Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Sthlm Bistro & Cafe KB

Sthlm Bistro & Cafe KB

Drottninggatan 73C, 111 36 Stockholm — Visa karta

På Sthlm kaffe med mjölk har vi allt att erbjuda. Är du sugen på en härligt värmande latte i vintermörkret? Svalkande iste i sommarsolen på vår uteservering? Snabb lunch mitt i lunch rusningen, middag eller kanske romantisk brunch med den du håller kär?

Läs vad 2 kunder tycker om Sthlm Bistro & Cafe KB

• Ann-Cathrine P
    Ann-Cathrine P skrev om Sthlm Bistro & Cafe KB
    OBS! Detta är numera Sthlm Bistro och Cafe!

DÅLIG MAT OCH DÅLIG SERVICE! Detta ställe måste ha sett sina bästa dagar då vår upplevelse här var allt annat än bra.

Personalen var snorkig och irriterad när vi ställde frågor trots att det under en längre tid endast kommit in ett fåtal kunder. Alltså inte någon större stress eller rusch.

Vi noterade också att vissa, bland annat vi själva, fick hämta maten vid disk medan andra blev serverade direkt vid bordet. Stor service-miss att så uppenbart skilja olika kunder åt.

Det vi åt kan inte ha lagats av någon utbildad kock. Pizzabotten var degig och smakade som en sämre hemmagjord pizza. Smak av deg och tomatsås men inget mer.

Diverse husmanskost utlovas men med tanke på att inte ens pizza kan göras enligt god restaurangstandard lär övrigt utbud säkerligen bestå av färdigblandade såser och halvfabrikat.

Lokalen var sval och dragig och inte alls inbjudande. Det källarvalv som fanns var under hela tiden vi befann oss i restaurangen, ca 2 timmar, helt obefolkad. Miljön här var mörk, tråkig och luften i källarvalvet dålig.

Man förstår verkligen varför folk inte kommer tillbaka hit och varför det ofta är så tomt på folk när man passerar lokalen.

Gå inte hit! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Sthlm Bistro & Cafe KB
    Inrednings mässigt så är det café likt alla andra. Dock så är det trevlig personal och väldigt god mat. Både Pasta Pollo och Tagliatelle Filetto är riktigt goda. Värt ett besök eller flera. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Monica L Monica L tycker:
“Jag fick tillgång till mitt bo...” Läs mer
4.6 i betyg av 2069 omdömen

Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM