Sushi Genkai

Sushi Genkai

2.6

Välkommen till Genkai på Långholmsgatan i Hornstull. Vi serverar sushi och traditionella japanska maträtter. Kom in för en matbit eller varför inte ta en take-away. Vi har öppet alla dagar från 11-20.

5 omdömen om Sushi Genkai

Ayla V
Skrev om Sushi Genkai

Aldrig mer! Väldigt otrevlig bemötande.Jag hade en kupong från LetsDeal, (restaurangbesök).Det första jag frågade när jag kom in i på det tumma stället 19.30 om de stängde 21.00, fick ett "Ja".Han som tog beställningen sa att Dealen gällde "Take away". Men det stod inget om det i kupongen, tvärtom, info om bordsbokning. Jag visade det till mannen och fick svar att det är LetsDeal fel. På min fråga om vi kunde ändå stanna kvar och äta där(jag frös och var förskylt), fick bara ett nej och att de skulle stänga 20.00 (han sade...

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

A
Skrev om Sushi Genkai

Sushin är helt ok, yakinikun är däremot torr och tråkig.

Carl S
Skrev om Sushi Genkai

Usch ingen favorit. Slafsigt gjord sushi som smakar ok, inte mer.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Catherine
Skrev om Sushi Genkai

Fräsh sushi till bra priser! Den grillade laxen i teriyakisås är en klassiker redan. Trevlig personal är alltid en bonus med!

Annika T
Skrev om Sushi Genkai

Väldigt bra sushi och helt ok priser. Väldig trevlig personal och lyhörd för ens önskemål! Deras vegetariska sushi e jätte bra.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen