Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Farsta Sköndal Sofia Rör AB

Sofia Rör AB

Mandelbrödsvägen 9, 128 69 Sköndal — Visa karta

Sofia Rör är ett auktoriserat VVS- och gasinstallationsföretag i Stockholm. Vi vänder oss främst till företag och ekonomiska föreningar, till exempel bostadsrättsföreningar, men även till privatkunder. De uppdrag vi åtar oss är allt från totalentreprenader av stambyten, vattenskador och VVS-service till badrums- och köksrenoveringar.Vi sätter en ära i att våra kunder ska få alla sina VVS-problem lösta av oss och att vi tar ett helhetsansvar för de uppdrag vi åtar oss. Välkommen du också att kontakta Sofia Rör AB.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Sofia Rör AB

• Alice H
    Alice H skrev om Sofia Rör AB
    Sofia Rör drog om vatten och avlopp till mitt nya kök. Visserligen blev de försenade till första tiden vi bokat in, men det kompenserade de genom att ge rabatt på slutfakturan. Dessutom gjorde de ett jättebra jobb. För mig är måttet på ett bra företag hur de agerar när något går fel och bemöter sina kunder, och där tycker jag Sofia Rör agerat superproffsigt. Och resultatet blev som sagt bra.

Mandelbrödsvägen 9, 128 69 Sköndal