Städservicegruppen i Skåne

Städservicegruppen i Skåne

www.stadservicegruppen.se
  • Badge2020

Städservicegruppen erbjuder tjänster inom städning för att avlasta dig så att du som privatkund får mer över till annat, och du som företagskund vet att din arbetsplats är fint underhållen. Vår affärsidé är enkel. Vi vill ha en ärlig och nära relation till våra kunder och erbjuda en avlastning i vardagen. Kvalitet, trygghet...

60 omdömen om Städservicegruppen i Skåne

Sedan starten hos Reco 2018

Kristina N
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Mycket bra städbolag! Vi kan varmt rekommendera dem!

Jenny P
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Ganska nöjd med städgruppen. Har haft samarbete i nästan två år. Samma personal som kommer hem tills oss. Passar tider och snabba på att svara. Om det är något man blir missnöjd med, så kommer de och åtgärdar. Blir rent och fint hemma.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket Jenny! Kul att du är nöjd!

Christina G
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Mycket trevliga och bra utfört arbete.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket! Kul att höra att du blev nöjd!

Martin F
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Köpte flyttstädning. Bra bemötande, god kommunikation. Var inte på plats och kunde inte bedöma själva städningen men den nya lägenhetsinnehavaren har inte klagat.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack för ditt omdöme! Vi har alltid garanti på våra städningar så skulle det vara något så är det bara att höra av sig så åtgärdar vi! Mvh Yasmina

Stina J
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Lätta att kommunicera med och gjorde ett utmärkt jobb!

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket för ditt omdöme!

Madeleine L
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Beställde inflyttnings/nybyggnadsstäd. Trevligt bemötande och vi är verkligen jätte nöjda med städningen. Känns fräscht lång tid efter. 👍 . Mycket nöjda och kommer garanterat att använda oss av företaget igen.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket för ditt omdöme! Kul att ni blev nöjda och hoppas ni ska trivas i ert nya hem!

Ivana B
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Jättefint städat. De är vänliga och gör ett bra jobb

MERYEM M
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Använt de till storstädning av huset. Nöjd med resultatet och hur smidigt det gick från bokning till utförande.

YASMINA M
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Har löpande städning och det känns skönt varje gång jag kommer hem när det är rent och luktar städat!

ANNA M
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Anlitat vid flera olika tillfällen och det har alltid varit bra. Kan varmt rekommenderas.

RONI A
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Vi kör på återkommande städ och är hittills väldigt nöjda med städningen. Väldigt trevligt bemötande, flexibla, lösningsorienterade och lyhörda. Rekommenderas varmt!

JAN W
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Hade Flyttstädning. Rekommenderar starkt. Bra kommunikation genom hela processen fram till och med städdagen, fick svar på alla frågor samma dag. Städningen gick snabbt och smidigt. Kommer använda tjänsten igen vid nästa flytt.

AMIR G
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Har beställt både flyttstädning och Byggstädningen och det fungerade utmärkt 😃 tack för den grymma servicen

ALEXANDER T
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Beställde storstädning av vår lägenhet och vi är mycket nöjda med servicen. De var punktliga och gjorde en väldigt bra städning.

Klara L
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Flyttstädning. Jag är mycket nöjd med service, bemötande och resultatet. Smidigt och prisvärt!

Martina H
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Vi har bara haft Städservicegruppen till att städa hos oss två gånger än så länge, men är så här långt väldigt nöjda. Inlyssnade på våra synpunkter och snabba i sin återkoppling.

Linda H
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Köpte återkommande städ. Det blir rent och fint. Inget att klaga på.

TORILL K
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Vi är otroligt nöjda, och vårt hem har nog aldrig varit så här rent. Fantastiskt att få så duktig och professionell service hemma.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så jätte mycket för ert omdöme! Kul att höra att vi kan ge er den nöjdheten av att få komma hem till ett rent hem!

Nina Linnea E
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Anlitade för flyttstädning av hus och förråd, oerhört nöjd! Där har nog aldrig varit så rent, vitvarorna såg som nya ut. Kan varmt rekommendera, kommer anlitas igen!

Patricia R
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Jag hade storstädning här hemma och blev väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket Patricia! Kul att höra att du är nöjd!

FAHIMEH H
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Supernöjd med flytt städen. Kommer definitivt gå via er igen!

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket! Kul att ni blev nöjda! Lycka till i nya lägenheten!

Mustafa A
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Anlitade detta företaget för hemstäd och resultatet var helt fantastiskt. Bokningen skedde smidigt och fick en tid snabbt. Arbetet i sig tog inte mer än några timmar men resultatet var bättre än när jag köpte bostaden. Helt fantastiskt bra service, kommer definitivt rekommendera vidare och använda själv igen!

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack Mustafa! Så roligt att höra att du blev nöjd! Du är varmt välkommen nästa gång du behöver en städning!

MADELEINE N
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Mycket väl utförd flyttstädning utan någonting alls att anmärka på. God kommunikation och service hela vägen. Kommer definitivt att rekommendera dem vidare.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket Madeleine! Hoppas ni trivs i nya boendet!

Emma W
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Vi har abonnemang på hemstädning varannan vecka och vi är alltid lika nöjda med resultatet. Kommunikationen med företaget är enkel, snabb och med alltid lika god service.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Hej Emma! Tack så mycket för din feedback och för att du väljer oss! Vi är glada att ni är nöjda med oss! Mvh Yasmina

David H
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

De gjorde allt och lite till under flyttstädningen av gamla hemmet. Vid inspektion av lägenhet blev det bara vitsord och positivt undrande över vilka som hade städat så här bra.

Tack David! Vad kul att höra! Lycka till i er nya bostad! Mvh Yasmina

Johan J
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Jättebra städat av två trevliga tjejer!

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket Johan! Kul att du är nöjd!

KEVIN G
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Vi kör städning varje vecka och är supernöjda!

Tack Kevin, vad kul att höra! Vi tackar för att ni väljer oss :D Mvh Yasmina

Adam M
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Köpte hemstädning och kan inte vara mer än super nöjd! Det är svårt i vardagen när man jobbar och tack vare Städservicegruppen ser mitt hem mycket bättre och finare ut. De städar verkligen allt, finns inget i lägenheten som såg smutsigt ut! Kommer defininitivt fortsätta använda städservicegruppen, fast dem är lite dyrare så har dem bra löner och bra villkor till sina anställda vilket gör att det känns bra att betala lite mer! Men så grymt jobb dem gör! Verkligen stort tack!

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Hej Adam! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi vill underlätta för våra kunder i deras vardag så det är jättekul att vi kan göra det för dig! Priset är alltid en balans men för oss är det viktigt att vi kan utföra arbetet med kvalitet, med proffesionella produkter och att våra anställda ska ha bra arbetsvillkor så vi följer kollektivavtalen och priset därefter. Tack för förtroendet! Mvh Yasmina

Kristina W
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Rent och fint efter städning och en service som verkligen var toppen. Min bokning strulade då jag missuppfattat, och trots detta löste städfirman detta otroligt snabbt och enkelt. Kommer absolut använda dem igen.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket! Så bra att vi kunde lösa det så att ni kunde få en bra helg och lyckad flytt :) Lycka till i det nya boendet! Mvh Yasmina

Jan-eric N
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Anlitade Städservicegruppen för en slutstädning av min mammas lägenhet. Städningen utfördes proffessionellt och noggrant av Aida och Karolina. Allt var perfekt.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket för ditt omdöme! Jag ska hälsa detta till tjejerna och så bra att allt gick bra och smidigt för er! Mvh Yasmina

Magnus S
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Beställde Storstädning. Proffsigt bemötande, tillmötesgående, mycket duktiga medarbetare som gjorde sitt bästa. Resultatet blev över förväntan. Ingen tvekan om vem jag anlitar i framtiden.

Tack Magnus för de fina orden! Lycka till med försäljningen! Mvh Yasmina

Johanna B
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Så nöjd med flyttstädningen, allt gick väldigt smidigt och lätt. Bra bemötande och trevlig personal

Tack så mycket! Lycka till i din nya bostad! Mvh Yasmina

Ann-Sofi L
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Flyttstädningen blev godkänd av HSB hyresbostäder. Allt man kan begära.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack för ditt omdöme och bra att städningen blev godkänd! :) Lycka till i din nya bostad! Mvh Yasmina

Thomas U

......................................

Martin A
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Bra städning, men en liten olycka med glasljusstaken. Blev meddelad om att de hade råkat ha sönder den . Veckan därpå hade dom beställt en ny till mig som kom med posten :)

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Hej Martin! Tack för ditt omdöme. Tyvärr kan olyckor hända även om det inte tillhör det vanliga. Men självklart ersätter vi det! Ha en fortsatt fin helg! Mvh Yasmina

Melina Kristin Thu-Ha B
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Supernöjd med flyttstädningen! Snabba och löste smidigt de problem som kom upp!

Tack så mycket! Lycka till i din nya bostad! 😁

Holger Adrian Carl Y
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Första städbolaget jag fått en trygg, enkel och premium känsla av. Blev ett litet misstag första städningen som löstes väldigt bra och då bara ökade min tillit. Har inget att anmärka på. Kör städning en gång per månad.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Hej Holger, Tack för ditt omdöme! Vi gör alltid vårt bästa för att undvika att saker ska bli fel, och skulle något hända ändå så prioriterar vi att hitta en snabb och bra lösning för kunden. Vi är glada att du väljer oss! Mvh Yasmina

Azita A
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Jag använder städservice varje vecka för att slippa lägga tid på sånt jag själv inte gillar. De sköter det fantastiskt bra och ger mig mer tid att lägga på sånt jag finner glädje i. Lagom priser, bra anställda, professionella, kunniga och noggranna. Rekommenderar starkt.

Azita A gillar detta
Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack Azita! Så kul att höra och bra att du kan lägga tid på andra saker som ger dig glädje! Det är därför vi finns!

Camila H

Väldigt duktiga och trevliga. Flyttstädningen godkändes direkt 😁

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack så mycket! Lycka till i nya bostaden!

Lisa B
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Enkelt, bra leverans, kom i tid, rent och snyggt, godkändes direkt av hyresvärden som flyttstäd, inga anmärkningar

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack för en fin feedback Lisa hoppas vi kan hjälpa dig med fler uppdrag :)

Roni N
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Kan varmt rekommendera Städservicegruppen i Skåne! Städning varannan vecka och ibland lägger jag till extra tjänster/dagar. Arbetet håller väldigt god standard, enkelt att kommunicera med dem, har aldrig varit något strul och gör alltid det där lilla extra. Helt klart nöjd med dem!

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Hej Roni, vi är jätte glada att du är nöjd med våra tjänster. Önskar dig en trevlig dag!

Mattias J
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Städservicegruppen har städat hos mig ett flertal gånger och varje gång håller dem samma exceptionella standard. Jag kan varmt rekommendera detta företag till alla som söker efter en städfirma.

Joakim I
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Städning varannan vecka. Trevlig och snabb kommunikation, välstädat helt enligt mina förväntningar. Rekommenderas.

Patrick M
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Fantastisk service!! Kommer alltid i tid och gör alltid det lilla extra för oss. Stort tack ni är bäst !!

Miranda W
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Fungerar jättebra, ingenting att klaga på.

Nikola R
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Anlitade Städservicegruppen för en flyttstädning och de levererade långt över förväntan! De fick ugnen så ren att vi övervägde att ta med den till nästa bostad. Anlitar definitivt Städservicegruppen igen.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Det glädjer oss att du blev så nöjd Nikola.

Zandra
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Jättenöjd med service och städningen!

Dennis O

Effektiva och gör allt dom ska göra + Det där lilla extra 😀

Sussane A
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Snabba att återkoppla, proffsiga, bra städat.

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack Sussane, vi är glada att du är nöjd :)

Joel A
Skrev om Städservicegruppen i Skåne

Kundservice i världsklass, ett härligt och professionellt team!

Svar från Städservicegruppen i Skåne

Tack Joel för dom fina orden, sådana kommentarer gör så att man verkligen blir ännu mer driven :)