Sub Store Stureplan AB

Hemsida för Sandys

4 omdömen om Sub Store Stureplan AB

Carl Johan D
Skrev om Sub Store Stureplan AB

perfekt och billig take-away latte. Riktigt goda mackor i Subwayklass. Endast ett stenkast från tunnelbanan och shoppingstråket ligger sandy's som det perfekta depåstoppet för en dag på stan. Bra refflade muggar, trevlig personal och gott kaffe.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Amanda E
Skrev om Sub Store Stureplan AB

Egentligen brukar jag gilla Sandys, men denna på Stureplan är ingen höjdare. Konceptet med en salladsbar där de gör salladen medan man väntar är annars jättebra. Då borde man ju få en fräsch och god sallad precis som man vill ha den. Men här har de i de flesta fallen salladerna redan klara och det finns ingen möjlighet att själv välja vad man vill (eller inte vill) ha i den. Personalen är oftast stressig och lokalen inte alls mysig. Det finns bättre Sandys att besöka!

Elina E
Skrev om Sub Store Stureplan AB

Jag tycker om Sandys utbud och idé. Personalen plockar ihop din beställning medan du väntar vilket gör att det känns väldigt fräscht. Salladerna är jättegoda och vitlöksdressingen gudomlig. Brödet som serveras till är alltid färskt och gott. Jag går hellre till Sandys och äter en nyttig sallad eller en god smörgås än går till något sunkigt hamburgerställe.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Jenny R
Skrev om Sub Store Stureplan AB

Trevlig personal och väldigt fräsch att det "plockar" ihop din macka medan du väntar. Lite tråkig meny som defenitivt kan bli bättre. "Snabbmatsställe" som är roligare än McDonalds. Men deras currydressing och grova bröd som ingår i salladerna är gudomliga! Deras meny innehåller bland annat sallader, mackor, wraps, juicer m.m