ... Läs mer ›
Jenny K:
Mycket trevligt bemötande! Leende personal som kollade av att allt smakade bra. Maten smakade utmärkt!

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Rickard K:
Mycket tydlig och lättåtkomlig utbildning. Enkelt att logga in och starta pluggandet via hemsidan när tillfälle gavs. Det formella Provet kl...

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Helena Å:
Mycket bra bemötande och väldigt god mat och trevlig miljö

Läs vad 7 kunder tycker om Socker & Salt

• Fredrika S
    Fredrika S skrev om Socker & Salt
    Socker & Salt ligger precis vid mitt jobb och jag brukar köpa lunch där, nästan varje dag. Det är ett mysigt café och personalen är mycket trevlig och tillmötesgående. Maten är riktigt god!
  • Sonia S
    Sonia S skrev om Socker & Salt
    Mycket bra val, speciellt när man är matallergiker. Caféet har alltid laktosfritt och glutenfritt.
    Det går alltid att beställa special smörgåsar vilket jag verkligen uppskattar. Jag är laktosintolerant, och jag gillar att äta en grillad ciabatta med skinka, senap och grönsaker. Tillsammans med en laktosfri latte på lätt mjölk. mums! Ulrika som driver caféet är otroligt trevlig och mycket hjälpsam.
    Lunchmenyn är varierande och jag gillar att dom har hälsotallrikar samt en god dagens lunch.

Alltid goda hembakade bullar, kakor och dylikt. Det går jätte bra att beställa catering samt fika till företaget enligt önskemål.
  • Inga-Britt B
    Inga-Britt B skrev om Socker & Salt
    Ett mycket professionellt, personligt café med fint utbud av måltider. Alltid snabb servering, alltid fräscha sallader. Jag har också gjort stora beställningar för privata fester i mitt hem - allt har varit till belåtenhet. Minns särskilt en specialbeställd tårta, som ingen på festen glömmer!
  • Gerd S
    Gerd S skrev om Socker & Salt
    Det är ett trevligt litet café som ligger i huset där jag bor. De som arbetar där är trevliga och serviceinriktade. Ingenting är omöjligt. Maten, bakverken och smörgåsarna är mycket goda. Har beställt catering flera gånger det var mycket lyckat. God mat och fint upplagt. Socker och salt är ett mycket bra café.
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Socker & Salt
    Mycket bra, grymma sallader och trevlig personal.
  • Eeva P
    Eeva P skrev om Socker & Salt
    En pålitlig och kvalitativ leverantör av mycket goda smörgåsar och bullar till våra utbildningar.
  • Karin T
    Karin T skrev om Socker & Salt
    God och fräsch mat. Bra kaffe med goda hembakade kakor. Personligt och alltid trevligt bemötande.

Västra Finnbodavägen 3, 131 71 Nacka