Alla kategorier Flyttstäd Skåne Malmö Städservicegruppen i Skåne

Städservicegruppen i Skåne

Ekgatan 68, 213 63 Malmö — Visa karta

Städservicegruppen erbjuder tjänster inom städning för att avlasta dig så att du som privatkund får mer över till annat, och du som företagskund vet att din arbetsplats är fint underhållen.

Vår affärsidé är enkel. Vi vill ha en ärlig och nära relation till våra kunder och erbjuda en avlastning i vardagen. Kvalitet, trygghet och hög service är våra ledord.

Vår vision är att du ska ha mer tid över till att driva din verksamhet, familjen, hobby eller andra saker som du känner att du vill hinna.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 6 kunder tycker om Städservicegruppen i Skåne

• Aleksandar M
    Aleksandar M skrev om Städservicegruppen i Skåne
    Jag beställde flyttstäd och resultatet var enastående!
    En rolig notis var att jag inte hade hunnit packa ner allt och tjejerna insåg att jag var väldigt stressad så de erbjöd sig att hjälpa mig att packa ner det sista så att nästa hyresgäst kunde flytta in. Hade tjejerna inte hjälpt mig så hade jag inte hunnit. Jag är evigt tacksam till er!
    Tack städservicegruppen! Läs mer
  • May G skrev om Städservicegruppen i Skåne
    Är nöjd med tjänsten jag har köpt, hon kom i tid och gjorde ett väldigt bra jobb med städningen.. Samt att hon var trevlig och professionell. I och med att man är småbarnsförälder så har man inte alltid orken eller tiden att städa hela huset, så därför är jag oerhört glad att det är hon som kommer att komma hit och gör hemmet rent o fräscht för oss. Läs mer
  • Andrei M skrev om Städservicegruppen i Skåne
    Nogranna och väldigt serviceminded. Städservicegruppen har det där lilla extra jag var ute efter. Rekommenderar dom varmt! Läs mer
  • Mona skrev om Städservicegruppen i Skåne
    Super duktig och noggrann städerska. Blir alltid lika glad när jag kommer hem till ett fräscht och nystädat hem!!!! +++++ Läs mer
    Yasmina F, Städservicegruppen i Skåne gillar detta
  • Albin H
    Albin H skrev om Städservicegruppen i Skåne
    Riktigt bra städ, känns rent o fint när man kommer hem :) Läs mer
    Städservicegruppen i Skåne, Yasmina F gillar detta
  • Peter K
    Peter K skrev om Städservicegruppen i Skåne
    Hotellkänsla där hemma (den 5-stjärniga sorten) Läs mer
    2018-11-20 Städservicegruppen i Skåne svarar Peter K
    Tack för den positiva feedbacken Peter, vår städare Klaudia som ansvarar för städningen hos dig har jobbat ett flertal år inom hotellstäd.
    Städservicegruppen i Skåne, Yasmina F gillar detta

Ekgatan 68, 213 63 Malmö