Spy Bar

1.3

7 omdömen om Spy Bar

Rikard K
Skrev om Spy Bar

Att handplocka folk som vill in är ok om man inte har problem med synen. Vad är det för a-lagare som man släpper in?? Vissa har bara någon smutsig t-shirt, trasiga jeans och gympa pjuk. Det är ju för fan inte Donken på Kungsgatan man ska till. Skärpning! Stureplansgruppen!! Tänk inte bara på de små pengar dom 70% :en gör av med. Vi VILL HA TILLBAKS GAMLA GODA SPY BAR där det fanns lite klass över stället!!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Michael P
Skrev om Spy Bar

was at the spybar yesterday. Faul place - 90% boys, 10% girls - that is just no fun... Music was not happening and the place is really small. Prices are way over the top.

Johannes W
Skrev om Spy Bar

omg jag hatar det där stället oxå, det suger. entre värden e en riktig clown. Dom borde stänga ner det där skit haket. pinsamt att stockholm har det stället.....urk..barrrrf

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Martin M
Skrev om Spy Bar

sorgligt ställe, lång kö, entre värden är ett riktigt svin. dyr entre. påminner om en ungdoms gård, halva stället är mindre åriga. :(

Larsa B
Skrev om Spy Bar

Detta mina vänner var en grym klubb för...10-15 år sen. Mkt har hänt sen dess, väldigt mkt. Men så dåligt som det är på "Spyan" nu, har det nog aldrig varit. Som en dekadent rysk cirkus under åttitalet (i enbart negativ bemärkelse) skulle man nog enklast kunna beskriva eländet. Men vem är jag att dömma...gå dit själv och upplev det, men för gudsskull drick ordentligt innan och glöm inte clown näsan. Ps. Ha för gudskull inte dyra eller ens snygga kläder, mitt sista (absolut sista) besök resulterade i nerspydd tröja, traumatiska minnen och så pass ohövligt bemötande att jag blev deprimerad för livet...

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

erik a
Skrev om Spy Bar

Det där med handplockningen tycker jag är helt rätt. skulle själv villja öppna en klubb som har insläpp som dom hade på studio 54. en eller två personer som står på en pedistal och plockar ut folk ur klungan. det är så underbart.

John H
Skrev om Spy Bar

Jag kan rekomendera att Diskimineringsombudsmannen tar sig en tur till detta vattenhål. Vakterna är inte i ordning och dom som kommer in handplockas av någon som har klubben för helgen. Det är Gästlista ikväll är en vanlig fras som hörs från vakterna samt att det är fullt fast det inte är fullt. Spy Bar är inte vad det var tidigare, om man ska komma in där nuförtiden ska men inte husera runt Stureplan i vanliga fall utan ha en palestinasjal och se ut som en konstnär eller estet och gillar en massa konstiga indiepopband. Tack men nej tack.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen