Stockholm Stylisterna

Stockholm Stylisterna

Ring 08-673 32 74 www.stockholmstylisterna.se
3.7

Stockholm Stylisterna är studion där du kan få en helhetsupplevelse inom skönhet. Här kan du klippa och färga håret hos våra frisörer, fixa naglarna hos nagelteknologen, få en grundligt lagd make up av sminköser, vaxa dina ben hos hudterapeuten, ta professionella modellbilder med våra fotografer och få hjälp att finna din personliga stil av kläder med en personal shopper.

41 omdömen om Stockholm Stylisterna

Elin J
Skrev om Stockholm Stylisterna

Jag är så himla missnöjd med min färgning och känner att jag ångrar besöket. Var där två gånger varpå första gången jag inte kände att det alls var så som jag ville ha det, kändes inte som frisören förstod mig trots det att jag förklarat tydligt. Betalade och tänkte att jag behövde ge det en chans. Ringde dagen efter och förklarade situationen då jag inte kände mig nöjd varav jag fick en ny tid ganska snabbt på frisörens initiativ. Härligt tänkte jag och gav det en ny chans. Vi färgade om och jag förklarade åter igen...

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 294 omdömen 4.7 av 294 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Kristina M Kristina M
Jessica A
Skrev om Stockholm Stylisterna

För första gången i mitt 26-åriga liv träffade en frisör precis rätt och gjorde mitt hår i precis den färg och nyans jag ville ha, samt klippte håret riktigt, riktigt snyggt! Jag behövde knappt förklara hur jag ville ha, det, hon verkade se på mig vad jag passar i och vad jag tycker om. Jag har hittat "min" frisör och kommer bara gå dit i fortsättningen :D Tack!!

Helene
Skrev om Stockholm Stylisterna

De ville ta 50% mer betalt än Rabble erbjudandet utan att informera om det trots att jag frågat så att det skulle vara Rabblepris. Den engelsktalande frisören sade att hon hade missförstått. Gick med på att betala hälften men lämnade salongen med en obehaglig känsla att blivit lurad. Rekommenderar ingen ett sådant bemötande!!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Joel A
Skrev om Stockholm Stylisterna

Stockholmsstylisterna var väldigt proffsiga i sitt agerande gentemot kunden. De svarade vänligt på frågor och var kunniga inom sitt område :-)

Emilia W
Skrev om Stockholm Stylisterna

Bra bemötande, snälla tjejer som vaxar.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 291 omdömen 4.6 av 291 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Christina H
Skrev om Stockholm Stylisterna

Vänligt bemötande och bra resultat.

Mariella H
Skrev om Stockholm Stylisterna

Det är super företag som tar väl hand om kunden ?? Jag är jätte nöjd med dem och är självklart stamkund hos dem!!!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Fredrik N
Skrev om Stockholm Stylisterna

Sämsta skit jag varit med om!!!

Hanna S
Skrev om Stockholm Stylisterna

Alltid lika bra och trevligt att komma till Stockholm Stylisterna. De är hjälpsamma och flexibla om det behövs.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Lucinda E
Skrev om Stockholm Stylisterna

Jag började gå till Stockholms stylisterna efter att jag såg ett erbjudande om brasiliansk vaxning hos dem. Jag tog med mig två kompisar som också hade bokat detta erbjudande. Vi fick träffa en tjej som heter Linnea. Underbara Linnea som nu får stå ut med oss alla 3. 1 gång i månaden går vi dit och fixar oss fina, samtidigt som vi använder Linnea som vår egna (väldigt billiga) psykolog. Stockholms staylisterna får en solklar 5a!

Mireya H
Skrev om Stockholm Stylisterna

Trevlig personal, bra bemötande och proffsig. Mycket nöjd med mina besök.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Isa H
Skrev om Stockholm Stylisterna

Vänligt bemötande, trevlig och engagerad personal. Bra priser! Rekommenderas :)

Eva H
Skrev om Stockholm Stylisterna

Skicklig frisör och får alltid en klipptid när jag vill!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Camilla S
Skrev om Stockholm Stylisterna

Bra service och flexibel bokning/ombokning

Sara A
Skrev om Stockholm Stylisterna

Professionellt genomförda behandlingar, trevlig personal och lokal, bra priser, hög tillgänglighet.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Alexandra C
Skrev om Stockholm Stylisterna

Bra service, jätte trevlig personal. Super nöjd

Kristina M
Skrev om Stockholm Stylisterna

Stockholms stylisterna har aldrig gjort mig besviken! I fräsch miljö bemöts jag alltid av proffsig miljö. Jag rekommenderar varmt!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Raisa L
Skrev om Stockholm Stylisterna

Kompetent och trevlig personal. Alltid flexibla och med ett leende på läpparna:-)

Caroline L
Skrev om Stockholm Stylisterna

Bra bemötande, professionell och trevlig personal. Har endast varit där och vaxat mig. Tycker att det går att få tid relativt snabbt.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Elin K

Jättebra !!!!!!!!!!!!!!!!!!.......

Amanda T
Skrev om Stockholm Stylisterna

Bra, känner mig väl behandlad och tjejerna som tar hand om en är trevliga. Tycker kanske att ni borde bestämma er för ett "segment" vill ni catera till lite mer lyxiga kunder eller till dem som vill göra nått lite snabbt eller dem som vill gå varje dag? När ni tänkt igenom det skulle ni kunna göra inredning och allt annat konsekvent efter det.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Elin L
Skrev om Stockholm Stylisterna

Mycket bra service. Trevlig personal och en fräsch salong. Rekommenderar salongens hudterapeut Linnea, bästa tjejen jag har varit hos.

Meta B
Skrev om Stockholm Stylisterna

Brukar gå till Linnea för vaxning. Otroligt gullig och professionell tjej!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Sofie B
Skrev om Stockholm Stylisterna

Kunniga, pålitliga o mycket trevliga!

Emelie L
Skrev om Stockholm Stylisterna

Jag blev väldigt besviken. Kunde blivit trevligare bemöt, dålig information innan om hur det skulle gå till men duktig och trevlig fotograf!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Nicoline B
Skrev om Stockholm Stylisterna

Jag fick ett mycket bra bemötande av trevlig personal direkt när jag kom. De stylade mig proffsigt och snyggt samt fick mig att glänsa framför kameran, tack vare duktig stylist och fotograf. Jag har fått mycket uppskattning angående bilderna och det var en riktigt rolig dag. Jag rekommenderar starkt att pröva på modell för en dag. Själv har jag stärkt mig framför kameran efter det här besöket.

L G
Skrev om Stockholm Stylisterna

Ja, när man kom dit så var de väldigt ofokuserade. De verkade ha bokat in mer kunder än vad de hade personal till. Resultatet blev LÅNG väntetid. Dock träffade jag en väldigt trevlig fotograf som rättade till första intrycket! All eloge till henne!!!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Daniella H
Skrev om Stockholm Stylisterna

Fotografen vägde upp hela upplevelsen. Hon var riktigt bra och man kände sig verkligen bekväm under fotograferingen, även när de var mer romantiska nära bilder vilket jag inte brukar vara bekväm med. Men när det gäller sminkning så är jag inte lika nöjd. Jag och min kille ville ha rockig-style, men min sminkning kan man inte förknippa med rock över huvud taget. Sminkningen var inte ens snygg. Blev riktigt missnöjd. Även när jag kom hem möttes jag av "Men hur ser du ut egentligen?"... Min kille ville ha håret tuperat och...

Elin S
Skrev om Stockholm Stylisterna

Jag tycker att Stockholmsstylisterna är otroligt duktiga, snälla och bemöter en på ett proffsigt sätt.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 232 omdömen 4.6 av 232 omdömen
BadgeTwoYears

Blev så bra bemött av Hedda!! Både såå trevlig och otroligt duktig, blev mer än nöjd med resultatet!

Josefin L Josefin L
Fredrik B
Skrev om Stockholm Stylisterna

Jag är supernöjd med mina bilder som jag tog hos Stockholmstylisterna. Dom har trevlig personal, service i världsklass och fotografer som kan sitt arbete! http://www.finest.se/fredrikbjorn

Madeleine M
Skrev om Stockholm Stylisterna

De är jätteproffsiga både med sminkningen och fotograferingen. Många bilder var bra. Detta är den andra gången jag gick på fotografering hos dem i år. En skugga blev lite för stark på en ögat och vips har de retuscherat detta och skickat både en fil och sedan en ny CD skiva på posten. Super service med andra ord!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1054 omdömen 4.8 av 1054 omdömen

Katarina B
Skrev om Stockholm Stylisterna

Jag är nöjd med min upplevelse hos Stockholm Stylisterna! Fick ett bra bemötande när jag kom och min make-up och hårstyling blev jag supernöjd med. Fotograferingen var avslappnad och rolig och det blev riktigt många bra bilder att välja mellan. Jag är verkligen nöjd! Tack!

jenny j
Skrev om Stockholm Stylisterna

Frisören var ointresserad av vad jag önskade och klippte en mycket tråkig frisyr. Hoppas de andra är bättre än vad han var.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1042 omdömen 4.8 av 1042 omdömen

Magnus J
Skrev om Stockholm Stylisterna

Jag älskar stället.. Min frisör på stället heter Ton Fawaz! Han klipper mig som jag vill ha det och han gör det med stil! Han är mycket för detalj och slarvar inte med hans arbete! Eftersom jag dansar i TV så är det viktigt att frisörer inte stressar och slarvar med klippningen! Det skulle göra att jag blir nervös och obekväm med mig sjlv. Som tur är att jag har Ton som jobbar på Stockholm stylisterna. Där slipper jag vara nervös och obekväm. Bra resultat varje gång och bemötandet av resterande personal är lika bra som klippningen. /Jamalde

Mariann B
Skrev om Stockholm Stylisterna

Jag är besviken att de inte återkommer på mail. Har mailat två gånger vid helt olika tillfällen och ärenden utan återkoppling.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 267 omdömen 4.8 av 267 omdömen

Andreas
Skrev om Stockholm Stylisterna

Köpte modell för en dag till tjejen. Någon dag innan ringde jag och dubbelkollade bokningen, tur att jag gjorde det, de hittade nämligen den inte, hade slarvats bort. Hon upplevde personalen som sjukt oinspirerad, sa inte mer än nödvändigt heller vilket kändes opersonligt. Bilderna hon betalade dyrt för (ja det är verkligen dyrt) fick hon med sig på en CD-skiva. När vi satte oss hemma för att kolla på bilderna visade sig det dock att skivan var tom, inga bilder. Efter ett telefonsamtal fick vi dock bilderna via mejl.

Anneli A
Skrev om Stockholm Stylisterna

Helt fantastiskt mina döttra o jag hade hos dom o Tony var helt underbar o duktig det enda som inte var så bra var tjejen som gjorde stora dotter för hon var slarvig o hade ingen känsla för att göra henne söt o kunde inte svenska så bra men fotografen gjorde perfekta kort o alla andra var jätte mysiga. Tack igen

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid väldigt bra klippning och trevligt bemötande!

johan k
Skrev om Stockholm Stylisterna

Min fru och en kompis "vann" "modell för en dag" på en tävling tillsammans med en vän. Sminkningen skedde av en praktikant som på köpet var mycket stressad och försenad. De hade en möhippa eller likande där samtidigt. Resultatet blev mindre bra. Fotograferingen var ok.. inget proffs men trevlig fotograf. Det värsta var att de sedan vill ha betalt, 1000kr per person. Just fin tävlingsvinst! Lurendrejare.. tyvärr stod inte tjejerna på sig och betalade ändå. Ruggigt dåligt av stockholmsstylisterna.

Ann-Cathrine P
Skrev om Stockholm Stylisterna

Förstörde min frisyr, mycket oprofessionell och inte alls kunnig i att ge råd trots att stället håller på med styling. Fick en för kort, ojämn samt omodern frisyr. Stället var som att komma till nån tråkig förortsfrisör trots att lokalen ligger mitt i centrala Sthlm. Man förstår varför det här stället försöker locka folk genom olika rabatter. Frisören sa inte ett ord utöver de frågor som ställdes kring hur jag ville ha håret. Opersonligt, oengagerat och oprofessionellt är en bra sammanfattning för Stockholm Stylisterna.

Sara S
Skrev om Stockholm Stylisterna

Här har jag varit och gjort både ansiktsbehandling och fått massage. Är lika nöjd varje gång. Numan som äger Salongen är en trevlig prick.

Molly B
Skrev om Stockholm Stylisterna

Fotade min bebis på Stockholm Stylisterna idag, det började med att vara mer än 30 minuter försenat. Bemötandet va mycket trevligt. Fotografen Jonas tog fina bilder,men kändes lite osäker till sättet, kan va att han inte hade allt för mycket erfarenhet. men som sagt bilderna blev fina. Bra priser o fördelaktiga erbjudanden!