Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Stockholm Stylisterna

Stockholm Stylisterna

Birger Jarlsgatan 61, 113 56 Stockholm — Visa karta

Stockholm Stylisterna är studion där du kan få en helhetsupplevelse inom skönhet.
Här kan du klippa och färga håret hos våra frisörer, fixa naglarna hos nagelteknologen, få en grundligt lagd make up av sminköser, vaxa dina ben hos hudterapeuten, ta professionella modellbilder med våra fotografer och få hjälp att finna din personliga stil av kläder med en personal shopper.

Läs vad 41 kunder tycker om Stockholm Stylisterna

• Elin J
    Elin J skrev om Stockholm Stylisterna
    Jag är så himla missnöjd med min färgning och känner att jag ångrar besöket.

Var där två gånger varpå första gången jag inte kände att det alls var så som jag ville ha det, kändes inte som frisören förstod mig trots det att jag förklarat tydligt. Betalade och tänkte att jag behövde ge det en chans. Ringde dagen efter och förklarade situationen då jag inte kände mig nöjd varav jag fick en ny tid ganska snabbt på frisörens initiativ.

Härligt tänkte jag och gav det en ny chans. Vi färgade om och jag förklarade åter igen hur jag ville ha det och visade liknande bilder. När vi vart klara vart det absolut ljusare men det blev fortfarande inte som jag ville ha det och det ser inte proffsigt ut. Frisören ville dessutom att jag skulle betala igen för något som jag inte blev nöjd med första gången.

Jag förstår att det finns kostnader runt det men inte när jag gett frisören 2 chanser att uträtta det som jag vill ha det. Och detta har alla andra frisörer klarat hittills i mitt liv.

Nu känner jag mest att jag lagt pengar på något som jag inte ville ha och nåt som jag inte är nöjd med och har ändå gett detta en ärlig chans.

Det blir inte ett återbesök och kan verkligen inte rekommendera stället.

Mycket besviken. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Stockholm Stylisterna
    För första gången i mitt 26-åriga liv träffade en frisör precis rätt och gjorde mitt hår i precis den färg och nyans jag ville ha, samt klippte håret riktigt, riktigt snyggt! Jag behövde knappt förklara hur jag ville ha, det, hon verkade se på mig vad jag passar i och vad jag tycker om. Jag har hittat "min" frisör och kommer bara gå dit i fortsättningen :D Tack!! Läs mer
  • Helene skrev om Stockholm Stylisterna
    De ville ta 50% mer betalt än Rabble erbjudandet utan att informera om det trots att jag frågat så att det skulle vara Rabblepris. Den engelsktalande frisören sade att hon hade missförstått. Gick med på att betala hälften men lämnade salongen med en obehaglig känsla att blivit lurad. Rekommenderar ingen ett sådant bemötande!! Läs mer
  • Joel A skrev om Stockholm Stylisterna
    Stockholmsstylisterna var väldigt proffsiga i sitt agerande gentemot kunden. De svarade vänligt på frågor och var kunniga inom sitt område :-) Läs mer
  • Emilia W skrev om Stockholm Stylisterna
    Bra bemötande, snälla tjejer som vaxar. Läs mer
  • Christina H skrev om Stockholm Stylisterna
    Vänligt bemötande och bra resultat. Läs mer
  • Mariella H skrev om Stockholm Stylisterna
    Det är super företag som tar väl hand om kunden ?? Jag är jätte nöjd med dem och är självklart stamkund hos dem!!! Läs mer
  • Fredrik N skrev om Stockholm Stylisterna
    Sämsta skit jag varit med om!!! Läs mer
  • Hanna S skrev om Stockholm Stylisterna
    Alltid lika bra och trevligt att komma till Stockholm Stylisterna. De är hjälpsamma och flexibla om det behövs. Läs mer
  • Lucinda E skrev om Stockholm Stylisterna
    Jag började gå till Stockholms stylisterna efter att jag såg ett erbjudande om brasiliansk vaxning hos dem. Jag tog med mig två kompisar som också hade bokat detta erbjudande. Vi fick träffa en tjej som heter Linnea. Underbara Linnea som nu får stå ut med oss alla 3. 1 gång i månaden går vi dit och fixar oss fina, samtidigt som vi använder Linnea som vår egna (väldigt billiga) psykolog. Stockholms staylisterna får en solklar 5a! Läs mer
  • Mireya H skrev om Stockholm Stylisterna
    Trevlig personal, bra bemötande och proffsig. Mycket nöjd med mina besök. Läs mer
  • Isa H skrev om Stockholm Stylisterna
    Vänligt bemötande, trevlig och engagerad personal. Bra priser! Rekommenderas :) Läs mer
  • Eva H skrev om Stockholm Stylisterna
    Skicklig frisör och får alltid en klipptid när jag vill! Läs mer
  • Camilla S skrev om Stockholm Stylisterna
    Bra service och flexibel bokning/ombokning Läs mer
  • Sara A skrev om Stockholm Stylisterna
    Professionellt genomförda behandlingar, trevlig personal och lokal, bra priser, hög tillgänglighet. Läs mer
  • Alexandra C skrev om Stockholm Stylisterna
    Bra service, jätte trevlig personal. Super nöjd Läs mer
  • Kristina M skrev om Stockholm Stylisterna
    Stockholms stylisterna har aldrig gjort mig besviken! I fräsch miljö bemöts jag alltid av proffsig miljö. Jag rekommenderar varmt! Läs mer
  • Raisa L skrev om Stockholm Stylisterna
    Kompetent och trevlig personal. Alltid flexibla och med ett leende på läpparna:-) Läs mer
  • Elin K skrev om Stockholm Stylisterna
    Jättebra !!!!!!!!!!!!!!!!!!....... Läs mer
  • Caroline L skrev om Stockholm Stylisterna
    Bra bemötande, professionell och trevlig personal. Har endast varit där och vaxat mig. Tycker att det går att få tid relativt snabbt. Läs mer
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Stockholm Stylisterna
    Bra, känner mig väl behandlad och tjejerna som tar hand om en är trevliga. Tycker kanske att ni borde bestämma er för ett "segment" vill ni catera till lite mer lyxiga kunder eller till dem som vill göra nått lite snabbt eller dem som vill gå varje dag? När ni tänkt igenom det skulle ni kunna göra inredning och allt annat konsekvent efter det. Läs mer
  • Meta B skrev om Stockholm Stylisterna
    Brukar gå till Linnea för vaxning. Otroligt gullig och professionell tjej! Läs mer
  • Elin L skrev om Stockholm Stylisterna
    Mycket bra service. Trevlig personal och en fräsch salong. Rekommenderar salongens hudterapeut Linnea, bästa tjejen jag har varit hos. Läs mer
  • Sofie B skrev om Stockholm Stylisterna
    Kunniga, pålitliga o mycket trevliga! Läs mer
  • Emelie L skrev om Stockholm Stylisterna
    Jag blev väldigt besviken. Kunde blivit trevligare bemöt, dålig information innan om hur det skulle gå till men duktig och trevlig fotograf! Läs mer
  • Nicoline B
    Nicoline B skrev om Stockholm Stylisterna
    Jag fick ett mycket bra bemötande av trevlig personal direkt när jag kom. De stylade mig proffsigt och snyggt samt fick mig att glänsa framför kameran, tack vare duktig stylist och fotograf. Jag har fått mycket uppskattning angående bilderna och det var en riktigt rolig dag. Jag rekommenderar starkt att pröva på modell för en dag. Själv har jag stärkt mig framför kameran efter det här besöket. Läs mer
  • L G skrev om Stockholm Stylisterna
    Ja, när man kom dit så var de väldigt ofokuserade. De verkade ha bokat in mer kunder än vad de hade personal till. Resultatet blev LÅNG väntetid. Dock träffade jag en väldigt trevlig fotograf som rättade till första intrycket! All eloge till henne!!! Läs mer
  • Daniella H skrev om Stockholm Stylisterna
    Fotografen vägde upp hela upplevelsen. Hon var riktigt bra och man kände sig verkligen bekväm under fotograferingen, även när de var mer romantiska nära bilder vilket jag inte brukar vara bekväm med. Men när det gäller sminkning så är jag inte lika nöjd. Jag och min kille ville ha rockig-style, men min sminkning kan man inte förknippa med rock över huvud taget. Sminkningen var inte ens snygg. Blev riktigt missnöjd. Även när jag kom hem möttes jag av "Men hur ser du ut egentligen?"... Min kille ville ha håret tuperat och stort. Som man hade på 80-talet. Men de förstod inte hur han menade så han fick göra det själv. Som tur var syntes inte min sminkning på fotona vi valde och fotografierna blev riktigt bra. Något jag inte gillar var att jag fick ett kreditkort hem av resurs bank, eftersom stockholm stylisterna sammarbetar med dem. Det bad jag verkligen inte om. Fotografen var fantastisk och vägde upp hela upplevelsen. Henne skulle jag kunna gå till igen. Men stylad tänker jag aldrig mer bli utan stockholm stylisterna! Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Stockholm Stylisterna
    Jag tycker att Stockholmsstylisterna är otroligt duktiga, snälla och bemöter en på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Stockholm Stylisterna
    Jag är supernöjd med mina bilder som jag tog hos Stockholmstylisterna. Dom har trevlig personal, service i världsklass och fotografer som kan sitt arbete! http://www.finest.se/fredrikbjorn Läs mer
  • Madeleine M skrev om Stockholm Stylisterna
    De är jätteproffsiga både med sminkningen och fotograferingen. Många bilder var bra. Detta är den andra
    gången jag gick på fotografering hos dem i år.
    En skugga blev lite för stark på en ögat och vips har de retuscherat detta och skickat både en fil och sedan en ny CD skiva på posten. Super service med andra ord! Läs mer
  • Katarina B skrev om Stockholm Stylisterna
    Jag är nöjd med min upplevelse hos Stockholm Stylisterna! Fick ett bra bemötande när jag kom och min make-up och hårstyling blev jag supernöjd med. Fotograferingen var avslappnad och rolig och det blev riktigt många bra bilder att välja mellan. Jag är verkligen nöjd! Tack! Läs mer
  • jenny j skrev om Stockholm Stylisterna
    Frisören var ointresserad av vad jag önskade och klippte en mycket tråkig frisyr. Hoppas de andra är bättre än vad han var. Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Stockholm Stylisterna
    Jag älskar stället.. Min frisör på stället heter Ton Fawaz! Han klipper mig som jag vill ha det och han gör det med stil! Han är mycket för detalj och slarvar inte med hans arbete! Eftersom jag dansar i TV så är det viktigt att frisörer inte stressar och slarvar med klippningen! Det skulle göra att jag blir nervös och obekväm med mig sjlv. Som tur är att jag har Ton som jobbar på Stockholm stylisterna. Där slipper jag vara nervös och obekväm. Bra resultat varje gång och bemötandet av resterande personal är lika bra som klippningen.

/Jamalde Läs mer
  • Mariann B skrev om Stockholm Stylisterna
    Jag är besviken att de inte återkommer på mail.

Har mailat två gånger vid helt olika tillfällen och ärenden utan återkoppling. Läs mer
  • Andreas skrev om Stockholm Stylisterna
    Köpte modell för en dag till tjejen. Någon dag innan ringde jag och dubbelkollade bokningen, tur att jag gjorde det, de hittade nämligen den inte, hade slarvats bort. Hon upplevde personalen som sjukt oinspirerad, sa inte mer än nödvändigt heller vilket kändes opersonligt. Bilderna hon betalade dyrt för (ja det är verkligen dyrt) fick hon med sig på en CD-skiva. När vi satte oss hemma för att kolla på bilderna visade sig det dock att skivan var tom, inga bilder. Efter ett telefonsamtal fick vi dock bilderna via mejl. Läs mer
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Stockholm Stylisterna
    Helt fantastiskt mina döttra o jag hade hos dom o Tony var helt underbar o duktig det enda som inte var så bra var tjejen som gjorde stora dotter för hon var slarvig o hade ingen känsla för att göra henne söt o kunde inte svenska så bra men fotografen gjorde perfekta kort o alla andra var jätte mysiga. Tack igen Läs mer
  • johan k skrev om Stockholm Stylisterna
    Min fru och en kompis "vann" "modell för en dag" på en tävling tillsammans med en vän. Sminkningen skedde av en praktikant som på köpet var mycket stressad och försenad. De hade en möhippa eller likande där samtidigt. Resultatet blev mindre bra. Fotograferingen var ok.. inget proffs men trevlig fotograf. Det värsta var att de sedan vill ha betalt, 1000kr per person. Just fin tävlingsvinst! Lurendrejare.. tyvärr stod inte tjejerna på sig och betalade ändå. Ruggigt dåligt av stockholmsstylisterna. Läs mer
  • Ann-Cathrine P skrev om Stockholm Stylisterna
    Förstörde min frisyr, mycket oprofessionell och inte alls kunnig i att ge råd trots att stället håller på med styling. Fick en för kort, ojämn samt omodern frisyr.

Stället var som att komma till nån tråkig förortsfrisör trots att lokalen ligger mitt i centrala Sthlm. Man förstår varför det här stället försöker locka folk genom olika rabatter.

Frisören sa inte ett ord utöver de frågor som ställdes kring hur jag ville ha håret. Opersonligt, oengagerat och oprofessionellt är en bra sammanfattning för Stockholm Stylisterna. Läs mer
  • Sara S skrev om Stockholm Stylisterna
    Här har jag varit och gjort både ansiktsbehandling och fått massage. Är lika nöjd varje gång. Numan som äger Salongen är en trevlig prick. Läs mer
  • Molly B
    Molly B skrev om Stockholm Stylisterna
    Fotade min bebis på Stockholm Stylisterna idag, det började med att vara mer än 30 minuter försenat. Bemötandet va mycket trevligt. Fotografen Jonas tog fina bilder,men kändes lite osäker till sättet, kan va att han inte hade allt för mycket erfarenhet. men som sagt bilderna blev fina. Bra priser o fördelaktiga erbjudanden! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Gjörwellsgatan 47, 11260, STOCKHOLM