Sushi Yama Centralstationen

Centralplan 15, 111 20 Stockholm — Visa karta

3.5 i betyg av av 4 omdömen

Sushi Yama är en nytänkande restaurangkedja som serverar sushi av högsta klass i en stilren och avslappnande atmosfär.

Läs vad 4 kunder tycker om Sushi Yama Centralstationen

• 2019-06-13

Sanna F skrev om Sushi Yama Centralstationen
    Det här är inte bra!! Riset i mina crispy rolls var det sämsta sushiris jag ätit i mitt liv faktiskt. Misosoppan tråkig och smaklös. Bemötandet från personalen under all kritik. Hon vill INTE ha kunder här, de stör hennes japanska såpopera som är på i bakgrunden, eller de telefonsamtal hon tar på högtalare.... Dessutom var disken jag satt vid så ofantligt smutsig; gamla fläckar med torkad soja, intorkad sjögrässallad. Torkade av med två av deras egna våtservetter - som blev grå.. Katastrof, hit går jag aldrig igen. Läs mer
  • 2018-06-27

Andreas T skrev om Sushi Yama Centralstationen
    Fantastiskt bra sushi! Trevlig personal och fina lokaler. Läs mer
  • Noel H

2013-04-09

Noel H skrev om Sushi Yama Centralstationen
    Bra sushi med trevliga tillbehör och fräscha lokaler! Läs mer
  • Anders S

2010-10-13

Anders S skrev om Sushi Yama Centralstationen
    Sushi Yama har en i mitt tycke suverän Sushi. Läget är också perfekt där på Centralen, så man kan ta sig en god sushi antingen med sig eller på plats innan man åker hem eller på väg någonstans. Jag rekommenderar verkligen Sushi Yama! Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Sushi Yama Centralstationen:

Testföretag AB (1.3km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte