Speedy Bilservice Stäket

Speedy Bilservice Stäket

En del av Speedy speedybilservice.se
  • Badge2023

Speedy Bilservice Stäket är ett företag som erbjuder kvalitetstjänster inom bilunderhåll och reparationer. Vi erbjuder snabb och professionell service som gör att du kan känna dig trygg med att din bil är i säkra händer. Vi jobbar med alla typer av bilar och reparerar allt från små problem till stora skador. Vi är kunniga och...

17 omdömen om Speedy Bilservice Stäket

Siv L
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Trevlig och ärlig kontakt! Mycket nöjd.

Helena D
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Aldrig kul att lämna in bilen men hit kommer jag tillbaka!

Svar från Speedy Bilservice Stäket

lider med dig men tack för att vi fick äran att hjälpa dig med bilen o att du blev nöjd med utfört arbete välkommen tillbaka!

Petter N
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Jag är nöjd med den årsservice min bil fick hos Speedy Stäket. Priset var lägre än andra verkstäder jag jämförde med. Dessutom ingick tvätt av bilen och batteriet laddades kostnadsfritt när jag frågade om det (de andra verkstäderna ville ta några hundra extra för den tjänsten...) Så jag blev nöjd!

Bengt Ö
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Super nöjd med arbetet och bemötandet. Riktigt service minded tekniker. Limmade även glaset till en av backspeglarna och smörjde låsen utan extra kostnad.

Tome T

Bra bemötande , fick snabbt en tid , bra pris

Åsa J
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Trevligt bemötande. Kom långt innan min bokade tid men blev servad direkt ändå. Däckskifte och förvaring.

Carl C
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Mycket service inriktad personal ! Trevligt bemötande , och återkoppling ! Samt mycket "/speedy " ... Stort tack från oss !

Ebba K
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Fanns en ledig tid dagen efter som jag bokade för att få hjälp med bilen inför semestern, super tur! Snabb service och noggrant beskrivet problem/fel. Tacksam för fin hjälp!

Ola E
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Trevlig mekaniker som gjorde ett proffsigt jobb. Rekommenderas!

Kristofer K
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Bra bemötande från personalen. De hittade fel vid genomgången som behövde åtgärdas, fick fast pris på reparation trotts en del rost. Bilen var även tvättad inne och ute när vi hämtade den. Rekommenderar starkt denna verkstad.

Göran S
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Akut punktering o dom ordnade detta sååå fort.

Svar från Speedy Bilservice Stäket

kul att du är nöjd med våran hjälp Välkommen tillbaka!

Anders Eklund .
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Gjorde precis det som var beställt och till priset som offerten sagt. La om 4 sommardäck och var nöjd med resultatet

Svar från Speedy Bilservice Stäket

tack så mycket kul och höra att du är nöjd med utfört arbete välkommen tillbaka!

Jan Ö
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Trevligt och proffesionellt bemötande! Servicen snabbt utförd även med tanke på tillkommande arbete som utfördes samma dag.

Hans Olof B
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Ett mycket bra bemötande vid basservice av min bil. Jag kan det högsta betyg och jag återkommer gärna. Ge personalen en ros från mig.

Svar från Speedy Bilservice Stäket

kul o höra att du är nöjd! välkommen tillbaka!

Ebba M
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

Ett vänligt och hjälpsamt bemötande. Fick information om att mina sommardäck inte var ok och man visade på bristerna. Fick hjälp med beställning och montering av nya däck samt förvaring av vinterdäcken. Är helt nöjd..

kul o höra att du är nöjd med utfört arbete välkommen tillbaka

Tore W

Bra bemötande och hjulskifte 15 minuter före avtalad tid - XPM107

kul o höra att du är nöjd med utfört arbete välkommen tillbaka

Salib B
Skrev om Speedy Bilservice Stäket

De är mycket bra mikanikian. 👍🙏

Svar från Speedy Bilservice Stäket

tack, kul att du är nöjd med utfört arbete:) välkommen tillbaka!