Städriket AB

Städriket AB

Ring 070-028 87 10 stadriket.se

Välkommen till Städriket AB! Vi är din stilrena och lokala städfirma som vill hjälpa dig till vardags eller helg med städningen. Ingen ska behöva komma hem en fredag och känna att det är fokus på städning under helgen. Vi på Städriket ser till att din helg eller vardag blir lite lugnare och skönare genom att putsa och skura...

51 omdömen om Städriket AB

Tobbe T
Skrev om Städriket AB

Flyttstädning utförd exemplariskt, trevlig personal och bra kommunikation. Kan bara rekommenderas!

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Saga S
Skrev om Städriket AB

Dom är bra att städa o dom är snäll o fin personer

Svar från Städriket AB

Tack Saga för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Jonathan Grimberg G
Skrev om Städriket AB

Proffsigt och fint bemötande. Städningen kanon!

Svar från Städriket AB

Tack Jonathan för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Per Johan Bertil S
Skrev om Städriket AB

Bra kommunikation. En väl utförd flyttstädning. Ett extra plus att de stannade tills köparen kikat och godkänt städningen.

Svar från Städriket AB

Tack Per för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

First-Name L

Trevlig personal! Rent o fint, jag är SUPERNÖJD! 👍😀👍

Svar från Städriket AB

Tack Karin för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 144 omdömen 4.5 av 144 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Mimmi B
Skrev om Städriket AB

Super nöjd! Jätte trevligt personal och hemmet var skinande rent, har absolut inget att klaga på.

Svar från Städriket AB

Tack Mimmi för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Stefan L
Skrev om Städriket AB

Trevligt bemötande. Gjorde ett grundligt jobb.

Svar från Städriket AB

Tack Stefan för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Carin H
Skrev om Städriket AB

De har gjort ett utmärkt arbete ! Rekomenderar dem för alla som behöver hjälp! Mvh Carin

Svar från Städriket AB

Tack Carin för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Elisabet H
Skrev om Städriket AB

Tom putsade våra fönster i Beddingestrand. Väldigt bra bemötande och väl utfört jobb. Rekommenderas starkt!

Svar från Städriket AB

Tack Elisabet för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Helena K
Skrev om Städriket AB

Jättebra pris, bra kommunikation och riktigt välstädat. Jag kan rekommendera Städriket till alla. Finns bara gott att säga om det här företaget :)

Svar från Städriket AB

Tack Helena för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Gamla Staden G
Skrev om Städriket AB

Har aldrig haft så fina fönster, otroligt trevligt bemötande. Rekommenderar Städriket varmt.

Svar från Städriket AB

Tack Sam för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Bo M

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Robel Menghesteab M
Skrev om Städriket AB

Dem kom på utlovad tid och gjorde ett bra jobb, mycket nöjd!

Svar från Städriket AB

Tack Robel för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Filip R
Skrev om Städriket AB

Jättebra upplevelse av flyttstädningen.

Svar från Städriket AB

Tack Filip för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Axel Tornborg Isberg I

Trevlig personal, rättvisa priser och väl utfört jobb. Vad mer kan man önska

Svar från Städriket AB

Tack Axel. vi ses snart igen. för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Simon H
Skrev om Städriket AB

De städade bra, allt gick smidigt

Svar från Städriket AB

Tack Simon . vi ses snart igen. för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB Städriket AB

Eva O
Skrev om Städriket AB

Mycket bra arbete och trevlig kontakt

Svar från Städriket AB

Tack Eva. vi ses snart igen. för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Britt-Marie B
Skrev om Städriket AB

trevlig personal utförde ett mycket bra arbete Kommer anlita dom igen

Svar från Städriket AB

Tack Britt-marie . vi ses snart igen. för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Jörgen S
Skrev om Städriket AB

Tusen tack för bra flyttstädning

Svar från Städriket AB

Tack Jörgen. vi ses snart igen. för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Ingrid B
Skrev om Städriket AB

Snabb och effektiv service. Bra återkoppling.

Svar från Städriket AB

Tack Ingrid för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Marcus L
Skrev om Städriket AB

Fönsterputsning. Bra service, nöjd.

Svar från Städriket AB

Tack Marcus för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Sonny A
Skrev om Städriket AB

Bästa städfirman jag varit med om. Väldigt noggranna av sig och väldigt och professionella. Kommer använda dessa fler gånger när jag flyttar. Tack för allt// Mvh Sonny

Svar från Städriket AB

Tack Sonny för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Nina O
Skrev om Städriket AB

Jag har sällan varit så nöjd med någon som städat hos oss 👍 Kristin är duktig och ordentlig ! Tack för ditt fantastiks jobb varje gång ❤️

TOM G gillar detta
Svar från Städriket AB

Tack Nina för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Jim D
Skrev om Städriket AB

Använde Städriket till flyttstäd av en lägenhet. Bra utfört arbete och riktigt trevliga att ha och göra med. Lär använda dem igen framöver vid behov.

Svar från Städriket AB

Tack Jim för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Katarina K
Skrev om Städriket AB

Rent och fint. Perfekt putsade fönster!

Svar från Städriket AB

Tack Katarina för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Karin L

Arbetet utfördes till belåtenhet

Kerstin L
Skrev om Städriket AB

Blev precis så jag förväntade mig

Svar från Städriket AB

Tack Kerstin för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Lindfors I
Skrev om Städriket AB

Fint bemötande personligt och fin service Som kund känner jag mig som en VIP kund över förväntan flexibel och smidig service Köpte fönsterputsning in & utvändigt

Svar från Städriket AB

Tack Lindfors för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Marianne H
Skrev om Städriket AB

Allt var till belåtenhet och bemötandet var gott

Svar från Städriket AB

Tack Marianne för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Said O

Effektiv och noggrann fönsterputsning

Svar från Städriket AB

Tack Said för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB

Johan Å
Skrev om Städriket AB

Bra service, noggranna, flexibla och rimligt pris.

Svar från Städriket AB

Tack Johan för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤

Farideh A
Skrev om Städriket AB

Jag fick bra bemött, mina Fönsterputsning blev bra och jag är nöjd.

Svar från Städriket AB

Tack Farideh för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤

Mona F

JÄTTENÖJD med min hemstädning Varannan vecka. Mona i Svedala

Svar från Städriket AB

Tack mona för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤

Eva Å
Skrev om Städriket AB

Har haft bra bemötande.Hade inga speciella färväntningar eftersom det var första gången. Allt blev jättebra, det var underbart att komma hem till ett rent hem som luktade gott. Fönsterputs och städning. Kan absolut rekommendera.

TOM G och Ann-Sofie R gillar detta
Svar från Städriket AB

Tack Eva för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤

Christian A
Skrev om Städriket AB

Alltid lätta att få tag på och trevliga. Beställde en flyttstädning och de kom i tid och jag är jättenöjd med resultatet

TOM G och Ann-Sofie R gillar detta
Svar från Städriket AB

Tack Christian för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤

Theresa B
Skrev om Städriket AB

Pålitligt, ordentligt - och trevligt bemötande

Daniel H
Skrev om Städriket AB

Vet inte vad man bör förvänta sig, men vi är överlag nöjda med utförandet. Har hemstäd varannan vecka och toaletter varje vecka.

Sven P
Skrev om Städriket AB

Väldigt nogrann och grundlig städning. Slet hårt med att rengöra spisen med ingrodda matrester och fett, men spisen blev kanonbra till slut!

Frank S
Skrev om Städriket AB

De skötte mitt flyttstädning och jag är jättenöjd med resultatet. Allt sköttes smidigt. Väldigt trevliga och tillmötesgående!

Linda Cecilia W
Skrev om Städriket AB

Vi har varit helnöjda med fönsterputsning och numera även hemstädning.

Ann-Sofie R och 2 andra gillar detta

Lena G
Skrev om Städriket AB

Oerhört nöjd med Flyttstädningen. Bra kontakt innan, under och efter utfört arbete. Väldigt professionell! Kan varmt rekommendera Städriket AB Lena och Ulf i Arlöv

DICK M
Skrev om Städriket AB

Vår trogna underleverantör av städtjänster. Alltid positiv med ett leende på läpparna som gör jobbet med bravur.

Kinga B
Skrev om Städriket AB

Otroligt proffsigt bemötande Håller tider och överenskommelser, 100% pålitlig Städar till perfektion, vi är supernöjda Gör det där lilla extra man själv inte tänkt på Jag använder Städriket till städ av både privatbostad men även en sommarbostad som jag hyr ut. Mina gäster har gett strålande betyg på städningen. Tack Städriket!

Emil O
Skrev om Städriket AB

Mycket duktiga och trevliga. Rekommenderas varmt

Peggy E
Skrev om Städriket AB

Ordentliga, pålitliga. Jag är alltid nöjd!

Siv A
Skrev om Städriket AB

Är så nöjd med Städriket AB Tom är super proffsig och svarar alltid snabbt och är alltid i tid. Städningen är alltid 100% bra utan anmärkningar. Rekommenderar verkligen! Om ni söker ett proffsigt städbolag så kommer ni inte att ångra er. vi ses snart igen Siv

Kalle B
Skrev om Städriket AB

Tack för inbjudan. Vi har haft hemstädning varannan vecka sen tre år tillbaka. Vi är mycket nöjda. Kommer varmt rekommendera er städning.

Sten F
Skrev om Städriket AB

Vill bara tacka för en superfint jobb.

Bo R
Skrev om Städriket AB

Jag flyttade inom Malmö och beställde flyttstädning av Städriket. Utöver städningen, som var helt perfekt och utan anmärkningar, hjälpte Tom mig att bära ner soffan från vardagsrummet. Stort tack!

Kristian M
Skrev om Städriket AB

Beställde flyttstädning och det blev skinande rent. Proffesionellt utfört arbete och trevlig personal. / Kristian

Svar från Städriket AB

Tack för ni tog er tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 💚