Sushi Genkai

Långholmsgatan 30, 117 33 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Genkai på Långholmsgatan i Hornstull. Vi serverar sushi och traditionella japanska maträtter. Kom in för en matbit eller varför inte ta en take-away. Vi har öppet alla dagar från 11-20.

Läs vad 5 kunder tycker om Sushi Genkai

• Ayla V
    Ayla V skrev om Sushi Genkai
    Aldrig mer! Väldigt otrevlig bemötande.Jag hade en kupong från LetsDeal, (restaurangbesök).Det första jag frågade när jag kom in i på det tumma stället 19.30 om de stängde 21.00, fick ett "Ja".Han som tog beställningen sa att Dealen gällde "Take away". Men det stod inget om det i kupongen, tvärtom, info om bordsbokning. Jag visade det till mannen och fick svar att det är LetsDeal fel. På min fråga om vi kunde ändå stanna kvar och äta där(jag frös och var förskylt), fick bara ett nej och att de skulle stänga 20.00 (han sade ju 21 i början!).Fick inget misosoppa heller (ingick inte enligt honom)
    Vi kände att han ville bara bli av med oss
    PS körde förbi runt20.20 och det var öppet fortfarande. Läs mer
  • Magnus
    Magnus skrev om Sushi Genkai
    Sushin är helt ok, yakinikun är däremot torr och tråkig. Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Sushi Genkai
    Usch ingen favorit. Slafsigt gjord sushi som smakar ok, inte mer. Läs mer
  • Catherine
    Catherine skrev om Sushi Genkai
    Fräsh sushi till bra priser! Den grillade laxen i teriyakisås är en klassiker redan. Trevlig personal är alltid en bonus med! Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Sushi Genkai
    Väldigt bra sushi och helt ok priser. Väldig trevlig personal och lyhörd för ens önskemål! Deras vegetariska sushi e jätte bra. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Sofie H Sofie H tycker:
“Bra läge, trevligt bemötande h...” Läs mer
4.6 i betyg av 2054 omdömen

Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM