Sushi Zen AB

Sushi Zen AB

6 omdömen om Sushi Zen AB

ANDERS A
Skrev om Sushi Zen AB

Vi bodde mitt emot förut, nu kör vi 30 min enkel väg varje gång vi ska handla sushi. Finns ingen bättre närmare och då finns det ändå en jäkla massa sushi ställen i Stockholm. Lätt värt omvägar.

pär b
Skrev om Sushi Zen AB

Bäst sushi i stan och bäst service.

Marcus J
Skrev om Sushi Zen AB

trevlig personal och bra mat, rekommenderas varmt. kommer hit flera gånger i månaden

Anders L
Skrev om Sushi Zen AB

Mitt favoritställe för Sushi i Stockholm. Superfräsch och väldigt god sushi med råvaror i toppklass. Mycket trevlig och alltid lika vänlig personal. Äter här minst en gång i veckan. Rekommenderas varmt!

David N gillar detta
Alexander K
Skrev om Sushi Zen AB

En av de bästa sushiställerna jag har varit på i Stockholm. God sushi och stora bitar samt trevlig personal. Lokalen är som sagt inte så stor, men jag har aldrig varit med om att det har blivit platsbrist. Om man vill äta bra sushi så bör man helt klart ta sig en sväng förbi Sushi Zen. OBS! De har ej öppet på lördagar.

Lindsay
Skrev om Sushi Zen AB

Här har de absolut världens godaste sushi! Mycket bra pris för så bra kvalitet. Deras små rullar är definitivt ett måste. Personalen är också jätte trevliga. Ganska liten lokal men det finns alltid plats ändå. Hit ska man gå om man älskar sushi!

Anders L gillar detta