Soft Kök & Bar

Soft Kök & Bar

Ring 08-21 28 85 www.softbar.se
2.2

Ett stenkast från Stureplan ligger Soft Kök & Bar belägen. Sedan december 2005 har vi blivit ett av Stockholms populäraste ställen. Vi bjuder på en bra atmosfär och och skön musik. Vi har öppet sju dagar i veckan, klubb fredag-lördag 22-03.

5 omdömen om Soft Kök & Bar

Anneli W
Skrev om Soft Kök & Bar

Sjaskigt hak,påminner delvis om en skolmatsbespisning En högljudd gubbe schlafsar i maten på tallrikarna med skitiga kläder Inte så kul. Skulle äta en biff med råstekt potatis på en lunch, Den råstekta potatisen var slut och jag fick äta det sista av deras pommes frites. Biffen var kall,pommes fritesen var uräcklig - kall, smakade fryst och var torr. Jag skulle givetvis ha klagat direkt.Men eftersom det var lunch hade jag bråttom efter maten Jag har även ätit lax vid ett annat tillfälle som var fullkomligt söndersaltat,fick...

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
mackan h
Skrev om Soft Kök & Bar

Deras mat=urrrk!!!! Skulle inte ens serveras åt hundar! Trist personal, hur faan kan folk gå dit och äta lunch? Har gått dit själv två gånger och måste därmed idiotförklara mig själv......

Dag R
Skrev om Soft Kök & Bar

Åt lunch på Soft, men kommer inte gå dit igen. Bemötandet var trist i serveringen. Maten var okej, men väldigt flottig. Tre timmar efter kändes det fortfarande som det låg en hel melon i kistan.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Michael s
Skrev om Soft Kök & Bar

Stockholms finaste restaurang / krog.. på soft har man de alltid roligt.. trevliga vakter underbar perssonal.. Dom har helt enkelt ALLT..

Madelene R
Skrev om Soft Kök & Bar

Tråkig inredning, tråkig personal, tråkig mat, tråkig service. Ett tråkigt ställe helt enkelt. Maten är väl okej kanske, men inget jag direkt längtar tillbaka till. Inte heller saknar jag den där halv otrevliga, lite nonchalanta servitrisen heller. Kändes inte som att hon var speciellt intresserad av sitt jobb alls. Det här är inget ställe jag direkt skulle kunna rekommendera faktiskt.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen