Södra Rör AB

Hökmossevägen 68, 126 42 Hägersten — Visa karta

Vi utför allt inom VVS och är certifierade inom säker vatteninstallation samt medlemmar i Comfort.Vi åtar oss allt inom VVS. Exempelvis levererar och monterar vi varmvattenberedare, byter diskbänkar mm.

Våra rörinspektörer utför avloppsrensningar med högtrycksspolning samt konditionskontroll med kamera av avlopp. Vi har nära samarbete med andra yrkesgrupper såsom elektriker, målare & plattsättare. Vi är i dagsläget 14 duktiga anställda och har en hel avdelning som kan hjälpa er med era byggprojekt! Välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Södra Rör AB

• Marita B
    Marita B skrev om Södra Rör AB
    Hej, jag tycker vi fått ett bra bemötande samt bra arbete av byte av rör i vår "verkstad". Det ser proffsigt ut och vi är väldigt nöjda, vi återkommer om vi skulle råka i nöd igen. Vänlig hälsning Marita Boström Läs mer
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Södra Rör AB
    Södra rör är ett bra serviceföretag med väldigt kompetenta montörer samt alltid lika trevliga och
    Serviceunderlaget med snabb och bra bemötande.
    Kan med glädje rekommendera dem.
    Vi har anlitat dem i ett par år och är överförsäkrande nöjda.
    Håkan Wennefjord
    Retro fastighetsförvaltning AB Läs mer
  • Sigyn S
    Sigyn S skrev om Södra Rör AB
    De var här för att sen ge en offert på ett jobb. Offerten kom aldrig. Sen behövde vi hjälp med en dräneringspumpsom vi fick höra att någon skulle titta på och ev laga. När killen kom sa han bara utan att titta på pumpen att vi behövde köpa en ny. Det kändes som ett väldigt onödigt besök eftersom det lika gärna kunde ha konstaterats på telegon eftersom killen jag pratat med och han som kom hit hade fått samma info. Inte så nöjd alltså... Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Södra Rör AB
    40 min arbete (koppla in en diskmaskin) kostade oss nästa 2000 kr. Anledningen, långa köer. Vi fick betala 3 ggr så mycket för att han satt 1 1/2 timma i köer.

Bemötandet i telefon efteråt. Det är vårat problem. Läs mer
    2013-12-11 Peter svarar Jonas B
    Resa till och från arbetsplats, faktisk tid på arbetsplats samt arbetsrapportering.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Södra Rör AB
    Södra Rör är proffsiga och prisvärda. Rekommenderas! Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Södra Rör AB
    Ville ha en offert på att få en varmvattenberedare bytt, offerten var orimligt hög, nästan 8000:- mer än de 2 andra företag som gav mig offerter, Jobbet var ett 20-25000:- jobb men inte på Södra Rör AB. ringde upp Firman och fråga varför, fick inget svar på detta. Troligtvis för att de inte vill ha med privatpersoner att göra..Säg det från början istället, uselt.. Läs mer
    2013-08-29 Peter svarar Erik E
    Hej Erik!

Du måste ha talat med fel företag för det är alltid jag som svarar i telefon och vi har aldrig talats vid. Vi är inriktade bla. på privat kunder så det stämmer inte att vi inte ville ha ngn. kontakt med dig! hör gärna av dig igen.

Peter Sahlström/Stockholms Södra Rör AB i Hägersten
    2013-08-30 Erik E svarar Peter
    Detta hände för något år sen, ni fanns då på Harpsundsvägen i Högdalen eller? Jag talade med en "kvinna" hos er på telefon. Mannen som gav offerten, var otrevlig,kedjerökande och såg ut som en luffare. Något som känns igen??!. Vilket fall som helst kom han från er och ni var ca 8000:- dyrare på ett "lätt" byte av en VV-beredare.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Södra Rör AB
    Vi är mycket nöjda med den renovering som gjordes av Södra Rör. Mycket bra resultat och vänligt bemötande av alla inblandade under hela renoveringen Läs mer
  • Anki R
    Anki R skrev om Södra Rör AB
    Bra service och alltid vänligt bemötande Läs mer

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Bernt W Bernt W tycker:
“Dom höll vad dom sa.Montören s...” Läs mer

Djupdalsvägen 1, 19251, Sollentuna