Städbolaget i Märsta HB

Heimdalsgatan 22, 195 50 Märsta — Visa karta

Utmärkt städning och lyckliga kunder - Välkommen till Städbolaget Märsta!

Låt oss på Städbolaget Märsta underlätta för dig i vardagen. Städningen hemma eller städning på kontoret, eller varför inte båda?

Har vi tjänsten du letar efter?
Vi kan erbjuda en rad olika tjänster såsom storstädning, fönsterputsning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning, byggstädning, flyttstädning och mycket mer.

Vi på Städbolaget Märsta kan städning och har många års erfarenhet inom branschen. Vår idé grundar sig i att alla ska ha råd med städhjälp - till bra kvalitet! Varmt välkommen att be om en offert här ovan!

Läs vad 11 kunder tycker om Städbolaget i Märsta HB

• 2020-09-16

Magie H skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Otroligt bra personal, så duktiga allihopa. Det som jag värdesätter mest är att personal byts inte, vilket är superviktigt för mig som kund.
    Jag rekommenderar verkligen den företag och jag kommer att fortsätta med deras tjänster. Läs mer
    2020-09-16 Städbolaget i Märsta HB svarar Magie H
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete.
  • Malin A

2020-09-15

Malin A skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Superbra seriös o effektiv städning och mycket trevliga personer som utför den - kan varmt rekommenderas!!! Läs mer
    2020-09-15 Städbolaget i Märsta HB svarar Malin A
  • 2020-09-02

Yanna S skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Vi är super njöd med städning, , det blir mycket mer rent och snyggt än vad vi trodde och vi blev glatt överraskade.Vi skulle definitivt rekommendera till vår granne,släkting, och alla andra som vill ha riktigt rent hem.Tack Städbolaget i Märsta ni har trevlig personal,fantastik bemötande & service . Läs mer
    2020-09-02 Städbolaget i Märsta HB svarar Yanna S
  • 2020-08-25

Jenny E skrev om Städbolaget i Märsta HB
    jag är super nöjd med deras städning, dom var nogranna och snabba, dom gjorde alltid det som man behövde ha hjälp med. samt att deras kommunicering, skedde snabbt och enkelt. Läs mer
    2020-09-02 Städbolaget i Märsta HB svarar Jenny E
    Tack så mycket för dom fina orden. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete.
  • 2020-08-25

Seemab A skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Excellent work and service. would definitely recommend to anyone who wants great service and wants their home to be clean Amazing customer service and an even more amazing cleaning service! Thank you . Läs mer
    2020-09-02 Städbolaget i Märsta HB svarar Seemab A
    Thank you very much for yours nice words.We are realy happy that you are happy with our work .
  • 2020-08-24

Roger F skrev om Städbolaget i Märsta HB
    "Städbolaget i Märsta" städar våran villa regelbundet. Mycket trevliga och positiva med ett vänligt bemötande. Flexibla om det behövs och utför städ åtagandet till belåtenhet. Uppskattar att det är samma personer som kommer vid varje städtillfälle, det ger en trygghet för oss. Läs mer
    2020-09-02 Städbolaget i Märsta HB svarar Roger F
  • 2020-02-28

Azeb A skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Jag fick bra bemötande när förtaget skulle göra en storstäd hos mig samt med städningen blev jag jättenöjd. Läs mer
    2020-09-02 Städbolaget i Märsta HB svarar Azeb A
  • 2020-02-27

Krishna P skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Utmärkt service ! Jag rekommenderar det här företaget. 👍👍👍 Läs mer
    2020-09-02 Städbolaget i Märsta HB svarar Krishna P
  • 2020-02-13

Jani J skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Veckostädning snart 1 år. Bra och jämn kvalitet. Gillar också att flexibilitet finns vid behov av eventuella ändringar. Utmärkt kommunikation. Rekommenderar! // Jani Läs mer
    2020-09-02 Städbolaget i Märsta HB svarar Jani J
  • 2020-02-13

Patrik B skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Jag fick veta städföretaget genom en kompis och så ringde jag numret. Kharel som svarade lovade att provstäda husen vilket han och 2 andra medarbetare gjorde. Det var bra fast några anmärkningar. När jag ringde för att berätta så berättade han att teamet inte vågat röra eller flytta på saker men att det går att fixa nästa gång vilket de gjorde. Teamet är flexibel, kommunicerar och tar gärna hänsyn till saker omkring. De är bra. Läs mer
    2020-09-02 Städbolaget i Märsta HB svarar Patrik B
  • 2020-02-12

Usman H skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Hemstädning varannan vecka har jag. Jag är väldigt nöjd med företaget. Alltid får hjälp som jag behöver. Läs mer
    2020-09-02 Städbolaget i Märsta HB svarar Usman H

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte