Sthlm Bistro & Cafe KB

Sthlm Bistro & Cafe KB

Ring 08-22 56 66 www.sthlmkaffemedmjolk.com
2.0

På Sthlm kaffe med mjölk har vi allt att erbjuda. Är du sugen på en härligt värmande latte i vintermörkret? Svalkande iste i sommarsolen på vår uteservering? Snabb lunch mitt i lunch rusningen, middag eller kanske romantisk brunch med den du håller kär?

2 omdömen om Sthlm Bistro & Cafe KB

Ann-Cathrine P
Skrev om Sthlm Bistro & Cafe KB

OBS! Detta är numera Sthlm Bistro och Cafe! DÅLIG MAT OCH DÅLIG SERVICE! Detta ställe måste ha sett sina bästa dagar då vår upplevelse här var allt annat än bra. Personalen var snorkig och irriterad när vi ställde frågor trots att det under en längre tid endast kommit in ett fåtal kunder. Alltså inte någon större stress eller rusch. Vi noterade också att vissa, bland annat vi själva, fick hämta maten vid disk medan andra blev serverade direkt vid bordet. Stor service-miss att så uppenbart skilja olika kunder åt....

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Johan E
Skrev om Sthlm Bistro & Cafe KB

Inrednings mässigt så är det café likt alla andra. Dock så är det trevlig personal och väldigt god mat. Både Pasta Pollo och Tagliatelle Filetto är riktigt goda. Värt ett besök eller flera.