Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Style Education Sweden AB

Style Education Sweden AB

Odengatan 33, 113 51 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Style Education Sweden AB

• Marian
    Marian skrev om Style Education Sweden AB
    Jag blev mycket bedrövad för mitt hår: längderna klipptes av och det var som en gräsklippningsmaskin gått över vid kinderna. Det fanns inget hår kvar att svepa med. Urkarvat alltså och ingen stolthet kvar.

Det var tur att jag hade s k extensions (lösa hårförlängningar) så jag kunde ersätta de bortskalade hårlängderna.
    Som en vingklippt fågel utan någon skönhet lämnades man kvar.

Trots att vi tittade på modellförebilder, klippte hon på tok för mycket och det hela tog sammanlagt nästan tre (3) timmar!!

Ju mindre hår du nu har desto större risk att knappt något blir kvar. Eleverna vill klippa på för att öva.

Obs: Style Education skola hade höjt priset till 180 kr per klippning! Det blir dyr tid att sitta flera timmar i försöken att få en vettig klippning.

Odengatan 33, 113 51 Stockholm