Sofia Rör AB

Mandelbrödsvägen 9, 128 69 Sköndal — Visa karta

2.0 i betyg av av 3 omdömen

Sofia Rör är ett auktoriserat VVS- och gasinstallationsföretag i Stockholm. Vi vänder oss främst till företag och ekonomiska föreningar, till exempel bostadsrättsföreningar, men även till privatkunder. De uppdrag vi åtar oss är allt från totalentreprenader av stambyten, vattenskador och VVS-service till badrums- och köksrenoveringar.Vi sätter en ära i att våra kunder ska få alla sina VVS-problem lösta av oss och att vi tar ett helhetsansvar för de uppdrag vi åtar oss. Välkommen du också att kontakta Sofia Rör AB.

Läs vad 3 kunder tycker om Sofia Rör AB

• LARS H

2020-10-07

LARS H skrev om Sofia Rör AB
    Sofia Rör är nog utifrån sitt VVS kunnandet ett bra bolag. Däremot har man lyckats slarva med återlämning av nycklarna som vi i förtroende överlämnat. Efter att den ansvarige erhållit flera påpekande om detta och aldrig svarat så gav vi upp. Efter en tid senare fick vi inbrott i våran lägenhet ett sk. tyst inbrott med nycklar. Tjuven har tagit sig in i våran lägenhet under Juli-Aug 2020 och kanske ännu tidigare oxå det vet vi inte. När dokumentskåpet försvann detta år då först insåg vi att det finns någon mer som har nycklar till våran bostad. Och det finns bara Sofia Rör som vägrat återlämna nycklarna enligt den process som var uppsatt. Jag har under September och Oktober försökt ordna ett möte med ledningen för Sofia Rör där vi tillsammans kan diskutera det här. Misstag kan ju alla göra! men att strunta i oss som drabbats det är inte okej. Jag skulle därmed vilja ge VD för Sofia Rör Mats Ingvar Larsson ett riktigt bottenbetyg. Att killarna som jobbar på Sofia kan sina saker det tvivlar jag inte på men pga Mats Larsson VD för Sofia Rör måste jag ge bolaget ett bottenbetyg och tom kalla ledningen för oseriösa syltryggar. Problem är till för att lösas och det gör man enklast tillsammans och då träffas man och finner lösningar inte gömmer sig bakom rättsprocesser där våran familj ska betala advokatkostnader med skattade medel medans VD´n på Sofia Rör kan köra över oss med oskattade medel. Den här typen av handlande är bedrövligt. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Inneklimat Service IVT Center
    4.3 / 5 i betyg — 165 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Luft-luft värmepump installerad snabb och snyggt. Trevlig och kunnig personal som var snabba och tillmötesgående. Kom på utsatt tid och slut"
  • Mads S

2020-06-12

Mads S skrev om Sofia Rör AB
    Hade en incident i trafiken vart en förare från detta bolag nästan körde på min son, chauffören smet iväg även han så vad som hände.

Försökte sen att komme i kontakt med bolaget, vart VDn svara arrogant och inte kan hjälpa.

Skulle aldrig anlita ett bolag oavsett hur bra dom är, med det beteende i trafiken. Läs mer
  • 2015-07-16

Alice H skrev om Sofia Rör AB
    Sofia Rör drog om vatten och avlopp till mitt nya kök. Visserligen blev de försenade till första tiden vi bokat in, men det kompenserade de genom att ge rabatt på slutfakturan. Dessutom gjorde de ett jättebra jobb. För mig är måttet på ett bra företag hur de agerar när något går fel och bemöter sina kunder, och där tycker jag Sofia Rör agerat superproffsigt. Och resultatet blev som sagt bra. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Energieffektivisering AB IVT Center
    4.8 / 5 i betyg — 102 omdömen
    Badge2020
    "Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service."

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Jonas Ö Jonas Ö tycker: