Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Sthlm 2 Solna

Huvudstagatan 2, 171 44 Solna — Visa karta

Kista Galleria, 16491, Kista
Lord al Dente
Kristina N:
Glad trevlig,hjälpsam och uppmärksam personal

Restauranger nära Sthlm 2 Solna:

Greta Garbos Väg 4, SOLNA
Varmt välkommen till Backstugan för att avnjuta förstklassig mat och dryck i en ... Läs mer ›
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

Gustavslundsvägen 149E, BROMMA
The Bay är en folklig och lyxig kvarterskrog för hela familjen. Här kan du njuta... Läs mer ›
Christina B:
Mycket trevligt bemötande. Kunnig och trevlig personal och mycket god mat. Trevlig lokal.Återkommer gärna.

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Husse S:
Har länge tänkt att åka förbi detta ställe men äntligen lyckats få tid för ett. Vissa saker värdesätter man lite extra vid ett restaurangbes...

Odengatan 85, Stockholm
Ett stenkast från Odenplan erbjuds god mat och fräscha drinkar i en njutbar atmo... Läs mer ›
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Läs vad 13 kunder tycker om Sthlm 2 Solna

• Jakob J
    Jakob J skrev om Sthlm 2 Solna
    Schyssta burgare som vanligt men att ha en person i kassan under lunchen är inte ok!
    Cajsa J gillar detta
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Sthlm 2 Solna
    Max i Solna är en av old-school-Maxarna. Den där sorten där man får stå i en kö för att beställa och sedan en annan för att betala och hämta maten. Även om detta är original Max style, så gillar jag den andra sorten bättre. Särskilt de med express-beställning via maskin.
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Sthlm 2 Solna
    Som nyinflyttad Solnabo så har jag varit på Max ett par gånger och jag tycker det alltid är trevlig personal där. Jag kan vara en rätt besvärlig kund men de fixar mina önskemål utan problem. Ett tips är att man kan ringa och göra beställningar om man vill minimera kötid.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Sthlm 2 Solna
    Max i Solna är superbra. Men när det är fotbollsmatch ska man undvika Max i Solna. De stressar och blir slarviga då.

4 generellt sett men neddraget betyg för slarv vid stress.
  • Johan I
    Johan I skrev om Sthlm 2 Solna
    max i solna är riktigt bra, trevlig personal och goda burgare=)
  • Björn W
    Björn W skrev om Sthlm 2 Solna
    Max har förmodligen världens godaste hamburgare, dessutom roliga specialare mellan varven.
  • Eva S
    Eva S skrev om Sthlm 2 Solna
    Jag fick en halvkall hamburgare med nästan ingen dressing, jag påpekade detta och fick en ny utan problem. Det var trevligt. Mycket människor, det kändes trångt. Max är goda hamburgare och priset är ok.
  • John S
    John S skrev om Sthlm 2 Solna
    Max i solna är väldigt bra!
  • David H
    David H skrev om Sthlm 2 Solna
    Vid ett besök tidigt 2008 blev jag riktigt besviken över denna Max-restaurang som inte alls höll lika hög klass som de andra i samma kedja jag besökt. Efter att återupprepat kontakten med Max har jag blivit försäkrad om att de nu bytt chef för den aktuella restaurangen och vid mitt senaste besök var hamburgaren lika bra som man kan förvänta sig av Max. Jag kommer att besöka snart igen för att se om de håller en hög och jämn nivå.
  • Erik
    Erik skrev om Sthlm 2 Solna
    Max är enligt min smak klart godast av de stora hamburgerkedjorna till priset av en något längre betjäningstid. Plus för självbetjäning på drickan och ett smartare kösystem med en kö och flera servrar.
  • Linus B
    Linus B skrev om Sthlm 2 Solna
    Ja, Max håller oftast bra service. Mycket, tycker jag själv, hänger på de som jobbar där. Kungsträdgården har bra personal och snabb service; man får det man beställt.
  • Kim K
    Kim K skrev om Sthlm 2 Solna
    Nattöppen restaurang vilket är bra om man blir hungrig klockan 03 på natten. Maten är densamma på alla Max-restauranger, d v s gott för att vara en snabbmatkedja.
    Olle N gillar detta
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Sthlm 2 Solna
    Max är den bästa hamburgerkedjan i Sverige. Måhända är mitt omdöme lite grumlat av mitt norrländska ursprung, men jag kan inte hävda annat. Godaste hamburgarna helt enkelt. Smältosten är ett måste till pommes fritesen. Solnarestaurangen gick ner sig lite för ett år sedan kanske, men i och med att de renoverade lokalen så har kvalitén på burgarna också höjt sig till vad man bör kräva av en Max!
    Olle N gillar detta

Huvudstagatan 2, 171 44 Solna