Speedy Bilservice Vasastan

Speedy Bilservice Vasastan

En del av Speedy speedybilservice.se
  • BadgeEightYears
1 026

Välkommen till oss på Speedy i Vasastan! Här går service och reparation snabbt, som namnet antyder, men vi är fortfarande noggranna med dokumentation och håller hög kvalitet i både arbete och produkter. Därför kan vi ge hela 3 års garanti och du behåller fabriksgarantin på bilen. Hos oss får du alltid en tydlig prisbild innan...

1026 omdömen om Speedy Bilservice Vasastan

Sedan starten hos Reco 2017

Mikael U
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Glatt och trevligt bemötande, definitivt inga ocker priser, kommer gärna också med förslag på förbättringar.

Elisabet B
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Bra bemötande.Snabb service. Dyrt som alltid vid bilreparationer. Men det handlar ju också om säkerhet! Tack för hjälpen!

Gustaf L
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Snabb och bekväm service med bra resultat.

Angelos A
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Trevligt bemötande och snabb service med bra priser.Vi är jättenöjda!

Adam J
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Mycket bra och snabb service till ett rimligt pris.

Ola M
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Kändes mycket bra, hoppas att bilen känner samma 👍

Carl H
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Caesar mycket trevlig och trovärdig. Verkstan framstår som seriös. Nytvättade bilmattor gjorde väldigt bra intryck.

Mirjam G
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Alltid snabb service. Alltid inom prisofferten, alltid smarta lösningar. Tryggt!

Sverre H
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Excellent service. Cesar is a top guy - always helpful and professional.

Nn H
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Mycket bra och snabba och trevliga människor som jobbar! Tack så mycket

Lovisa B
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Vi fick snabb och proffsig hjälp! Första verkstaden vi känner att vi absolut återvänder till! Stort plus att verkstaden inte försökte sälja på oss en massa olika reparationer utan höll sig till det vi önskade. Väldigt trevligt bemötande och bilen stod utanför och uppkörd när vi kom. Kan varmt rekommendera !

Christer P
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Centralt läge, snabb service och kunnig och "goes the extra mile" riktiga proffs. Hade någre prickar från Besiktningen bla ett bromsrör som annan verkstad påstod att det var svårt och tanken måste ned, liksom att draget bak som skulle lossas var komplicerat och dyrt att ordna. Detta genomförde Speedy galant på några timmar, fixade även återställandet av strålkastarplasten som gav ojämn ljusbild. Superverstad och dessutom jättetrevliga. Rekommenderas helhjärtat. Christer Poijes

Speedy B gillar detta
Johan Erik A
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Snabb och lösningsorienterad verkstad. Alltid trevligt bemötande och humana priser!

Sjöhägna A
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Superbra service och enormt bra genomförd tvätt in och utvändigt. Rekommenderas starkt! Peter

Ragnar A
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Som vanligt trevligt mottagande och hög servicenivå. Bytte länkarmar, bromsok och lagade vevhusventilationen. Löste mina problem snabbt och jag är som vanligt jättenöjd.

Ulf S
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Trevligt bemötande och bra service Topp

Jakob N
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Toppen mottagande och service som vanligt av ceasar och team. Aldrig några konstigheter. Stark rek.

Erik L
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Oerhört profssiga, kompetenta, effektiva med serviceminded personal som överträffat våra förväntningar varje gång. Kan starkt rekomendera! /SUBTECH SPORTS

Lennart K
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Bra diskussioner om eventuella fel. Kollar och jämför priser för reservdelar. Allmänt trevliga och kunniga!

Maria Birgitta H
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Jag blir alltid vänligt bemött, arbetet utförs den tid som sagts och är klart professionellt . Är mycket nöjd.

Fredrik S
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Första gången jag gått hit. Kommer inte vara den sista! Suveränt bra!

Carl U
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Måste vara en av de bästa i Sthlm. Alltid utmärkt bemötande, bra service och kvalitet. Känns tryggt att lämna in bilen. Denna gång servade jag bilen. Lever absolut upp till förväntningarna.

Per L
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Pålitliga 100 procent. Cesar ärlig och duktig.

Tobias S
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Snabb och bra reparation. Hjälpte även till med lite extra service. Rimliga priser!

Lena G
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Mycket bra bemötande. Serviceinriktat och positivt.

Kjell J
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Alltid trevligt och tryggt!

Rupesh R

Proffsigt bemötande. Rekommenderas

Brita N
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Fick kanon snabb hjälp med en problematisk motor. Rekommenderas stark! Pär & Lena

Maud P
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Bäst helt enkelt! Snabba o trevliga!

Bengt Å
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Bäst i Stockholm med bästa service och personal med vänligt bemötande!

Karin Helena Ruona B
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Tack för bra och snabb service! Vänligt bemötande. En seriös verkstad. Rent och snyggt man känner sig trygg. Trevlig personal. Hit går vi i fortsättningen.

Helena Sigrid Elisa E
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Professionellt bemötande, lösningsorienterade o snabba, kan det bli bättre?

Tord K
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Grymt bra service, trevlig personal och Ceasar gör det lilla extra. Hämtade och lämnade bilen!

Lars L
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Bytte bromsklossar bak - allt fungerade perfekt. Humana priser, trevligt bemötande och snabbt utfört

08 A

Mkt bra service och bra jobb MvhRiccardo 08Parkett o Golv AB

Tove J
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Mycket hjälpsamma vid akut situation.

Irene W
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Mycket nöjd med service och bemötande

Vallagruppen A
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Snabbt, väl utfört och trevlig ägare. Jag blev rekommenderad hit av en bekant och blev inte besviken . Gjorde justering och byte av halvljus , däckbyte och fixade med dragkrok

Emelie J
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Effektiv och tydlig kommunikation. Bra pris. Gick the extra mile. Bara beröm från oss!

Henrik L
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Alltid bra service med ett leende! Behöver inte gå någon annanstans.

Hans Peder O
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Mycket trevligt bemötande Man känner välkommen

Valentin E
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Snabba, supertrevliga och bra pris. Väldigt bra upplevelse.

Lord Anders Henrik L
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Mycket trevligt! Mycket service minded…. Och rimliga priser!

Sven E
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Alltid lika serviceminded personal! Bästa verkstan!

John Erik Anders L
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Snabb service och vänligt bemötande.

Mats Mikael W
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Snabbt, punktligt och alltid bra bemötande

Christina K
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Får alltid ett mycket bra bemötande, har ofta fått hjälp snabbt och det är väldigt smidigt att serva bilen hos Speedy Vasastan!

Björn H
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Hjulskifte och förvaring. Jättebra service! Lätt att få tid. Alltid lika bra bemötande.

Magnus O
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Snabbt, bra och prisvärt, som alltid!

Conny T
Skrev om Speedy Bilservice Vasastan

Snabba, trevliga och kundorienterade.