Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Sthlm 4 City Hamngatan

Sthlm 4 City Hamngatan

Kungsträdgårdsgatan 20, 111 47 Stockholm — Visa karta

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Ulrika H:
Trevligt bemötande Gott vin Ojämn mat upplevelse - några bra , andra mindre bra en del rätter ej prisvärda

Restauranger nära Sthlm 4 City Hamngatan:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Österlånggatan 17, Stockholm
Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med fö... Läs mer ›
Ulrika H:

Läs vad 10 kunder tycker om Sthlm 4 City Hamngatan

• Marian
    Marian skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    En liten chickenburgare plus strips skulle gå på 54 kr så vi gick över gatan till konkurrenten där det blev 20 kr billigare...
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    Lång väntetid och kall smältost när man väl får maten. Personalen är inte särskilt serviceinriktade där. Har varit på många maxrestauranger men denna är nog den sämsta jag besökt.
  • R****** E
    R****** E skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    Uselt

stog i kö 20min tjennen i kassan tog 4 personer som var i samma kö men när det var dags för mig
    så sa hon att jag skulle ställa mig i kön
    jag sa till att jag har stått i kö 20min men men
    sa till att jag skulle skriva en dålig resionen om stälet och att dom har tappat en kund
    så jag gick över gatan till mcadonalds där fick jag
    bättre service än max
  • jonas k
    jonas k skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    Burgarna smakar betydligt bättre än Macdonalds skosulor till hamburgare.Gott rekommenderas om man vill fast food som smakar mat !!
    Men restaurangen är alldeles för litet.
  • Elina E
    Elina E skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    Här kan du gå om du vill ha nygrillade hamburgare och sallader. Personalen är trevlig och du blir alltid bra bemött. Enligt mig är det dock lite konstigt system att man ska beställa först och sen gå till en annan kassa för att få maten... Men maten gör det värt det i alla fall..
  • Tanya E
    Tanya E skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    Toppenbra service och de godaste hamburgarna!!
  • Martina T
    Martina T skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    Helt okej service, känns fräscht och rent. Lite tråkig lokal. Får dock högt betyg därför att fiskburgaren är den godaste jag ätit (låt inte utseendet avskräcka), helt annan klass än McDonalds snålt tilltagna. Gratis kaffe och thé på maten. Kaffet är dock ingen höjdare. .
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    BAAAAAAAAAAAAAKFYLLE KÄK!!! mycket bra mat för bakfulla studenter.
  • Max J
    Max J skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    Mycket bra och fräscht ställe. Stora valmöjligheter. Dock så är det väldigt litet, vilket tyvärr gör att man gärna får tvärs över gatan till McDonalds för att få sittplats. Men annars så rekommenderar jag denna varmt!
  • Emma J
    Emma J skrev om Sthlm 4 City Hamngatan
    Har aldrig smakat deras kötthamburgare, men de vegetariska burgarna är de bästa om man jämför med andra hamburgerkedjor! Det är mycket grönsaker på, fräscha burgare och jättegott bröd! Dessutom kan man välja på många olika tillbehör, samt gratis kaffe efter maten. Den här restaurangen i Kungsträdgården är ganska liten, men ren och fräsch. Fast jag går ju trots allt hellre på andra restauranger än hamburgerkedjorna...

Kungsträdgårdsgatan 20, 111 47 Stockholm