Max Burgers AB

3.4

11 omdömen om Max Burgers AB

Filip G
Skrev om Max Burgers AB

Heeeelt ok! Allt man förväntar sig från en Max. Däremot ofta lång väntan pga mycket folk.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8227 omdömen 4.3 av 8227 omdömen

Mycket trevlig personal, god mat och skön stämning.

Vladimir V Vladimir V
Elsa B
Skrev om Max Burgers AB

En liten chickenburgare plus strips skulle gå på 54 kr så vi gick över gatan till konkurrenten där det blev 20 kr billigare...

Johanna G
Skrev om Max Burgers AB

Lång väntetid och kall smältost när man väl får maten. Personalen är inte särskilt serviceinriktade där. Har varit på många maxrestauranger men denna är nog den sämsta jag besökt.

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2683 omdömen 4.7 av 2683 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

R****** E
Skrev om Max Burgers AB

Uselt stog i kö 20min tjennen i kassan tog 4 personer som var i samma kö men när det var dags för mig så sa hon att jag skulle ställa mig i kön jag sa till att jag har stått i kö 20min men men sa till att jag skulle skriva en dålig resionen om stälet och att dom har tappat en kund så jag gick över gatan till mcadonalds där fick jag bättre service än max

jonas k
Skrev om Max Burgers AB

Burgarna smakar betydligt bättre än Macdonalds skosulor till hamburgare.Gott rekommenderas om man vill fast food som smakar mat !! Men restaurangen är alldeles för litet.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.2/5 i betyg av 8141 omdömen 4.2 av 8141 omdömen

Mycket trevlig och profession ell personal. De gjorde allt för att vi skulle känna oss välkomna. Underbar utsikt.

Elina E
Skrev om Max Burgers AB

Här kan du gå om du vill ha nygrillade hamburgare och sallader. Personalen är trevlig och du blir alltid bra bemött. Enligt mig är det dock lite konstigt system att man ska beställa först och sen gå till en annan kassa för att få maten... Men maten gör det värt det i alla fall..

Tanya E
Skrev om Max Burgers AB

Toppenbra service och de godaste hamburgarna!!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4250 omdömen 4.0 av 4250 omdömen

Maten var sådär. Smakade inte så mycket och man fick väldigt lite.

Martina T
Skrev om Max Burgers AB

Helt okej service, känns fräscht och rent. Lite tråkig lokal. Får dock högt betyg därför att fiskburgaren är den godaste jag ätit (låt inte utseendet avskräcka), helt annan klass än McDonalds snålt tilltagna. Gratis kaffe och thé på maten. Kaffet är dock ingen höjdare. .

Jonas S
Skrev om Max Burgers AB

BAAAAAAAAAAAAAKFYLLE KÄK!!! mycket bra mat för bakfulla studenter.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4803 omdömen 4.2 av 4803 omdömen

Trevlig miljö och personal. Plus att man får ha med sig hund. Vällagad mat till rimliga priser.

Max J
Skrev om Max Burgers AB

Mycket bra och fräscht ställe. Stora valmöjligheter. Dock så är det väldigt litet, vilket tyvärr gör att man gärna får tvärs över gatan till McDonalds för att få sittplats. Men annars så rekommenderar jag denna varmt!

Emma J
Skrev om Max Burgers AB

Har aldrig smakat deras kötthamburgare, men de vegetariska burgarna är de bästa om man jämför med andra hamburgerkedjor! Det är mycket grönsaker på, fräscha burgare och jättegott bröd! Dessutom kan man välja på många olika tillbehör, samt gratis kaffe efter maten. Den här restaurangen i Kungsträdgården är ganska liten, men ren och fräsch. Fast jag går ju trots allt hellre på andra restauranger än hamburgerkedjorna...

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4169 omdömen 4.0 av 4169 omdömen