Stabila Hus Bromma

Stabila Hus Bromma

Ring 073-916 94 55 stabilahus.se

Välkommen till Stabila Hus Bromma! Vi erbjuder tjänster inom renovering och byggnation. Vi hjälper dig med allt som rör din renovering, oavsett om det gäller att måla om ett rum, sätta in ny köksinredning eller göra en hel tillbyggnad på huset. Utöver byggen erbjuder vi även tjänster inom VVS och fasad. Därför kan vi ta på...

10 omdömen om Stabila Hus Bromma

John B
Skrev om Stabila Hus Bromma

Helt grymt företag står verkligen för service och trygghet

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Andreas S
Skrev om Stabila Hus Bromma

Vi har använt Stabila hus vid flertalet tillfällen för ombyggnation både i vårt hus såväl som i vårt fritidshus. Senast vi använde oss av Stabila Hus var i mitten av september då vi byggde en ny altan/terass. Arbetet blev utfört precis enligt vårt önskemål och även inom de korta tidsramar som vi hade satt upp. Det jag uppskattar mest med Stabila Hus är: - 100 % fungerande kommunikation mellan oss som som kund och Stabila hus. Detta är för mig direkt avgörande. - Förfrågningar kring eventuella tillval/önskemål...

Erik W
Skrev om Stabila Hus Bromma

Vi anlitade Stabila Hus för att bygga om övervåningen i vår lägenhet från två sovrum och en walk-in closet till tre sovrum. Stabila Hus agerade mycket proffesionellt från anbud med en seriös offert, kontraktsskrivande, byggnation och besiktning. Vi är mycket nöjda och kan starkt rekommendera dem!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Åsa C
Skrev om Stabila Hus Bromma

Stabila Hus var pålitliga och utförde ett utmärkt jobb. De var punktliga, förklarade tydligt vilka åtgärder som behövde vidtagas och de var mycket lyhörda för våra önskemål. Arbetet som utfördes var av högsta kvalitet. Medarbetarna var mycket professionella. Vi är mycket nöjda och skulle gärna anlita dem igen.

Claes W
Skrev om Stabila Hus Bromma

Har anlitat Gregor och Janus för renovering av kök och två badrum. Duktiga, trevliga och bra att ha att göra med. Rekommenderas!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Sofia Maria M
Skrev om Stabila Hus Bromma

Renoverade köket efter vattenläcka och slipade golv. Var mycket nöjd med kontakten med Greg från första kontakt och är supernöjd med resultatet. Proffsigt och bra

Margareta W
Skrev om Stabila Hus Bromma

Jag kan rekommendera detta företag vid renovering av kök. Väl utfört arbete och alltid vänligt bemötande av hantverkare och vid frågor och funderingar.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Max A
Skrev om Stabila Hus Bromma

Är väldigt nöjd med med dessa proffsiga människor som gjorde mitt badrum. Allt gick smärtfritt och smidigt. Rekommenderar Stabila hus Bromma

Anders N
Skrev om Stabila Hus Bromma

Vi genomförde en totalrenovering av vår lägenhet på Södermalm våren -17. Gregorz Meyer från Stabila Hus var samarbetspartner och arbetsledare vid renoveringen som omfattade badrum, kök, golvläggning, el och målningsarbete. Vi är mycket nöjda med arbetets genomförande i alla dess delar från offert till slutbesiktning, kommunikation under arbetets gång, hjälpsamhet där inget blir problem samt med ett trivsamt arbetsgäng. Vi rekommenderar dem varmt och kommer definitivt vända oss till dem igen.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Oskar A
Skrev om Stabila Hus Bromma

Vi har jobbat i många år med Gregor Meyer som är kundansvarig på Stabila Hus. Vi har under dessa år utfört ca 50 badrum & 20 köksrenoveringar och massa andra jobb där alla våra kunder har varit nöjda med resultatet. Dom problem som uppkommit på vägen har alltid lösts på ett snyggt och bra sätt. Kvalitet och service! Kan rekommenderas starkt.