Städriket AB

2022-09-25 Insamlad av företaget
    JÄTTENÖJD med min hemstädning
    Varannan vecka. Mona i Svedala
    2022-09-15 Insamlad av företaget
    Har haft bra bemötande.Hade inga speciella färväntningar eftersom det var första gången. Allt blev jättebra, det var underbart att komma hem till ett rent hem som luktade gott. Fönsterputs och städning. Kan absolut rekommendera.
    Tack Eva för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB
  • 2022-09-13 Insamlad av företaget
    Alltid lätta att få tag på
    och trevliga. Beställde en flyttstädning och de kom i tid och jag är jättenöjd med resultatet
    Tack Christian för du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB
  • 2022-09-11 Insamlad av företaget
    Pålitligt, ordentligt - och trevligt bemötande
    Tack för ni tog er tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 Städriket AB
  • 2022-09-09 Insamlad av företaget
    Vet inte vad man bör förvänta sig, men vi är överlag nöjda med utförandet. Har hemstäd varannan vecka och toaletter varje vecka.
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    Väldigt nogrann och grundlig städning. Slet hårt med att rengöra spisen med ingrodda matrester och fett, men spisen blev kanonbra till slut!
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    De skötte mitt flyttstädning och jag är jättenöjd med resultatet. Allt sköttes smidigt. Väldigt trevliga och tillmötesgående!
  • 2022-09-06 Spontant omdöme
    Vi har varit helnöjda med fönsterputsning och numera även hemstädning.
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Oerhört nöjd med Flyttstädningen. Bra kontakt innan, under och efter utfört arbete. Väldigt professionell! Kan varmt rekommendera Städriket AB
    Lena och Ulf i Arlöv
  • 2022-09-04 Insamlad av företaget
    Vår trogna underleverantör av städtjänster.

Alltid positiv med ett leende på läpparna som gör jobbet med bravur.
    Otroligt proffsigt bemötande
    Håller tider och överenskommelser, 100% pålitlig
    Städar till perfektion, vi är supernöjda
    Gör det där lilla extra man själv inte tänkt på

Jag använder Städriket till städ av både privatbostad men även en sommarbostad som jag hyr ut. Mina gäster har gett strålande betyg på städningen.

Tack Städriket!
    2022-09-03 Insamlad av företaget
    Mycket duktiga och trevliga. Rekommenderas varmt
    2022-09-03 Insamlad av företaget
    Ordentliga, pålitliga. Jag är alltid nöjd!
    2022-09-03 Verifierad kundrelation
    Är så nöjd med Städriket AB Tom är super proffsig och svarar alltid snabbt och är alltid i tid. Städningen är alltid 100% bra utan anmärkningar. Rekommenderar verkligen! Om ni söker ett proffsigt städbolag så kommer ni inte att ångra er.

vi ses snart igen Siv
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Tack för inbjudan. Vi har haft hemstädning varannan vecka sen tre år tillbaka. Vi är mycket nöjda.
    Kommer varmt rekommendera er städning.
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Vill bara tacka för en superfint jobb.
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Jag flyttade inom Malmö och beställde flyttstädning av Städriket. Utöver städningen, som var helt perfekt och utan anmärkningar, hjälpte Tom mig att bära ner soffan från vardagsrummet. Stort tack!
  • 2022-08-29 Insamlad av företaget
    Beställde flyttstädning och det blev skinande rent. Proffesionellt utfört arbete och trevlig personal.
    / Kristian
    Tack för ni tog er tiden att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp. Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre. Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB 💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 💚 Städriket AB
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med vår kontorsstädning
    Vi kommer alltid att använda Städriket AB
    Tack för ni tog er tiden att lämna ett omdöme!

Skulle så vara fallet så får ni mer än gärna maila oss på info@stadriket.se
    ⭐⭐⭐⭐⭐ Städriket AB
    💚 🖤 💚 Mvh Tom på Städriket AB 💚 🖤 💚