Spoon Nautica AB

Babordsgatan 25, 120 64 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Spoon Nautica AB

• Thommy O
    Thommy O skrev om Spoon Nautica AB
    Utbudet är helt ok och läget är jättebra. Kaffet kunde klart varit bättre men det är helt ok även om jag inte slår volter av lycka när jag dricker det.
    Däremot är det ett café som inte förstår sjöstan. SKa du fika ensam eller med en kompis är det här stället att gå till men om du har barn eller barnvagn kan du betrakta dig själv som icke välkommen.
    Inget skötbord, omöjlig möblering och alla dessa lappar med regler riktade till just barnfamiljer gör hela stället smått komiskt. Läs mer
  • A
    A skrev om Spoon Nautica AB
    Trevlig läge. Smaskiga mackor. Bra med tidningar. perfekt att ta en liten promenad vid vattnet och sen fika här! Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Spoon Nautica AB
    Café Spoon är stället för dig som inte är särskilt pretentiös utan snarare söker något med mysfaktor! Läget är toppen och personalen känns genuin. Är dagens soppa Potatis & Morot med scones till, ja då är du bara att gratulera! Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Spoon Nautica AB
    Jag uppskattar många ställen, men när jag klev in på Café Spoon (Hammarby Sjöstad) inser man vad man saknat. Det kommer garanterat bli en tur med tvärbanan hit bara för caféets skull. Ett kustinspirerat fik med 100% mysighetsfaktor. Smakfulla detaljer i inredningen, stora panoramafönster, tidningar att läsa, riktiga plankväggar i vitt. Det enda man vill är sitta och läsa en bok bland kuddarna, se vattnet utanför eller sitta i solen och lapa latte alternativt njuta med sina vänner eftersom det desuotm är en uteservering där man får plats! Avsluta med en promenad på kajen och det är komplett. Skippa stan och åk hit! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm