Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Sturegallerian (corinne And Friends)

Sturegallerian (corinne And Friends)

Sturegallerian 60, 114 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Sturegallerian (corinne And Friends)

• Petra Å skrev om Sturegallerian (corinne And Friends)
    Säger som tidigare resencent...
    Gå inte hit!!! Numera heter det ju Daisy Grace concept store bara så att ni vet..

Personalen hälsar knappt när du kommer in, sitter i mobilen och snackar... jag fick vänta ca 5 min till en annan personal kom och checkade in mig. Min frisör var rätt trevlig, även om hon såg ut som 14 men ville få det att låta som hon var 35. Hon övertalade mig att klippa upp håret mer än jag planerat och det blev katastrof! Dessutom blev håret ca 5 cm mer uppklippt på ena sidan.
    När jag några dagar återkom och talade om min missnöjdhet, blev svaret lamt "vad tråkigt att du känner så; kom in så får jag titta på det, men om du inte vill så förstår jag det. Ha en bra dag!"
    Så viktig var jag!!
    Numera går jag till Bangerhead där de uppskattar sina kunder.
    // Petra. Läs mer
  • Anonym A skrev om Sturegallerian (corinne And Friends)
    Gå inte hit!!! Sedan det blev nya ägare på denna salong så känns det som att frisörerna fått direktiv att lura kunderna på dyra "behandlingar" och saker man inte behöver. Senast (och sista gången jag nånsin kommer gå dit) så hade jag bokat endast tid för färg då jag hade en klipptid bokad veckan efter (på annan salong). Frisören sa att hon kunde göra en "förklippning" på längderna för att det var onödigt att färga dessa då jag ändå bokat tid för klippning. Hon fick det att låta som att det var en gratis snabb-klippning och hon klippte bara av längderna rakt av, ingen finess. När jag sedan skulle betala fick jag betala vanligt fullpris för den tråkiga klippningen. DESSUTOM, under färgningen sa hon "jag kommer göra en inpackning i ditt hår så att det inte förstörs av färgningen". Ok, tänkte jag, det är väl bra att jag FÅR det. Inte ETT ENDA ord om att det skulle kosta extra. Vid betalningen kom det fram 600 spänn för den inpackningen som dessutom inte hjälpte mitt torra hår överhuvudtaget. Fruktansvärt ställe. Sätter aldrig min fot där igen och jag tycker inte du ska göra det heller. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Nybrogatan 51, 11440, STOCKHOLM