Max Burgers AB

11 omdömen om Max Burgers AB

Visar 11 omdömen med 3.4 i snittbetyg
Filip G
Skrev om Max Burgers AB

Heeeelt ok! Allt man förväntar sig från en Max. Däremot ofta lång väntan pga mycket folk.

Sponsor
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4038 omdömen 4.0 av 4038 omdömen
Badge2021

Va på brunch i lördags, allt va toppen, från jag kliv in genom dörren tills jag mätt och belåten gick ut igen :) toppen 👍

Jessica I Jessica I
ELSA B
Skrev om Max Burgers AB

En liten chickenburgare plus strips skulle gå på 54 kr så vi gick över gatan till konkurrenten där det blev 20 kr billigare...

Johanna G
Skrev om Max Burgers AB

Lång väntetid och kall smältost när man väl får maten. Personalen är inte särskilt serviceinriktade där. Har varit på många maxrestauranger men denna är nog den sämsta jag besökt.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4054 omdömen 4.0 av 4054 omdömen
Badge2024

Trevlig restaurang som jag besökt många gånger. Denna gång blev jag lite besviken på tapasen. Inte på smaken men … VÄLDIGT lite på varje tap

Victoria L Victoria L
R****** E
Skrev om Max Burgers AB

Uselt stog i kö 20min tjennen i kassan tog 4 personer som var i samma kö men när det var dags för mig så sa hon att jag skulle ställa mig i kön jag sa till att jag har stått i kö 20min men men sa till att jag skulle skriva en dålig resionen om stälet och att dom har tappat en kund så jag gick över gatan till mcadonalds där fick jag bättre service än max

jonas k
Skrev om Max Burgers AB

Burgarna smakar betydligt bättre än Macdonalds skosulor till hamburgare.Gott rekommenderas om man vill fast food som smakar mat !! Men restaurangen är alldeles för litet.

Sponsor
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7909 omdömen 4.3 av 7909 omdömen
Badge2021

Trevligt bemötande och snabbt borttagande av tallrikar i samband med julbordet. Vällagad julmat och generöst dessertbord. Rimligt prissatt.

Per-olof G Per-olof G
Elina E
Skrev om Max Burgers AB

Här kan du gå om du vill ha nygrillade hamburgare och sallader. Personalen är trevlig och du blir alltid bra bemött. Enligt mig är det dock lite konstigt system att man ska beställa först och sen gå till en annan kassa för att få maten... Men maten gör det värt det i alla fall..

Tanya E
Skrev om Max Burgers AB

Toppenbra service och de godaste hamburgarna!!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4636 omdömen 4.2 av 4636 omdömen
BadgeEightYears

Trevlig atmosfär och personal

Martina T
Skrev om Max Burgers AB

Helt okej service, känns fräscht och rent. Lite tråkig lokal. Får dock högt betyg därför att fiskburgaren är den godaste jag ätit (låt inte utseendet avskräcka), helt annan klass än McDonalds snålt tilltagna. Gratis kaffe och thé på maten. Kaffet är dock ingen höjdare. .

Jonas S
Skrev om Max Burgers AB

BAAAAAAAAAAAAAKFYLLE KÄK!!! mycket bra mat för bakfulla studenter.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 7951 omdömen 4.3 av 7951 omdömen
BadgeTenYears

Allt var superbra! Dock hade jag missat att vi bara fick sitta 1,5h vilket känns snålt och gör att jag nog ej kommer besöka restaurangen lik

Max J
Skrev om Max Burgers AB

Mycket bra och fräscht ställe. Stora valmöjligheter. Dock så är det väldigt litet, vilket tyvärr gör att man gärna får tvärs över gatan till McDonalds för att få sittplats. Men annars så rekommenderar jag denna varmt!

Emma J
Skrev om Max Burgers AB

Har aldrig smakat deras kötthamburgare, men de vegetariska burgarna är de bästa om man jämför med andra hamburgerkedjor! Det är mycket grönsaker på, fräscha burgare och jättegott bröd! Dessutom kan man välja på många olika tillbehör, samt gratis kaffe efter maten. Den här restaurangen i Kungsträdgården är ganska liten, men ren och fräsch. Fast jag går ju trots allt hellre på andra restauranger än hamburgerkedjorna...

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2651 omdömen 4.7 av 2651 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Filtrera omdömen