Stockholms Central

1.8

5 omdömen om Stockholms Central

Mats B
Skrev om Stockholms Central

Kass service Ser inte alls till kundernas bästa. Gå någon annan stans!!!!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Joachim A
Skrev om Stockholms Central

Ska aldrig mer sätta min fot på ngn O'Learys restaurang. Djupt besviken över servitrisens uppförande. Fick en portion & servitrisen tjafsade emot och menade att hon serverat vad vi beställt. Tack för vad som skulle vara trevlig quality-time med min fru

Christina P
Skrev om Stockholms Central

Ja, Olearys... Det var kanske kul på 80-talet, men om man inte förnyar sig så blir det inte bra. Känns som samma servicenivå som hos en sur kassörska som hatar sitt jobb på konsum.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jonas K
Skrev om Stockholms Central

Fruktansvärt dålig service! Efter att ha väntat en kvart på att få beställa öl till mig och mina kamrater gav jag upp och gick därifrån. Det var inte ens särskilt mycket folk i lokalen och barpersonalen hade uppmärksammat att jag ville beställa. Uselt.

Elina E
Skrev om Stockholms Central

Trevlig sportbar och restaurang mitt på Stockholms centralstation. Här kan du gå antingen för att ta en öl och titta på sport eller så kan du äta en god måltid. Min personliga favorit är deras ribs, som jag alltid tar här. Prova O'Learys om du inte gjort det än.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen