Kharel Service AB

Kharel Service AB

www.stadbolagetmarsta.se
  • Badge2022

Välkommen till Kharel Service AB tidigare Städbolaget i Märsta HB -Utmärkt städning och lyckliga kunder är vårt mål Låt oss på Städbolaget Märsta underlätta för dig i vardagen. Städningen hemma eller städning på kontoret, eller varför inte båda? Har vi tjänsten du letar efter? Vi kan erbjuda en rad olika tjänster såsom...

61 omdömen om Kharel Service AB

Sedan starten hos Reco 2019

Kimia T
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Trevlig bemötande, flexibel och kunde anpassa sig efter vårt behov, tillgänglighet via sms och mail. Missade städa vissa friaytor i köket men kom tillbaka snabbt och fixade det. Vi är nöjda och kommer fortsätta med dem.

Svar från Städbolaget i Märsta HB

Tack så hemskt mycket för dom fina orden .Var roligt att du är nöjd med vårt arbete.

Marie A
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Snabb kontakt. Bra gensvar. Kom punkligt. Utförde ett utmärkt arbete. Super nöjd. Jag hade begärt flyttstäd.

Marita I
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Köpte städtjäns av Märsta Städ ,trevlig personal ,passade dessvärre inte tiden 30 min sen .Några små fel men i stort gorde dom ett brs jobb ,vi fortsätter samarbetet.

Inga-Britt W
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Fint bemötande av personalen. Städningen utförd till belåtenhet. Vi är helt nöjda

Sven G
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Mycket bra hittills finns inget att klaga på

Mikael H
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Vi är väldigt nöjda, Kommer alltid på avtalad tid. Städar noggrant och och effektivt. Har haft olika städbolag under många år och det har alltid vart något jag stört mig på, Men nu har vi vart kunder hos Städbolaget i Märsta HB en längre tid utan minsta anmärkning. Personalen är trevliga och artiga och försiktiga med vårt hem. Kan varmt rekommendera Städbolaget i Märsta HB och vet att ni kommer bli nöjda

Camilla P
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Bra kommunikation, punktliga, jobbet väl utfört!

Tobias M
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

En större städning inför visning. Började med att jag 15 minuter efter avtalad tid fick ringa och fråga var de var då de inte hade dykt upp. Visade sig att de hade tagit fel på dag. Efter ytterligare 10-15 minuter dyker de upp. Städningen var okej, men vi fick ändå själv torka en del ytor själv efteråt som fortfarande var smutsiga. Kommer inte anlita detta företag igen.

Mikael H
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Grymt bra städning! Vi har ett hus på två våningar med två barn och en katt. Vi har haft olika städbolag under dom senast 10 åren och alltid känt att vi måste säga till om saker som vi inte vart nöjda med. Men nu är vi riktigt nöjda varje gång det städats, Vi har bra dialog med städarna och det blir städat som vi önskar. Kan bara ge bra rekommendationer, vill ni kunna slappna av och veta att huset är rent och allt är som du önskar när du kommer hem så tveka inte att anlita Städbolaget i Märsta HB.

Mark W
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Fönsterputsning. Utmärkt o proffsigt mottagande.

Sascha F
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Smidig och flexibel. Städar pålitlig och med bra

Tina P
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Trevliga, flexibla och städar bra. Vi är mycket nöjda med städningen av vårt parhus varannan vecka.

Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Blir alltid väl bemött men kan ibland vara svåra att få tag på. Städningen blir alltid bra det är rent och snyggt och snabbt utfört till min belåtenhet. Prisvärt

Samreen M
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Reasonable rates.good service and very professional.

Jessica B

Fint och rent! Trevligt bemötande

Jan O
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Trevligt och artigt bemötande även när de gjort fel. Interna missuppfattningar om tider, sen ankomst i förhållande rill överenskomna tider (en timme) flera ggr. Svårt kommunicera med städpers pgav antingen obefintliga kunskaper i svenska eller dålig engelska, vilket leder till missförstånd om vad som skall göras och hur, Ibland städ utfört i direkt strid med upprepade givna instruktioner, som tydligen inte förståtts.Fläckvis bristande utförd städning. Hemstädning villa 4 tim/gång. OK om de bättrar sig.

Carin O
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Hej. Bra och enkelt att få kontakt med bolaget. Första städningen var jag supernöjd med! Sen…Jag blev lovad att få samma person som skulle komma nästa gång, det var jag mkt nöjd med men…sen vid andra tillfället då kom två helt nya personer!? De gjorde också ett bra jobb men jag kände mig lite lurad på den kontinuitet jag blev lovad…

Tom I
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Städbolaget är mycket seriösa. Det var första gången vi anlitade städfirma, därav svårt och bedömma och jämföra arbetet. Vi kommer att vända oss till Städbolaget även nästa gång vi önskar städhjälp. Rekommenderas.

Carmelo B
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Väldigt bra jobbar och rekommendera!!!

Charbel Z
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Jätte trevlig ägare, Kharel, anpassar städning efter våra önskemål. Härligt att komma till ett städat hem efter en heldag på jobbet. Rekommenderar starkt städbolaget!

Eva J
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Köpte en flyttstädning som var tvungen att genomföras med kort varsel vilket städföretaget lovade och genomförde till full belåtenhet. De var lätta att ha kontakt med och vi fick ett snabbt besked. Vi kan mycket väl tänka oss att anlita dem igen vid behov.

Rita E

Jag är supernöjd med fönstertvätten. Tack Vänliga hälsningar Ritha Ellingsen

Eva S
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

De putsade våra fönstertill stor belåtenhet. Väldigt trevliga.

Antoinett Y
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Proffsiga på städ, lämnar ett utmärkt jobb ifrån sig. Kvalite på städningen. Supertrevlig personal. Snabba på att svara på mina frågor o funderingar. Super nöjd

Malin A
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Smidigt o enkelt o proffsigt!!!

Jenny A
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Slarvigt utförd flyttstädning. Smuts kvar i hörn och på lister. De fick komma tillbaka.

Kristel M

Städning. Vänlig och hjälpsam personal. Bra service

Elisabeth I
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Lätt att få kontakt med bolaget som kom på utsatt tid. Effektiv och noggrann städning. Hade med sig egna städprodukter. Kommer att använda dem igen!

Ingmari N
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Trevliga , noggranna , lugna , snälla , anpassningsbara , Rekommenderas varmt , önskar absolut fortsatt kontakt ,

Eija S

Fönsterputsningen utfördes utmärkt 👍

Aseel A
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Jag är jätte nöjd. De är jätte duktiga

Shadip R
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Städningen utfördes på rätt dag och i tid. Kharel är trevlig och angelägen att lämna ett bra jobb. Städningen utfördes inte noggrant utan det var väldigt slarvigt utfört. Men efter att ha påpekat det för Kharel kom han tillbaks på 1 tim och fixade allt tills att jag var nöjd. Min köpare klagade inte över städningen, vilket var viktigast. Kan ändå rekommendera Städbolaget med tanke på Kharels lyhördhet och service. Företag bekänner färg när saker går fel! Kharel såg till att jag var nöjd!

Kenneth H
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Snabba, förvaltade instruktionerna väl, mycket bra resultat

Jesin B
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Mycket bra och tillmötesgående !

Deo M
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Hejsan. Jag köpte städning och jag fick bemöta företag hemma hos mig när de gjorde reklam förra året. Jag är jätte nöjd med tjänsten , Företaget har duktiga och snälla personal. Jag rekommenderar alla som vill ha hjälp med städningen att kontakta företag. Tack så mycket för hjälpen.

Jannike M
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Jag upplever att ibland är det helt ok städ men en gång var det superbra. Jag har bara en kommentar att det är ojämnt. Det borde vara samma. Jag hittade smuts under soffa mm en gång. Medan en annan gång skulle jag glatt betala mera för det var så noga och fint.

Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Städning av lägenhet. Trevligt bemötande. Ville ha hjälp med städning och det blev bra utfört, dom var två stycken och det gick fort och blev perfekt. Mycket nöjd, kommer att fortsätta anlita företaget.

Håkan L
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Städning varannan vecka Bra kontakt med Kharel. Inga problem om ändringar av städdag. Bra info om tider. Mycket bra städning t o m min fru var väldigt nöjd och hon är pedant ut i fingerspetsarna

Tina P
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Städning av hem varannan vecka. Mycket bra bemött. Levde upp till alla mina förväntningar. Kommunikativa. Flexibla. Trevliga. Duktiga. Mycket nöjd!

Sascha F
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Super enkel att ha att göra med, flexibel, pålitliga och det blir mycket bra städat. Har haft de i många månader nu, samma personal.

Gunilla B
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Är jättenöjd med flyttstädning. Fick snabbt svar på e-post och kunde välja dag väldigt fritt. Jobbet blev bra utfört och det var bra kommunikation genom hela processen.

Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Städning i hemmet. Trevligt bemötande från företaget och trevlig personal som utförde jobbet till stor belåtenhet. Snabbt och snyggt blev det så fint. Jag blev glatt överraskad hur fint dom gjorde, så högsta beröm. Även till ett bra pris.

John P
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Mycket bra och vänlig service, med ett rimligt pris på flyttstädning av en liten lägenhet. Rekommenderar dem!

Yvonne E
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Städning Bra städat, trots brist på svenska el engelska språket. Jag blev bra bemött. Yvonne Edlund

Nilufer B
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

En av de bästa företag för städning! Stark rekommendation! Proffesionellt och vänliga personalen! De städar rent och fint med bra pris. De hjälpte mig visnings städning.

Autohero A
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Vi bokade städ utav billokal och är nöjda med Städbolaget i Märsta. De kom och pratade med oss och förstod våra behov. Lätta att ha att göra med och god kommunikation under hela processen. Vid ett tillfälle hade de missat ett område att städa, men de kom samma dag och åtgärdade det. Så viktigt!

Karara J
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

De är proffessinella och har uppfyllt mina förväntningar. jag är väldigt nöjd .

Philippa E
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Mycket noggranna och trevlig att ha att göra med!!

Agneta O
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Kan varmt rekommendera Städbolaget Märsta, trevliga o punktliga - hela lägenheten glänste från golv till tak- golvlister, rör - köksskåp i skrymslen man själv slarvar med-

Svar från Städbolaget i Märsta HB

Tack så mycket för dom fina orden.Vad roligt att du är Njöd med vårt arbete.

Jenny W
Skrev om Städbolaget i Märsta HB

Mycket bra och prisvärd tjänst! Punktliga och noggranna.

Svar från Städbolaget i Märsta HB

Tack så mycket för dom fina orden.Vad roligt att du är Njöd med vårt arbete.