Städbolaget i Märsta HB

Heimdalsgatan 22, 195 50 Märsta — Visa karta

Utmärkt städning och lyckliga kunder - Välkommen till Städbolaget Märsta!

Låt oss på Städbolaget Märsta underlätta för dig i vardagen. Städningen hemma eller städning på kontoret, eller varför inte båda?

Har vi tjänsten du letar efter?
Vi kan erbjuda en rad olika tjänster såsom storstädning, fönsterputsning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning, byggstädning, flyttstädning och mycket mer.

Vi på Städbolaget Märsta kan städning och har många års erfarenhet inom branschen. Vår idé grundar sig i att alla ska ha råd med städhjälp - till bra kvalitet! Varmt välkommen att be om en offert här ovan!

Läs vad 5 kunder tycker om Städbolaget i Märsta HB

• 2020-02-28

Azeb A skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Jag fick bra bemötande när förtaget skulle göra en storstäd hos mig samt med städningen blev jag jättenöjd. Läs mer
  • 2020-02-27

Krishna P skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Utmärkt service ! Jag rekommenderar det här företaget. 👍👍👍 Läs mer
  • 2020-02-13

Jani J skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Veckostädning snart 1 år. Bra och jämn kvalitet. Gillar också att flexibilitet finns vid behov av eventuella ändringar. Utmärkt kommunikation. Rekommenderar! // Jani Läs mer
  • 2020-02-13

Patrik B skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Jag fick veta städföretaget genom en kompis och så ringde jag numret. Kharel som svarade lovade att provstäda husen vilket han och 2 andra medarbetare gjorde. Det var bra fast några anmärkningar. När jag ringde för att berätta så berättade han att teamet inte vågat röra eller flytta på saker men att det går att fixa nästa gång vilket de gjorde. Teamet är flexibel, kommunicerar och tar gärna hänsyn till saker omkring. De är bra. Läs mer
  • 2020-02-12

Usman H skrev om Städbolaget i Märsta HB
    Hemstädning varannan vecka har jag. Jag är väldigt nöjd med företaget. Alltid får hjälp som jag behöver. Läs mer

Heimdalsgatan 22, 195 50 Märsta