Städbolaget i Märsta HB

Städbolaget i Märsta HB

Utmärkt städning och lyckliga kunder är våårt mål - Välkommen till Städbolaget Märsta!

Låt oss på Städbolaget Märsta underlätta för dig i vardagen. Städningen hemma eller städning på kontoret, eller varför inte båda?

Har vi tjänsten du letar efter?
Vi kan erbjuda en rad olika tjänster såsom storstädning, fönsterputsning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning, byggstädning, flyttstädning och mycket mer.

Vi på Städbolaget Märsta kan städning och har många års erfarenhet inom branschen. Vår idé grundar sig i att alla ska ha råd med städhjälp - till bra kvalitet! Varmt välkommen att be om en offert här ovan!

Läs vad 28 kunder tycker om Städbolaget i Märsta HB 2

2021-05-18
    Mycket bra och tillmötesgående !
    2021-05-07
    Hejsan.
    Jag köpte städning och jag fick bemöta företag hemma hos mig när de gjorde reklam förra året. Jag är jätte nöjd med tjänsten , Företaget har duktiga och snälla personal. Jag rekommenderar alla som vill ha hjälp med städningen att kontakta företag.
    Tack så mycket för hjälpen.
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden .Var roligt att du är nöjd med vårt arbete. Städbolaget i Märsta HB
    2021-05-07
    Jag upplever att ibland är det helt ok städ men en gång var det superbra.
    Jag har bara en kommentar att det är ojämnt. Det borde vara samma. Jag hittade smuts under soffa mm en gång. Medan en annan gång skulle jag glatt betala mera för det var så noga och fint.
    2021-04-24
    Städning av lägenhet.
    Trevligt bemötande.
    Ville ha hjälp med städning och det blev bra utfört, dom var två stycken och det gick fort och blev perfekt.
    Mycket nöjd, kommer att fortsätta anlita företaget.
    Städning varannan vecka
    Bra kontakt med Kharel. Inga problem om
    ändringar av städdag.
    Bra info om tider.
    Mycket bra städning t o m min fru var väldigt nöjd och hon är pedant ut i fingerspetsarna
    2021-04-23
    Städning av hem varannan vecka.
    Mycket bra bemött. Levde upp till alla mina förväntningar. Kommunikativa. Flexibla. Trevliga. Duktiga. Mycket nöjd!
    2021-04-23
    Super enkel att ha att göra med, flexibel, pålitliga och det blir mycket bra städat. Har haft de i många månader nu, samma personal.
  • Gunilla B
    skrev om Städbolaget i Märsta HB
    2021-04-14
    Är jättenöjd med flyttstädning.
    Fick snabbt svar på e-post och kunde välja dag väldigt fritt. Jobbet blev bra utfört och det var bra kommunikation genom hela processen.
    2021-03-10
    Städning i hemmet. Trevligt bemötande från företaget och trevlig personal som utförde jobbet till stor belåtenhet. Snabbt och snyggt blev det så fint.
    Jag blev glatt överraskad hur fint dom gjorde, så högsta beröm. Även till ett bra pris.
    2021-02-23
    Mycket bra och vänlig service, med ett rimligt pris på flyttstädning av en liten lägenhet. Rekommenderar dem!
    2021-02-22
    Städning
    Bra städat, trots brist på svenska el engelska språket.
    Jag blev bra bemött.
    Yvonne Edlund
    2021-02-10
    En av de bästa företag för städning! Stark rekommendation! Proffesionellt och vänliga personalen! De städar rent och fint med bra pris. De hjälpte mig visnings städning.
    2021-02-10
    Vi bokade städ utav billokal och är nöjda med Städbolaget i Märsta. De kom och pratade med oss och förstod våra behov. Lätta att ha att göra med och god kommunikation under hela processen. Vid ett tillfälle hade de missat ett område att städa, men de kom samma dag och åtgärdade det. Så viktigt!
    2021-02-10
    De är proffessinella och har uppfyllt mina förväntningar. jag är väldigt nöjd .
    2021-01-04
    Mycket noggranna och trevlig att ha att göra med!!
    2020-12-11
    Kan varmt rekommendera Städbolaget Märsta, trevliga o punktliga - hela lägenheten glänste från golv till tak- golvlister, rör - köksskåp i skrymslen man själv slarvar med-
    Tack så mycket för dom fina orden.Vad roligt att du är Njöd med vårt arbete. Städbolaget i Märsta HB
    2020-12-11
    Mycket bra och prisvärd tjänst!
    Punktliga och noggranna.
    2020-09-16
    Otroligt bra personal, så duktiga allihopa. Det som jag värdesätter mest är att personal byts inte, vilket är superviktigt för mig som kund.
    Jag rekommenderar verkligen den företag och jag kommer att fortsätta med deras tjänster.
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete. Städbolaget i Märsta HB
  • Malin A
    skrev om Städbolaget i Märsta HB
    2020-09-15
    Superbra seriös o effektiv städning och mycket trevliga personer som utför den - kan varmt rekommenderas!!!
    2020-09-02
    Vi är super njöd med städning, , det blir mycket mer rent och snyggt än vad vi trodde och vi blev glatt överraskade.Vi skulle definitivt rekommendera till vår granne,släkting, och alla andra som vill ha riktigt rent hem.Tack Städbolaget i Märsta ni har trevlig personal,fantastik bemötande & service .
    2020-08-25
    jag är super nöjd med deras städning, dom var nogranna och snabba, dom gjorde alltid det som man behövde ha hjälp med. samt att deras kommunicering, skedde snabbt och enkelt.
    Tack så mycket för dom fina orden. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete. Städbolaget i Märsta HB
    2020-08-25
    Excellent work and service. would definitely recommend to anyone who wants great service and wants their home to be clean Amazing customer service and an even more amazing cleaning service! Thank you .
    Thank you very much for yours nice words.We are realy happy that you are happy with our work . Städbolaget i Märsta HB
    2020-08-24
    "Städbolaget i Märsta" städar våran villa regelbundet. Mycket trevliga och positiva med ett vänligt bemötande. Flexibla om det behövs och utför städ åtagandet till belåtenhet. Uppskattar att det är samma personer som kommer vid varje städtillfälle, det ger en trygghet för oss.
    2020-02-28
    Jag fick bra bemötande när förtaget skulle göra en storstäd hos mig samt med städningen blev jag jättenöjd.
    2020-02-27
    Utmärkt service ! Jag rekommenderar det här företaget. 👍👍👍
    2020-02-13
    Veckostädning snart 1 år. Bra och jämn kvalitet. Gillar också att flexibilitet finns vid behov av eventuella ändringar. Utmärkt kommunikation. Rekommenderar! // Jani
    2020-02-13
    Jag fick veta städföretaget genom en kompis och så ringde jag numret. Kharel som svarade lovade att provstäda husen vilket han och 2 andra medarbetare gjorde. Det var bra fast några anmärkningar. När jag ringde för att berätta så berättade han att teamet inte vågat röra eller flytta på saker men att det går att fixa nästa gång vilket de gjorde. Teamet är flexibel, kommunicerar och tar gärna hänsyn till saker omkring. De är bra.
    2020-02-12
    Hemstädning varannan vecka har jag. Jag är väldigt nöjd med företaget. Alltid får hjälp som jag behöver.