Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Panda Sushi & Wok Café

Panda Sushi & Wok Café

Hornsgatan 146 A, 117 28 Stockholm — Visa karta

Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM
Paraden
Jennie O:
Riktigt bra mat, fantastisk inredning och toppenservice - full pott, precis som på övriga Bockholmen-krogar :)

Restauranger nära Panda Sushi & Wok Café:

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Solveig F:
Det är en restaurang, maten var god servicen bra. Och priserna Humana Jag rekommenderar stället till mina vänner

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Anika M:
Mycket trevlig personal. Trevligt bemötande och informativt. Mycket positiv upplevelse av besöket. kommer gärna åter.

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Nora A:
Allting var väldigt bra! God mat, bra vegetariskt utbud, trevligt bemötande av personalen

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 8 kunder tycker om Panda Sushi & Wok Café

• Naseer A
    Naseer A skrev om Panda Sushi & Wok Café
    Alltid trevlig personal, väldigt god sushi där bara rullarna kommer på skam, fantastisk wakame-sallad och perfekt saltad miso. En lunch man blir mätt, pigg och glad av.
  • veronica w
    veronica w skrev om Panda Sushi & Wok Café
    Klart sympatiskt ställe! Ett av få sushiställen som både har väl tilltagna portioner och bra pris, samt att det ingår gratis sallad (3 sorter inkl kimchi), grönt te´, misosoppa, te, kaffe o kaka (iaf vid lunchtid) till maten. På en del ställen har dom så små sushiportioner att man får beställa 12-bitar istället för i vanliga fall 9 för att bli mätt, men inte här! Tillmötesgående personal dessutom.
  • anders t
    anders t skrev om Panda Sushi & Wok Café
    Gott, trevligt och fredligt!
    Dom kunde dock sänka belysningen på kvällarna då den kan kännas lite skarp.
  • Carl S
    Carl S skrev om Panda Sushi & Wok Café
    Sämst i hornstull. Ofräscht.
  • JOhan L
    JOhan L skrev om Panda Sushi & Wok Café
    Mycket smakrikt
  • Ningjing C
    Ningjing C skrev om Panda Sushi & Wok Café
    The dumpling is so great!! The ONLY Real Chinese Dumpling in Stockholm ;p
  • pernilla o
    pernilla o skrev om Panda Sushi & Wok Café
    Absolut bästa sushin på söder.
  • Annika T
    Annika T skrev om Panda Sushi & Wok Café
    Har inte hittat någon Sushi Restaurang på söder som knäcker Panda Sushi, ÄN!! Ni måste prova deras Goyosa (vet inte om jag har stavat det rätt?) även dom smakar ljuvligt!! Trevlig personal, priserna helt ok.. Ett ställe som måste besökas :-)

Hornsgatan 146 A, 117 28 Stockholm