Städservicegruppen i Skåne

Städservicegruppen i Skåne

Städservicegruppen erbjuder tjänster inom städning för att avlasta dig så att du som privatkund får mer över till annat, och du som företagskund vet att din arbetsplats är fint underhållen.

Vår affärsidé är enkel. Vi vill ha en ärlig och nära relation till våra kunder och erbjuda en avlastning i vardagen. Kvalitet, trygghet och hög service är våra ledord.

Vår vision är att du ska ha mer tid över till att driva din verksamhet, familjen, hobby eller andra saker som du känner att du vill hinna med.

Läs vad 47 kunder tycker om Städservicegruppen i Skåne 2

2021-05-27
    Beställde storstädning av vår lägenhet och vi är mycket nöjda med servicen. De var punktliga och gjorde en väldigt bra städning.
    2020-10-21
    Flyttstädning.
    Jag är mycket nöjd med service, bemötande och resultatet. Smidigt och prisvärt!
    2020-10-09
    Vi har bara haft Städservicegruppen till att städa hos oss två gånger än så länge, men är så här långt väldigt nöjda. Inlyssnade på våra synpunkter och snabba i sin återkoppling.
    2020-10-09
    Köpte återkommande städ. Det blir rent och fint. Inget att klaga på.
    2020-09-10
    Vi är otroligt nöjda, och vårt hem har nog aldrig varit så här rent. Fantastiskt att få så duktig och professionell service hemma.
    Tack så jätte mycket för ert omdöme! Kul att höra att vi kan ge er den nöjdheten av att få komma hem till ett rent hem! Städservicegruppen i Skåne
    2020-05-13
    Anlitade för flyttstädning av hus och förråd, oerhört nöjd! Där har nog aldrig varit så rent, vitvarorna såg som nya ut. Kan varmt rekommendera, kommer anlitas igen!
    2020-04-22
    Jag hade storstädning här hemma och blev väldigt nöjd med resultatet.
    Tack så mycket Patricia! Kul att höra att du är nöjd! Städservicegruppen i Skåne
    2020-02-18
    Supernöjd med flytt städen. Kommer definitivt gå via er igen!
    Tack så mycket! Kul att ni blev nöjda! Lycka till i nya lägenheten! Städservicegruppen i Skåne
    2020-02-04
    Anlitade detta företaget för hemstäd och resultatet var helt fantastiskt. Bokningen skedde smidigt och fick en tid snabbt. Arbetet i sig tog inte mer än några timmar men resultatet var bättre än när jag köpte bostaden. Helt fantastiskt bra service, kommer definitivt rekommendera vidare och använda själv igen!
    Tack Mustafa! Så roligt att höra att du blev nöjd! Du är varmt välkommen nästa gång du behöver en städning! Städservicegruppen i Skåne
  • MADELEINE N
    2020-02-03
    Mycket väl utförd flyttstädning utan någonting alls att anmärka på. God kommunikation och service hela vägen. Kommer definitivt att rekommendera dem vidare.
    Tack så mycket Madeleine! Hoppas ni trivs i nya boendet! Städservicegruppen i Skåne
    2020-01-28
    Vi har abonnemang på hemstädning varannan vecka och vi är alltid lika nöjda med resultatet. Kommunikationen med företaget är enkel, snabb och med alltid lika god service.
    Hej Emma! Tack så mycket för din feedback och för att du väljer oss! Vi är glada att ni är nöjda med oss! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2020-01-28
    De gjorde allt och lite till under flyttstädningen av gamla hemmet. Vid inspektion av lägenhet blev det bara vitsord och positivt undrande över vilka som hade städat så här bra.
    Tack David! Vad kul att höra! Lycka till i er nya bostad! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2020-01-17
    Jättebra städat av två trevliga tjejer!
    Tack så mycket Johan! Kul att du är nöjd! Städservicegruppen i Skåne
  • KEVIN G
    2019-12-11
    Vi kör städning varje vecka och är supernöjda!
    Tack Kevin, vad kul att höra! Vi tackar för att ni väljer oss :D Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2019-12-10
    Köpte hemstädning och kan inte vara mer än super nöjd!

Det är svårt i vardagen när man jobbar och tack vare Städservicegruppen ser mitt hem mycket bättre och finare ut.

De städar verkligen allt, finns inget i lägenheten som såg smutsigt ut!

Kommer defininitivt fortsätta använda städservicegruppen, fast dem är lite dyrare så har dem bra löner och bra villkor till sina anställda vilket gör att det känns bra att betala lite mer! Men så grymt jobb dem gör! Verkligen stort tack!
    Hej Adam! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi vill underlätta för våra kunder i deras vardag så det är jättekul att vi kan göra det för dig! Priset är alltid en balans men för oss är det viktigt att vi kan utföra arbetet med kvalitet, med proffesionella produkter och att våra anställda ska ha bra arbetsvillkor så vi följer kollektivavtalen och priset därefter. Tack för förtroendet! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2019-12-02
    Rent och fint efter städning och en service som verkligen var toppen. Min bokning strulade då jag missuppfattat, och trots detta löste städfirman detta otroligt snabbt och enkelt. Kommer absolut använda dem igen.
    Tack så mycket! Så bra att vi kunde lösa det så att ni kunde få en bra helg och lyckad flytt :) Lycka till i det nya boendet! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2019-12-01
    Anlitade Städservicegruppen för en slutstädning av min mammas lägenhet. Städningen utfördes proffessionellt och noggrant av Aida och Karolina. Allt var perfekt.
    Tack så mycket för ditt omdöme! Jag ska hälsa detta till tjejerna och så bra att allt gick bra och smidigt för er! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2019-11-21
    Beställde Storstädning. Proffsigt bemötande, tillmötesgående, mycket duktiga medarbetare som gjorde sitt bästa. Resultatet blev över förväntan. Ingen tvekan om vem jag anlitar i framtiden.
    Tack Magnus för de fina orden! Lycka till med försäljningen! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2019-11-15
    Så nöjd med flyttstädningen, allt gick väldigt smidigt och lätt. Bra bemötande och trevlig personal
    Tack så mycket! Lycka till i din nya bostad! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2019-11-10
    Flyttstädningen blev godkänd av HSB hyresbostäder. Allt man kan begära.
    Tack för ditt omdöme och bra att städningen blev godkänd! :) Lycka till i din nya bostad! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2019-11-08
    ......................................
    2019-11-07
    Bra städning, men en liten olycka med glasljusstaken. Blev meddelad om att de hade råkat ha sönder den . Veckan därpå hade dom beställt en ny till mig som kom med posten :)
    Hej Martin! Tack för ditt omdöme. Tyvärr kan olyckor hända även om det inte tillhör det vanliga. Men självklart ersätter vi det! Ha en fortsatt fin helg! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
  • Melina Kristin Thu-Ha B
    2019-08-30
    Supernöjd med flyttstädningen! Snabba och löste smidigt de problem som kom upp!
    Tack så mycket! Lycka till i din nya bostad! 😁 Städservicegruppen i Skåne
  • Holger Adrian Carl Y
    2019-08-22
    Första städbolaget jag fått en trygg, enkel och premium känsla av.
    Blev ett litet misstag första städningen som löstes väldigt bra och då bara ökade min tillit.
    Har inget att anmärka på.
    Kör städning en gång per månad.
    Hej Holger, Tack för ditt omdöme! Vi gör alltid vårt bästa för att undvika att saker ska bli fel, och skulle något hända ändå så prioriterar vi att hitta en snabb och bra lösning för kunden. Vi är glada att du väljer oss! Mvh Yasmina Städservicegruppen i Skåne
    2019-06-27
    Jag använder städservice varje vecka för att slippa lägga tid på sånt jag själv inte gillar. De sköter det fantastiskt bra och ger mig mer tid att lägga på sånt jag finner glädje i. Lagom priser, bra anställda, professionella, kunniga och noggranna. Rekommenderar starkt.
    Tack Azita! Så kul att höra och bra att du kan lägga tid på andra saker som ger dig glädje! Det är därför vi finns! Städservicegruppen i Skåne
  • Camila H
    2019-06-13
    Väldigt duktiga och trevliga.
    Flyttstädningen godkändes direkt 😁
    Tack så mycket! Lycka till i nya bostaden! Städservicegruppen i Skåne
    2019-05-27
    Enkelt, bra leverans, kom i tid, rent och snyggt, godkändes direkt av hyresvärden som flyttstäd, inga anmärkningar
    Tack för en fin feedback Lisa hoppas vi kan hjälpa dig med fler uppdrag :) Städservicegruppen i Skåne
  • Roni N
    2019-05-26
    Kan varmt rekommendera Städservicegruppen i Skåne! Städning varannan vecka och ibland lägger jag till extra tjänster/dagar. Arbetet håller väldigt god standard, enkelt att kommunicera med dem, har aldrig varit något strul och gör alltid det där lilla extra. Helt klart nöjd med dem!
    Hej Roni, vi är jätte glada att du är nöjd med våra tjänster. Önskar dig en trevlig dag! Städservicegruppen i Skåne
  • Mattias J
    2019-05-26
    Städservicegruppen har städat hos mig ett flertal gånger och varje gång håller dem samma exceptionella standard. Jag kan varmt rekommendera detta företag till alla som söker efter en städfirma.
    2019-05-25
    Städning varannan vecka. Trevlig och snabb kommunikation, välstädat helt enligt mina förväntningar. Rekommenderas.
    2019-05-25
    Fantastisk service!! Kommer alltid i tid och gör alltid det lilla extra för oss. Stort tack ni är bäst !!
    2019-05-25
    Fungerar jättebra, ingenting att klaga på.
    2019-04-09
    Anlitade Städservicegruppen för en flyttstädning och de levererade långt över förväntan!

De fick ugnen så ren att vi övervägde att ta med den till nästa bostad.

Anlitar definitivt Städservicegruppen igen.
    Det glädjer oss att du blev så nöjd Nikola. Städservicegruppen i Skåne
    2019-04-06
    Jättenöjd med service och städningen!
  • Dennis O
    Effektiva och gör allt dom ska göra + Det där lilla extra 😀
    2019-04-05
    Snabba att återkoppla, proffsiga, bra städat.
    Tack Sussane, vi är glada att du är nöjd :) Städservicegruppen i Skåne
    2019-04-05
    Kundservice i världsklass, ett härligt och professionellt team!
    Tack Joel för dom fina orden, sådana kommentarer gör så att man verkligen blir ännu mer driven :) Städservicegruppen i Skåne
  • Lalle S
    2019-04-04
    När jag öppnade dörren och gick in så kände jag direkt, nystädat, fräscht. WOW säger jag, helt klart värt varenda krona
    Tack för feedbacken Lalle, vi är glada att du är nöjd och hoppas på att du alltid kommer vara det. Städservicegruppen i Skåne
    2019-02-03
    Snabbt och fantastiskt bra!
    Mycket goda priser
    Tack för feedbacken Johannes, önskar dig en trevlig helg! Städservicegruppen i Skåne
  • Rody E
    Städ
    Superproffesionella och väldigt lyhörda
    Dom levde definitivt upp till mina förväntningar
    Supernöjd med servicen och förtagets konstanta vilja att alltid förbättra deras arbete
    Tack för din feedback Rody, det glädjer oss att du är nöjd! Städservicegruppen i Skåne
    2019-02-03
    Det bästa med Städservicegruppen är att du alltid blir lika nöjd. Kan med gott samvete rekommendera Städservicegruppen.

5/5 i betyg.
  • Aleksandar M
    2018-12-09
    Jag beställde flyttstäd och resultatet var enastående!
    En rolig notis var att jag inte hade hunnit packa ner allt och tjejerna insåg att jag var väldigt stressad så de erbjöd sig att hjälpa mig att packa ner det sista så att nästa hyresgäst kunde flytta in. Hade tjejerna inte hjälpt mig så hade jag inte hunnit. Jag är evigt tacksam till er!
    Tack städservicegruppen!
    2018-12-09
    Är nöjd med tjänsten jag har köpt, hon kom i tid och gjorde ett väldigt bra jobb med städningen.. Samt att hon var trevlig och professionell. I och med att man är småbarnsförälder så har man inte alltid orken eller tiden att städa hela huset, så därför är jag oerhört glad att det är hon som kommer att komma hit och gör hemmet rent o fräscht för oss.
    2018-12-07
    Nogranna och väldigt serviceminded. Städservicegruppen har det där lilla extra jag var ute efter. Rekommenderar dom varmt!
    2018-11-15
    Super duktig och noggrann städerska. Blir alltid lika glad när jag kommer hem till ett fräscht och nystädat hem!!!! +++++
  • Albin H
    2018-11-11
    Riktigt bra städ, känns rent o fint när man kommer hem :)
  • Peter K
    2018-11-11
    Hotellkänsla där hemma (den 5-stjärniga sorten)
    Tack för den positiva feedbacken Peter, vår städare Klaudia som ansvarar för städningen hos dig har jobbat ett flertal år inom hotellstäd. Städservicegruppen i Skåne