Städbolaget i Märsta HB

Städbolaget i Märsta HB

Utmärkt städning och lyckliga kunder är våårt mål - Välkommen till Städbolaget Märsta!

Låt oss på Städbolaget Märsta underlätta för dig i vardagen. Städningen hemma eller städning på kontoret, eller varför inte båda?

Har vi tjänsten du letar efter?
Vi kan erbjuda en rad olika tjänster såsom storstädning, fönsterputsning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning, byggstädning, flyttstädning och mycket mer.

Vi på Städbolaget Märsta kan städning och har många års erfarenhet inom branschen. Vår idé grundar sig i att alla ska ha råd med städhjälp - till bra kvalitet! Varmt välkommen att be om en offert här ovan!

60 omdömen om Städbolaget i Märsta HB

Sedan starten hos Reco 2019
    2022-12-04 Verifierad kund
    Snabb kontakt.
    Bra gensvar.
    Kom punkligt.
    Utförde ett utmärkt arbete. Super nöjd.
    Jag hade begärt flyttstäd.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Köpte städtjäns av Märsta Städ ,trevlig personal ,passade dessvärre inte tiden 30 min sen .Några små fel men i stort gorde dom ett brs jobb ,vi fortsätter samarbetet.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Fint bemötande av personalen. Städningen utförd till belåtenhet. Vi är helt nöjda
    2022-08-22 Verifierad kund
    Mycket bra hittills finns inget att klaga på
    2022-08-17 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda,
    Kommer alltid på avtalad tid.
    Städar noggrant och och effektivt.

Har haft olika städbolag under många år och det har alltid vart något jag stört mig på,
    Men nu har vi vart kunder hos Städbolaget i Märsta HB en längre tid utan minsta anmärkning.

Personalen är trevliga och artiga och försiktiga med vårt hem.

Kan varmt rekommendera Städbolaget i Märsta HB och vet att ni kommer bli nöjda
    2022-07-08 Verifierad kund
    Bra kommunikation, punktliga, jobbet väl utfört!
    2022-05-27 Verifierad kund
    En större städning inför visning. Började med att jag 15 minuter efter avtalad tid fick ringa och fråga var de var då de inte hade dykt upp. Visade sig att de hade tagit fel på dag. Efter ytterligare 10-15 minuter dyker de upp. Städningen var okej, men vi fick ändå själv torka en del ytor själv efteråt som fortfarande var smutsiga. Kommer inte anlita detta företag igen.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Grymt bra städning!
    Vi har ett hus på två våningar med två barn och en katt.
    Vi har haft olika städbolag under dom senast 10 åren och alltid känt att vi måste säga till om saker som vi inte vart nöjda med.
    Men nu är vi riktigt nöjda varje gång det städats,
    Vi har bra dialog med städarna och det blir städat som vi önskar.

Kan bara ge bra rekommendationer, vill ni kunna slappna av och veta att huset är rent och allt är som du önskar när du kommer hem så tveka inte att anlita Städbolaget i Märsta HB.
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden .Var roligt att du är nöjd med vårt arbete. Städbolaget i Märsta HB
    2022-05-23 Verifierad kund
    Fönsterputsning. Utmärkt o proffsigt mottagande.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Smidig och flexibel. Städar pålitlig och med bra
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevliga, flexibla och städar bra. Vi är mycket nöjda med städningen av vårt parhus varannan vecka.
    2022-04-26 Verifierad kund
    Blir alltid väl bemött men kan ibland vara svåra att få tag på.
    Städningen blir alltid bra det är rent och snyggt och snabbt utfört till min belåtenhet.
    Prisvärt
    2022-04-26 Verifierad kund
    Reasonable rates.good service and very professional.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Fint och rent! Trevligt bemötande
    2022-02-21 Verifierad kund
    Trevligt och artigt bemötande även när de gjort fel.
    Interna missuppfattningar om tider, sen ankomst i förhållande rill överenskomna tider (en timme) flera ggr.
    Svårt kommunicera med städpers pgav antingen obefintliga kunskaper i svenska eller dålig engelska, vilket leder till missförstånd om vad som skall göras och hur, Ibland städ utfört i direkt strid med upprepade givna instruktioner, som tydligen inte förståtts.Fläckvis bristande utförd städning.
    Hemstädning villa 4 tim/gång.
    OK om de bättrar sig.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Hej. Bra och enkelt att få kontakt med bolaget. Första städningen var jag supernöjd med! Sen…Jag blev lovad att få samma person som skulle komma nästa gång, det var jag mkt nöjd med men…sen vid andra tillfället då kom två helt nya personer!? De gjorde också ett bra jobb men jag kände mig lite lurad på den kontinuitet jag blev lovad…
    2022-01-22 Verifierad kund
    Städbolaget är mycket seriösa. Det var första gången vi anlitade
    städfirma, därav svårt och bedömma och jämföra arbetet.
    Vi kommer att vända oss till Städbolaget även nästa gång vi
    önskar städhjälp. Rekommenderas.
    2022-01-12 Verifierad kund
    Väldigt bra jobbar och rekommendera!!!
    2021-11-24 Verifierad kund
    Jätte trevlig ägare, Kharel, anpassar städning efter våra önskemål. Härligt att komma till ett städat hem efter en heldag på jobbet. Rekommenderar starkt städbolaget!
    2021-11-13 Verifierad kund
    Köpte en flyttstädning som var tvungen att genomföras med kort varsel vilket städföretaget lovade och genomförde till full belåtenhet. De var lätta att ha kontakt med och vi fick ett snabbt besked. Vi kan mycket väl tänka oss att anlita dem igen vid behov.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med fönstertvätten. Tack
    Vänliga hälsningar Ritha Ellingsen
    2021-10-15 Verifierad kund
    De putsade våra fönstertill stor belåtenhet. Väldigt trevliga.
    2021-10-09 Verifierad kund
    Proffsiga på städ, lämnar ett utmärkt jobb ifrån sig. Kvalite på städningen.
    Supertrevlig personal. Snabba på att svara på mina frågor o funderingar.

Super nöjd
  • Malin A
    2021-09-17 Verifierad kund
    Smidigt o enkelt o proffsigt!!!
    2021-09-04 Verifierad kund
    Slarvigt utförd flyttstädning. Smuts kvar i hörn och på lister. De fick komma tillbaka.
    2021-08-16 Verifierad kund
    Städning.
    Vänlig och hjälpsam personal.
    Bra service
    2021-08-15 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med bolaget som kom på utsatt tid. Effektiv och noggrann städning. Hade med sig egna städprodukter. Kommer att använda dem igen!
    2021-07-25 Verifierad kund
    2021-07-04 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd.
    De är jätte duktiga
    2021-06-30 Verifierad kund
    Städningen utfördes på rätt dag och i tid.

Kharel är trevlig och angelägen att lämna ett bra jobb.

Städningen utfördes inte noggrant utan det var väldigt slarvigt utfört. Men efter att ha påpekat det för Kharel kom han tillbaks på 1 tim och fixade allt tills att jag var nöjd. Min köpare klagade inte över städningen, vilket var viktigast.

Kan ändå rekommendera Städbolaget med tanke på Kharels lyhördhet och service.

Företag bekänner färg när saker går fel! Kharel såg till att jag var nöjd!
  • Kenneth H
    2021-06-17 Verifierad kund
    Snabba, förvaltade instruktionerna väl, mycket bra resultat
    2021-05-18 Verifierad kund
    Mycket bra och tillmötesgående !
    2021-05-07 Verifierad kund
    Hejsan.
    Jag köpte städning och jag fick bemöta företag hemma hos mig när de gjorde reklam förra året. Jag är jätte nöjd med tjänsten , Företaget har duktiga och snälla personal. Jag rekommenderar alla som vill ha hjälp med städningen att kontakta företag.
    Tack så mycket för hjälpen.
    2021-05-07 Verifierad kund
    Jag upplever att ibland är det helt ok städ men en gång var det superbra.
    Jag har bara en kommentar att det är ojämnt. Det borde vara samma. Jag hittade smuts under soffa mm en gång. Medan en annan gång skulle jag glatt betala mera för det var så noga och fint.
    2021-04-24 Verifierad kund
    Städning av lägenhet.
    Trevligt bemötande.
    Ville ha hjälp med städning och det blev bra utfört, dom var två stycken och det gick fort och blev perfekt.
    Mycket nöjd, kommer att fortsätta anlita företaget.
    Städning varannan vecka
    Bra kontakt med Kharel. Inga problem om
    ändringar av städdag.
    Bra info om tider.
    Mycket bra städning t o m min fru var väldigt nöjd och hon är pedant ut i fingerspetsarna
    2021-04-23 Verifierad kund
    Städning av hem varannan vecka.
    Mycket bra bemött. Levde upp till alla mina förväntningar. Kommunikativa. Flexibla. Trevliga. Duktiga. Mycket nöjd!
    2021-04-23 Verifierad kund
    Super enkel att ha att göra med, flexibel, pålitliga och det blir mycket bra städat. Har haft de i många månader nu, samma personal.
  • Gunilla B
    2021-04-14 Spontant omdöme
    Är jättenöjd med flyttstädning.
    Fick snabbt svar på e-post och kunde välja dag väldigt fritt. Jobbet blev bra utfört och det var bra kommunikation genom hela processen.
    2021-03-10 Spontant omdöme
    Städning i hemmet. Trevligt bemötande från företaget och trevlig personal som utförde jobbet till stor belåtenhet. Snabbt och snyggt blev det så fint.
    Jag blev glatt överraskad hur fint dom gjorde, så högsta beröm. Även till ett bra pris.
    2021-02-23 Spontant omdöme
    Mycket bra och vänlig service, med ett rimligt pris på flyttstädning av en liten lägenhet. Rekommenderar dem!
    2021-02-22 Verifierad kund
    Städning
    Bra städat, trots brist på svenska el engelska språket.
    Jag blev bra bemött.
    Yvonne Edlund
    2021-02-10 Verifierad kund
    En av de bästa företag för städning! Stark rekommendation! Proffesionellt och vänliga personalen! De städar rent och fint med bra pris. De hjälpte mig visnings städning.
    2021-02-10 Spontant omdöme
    Vi bokade städ utav billokal och är nöjda med Städbolaget i Märsta. De kom och pratade med oss och förstod våra behov. Lätta att ha att göra med och god kommunikation under hela processen. Vid ett tillfälle hade de missat ett område att städa, men de kom samma dag och åtgärdade det. Så viktigt!
    2021-02-10 Spontant omdöme
    De är proffessinella och har uppfyllt mina förväntningar. jag är väldigt nöjd .
    2021-01-04 Spontant omdöme
    Mycket noggranna och trevlig att ha att göra med!!
    2020-12-11 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Städbolaget Märsta, trevliga o punktliga - hela lägenheten glänste från golv till tak- golvlister, rör - köksskåp i skrymslen man själv slarvar med-
    Tack så mycket för dom fina orden.Vad roligt att du är Njöd med vårt arbete. Städbolaget i Märsta HB
    2020-12-11 Spontant omdöme
    Mycket bra och prisvärd tjänst!
    Punktliga och noggranna.
    2020-09-16 Insamlad av företaget
    Otroligt bra personal, så duktiga allihopa. Det som jag värdesätter mest är att personal byts inte, vilket är superviktigt för mig som kund.
    Jag rekommenderar verkligen den företag och jag kommer att fortsätta med deras tjänster.
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete. Städbolaget i Märsta HB